Ti-4200 + 2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-08 12:28
Ik heb:
-1x Ti-4200 b-merk videokaart
-1x onscherpe b-merk CRT monitor

Omdat de monitor alleen scherp is vlak ná het gamen, en dan binnen enkele minuten weer onscherp wordt, ben ik aan het kijken voor een nieuwe monitor. Ik heb op het moment een Ilyama 19 inch monitor op het oog (€ 170).

Omdat mijn oude monitor nog best redelijk is en ik hem toch niet kan verkopen, wil ik hem eigenlijk gaan gebruiken als tweede monitor op mijn desktop, dus voor winamp etc. Nu vroeg ik me twee dingen af:

-Op mijn videokaart heb ik ook nog een aansluiting voor een TFT. Als ik een TFT koop, kan ik dan mijn CRT gebruiken als tweede monitor?
-Is het mogelijk om een goedkope videokaart er éxtra bij te zetten zodat mijn CRT tweede monitor wordt?

PS: In de instellingen van mijn Ti4200 staat nView, waarmee twee monitoren volgens mij moet kunnen?

[ Voor 7% gewijzigd door Aristos op 22-12-2004 13:15 ]

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 17:29
Dat kan inderdaad op 2 manieren:

1. Indien jouw TI4200 inderdaad beschikt over een D-SUB en DVI aansluiting kun je daar inderdaad twee monitoren op aansluiten.
2. Je koopt een extra videokaart. Let dan wel op dat het een PCI model is, want je hebt hoogstwaarschijnlijk geen 2 AGP sloten ;)

SRK35ZS-W

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-08 12:28
In geval van een tweede goedkope videokaart die niet van nvidia, is het makkelijk om die dan op elkaar aan te laten sluiten?

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 18:58
als het goed is heb je bij je videokaart een blokje gekregen waarmee je de ene dvi poort om kunt zetten naar dsub... zet die erop en stel het met de nvidia tool in :)

heb zelf ook een ti-4200 vandaar ;)

offtopic:
ik heb nu een samsung tft 710N en is haarscherp... ga er nog 1 bijkopen :D

[ Voor 8% gewijzigd door steffex op 22-12-2004 13:24 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

stef-o.nl schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:23:
als het goed is heb je bij je videokaart een blokje gekregen waarmee je de ene dvi poort om kunt zetten naar dsub... zet die erop en stel het met de nvidia tool in :)

heb zelf ook een ti-4200 vandaar ;)

offtopic:
ik heb nu een samsung tft 710N en is haarscherp... ga er nog 1 bijkopen :D
Helemaal mee eens :) Zie ook dit Topic van tijdje terug : [rml]nero355 in "[ pci] Dual screen mogelijkheden?"[/rml]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||