Ik ben op zoek naar een degelijke standalone DVD / DivX / XviD / MP3 Player. Het ding max maximaal 200 Euro kosten en word een kerst-cadeau voor mijn ouders (en stiekem voor mezelf
)
Ik zoek iets dat het volgende kan / heeft:
- DVD's afspelen (liefst regiovrij)
- MP3 / Audio CD afspelen
- DivX / XviD / asf / wmv / ... mar dan de laatste versies (bv. XviD 1.0.3).
- srt en subs spelen.
- Degelijke firmware support.
- Iets waar ik binnen enkele jaren ook nog wat mee kan. Dus liefst iets met een CPU die nog wat ruimte laat om nieuwere codecs te draaien.
- Degelijke interface
- Netwerk / Wifi / harddisk hoeft niet maar is leuk meegenomen.
Ik had interesse in de Kiss DP-1000 maar na wat lezen op GoT lees ik veel over slechte firmware en stotterende playback. Ik zag ook de Yamada 6700 maar hier weer dezelfde problemen, even een quote van op GoT:
Het is heel moeilijk een degelijke speler te vinden die heel mijn collectie aankan (mix van XviD en DivX versies). Alle fabrikanten beloven het maar de praktijk toont anders.
Wie een speler kan aanraden (liefst met link naar fabrikant / shop erbij) zou me heel sterk vooruit helpen
Na het lezen van deze alvast gen KISS voor mij...
Ik zoek iets dat het volgende kan / heeft:
- DVD's afspelen (liefst regiovrij)
- MP3 / Audio CD afspelen
- DivX / XviD / asf / wmv / ... mar dan de laatste versies (bv. XviD 1.0.3).
- srt en subs spelen.
- Degelijke firmware support.
- Iets waar ik binnen enkele jaren ook nog wat mee kan. Dus liefst iets met een CPU die nog wat ruimte laat om nieuwere codecs te draaien.
- Degelijke interface
- Netwerk / Wifi / harddisk hoeft niet maar is leuk meegenomen.
Ik had interesse in de Kiss DP-1000 maar na wat lezen op GoT lees ik veel over slechte firmware en stotterende playback. Ik zag ook de Yamada 6700 maar hier weer dezelfde problemen, even een quote van op GoT:
Met de Yamada 6600 (vorige model) blijken er minder problemen te zijnIk denk vet ff die film met xivd en AC3 aanzetten en blazen met dat geluid. Helaas! Bj het opstarten zie ik meteen de bekende Divx vegen als je wel eens op je computer kijkt. JJe kent het wel pixels uit oude frames die blijven staan waardoor je van die leleijke vegen en blokken krijgt op je scherm.
Het is heel moeilijk een degelijke speler te vinden die heel mijn collectie aankan (mix van XviD en DivX versies). Alle fabrikanten beloven het maar de praktijk toont anders.
Wie een speler kan aanraden (liefst met link naar fabrikant / shop erbij) zou me heel sterk vooruit helpen
Na het lezen van deze alvast gen KISS voor mij...
[ Voor 3% gewijzigd door WhiteDog op 21-12-2004 23:28 ]