Toon posts:

Iiyama A201HT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iiyama A201HT Vision Master Pro510,22",Diamondtron

is dit een beetje een monitor????

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Waar denk je dat Videoplanken, en beeldkannonen voor staat.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:00
ongeveer 30 kg....ja, best wel een beetje monitor :)

Heb zelf een 19" van IIyama, fijn scherm, volgende wordt een 21" (22" is kul las ik laatst ergens, is gewoon net zoveel zichtbaar als bij 21") van IIyama.

Flickr | Lego collectie

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:53
Dat is wel 'beetje een monitor' ja. Ik ga hem ook kopen. Dit is dus die met de diamondtron-nf beeldbuis (plat, heeft wel 2 lijntjes in het beeld). Hij kan in verhouding met andere merken ook erg hoge refreshrates aan.

De effectieve diagonaal is idd exact gelijk aan hun 21" modellen, dus dat ze deze 22" noemen is een beetje belachelijk.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-02 18:06

Frenkpie

"Crocs Rule !"

tjonge
hoe komen jullie toch allemaal aan zoveel geld

de topics van dat ze een athlon 1 ghz of een geforce 2 deluxe of een Iiyama gaan kopen vliegen me om de oren
en ik zit hier achter de pc van smam
en ik werk me de pleuris maar zoiets zou ik nooit kunnen betalen

Verwijderd

van papa gekregen denk ik, ik mag me gelukkig prijzen met m`n HP 21" monitor uit 1993. En die heb ik gevonden bij het afval van m`n stageplaats (afgeschreven) hij is niet echt super maar werkt prima op 1600x1200.

Als ik alle nieuwe hardware zou kopen die uit kwam, kan ik m`n babytje geen eten geven.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 04 januari 2001 12:44 schreef frenkpie het volgende:
tjonge
hoe komen jullie toch allemaal aan zoveel geld

de topics van dat ze een athlon 1 ghz of een geforce 2 deluxe of een Iiyama gaan kopen vliegen me om de oren
en ik zit hier achter de pc van smam
en ik werk me de pleuris maar zoiets zou ik nooit kunnen betalen
Een 1 GHz Athlon is echt niet meer zo duur, voor 650 heb je er al een :D:D:D:D:D:D

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Kheb de VM Pro 510, en een TBird900@1Ghz. En er zit een dooie pixel in en IIyama doet er niks aan.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 04 januari 2001 15:15 schreef HlpDsK het volgende:
Kheb de VM Pro 510, en een TBird900@1Ghz. En er zit een dooie pixel in en IIyama doet er niks aan.
Waarom niet, was dat dat als je pas meer dan 3 dooi pixels hebt?

Waarom naar Iiyama, waarom ga je niet naar de winkel?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 16:18 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]
Waarom niet, was dat dat als je pas meer dan 3 dooi pixels hebt?

Waarom naar Iiyama, waarom ga je niet naar de winkel?
Omdat die er ook niks aan doen. heb ik al gevraagd. Fijn ..

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik zit hier zelf ook naar zo'n heerlijk 22" iiyama scherm te kijken, en als er ook maar één dooie pixel zou zijn, stond ik bij iiyama Nederland op de stoep.

Geloof mij maar dat ik binnen een half uur met een nieuwe monitor naar buiten zou gaan...

Dat je jezelf erbij neerlegt man...

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

1 dooie pixel kan nog best...

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 04 januari 2001 16:54 schreef Obi het volgende:

Dat je jezelf erbij neerlegt man...
Heheh, als ik dat had gedaan, had mijn moeder die monitor zelf meegenomen om iedereen in die winkel uit te schelden :D:D:D:D:D:D

Eeeeh HlpDsK, informeer effe bij de consumentenbod, of bij iemand die lid is. Diem winkel mag dit niet maken, of schakel bureau rechtshulp in, werkt bij ons ook :) (ging over wat anders, maar uiteindelijk hoefde we niet de volle prijs te betalen :))

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Undertaker2
  • Laatst online: 28-01 07:24
Of de Iiyama A201HT Vision Master Pro510,22",Diamondtron een beetje monitor is...

Zucht....

WAT DENK JE ZELF ???

"Is de Tb 1,2 ghz een snelle cpu?"
"Is een 85 gb U2SCSI RAID config een beetje snel?"
"Is een overgeclockte GeforceII Ultra een beetje videokaart?"

Gaap... :Z :Z :Z

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20
Heb deze beeldhouwitzer nou bijna een jaar, en ik kijk er elke dag nog steeds met veel plezier naar. Die dikke 2 mille was zeker goed besteed. Oh, ik heb overigens géén last van dode pixels en ander ongein. En het klopt dat 22" gewoon kletspraat is; 't is gewoon 21". Voor dit bedrag kun je geen betere krijgen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• jaspov
  • Laatst online: 10-02 07:53
22" is wel degelijk 22" !!!!

Elke monitor wordt Altijd genoemd met het formaat van de beeldbuis en dat is NOOIT wat je ziet. Een 15" is ook nooit 15" zichtbaar (tft daargelaten) en daar heb ik nog nooit iemand moeilijk over horen doen. En dan nu opeens zeiken???

Moeten ze 22" dan 21" noemen en liegen? (hij IS 22")

Kijk als alle schermen nu voortaan worden benaamd naar werkelijk zichtbare resolutie dan is het een ander verhaal.

inderdaad effectief is het evenveel als 21" namelijk 20" zichtbaar maar een beetje persoon leest echt wel ff specs voor hij twee ruggen neerlegt voor een monitor

Ik heb hem ook :-)

• BusMastah
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
Op donderdag 04 januari 2001 12:15 schreef vega het volgende:
Iiyama A201HT Vision Master Pro510,22",Diamondtron

is dit een beetje een monitor????
Ik heb de VM Pro 450, de 19"dus, en het is een wereldbeeldscherm! (De 17" 410 Pro heb ik trouwens ook, en ben er net zo tevreden mee als met de 19")
BTW, geen dooie pikkels bij mij! Als dat wel het geval was, gewoon blijven zaniken over hoe goed het merk is, en dat je van meerdere vrienden hebt gehoord dat je meteen een nieuwe krijgt als er dode pixels op zitten.
Misschien trappen ze erin!

Workstation

Pagina: 1