Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] React - The Battle (tm)

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Het viel mij op dat op fora er vaak sprake is van 2 soorten discussies:

1) Men heeft een probleem, en probeert gezamenlijk tot de oplossing daarvan te komen
2) Er zijn 2 concurerende concepten, met allebij aanhangers. Het doel van een discussie is niet een oplossing te vinden, maar puur om te winnen van elkaar.

(dan is er eigenlijk ook nog een 3), waarbij er gewoon wat random chat plaatsvind)

Een voorbeeld van 2) zijn enkele 'epische battles' in /14 over WO/HBO vs self-employed/MBO, Engels vs Nederlands en zeer recent Java vs PHP. In elke battle heb je overduidelijk 2 partijen en is er sprake van medestanders en tegenstanders. Soms is er nog sprake van een 3de partij die de battle 'objectief' volgt en om en om zowel de ene als de andere partij ondersteund.

Zou het geen inovatief idee zijn als voor deze vorm van discussie een directe support in React zou komen? Te denken valt aan:

- Een mod kan een discussie als 'epische battle' verklaren
- Bij een epische battle worden de alliances ingesteld, en kan een 2de 'battle' icon gekozen worden. In het geval van Engels vs Nederlands bijvoorbeeld de Engelse vlag over een wereld bol vs de Nederlandse vlag over nederland.
- Elke eerste post in een battle thread mag een poster een alliance kiezen, of desgewenst neutraal blijven.
- Neutrale posters, of posters van een 3de partij (in het geval de battle tussen 2 partijen gaat), mogen op een FP achtige manier moderaties uitdelen.
- Hierbij kan een meta-mod in de gaten houden of posters niet -alleen- maar een enkele partij plus punten geeft en de andere -alleen- min punten.
- Aan het eind van een battle (als er opeens niemand meer reageert, of als een mod de battle beeindigd door het topic te sluietn), kan aan de hand van aantal posts per partij, plus scores een balans worden opgemaakt welke partij de 'winnaar' is. Onbeslist kan natuurlijk ook.
- Alliances van in het verleden gevochten battles blijven zichbaar als kleine mini icoontjes onder je normale icon. Zo zie je bv snel waar iemand voor staat, of dat je grote medestander in een vorige battle opeens je grote 'vijand' geworden is of andersom. Bv, de 'grijze vos' die in het WO/HBO vs MBO topic aan de WO kant stond en in het Java vs PHP topic opeens de PHP kant koos, terwijl vele medestanders uit WO/HBO juist de Java alliance kozen.

Natuurlijk moeten battles wel respectvol blijven. Modder gegooi (lInUx suCKS, winDOws ruleZ) wordt meteen afgestraft en kan min punten opleveren voor de alliance waar de poster toe behoort.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Noem me gek, maar GoT is toch geen battle-site met clans waar mensen met dobbelstenen gooien om power-ups te krijgen?

GoT is geen spelletje, GoT is een discussie-forum.

Ik zie voor React ook geen nut om dit in te bouwen - React is een forum, geen battle-tool oid.

Helaas...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

:D

ik vind het een briljant idee :D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

* Floor-is slaps LuNaTiC with a pink Macintosh

Bericht hierboven

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:48
Ehm, en wat is het voordeel hier van? De strijd wordt alleen grimmiger, en de react-mensen zouden gek zijn om dit gigaproject te gaan devven.

Verbouwing

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:21

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Grappig idee. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:45

Tux

Zie het als een uitdaging flowerp! Ontwikkel zelf een forum met deze functionaliteit, en probeer het te verkopen :D

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:51

leuk_he

1. Controleer de kabel!

threads in (grote) topics (zoals al 15 jaar in nntp/usenet bestaat ) zou dit enigzins zichtbaarder maken.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• chem

chem

Reist de wereld rond

leuk_he schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:07:
threads in (grote) topics (zoals al 15 jaar in nntp/usenet bestaat ) zou dit enigzins zichtbaarder maken.
Alhoewel het niet zozeer in usenet bestaat, en meer in de applicaties die dat weergeven - in een browser is het vrij tricky om dat weer te geven (alhoewel je met xml-rpc vrij ver kan komen ws)

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:48
leuk_he schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:07:
Ik denk dat er heel bewust is gekozen om geen threads te maken, omdat door threads de leesbaarheid van een groter geheel erg omlaag gaat, en mensen sneller offtopicraken.

Verbouwing

• chem

chem

Reist de wereld rond

Ik wil trouwens nog wel opmerken dat ik het idee, of meer de creativiteit, wel erg leuk vind!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Leuk idee. Kun je dit niet al vrij eenvoudig zelf maken? Maak twee images en include 1 van beide images als je voor 1 van beide ideeen argumenteert. Aan het einde tel je met een simpel javascriptje of de zoek-in-topic functie naar aantallen; en kun je ook een 'winnaar' uitroepen. De rest van de zaken zijn wat lastiger; misschien als externe mod op GoT :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• flowerp
Mithrandir schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:05:
Ehm, en wat is het voordeel hier van? De strijd wordt alleen grimmiger, en de react-mensen zouden gek zijn om dit gigaproject te gaan devven.
Ik denk niet dat het een gigaproject is hoor, als je het aan een bestaand forum toevoegd heb je, afhankelijk van hoe flexibel je software architecuur is, maar een paar extra dingen nodig. Een extra (referentie naar een) aantal properties die je aan een topic hangt: boolean for battle ja/nee, struct voor de alliances, met daarin alleen een naam en een URL voor het plaatje. Dan voor elke user wat extra properties die je vast wel kan toevoegen op de plaats waar nu al user gegevens staan: boolean voor al gepost in een battle thread, en een enkele ID die naar een alliance verwijst. Dan wat code in de interface die dit weergeeft en wat code voor de instellingen.

Als zelf een devver zijnde zou ik zeggen dat je een basis versie in enkele dagen kan hebben draaien, met een wat volwassener implementatie in een week of twee a vier?
chem schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:59:
Noem me gek, maar GoT is toch geen battle-site met clans waar mensen met dobbelstenen gooien om power-ups te krijgen?
*lach*, nee dat is het andere uiterste. En wat zou je dan als power-ups willen gebruiken?

[over the top mode]
- The Text That Wasn't There : +1 magic/+4 strenght: Mogelijkheid om een brilliante post van de tegenpartij te trashen
- The Words That Didn't Meant What They Were Meant To Say: +3 magic: Mogelijkheid om een post van de tegenpartij te editten.
- The Sword Is Mightier Than The Pen: +2 strenght: Mogelijkheid om random characters in een post van de tegenpartij te laten veranderen.
[/over the top mode]

Dat zou een leuke extended mod kunnen zijn, maar iets -te- overdreven. ;)

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Spider.007 schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:38:
Leuk idee. Kun je dit niet al vrij eenvoudig zelf maken? Maak twee images en include 1 van beide images als je voor 1 van beide ideeen argumenteert. Aan het einde tel je met een simpel javascriptje of de zoek-in-topic functie naar aantallen; en kun je ook een 'winnaar' uitroepen. De rest van de zaken zijn wat lastiger; misschien als externe mod op GoT :?
Doe het nog simpeler: gebruik een poll :+.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

chem schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:20:
Ik wil trouwens nog wel opmerken dat ik het idee, of meer de creativiteit, wel erg leuk vind!
Als de verkiezingen niet al bezig waren, had ik het genomineerd als meest innovatief idee :D . Persoonlijk lijkt het me allemaal veel te ingewikkeld, veel te veel gedoe, maar ik vind het wel héél innovatief, echt een andere manier van tegen een forum / discussie aankijken d:)b .

Overigens, ik wissel nog weleens van mening, dat heb je niet opgenomen :P .

DM!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Gesteld dat er geen objectieve waarheid is en ieders referentiekader en mening uniek is zijn er in dit voorbeeld net zoveel kampen als er posters zijn. Daarnaast zijn er nog de kampen van de beoordelaars, welke vanuit hun eigen perspectief de 'score' van de posts kleuren. Daarbovenop komt de toevalligheid in de samenstelling van de groep die het topic bezoekt welke, zou je de boel zwart-wit willen zien, het gewicht van de partijen uit evenwicht trekt.
Kortom: de uitkomst is bij voorbaat triviaal.

Who is John Galt?

• flowerp
JHS schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:23:
[...]

Als de verkiezingen niet al bezig waren, had ik het genomineerd als meest innovatief idee :D .
:)
Overigens, ik wissel nog weleens van mening, dat heb je niet opgenomen :P .
Klopt. Ik zat daar wel aan te danken maar het lijstje werd al lang :P Een alliance-shift moet natuurlijk altijd mogelijk zijn (en zal zwaar kunnen wegen kwa punten als iemand echt is overgehaald naar het andere kamp).
Gesteld dat er geen objectieve waarheid is en ieders referentiekader en mening uniek is zijn er in dit voorbeeld net zoveel kampen als er posters zijn.
Dat is waar, voor heel veel discussies is dat inderdaad zo. Het zijn ook niet te managen zijn als elk topic meteen een battle werd. Daarom was het eerste punt ook belangrijk dat alleen een mod een topic als battle kan verklaren (of mischien zelfs wel openen). Het gaat dan ook om echte zwart/wit topics, (ja/nee , waar/niet waar).

