Ik heb zojuist een nieuwe pc gemaakt, bestaande uit de volgende hardware:
AMD Athlon 64 3000+ Socket 754 Boxed
ASUS K8V SE DeLuxe
Corsair Value Serie1024MB PC3200
Leadtek Winfast Geforce A350 TDH
Maxtor 200GB SATA Fluid Bearring! Diamond Max 9 Plus
Coolermaster Real Power 350 Silent PSU RS-350-AMSP
Echter wilt het niet echt lukken met de harde schijf. Ik heb de schijf gewoon met de (door Asus bijgeleverde) kabels aangesloten, maar op een of andere manier ziet mijn WinXP installatie géén vast schijven. Dit is mijn eerste aanraking met SATA, en heb zojuist begrepen dat het niet echt plug en play spul is. Dit terwijl Maxtor geen enkele software bijgeleverd heeft.
Met de engelstalige handleiding van Asus kom ik er ook niet uit. Ze hebben het over veek zaken als, serial opstelling, dual RAID etc etc. maar opgegeven moment begon ik zelfs te denken dat een enkele schijf niet mogelijk zou zijn
Kan iemand mij misschien uit de brand helpen?
AMD Athlon 64 3000+ Socket 754 Boxed
ASUS K8V SE DeLuxe
Corsair Value Serie1024MB PC3200
Leadtek Winfast Geforce A350 TDH
Maxtor 200GB SATA Fluid Bearring! Diamond Max 9 Plus
Coolermaster Real Power 350 Silent PSU RS-350-AMSP
Echter wilt het niet echt lukken met de harde schijf. Ik heb de schijf gewoon met de (door Asus bijgeleverde) kabels aangesloten, maar op een of andere manier ziet mijn WinXP installatie géén vast schijven. Dit is mijn eerste aanraking met SATA, en heb zojuist begrepen dat het niet echt plug en play spul is. Dit terwijl Maxtor geen enkele software bijgeleverd heeft.
Met de engelstalige handleiding van Asus kom ik er ook niet uit. Ze hebben het over veek zaken als, serial opstelling, dual RAID etc etc. maar opgegeven moment begon ik zelfs te denken dat een enkele schijf niet mogelijk zou zijn
Kan iemand mij misschien uit de brand helpen?
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz