Adjust non olet, plerumque...
Verwijderd
Stoor me er vreselijk aan.
Iedereen in me buurt is zo tevreden over die dingen. " JAAAAAAAA, want ik heb een 3.4GHZ, das veel sneller dan jou 3GHZ."
En dan zit er ook vaak ook nog 256mb geheugen bij, en die mensen kan je dan niet verterllen dan ze een brakke pc hebben gekocht of ze geloven het niet.
I knowWiLLoW_TieN schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:02:
Er kwam vandaag een folder door de bus van de Trekpleister en wat staat erin een AMD 64 3000+ met een FX 5200 erin
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
hebbik ook gekregen *walg* en dan ook nog erbij zetten "geschikt voor de nieuwste generatie computerspelletjes" ja sure als je pacman wil spelen zekenWiLLoW_TieN schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:02:
Er kwam vandaag een folder door de bus van de Trekpleister en wat staat erin een AMD 64 3000+ met een FX 5200 erin
Maar waar ik me wel heel erg aan stoor dat er van die mensen zijn die een gloednieuwe superdeluxe computer kopen en wat doen ze ermee?
Word documentjes tikken en chatten op MSN, FFS koop dan gewoon een leuke 2e hands pc met een 2Ghz proc ofzo.
in dat opzicht zijn die aldi-computers toch een stuk beter.. zit iig een fatsoenlijke grafische kaart in.. een 6800 XL ofzo?unfor schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:34:
niet zo lang geleden was het zelfs normaal dat je in zulke winkels een pc met dikke proc kocht, maar een sis onboard video gevalletje. dat waren pas lachertjes.
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Yeb hier ben ik het ook helemaal mee eens. Of een gloednieuwe laptop kopen en dan bijna niet gebruiken of voor patiance ofzo.Wolfboy schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:44:
Opzich stoor ik me niet eens zo heel erg ana dat soort aanbiedingen.
Maar waar ik me wel heel erg aan stoor dat er van die mensen zijn die een gloednieuwe superdeluxe computer kopen en wat doen ze ermee?
Word documentjes tikken en chatten op MSN, FFS koop dan gewoon een leuke 2e hands pc met een 2Ghz proc ofzo.
Wat ook niet anders kan; dikke specs behalve de videokaart.
...TNT2 Power
Verwijderd
Als jij geen verstand van computers hebt en in de folder van een winkel leest voor de nieuwste generatie spellen en dat is niet zo ben je bedrogen, ook al kun je dat wel een beetje voorspellen.
De trekpleister is geen computerwinkel.
De bezoekers van tweakers zullen hier over het algemeen niet intrappen, maar ik vind het waardeloos van zulke winkels.
Verwijderd
ik stel liefer mn pc bij elkaar maar je kan natuurlijk naar een computer winkel gaan en daar vragen wat vn pc je nodig hebt .. als je b.v. games gaad spelen of video gaad bewerken ...
van mij mogen die standart pc's weg
Idd, en dan enorm gaan klagen dat pc-privé wordt afgeschaft en dat dat heel erg is omdat pc's zowat verplicht zijn als je kinderen hebt vanwege werkstukken enzo en dat dat allemaal heel erg duur is etc. etc.. Voor het budget van pc-prive (zeker dat van voor 1 jan 2004) kon je wel drie nieuwe pc's kopen die prima voldoen om op te internetten en office applicaties te gebruiken. Als je het een beetje goed uitkient kan je zelfs nog wel een spelletje op spelen ook.Wolfboy schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:44:
Maar om ook nog een beetje ontopic te reageren: Misleidende reclames zijn sowieso een ramp. En zeker op een gebied waar zoveel mensen zo weinig van weten (maar er zoveel van denken te weten
Net als met die AMD reclames die doen voorkomen of je met een athlon 64 ineens geen virusscanner meer nodig hebt en volledig zorgeloos kunt internetten. Normaal ben ik aardig pro-AMD, en heb zelf thuis ook een athlon 64 bak staan (van laatste pc-privé project van me pa, die wijselijk mij altijd alles laat afhandelen behalve het terugvorderen van de kosten
[ Voor 27% gewijzigd door Orion84 op 21-12-2004 19:25 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
De bezoekers van tweakers.net zullen daar niet intrappen nee. Maar bij de autodealer zullen ze waarschijnlijk wel sneller belazerd worden.Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:01:
De bezoekers van tweakers zullen hier over het algemeen niet intrappen, maar ik vind het waardeloos van zulke winkels.
En dat is overal zo. Niet iedereen heeft overal verstand van (gelukkig maar). Sommige worden belazerd bij aankoop van product X, anderen bij product Y en anderen weer bij product Z. En mensen bij alle drie belazerd worden vragen er meestal zelf om.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Nja, de een zijn "dood" is de ander zijn brood.
Die PC met 2 Ghz processor hebben ze net bij het grofvuil gezet... was vreselijk traag met internetten dus al veel te veel verouderd... (spyware? wa's da?)Wolfboy schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:44:
Dit gaat iig nergens heen, de discussie is eindeloos en mensen zouden toch echt beter kunnen weten als ze zich er een klein beetje in verdiepen
Dit topic is gesloten.
![]()