En ik wil nog wel ff kwijt dat ik de actie an sich zeker wel kan waarderen.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:35:
[persoonlijke noot]
/me breekt klomp...
Laten de mensen die deze actie niet waarderen vooral doordrammen met dit soort kritiek, en daarmee de zin tot het organiseren van eventuele toekomstige acties in de kiem smoren.
"juf! juf! Maar hij mocht wél meedoen!" komt het dichtst bij wat ik lees in de kritiek. Doe nou niet alsof er afwegingen zijn gemaakt van die wel, die niet. Er is zoveel mogelijk gekeken hoe het te regelen was met zo min mogelijk mensen die ervan wisten.
Maar laat maar, het enthousiasme voor dit soort dingen is hier al wel weg. Je kan het uiteindelijk toch _nooit_ goeddoen. In ieder geval mijn dank aan de mensen die hun waardering hebben laten blijken voor deze actie, en dank aan de mensen die zich ingezet hebben.
MarkB: het was een gouden idee van je, en ere wie ere toekomt.
[/persoonlijke noot]
[edit]Zelfs de mensen van BVD is niet verteld voor welk doel de proxy was dichtgezet. In principe hebben zij dus meegewerkt zonder het te weten.
Prettig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar mensen.
Dur is iig niemand expres vergeten.
Dur is iig niemand expres vergeten.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[dan ook maar een persoonlijke noot]
Ik vond en vind de Surprise MF een prima idee. Verder denk ik dat er veel meer mensen positief denken over de actie, maar die zijn wat minder vocaal dan de mensen met kritiek
Daarmee zeg ik overigens niets over het bestaansrecht van de kritiek. Die is uiteraard legitiem, alleen ben ik het er niet mee eens.
Ik vond en vind de Surprise MF een prima idee. Verder denk ik dat er veel meer mensen positief denken over de actie, maar die zijn wat minder vocaal dan de mensen met kritiek
Daarmee zeg ik overigens niets over het bestaansrecht van de kritiek. Die is uiteraard legitiem, alleen ben ik het er niet mee eens.
Forza Mucca!
tja iedereen uitge-meningt?
nou ik nog ff:
ik als NC-er heb meegedaan, maar ik was meer met RC-5 bezig, aangezien die enorme flush heeft dat mij gemotiveerd in de richting van DPAD
, ipv RC-5.
het verhaal van de klompen brekende Floppus waardeer ik het meeste:
ik stel dit voor omdat iedereen zich dan weer ten volle kan inzetten. wat ik achter dat "ik mocht niet meedoen" lees, is de drang om NU opnieuw wel mee te mogen doen, deze mensen popelen om er NU oplos te grazen
* kvdd gaat een bunker bouwen om zichzelf te beschermen tegen mensen die zulke revolutionaire uitspraken niet gewend zijn en zich tegen hem keren
edit:
* kvdd wenst iedereen prettige graasdagen en lawaaimakend flushjaar
nou ik nog ff:
ik als NC-er heb meegedaan, maar ik was meer met RC-5 bezig, aangezien die enorme flush heeft dat mij gemotiveerd in de richting van DPAD
het verhaal van de klompen brekende Floppus waardeer ik het meeste:
AUB stuur dit forum in de richting van een nieuwe "alle leden MF" ! dan heeft die 4 pagina's klagen toch zijn zin gehad."juf! juf! Maar hij mocht wél meedoen!" komt het dichtst bij wat ik lees in de kritiek. Doe nou niet alsof er afwegingen zijn gemaakt van die wel, die niet. Er is zoveel mogelijk gekeken hoe het te regelen was met zo min mogelijk mensen die ervan wisten.
Maar laat maar, het enthousiasme voor dit soort dingen is hier al wel weg. Je kan het uiteindelijk toch _nooit_ goeddoen. In ieder geval mijn dank aan de mensen die hun waardering hebben laten blijken voor deze actie, en dank aan de mensen die zich ingezet hebben.
ik stel dit voor omdat iedereen zich dan weer ten volle kan inzetten. wat ik achter dat "ik mocht niet meedoen" lees, is de drang om NU opnieuw wel mee te mogen doen, deze mensen popelen om er NU oplos te grazen
* kvdd gaat een bunker bouwen om zichzelf te beschermen tegen mensen die zulke revolutionaire uitspraken niet gewend zijn en zich tegen hem keren
edit:
* kvdd wenst iedereen prettige graasdagen en lawaaimakend flushjaar
[ Voor 5% gewijzigd door kvdd op 20-12-2004 21:07 ]
Ik zou het eerder willen typeren als "van DPC, voor DPC", niet van de crew.MarkB schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:13:
[...]
Zo was het in eerste instantie ook bedoeld. Een cadeautjes van de crew aan DPC. Zo zou niet alleen de DC-wereld versteld staan maar ook DPC zelf dat was (iig mijn) bedoeling ervan.
Vind ik persoonlijk wel heel doorzichtig en borstklopperij.
Maargoed.
Mensen. Niet iedereen kan op de hoogte zijn.
Dat weet ik (bijna) als geen ander.
In het verleden regelde ik menig MF'je.
Hierbij is het belangrijk dat het stil blijft.
