[FireFox] Sommige sites zien er raar uit? *

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb sinds een paar uur het volgende probleem:

http://home.scarlet.be/~fjamaes/probleem.JPG

dit echter enkel in Firefox (nieuwste versie) in IE heb ik dit niet wat is er mis?

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:59

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Tools>Options>Web Features>Load Images uitgezet? Aandoen, helpt het nu?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Staat Javascript aan?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Sjoerd
  • Niet online
Nee sorry was ik vergeten te vermelden:
geen spyware, een virussen aangetroffen en firefox al opnieuw geinstalleerd
(ook de instelling van No Images heb ik gecontroleerd)

Verwijderd

lijkt of de CSS niet geladen wordt.
Doe eens ctrl+F5 ?

• Sjoerd
  • Niet online
Javascript staat aan en :*) ctrl F5 doet wonderlijk zen werk maar enkel voor 1 pagina en niet voor de rest...

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

Ik heb het probleem met kleine images... Op www.clanbase.com staan vaak vlaggetjes (landen vlag) achter clan/team namen deze laat ie vaak niet zien...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Clear je cache & cookies even. Vermeld in het vervolg in je startpost direct even wat je zelf al geprobeerd hebt zodat we dat niet hoeven te raden :) Heb je dit echt alleen op GoT of ook andere sites?

Probleem met afbeeldingen in Firefox > [FireFox] Sommige sites zien er raar uit? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ziet er allemaal perfect uit hier @ FireFox 1.0 :)

Ik moet wel toegeven dat ik 1 keer @ GoT ook dat effect kreeg maar dat kwam door een drukke HD denk ik... nooit meer gehad.

Probeer ook zonder al je extensions te kijken of je het dan nog steeds hebt.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 19:51
Het probleem wat jij met GOT hebt ligt eraan dat de css niet goed geladen is. Heb dit namelijk een keer gehad, ik zat toen met behulp van de extensie "web developer" in de css van mijn eigen site iets te veranderen. Ik schakelde naar een andere tab door, en dat gaat met die css editor niet goed. Toen kreeg ik ook weet ik hoeveel keer dat plaatje.

Daarbij geeft firefox wel wat vaker rare effecten bij sommige site. Dit ligt vaak aan de ontwerper van de site. Firefox houdt zich (grotendeels) aan de standaarden. Internet explorer houdt zich absoluut niet aan de standaarden, en zo'n site is dan ontworpen in internet explorer. Dan krijg je dus soms rare effecten in firefox.

Ook zul je merken als je sites gaat ontwerpen dat het erg moeilijk (zo niet onmogelijk) om een leuke layout volledig werkend te krijgen in alle sites.

• Sjoerd
  • Niet online
Bedankt Ik heb het ondertussen opgelost :9 ik heb firefox nogmaals geuinstalled EN internet explorer, Firefox er opnieuw op en geen enkel probleem meer ;) de reden zal ik nooit weten maar zeker is idd wel dat het met het laden van CSS te maken heeft. Raar probleem maar opgelost!

Pagina: 1