Toon posts:

Bevestigbare Microfoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al enige tijd op zoek naar een microfoon die je kan bevestigen op het draad van de koptelefoon (zonder ingebouwde microfoon).

Deze vraag stel ik, aangezien ik mijn koptelefoon wil behouden, maar nu ook via TeamSpeak wil communiceren.

Alle info is welkom O+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 23:58 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Waarom niet gewoon zo'n cheape microfoon op een standaard die je naast de monitor ofzo neer kunt zetten?

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
ShittyOldMan schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 00:05:
Waarom niet gewoon zo'n cheape microfoon op een standaard die je naast de monitor ofzo neer kunt zetten?
Wat raad je dan aan?
Te cheap hoeft ook niet, geen gekraak dus :)

• ShittyOldMan
Gewoon zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://www.paradigit.nl/pdf/821011v_bestanden/image001.gif

Kost 4,- euro bij een PC tent, en dikke kans dat daar hetzelfde goedkope elementje in zit als vele andere vergelijkbare microfoons.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

voodooless

Sound is no voodoo!

Plakband werkt ook altijd prima in dit soort gevallen :+

* voodooless is een beetje een plakbandfreak (zeker vroeger)

[ Voor 33% gewijzigd door voodooless op 21-12-2004 01:00 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
ShittyOldMan schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 00:47:
Gewoon zoiets?
[afbeelding]

Kost 4,- euro bij een PC tent, en dikke kans dat daar hetzelfde goedkope elementje in zit als vele andere vergelijkbare microfoons.
Bij de dynabyte en mycom vragen ze er 14,99 voor.

• ShittyOldMan
Bij paradigit 4,- :)

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:16
Probleem is dat ze meestal erg brak zijn, die goedkope staande dingetjes van 4,-. Ik heb er ook 4 gehad, allemaal stuk na een tijdje, en ze stonden gewoon stil. Daarna eentje van trust gekocht (sorry :P) en die werkte al een stuk beter, ding koste 5,- :P.

Daarna zag ik de Logitech microfoon, en die zag er toch wat strakker uit. Die Logitech is ook USB, wat ik persoonlijk wel handig vind. Zo is het een apart apperaat wat altijd werkt, zelfs zonder geluidskaart. Geen geklooi van het installeren van dat ding, gewoon erin duwen en klaar. Kwaliteit is imho ook een stuk beter, alhoewel hij bij sommige mensen de stem wat minder aangenaam maakt, maar wel scherper en dus beter te verstaan.

Nadeel van die dingen die dicht bij je mond hangen is dat mensen snel hard klinken en je hoort ook dat gehijg soms, dat alleen al vind ik een nadeel van een ding dicht bij je mond.

Er is er trouwens wel 1, van zalman, kost ~ 6,- :
Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/zm-mic1.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Roet op 22-12-2004 10:35 ]

Pagina: 1