Mischien dat andere voorbeelden een discussie is of hoofddoekjes wel of niet moeten mogen, of het desktop OS Windows of Linux zou moeten zijn, of Coco Cola nou echt lekkerder is dan Pepsi, etc. Topics waar je echt weinig tussen ruimte hebt met 2 (eventueel meer) hele duidelijke partijen. Een Linux gebruiker zal waarschijnlijk absoluut niet gaan toegeven aan het Windows kamp, maar het is wel zaak met echte argumenten -voor- Linux te komen. Flames / trollen / moddergooien, etc leveren dan min punten op of een ban uit de alliance.
Daarbovenop komt de toevalligheid in de samenstelling van de groep die het topic bezoekt welke, zou je de boel zwart-wit willen zien, het gewicht van de partijen uit evenwicht trekt.
Dat is zeker zo. Ik zag dit bij het grote Engels vs Nederlands topic is /14. Op een gegeven moment waren er gewoon meer Nederlands aanhangers wat de battle (wat het zeker was) enigzins scheef trok. De discussie trok echter wel aandacht. De mensen die zagen dat de Engels aanhangers in de minderheid waren maakte ook een post, terwijl de andere Nederlands aanhangers (die er ongetwijfeld waren), niet direct de noodzaak voelde te posten, omdat de pro-nederlands mening als sterk genoeg vertegenwoordigd werd.

Het kan ook een aanleiding zijn voor nieuwe users om zich aan te melden, omdat zij zien (of van vrienden horen) dat hun standpunt het onderspit dreigt te delven. Als een topic -echt- scheef groeit omdat 80% of meer de ene alliance aanhangt, dan kan een mod het even aanzien, en dan de partij met de meeste aanhangers als 'winnaar' uit roepen.

[ Voor 26% gewijzigd door flowerp op 20-12-2004 00:12 ]

Verwijderd

chem schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:20:
Super idee! _/-\o_

Maar eigenlijk is het nog niets eens zo ver gezocht, in bijvoorbeeld Paul Witteman's Lagerhuis heb je toch ook zo iets, dat 2 partijen met argumenten tegen elkaar strijden met woorden. Vreemd eigenlijk dat zoiets nooit eerder in een forum geimplementeerd is.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:46

NoTimeRemains

I know

WTF? Jeuj! GoTHammer 10K! :+

mss is het idee wel leuk maar ik snap niet hoe je dat wil gaan doen. dan krijg je een soort van slow chat forum idee of niet? en dan moet je dus om de 5 sec gaan refreshen (bij een verhitte discussie) om het hele verhaal te volgen of niet?
dat lijkt me echt niet handig...

This is the Way.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:49:
[...]

Super idee! _/-\o_

Maar eigenlijk is het nog niets eens zo ver gezocht, in bijvoorbeeld Paul Witteman's Lagerhuis heb je toch ook zo iets, dat 2 partijen met argumenten tegen elkaar strijden met woorden. Vreemd eigenlijk dat zoiets nooit eerder in een forum geimplementeerd is.
Krijgen we dan ook een klokje boven in beeld, die aftelt, en vervolgens de thread op slot gooit? :+ _/-\o_

Verwijderd

proller schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 16:30:
[...]

Krijgen we dan ook een klokje boven in beeld, die aftelt, en vervolgens de thread op slot gooit? :+ _/-\o_
Dat is nog niet eens zo'n slecht idee! Meestal kunnen mods het toch niet laten om een battle thread op slot te gooien (omdat bv na verloop van tijd er geen nieuwe argumenten bijkomen), dus daar kan dan ook support voor komen. Geen real-time klokje wat per seconde telt natuurlijk, maar iets wat op een paar dagen staat zou wel te doen moeten zijn.
HIValicious schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 16:26:
WTF? Jeuj! GoTHammer 10K! :+

mss is het idee wel leuk maar ik snap niet hoe je dat wil gaan doen. dan krijg je een soort van slow chat forum idee of niet? en dan moet je dus om de 5 sec gaan refreshen (bij een verhitte discussie) om het hele verhaal te volgen of niet?
dat lijkt me echt niet handig...
Maar dat doe je toch nu ook al? Als ik naar de genoemde discussies in de openings post kijk (waar ik zelf ook allemaal in meedeed :*) ) dan denk ik dat je gewoon het zelfde moet voorstellen als die threads, met als grootste verschil dan met een extra group icon per groep die de standpunten aanhangt.

