Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
.
ff niets
Saviour: Couldn't agree more!
FrankGuthrie's profile
Aantal posts: 9948
Ik hoop niet dat de andere 9947 van hetzelfde kaliber zijn!
FrankGuthrie's profile
ff niets
Als je de moeite doet om rond te lezen niet niet gaat lopen janken om het feit dat ik in een thread 2 puntjes had neergezte, omdat het antwoord al was gegeven, had het antwoord dus weggehaald, maar je moet iets in vullen, vandaar de puntjes.Op donderdag 04 januari 2001 17:48 schreef FlipFlap het volgende:
Saviour: Couldn't agree more!
FrankGuthrie's profile
Als alleen een klein beetje moeite doet, dan zul je zien dat mijn post intelligenter zijn dan de zielige jankpost van iedereen om mij zwart te maken, incluisief HlpDsK.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik wil nie lullig doen...maar eigenlijk bedoelde ik jou FlipFlap 
Kheb dat hele puntjes gedoe van Frank nl niet meegemaakt.
Nou een paar mensen hebbe dat dus wel gezien, en die lopen zich nou heel zielig af te vragen of ik zooo aan die posts kom, nee dus.Op donderdag 04 januari 2001 21:09 schreef saviour het volgende:
Ik wil nie lullig doen...maar eigenlijk bedoelde ik jou FlipFlap
Russian Blue Neji
Kate Bush
Met "het puntjes gedoe" doelde ik op het negeren van posters als ze aan het flamen/blaten/etc zijn. Dit is een veel beproefde techniek in de forums over distributed computing.Op donderdag 04 januari 2001 21:09 schreef saviour het volgende:Ik wil nie lullig doen...maar eigenlijk bedoelde ik jou FlipFlap
Smaken verschillen. Ik kan het hier absoluut niet met je eens zijn!Op donderdag 04 januari 2001 20:57 schreef FrankGuthrie het volgende:
Als alleen een klein beetje moeite doet, dan zul je zien dat mijn post intelligenter zijn dan de zielige jankpost van iedereen om mij zwart te maken, incluisief HlpDsK.
ff niets
Pagina: 1