Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
geen spyware, een virussen aangetroffen en firefox al opnieuw geinstalleerd
(ook de instelling van No Images heb ik gecontroleerd)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Probleem met afbeeldingen in Firefox > [FireFox] Sommige sites zien er raar uit? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik moet wel toegeven dat ik 1 keer @ GoT ook dat effect kreeg maar dat kwam door een drukke HD denk ik... nooit meer gehad.
Probeer ook zonder al je extensions te kijken of je het dan nog steeds hebt.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Daarbij geeft firefox wel wat vaker rare effecten bij sommige site. Dit ligt vaak aan de ontwerper van de site. Firefox houdt zich (grotendeels) aan de standaarden. Internet explorer houdt zich absoluut niet aan de standaarden, en zo'n site is dan ontworpen in internet explorer. Dan krijg je dus soms rare effecten in firefox.
Ook zul je merken als je sites gaat ontwerpen dat het erg moeilijk (zo niet onmogelijk) om een leuke layout volledig werkend te krijgen in alle sites.