De genoemde threads:
[rml][ Alg] Nut van WO Informatica als software developer *[/rml]
[rml][ ALG] Localization van software, zin of onzin?[/rml]
[rml][ JAVA] vs [ PHP] wat is de meerwaarde?[/rml]

Wat quotes uit deze thread:
farlane: Het is echt een wedstrijdje piemels vergelijken op dit moment he ?
eamelink: nu is het Java kamp tegen het PHP kamp aan het knokken. Met .oisyn als C++ hippie die er omheen danst

Om maar even het battle element te benadrukken wat dus echt wel leeft onder de tweakers.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 00:22 . Reden: praktijk voorbeekden toegevoegd ]

Verwijderd

/me is benieuwd wat de einduitslag van deze battle zal worden ;)

Ik moet zeggen dat ik het een heel goed idee vind en absoluut *niet* vergezocht. Waarom zou niet een apart gedeelte van het forum kunnen dienen als debateer/pure discussie plaats? Het idee is erg innovatief, zou een groot voordeel zijn op andere fora (jullie willen toch ook een boterham verdienen?) en bovendien leuk voor de gebruikers.
Ik vind het geniaal en had eigenlijk wat meer enthousiasme van de jongens van Parse verwacht...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 11:47 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:46:
(...) Waarom zou niet een apart gedeelte van het forum kunnen dienen als debateer/pure discussie plaats? (...).
Volgens mij zeg ik dat nogal vaak, maar geheel GoT gaat nu gelukkig al niet om het stellen en beantwoorden van vragen. Dat is wat er vaak gebeurd, maar voor mij zijn de leukste topics degene waarin over iets gediscussieerd wordt, zeker als dat op een hoog niveau gebeurt. En gelukkig lopen veel topics die beginnen met een vraag uit op een discussie. Dat houdt het niveau hoog, en de boel interressant. Om dus een apart deel voor discussie te starten lijkt me helemaal niet handig, sorteren op onderwerp lijkt me veel effectiever dan op type topic.

Bovenstaande losstaand van het battle-idee :) .

DM!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Nadeel is dat niemand zijn mening bijstelt omdat je dan 'verliest', dus je krijgt plaat-voor-de-kop discussies.

Verwijderd

André schreef op donderdag 23 december 2004 @ 17:41:
Nadeel is dat niemand zijn mening bijstelt omdat je dan 'verliest', dus je krijgt plaat-voor-de-kop discussies.
-je- verliest niet, maar de groep waar je eerst voor stond verliest. Als jij over zou schakelen naar wat jij denkt dat het winnende team wordt, dan zou je alsnog winnen.

En mischien zijn het inderdaad voor een gedeelte plaat-voor-de-kop discussies, maar daarom is het ook een battle en moet niet elke discussie een battle worden. Je kunt tal van voorbeelden noemen waarbij ook niemand radicaal zou switchen: Islam vs Christendom mischien. Een moslim zal natuurlijk niet snel gaan zeggen dat zijn mening over de Islam in punt X of Y bijgesteld moet worden. Een Fransman zal dat ook niet doen als het over de Franse taal gaat, etc.

Zolang de argumenten op niveau blijven kan er door gebattled worden en anders is het slot van de mod sneller dan de verstuur knop van de user.

• ExploWare
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 13:34

ExploWare

BoingBoing

Ik vind t een goed idee, maar in principe is hiervoor wel al een oplossing gevonden binnen GoT

Poll: Ik ben voor:
Het bekende votesysteem, zoals dit
Een nieuw 'BATTLE'-systeem
Niets, kijk wel aan t einde van dit topic
Niets, al te veel hersencellen aan verloren
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=32007&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

. . . . . Youp.net . . . . .

• ExploWare
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 13:34

ExploWare

BoingBoing

en dan hebben mensen de keuze om hun stem uit te leggen... :/

. . . . . Youp.net . . . . .

Verwijderd

ExploWare schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:04:
en dan hebben mensen de keuze om hun stem uit te leggen... :/
Je doelt op nog een nieuw systeem waarbij mensen bij een vote meteen kunnen opgeven wat hun reden is? Dat klinkt ook wel goed! Maar ik denk dat je daar beter een nieuw topic voor kunt openen.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Ik stem voor een nieuw battle systeem, maar dan wel op de manier zoals ik dat graag zou zien, zoe ook mijn post op de vorige pagina:

Er komt een appart sub-forum, een batlle forum zeg maar, waarin een topic geopend kan worden. Daarin moet een bepaalde vraagstelling, met een mening onderbouwd gepost worden. Vervolgens krijgen wij een bepaalde tijd om onze mening er op los te laten. Na een bepaalde tijd gaat het topic gewoon op slot, met een eindconclusie ofzo.

Oftwel, het Lagerhuis op GoT!

(notitie: niet iedereen mag zomaar meedoen, ik denk dat je dan veel te veel mensen krijgt die vanalles gaan blaten. Er moet strenge controle zijn, reacties moeten nuttig zijn, vooral onderbouwd worden waarom je iets vind (dus niet: "ja ik ben er gewoon tegen hoor"- reacties). Ik denk dat mensen met HK toegang best wel in staat zijn om goed mee te kunnen praten, toch?

Een discussie op hoog niveau, moet best mogelijk zijn! En het zou héél veel toevoegen aan GoT, denk ik zo? Wat denken jullie?

• flowerp
proller schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:52:
Een discussie op hoog niveau, moet best mogelijk zijn! En het zou héél veel toevoegen aan GoT, denk ik zo? Wat denken jullie?
Ik stem iniedergeval voor :) Zoals ik al eerde poste, hoeft het technisch absoluut niet zo veel moeite te kosten. Ik ben zelf J2EE ontwikkelaar, dus ik denk dat ik het wel redelijk goed kan inschatten (alhoewel React geen J2EE is maar PHP). Natuurlijk hangt het wel een beetje af hoe de source van React inelkaar zit, maar als dat een beetje netjes is dan zou het echt technisch geen probleem moeten zijn.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

flowerp schreef op zondag 26 december 2004 @ 21:11:
Natuurlijk hangt het wel een beetje af hoe de source van React inelkaar zit, maar als dat een beetje netjes is dan zou het echt technisch geen probleem moeten zijn.
vergeet je ook niet het nut wat een feature wel een beetje moet hebben ? Wij kunnen niet chem fulltime ergens opzetten aangezien hij niet een van onze devvers is.
Verder kun je inderdaad weinig inschatten over de source van React, aangezien jij die niet hebt ;)
Verder lijkt me het antwoord wat chem al eerder gaf duidelijk genoeg, het is een forum, geen battletuin, daar is UT enzo goed genoeg voor, en als je er wel wat inziet als feature, kun je altijd myreact downloaden en zelf iets gaan fabriceren ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

proller schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:52:
Ik stem voor een nieuw battle systeem, maar dan wel op de manier zoals ik dat graag zou zien, zoe ook mijn post op de vorige pagina:
... knip ...
Oftwel, het Lagerhuis op GoT!
... knip ...
Eerst vond ik het een goed idee; een apart subforum waar mensen kunnen discussieren. Ik las net je reply door en er schoot één woord door mijn hoofd: /3 oftewel; Wetenschap & Levensbeschouwing. Dat is toch wel hét subforum waar over van alles en nogwat gediscussierd kan worden. Bovendien kan je ook wel discussieren in de Devschuur of andere subfora, zolang de discussie maar op niveau is.

Een battle feature an sich vind ik niet slecht voor React. Op GoT is het misschien overbodig, maar ik kan me best situaties indenken dat bedrijven forum software willen met een battle optie. Wanneer React die mogelijkheid heeft, is dat slechts een verbetering. Let wel, ik heb het hier nu niet over GoT, maar over de forumsoftware React in het algemeen.

Ik blijf het idee "implementeer-waardig" vinden. Misschien is het leuk als de jongens van Parse even laten weten hoe zij tegen dit idee aankijken.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 10:12:
Ik blijf het idee "implementeer-waardig" vinden. Misschien is het leuk als de jongens van Parse even laten weten hoe zij tegen dit idee aankijken.
Dat hebben ze al gedaan :Y) . En volgens mij is chem daarin best wel duidelijk over wat hij van de feature voor React vindt.
chem schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:59:

GoT is geen spelletje, GoT is een discussie-forum.

Ik zie voor React ook geen nut om dit in te bouwen - React is een forum, geen battle-tool oid.

Helaas...

• chem

chem

Reist de wereld rond

Zie [rml]chem in "[ Feature] React - The Battle (tm)"[/rml]

Ik heb dit topic opengelaten omdat het idee van de TS erg leuk vond, maar ik vind het ook totale bloatware om in te bouwen.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.