Door heel DPC in te gaan lichten heb je te maken met veel (on)bekende factoren waar niemand op zit te wachten.
Denk eens aan een ongelovelijke dip in de output (is nu geen sprake van omdat de power (in NC geval voor DPAD) van RC5 kwam.
Daarom wil ik iedereen oproepen dit enkel en alleen positief te zien.
De volgende keer zullen er heus ook andere bij betrokken worden!
[ Voor 2% gewijzigd door Wessie op 20-12-2004 21:35 . Reden: spelfout ]
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
with him ^
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Prachtig altijd. Dit soort actie's.
Ik kan het wel waarderen. Ik heb genoten van alle hitparade's.
Waar ik ook van genieten kan zijn alle reactie's die je achteraf krijgt.
Vooral de personen wiens ego is gekrenkt of wie zich gepasseerd voelt (of komt dat op het zelfde neer). NOFI. Commentaar krijg je altijd bij DPC als er iets speciaals gedaan wordt.
Ik help DPC in mijn eentje met één PC. Bij dit soort actie's is mijn inbreng redelijk nihil vergeleken wat een groter subteam kan inbrengen. Misschien is dit voor mij dan leuker om te zien gebeuren dan wanneer een groot subteam die niet meegedaan heeft en de stats van de dag bekijkt.
Lighten up people. Het ging hier om DPC en niet om de rangschikking van de subteams of wat jij/jullie hadden kunnen inbrengen. Natuurlijk, TEB bijvoorbeeld zal best veel cycles tot beschikking hebben maar moet ook ieder (groot) subteam betrokken worden hierin. Ik vind van niet.
Daarom is een algemene GF-dag van DC niet zo'n slecht idee. Als we afspreken om op bv. 5 mei op zo veel mogelijk projecten een GF te houden om iig te proberen DPC daily op één te krijgen.
Dan zal ook ik een steentje (kunnen) bijdragen aan een memorabele hitparade.
Mijn twee centjes
ps. Aan de organistie van dit project : Mooi gedaan!
Ik kan het wel waarderen. Ik heb genoten van alle hitparade's.
Waar ik ook van genieten kan zijn alle reactie's die je achteraf krijgt.
Vooral de personen wiens ego is gekrenkt of wie zich gepasseerd voelt (of komt dat op het zelfde neer). NOFI. Commentaar krijg je altijd bij DPC als er iets speciaals gedaan wordt.
Ik help DPC in mijn eentje met één PC. Bij dit soort actie's is mijn inbreng redelijk nihil vergeleken wat een groter subteam kan inbrengen. Misschien is dit voor mij dan leuker om te zien gebeuren dan wanneer een groot subteam die niet meegedaan heeft en de stats van de dag bekijkt.
Lighten up people. Het ging hier om DPC en niet om de rangschikking van de subteams of wat jij/jullie hadden kunnen inbrengen. Natuurlijk, TEB bijvoorbeeld zal best veel cycles tot beschikking hebben maar moet ook ieder (groot) subteam betrokken worden hierin. Ik vind van niet.
Daarom is een algemene GF-dag van DC niet zo'n slecht idee. Als we afspreken om op bv. 5 mei op zo veel mogelijk projecten een GF te houden om iig te proberen DPC daily op één te krijgen.
Dan zal ook ik een steentje (kunnen) bijdragen aan een memorabele hitparade.
Mijn twee centjes
ps. Aan de organistie van dit project : Mooi gedaan!
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
ilk wil hierbij voorstellen dat iedereen die zich gepasseerd voelt met zijn allen zelf een originele veraasing voor de rest gaat verzinnen. ga op een forum zitten/ organizeer een meeting in een nader te bepalen irc kanaal en verzin wat leuks.
ik heb meegedaan aan deze aktie en heb er lol aan beleefd, met de GF wist ik van niets en vond het ook zeer gaaf om te zien hoe DPC domineerde op eccp.
niet zeuren en doe wat goeds voor DPC!
ik heb meegedaan aan deze aktie en heb er lol aan beleefd, met de GF wist ik van niets en vond het ook zeer gaaf om te zien hoe DPC domineerde op eccp.
niet zeuren en doe wat goeds voor DPC!
Van klussen krijg je grijze haren
Ik wordt een beetje verdrietig van de manier waarom men binnen DPC met elkaar omgaat.
Wat is er gebeurd met de tijden dat alle leuke acties die DPC goed deden positief begroet werden
Ik zie weinig heil meer in dit topic, ik ben geen schoolmeester die een groepje kinderen in de hoek moet zetten omdat ze moeite hebben met communiceren, alleen hun eigen standpunten verdedigen en pertinent te eigenwijs zijn om zich een keer in het standpunt van een ander te verdiepen. (Dit geldt overigens niet voor iedereen vanzelfsprekend)
Als je het oneens bent met een manier van organiseren, meldt dit dan bij de organisatoren zodat zij dit mee kunnen nemen bij een mogelijk volgende keer, of organiseer zelf iets...
Zinloos blijven doorgaan over reeds besproken argumenten en tegen-argumenten brengt niets meer in, alleen frustratie en verstoorde onderlinge verhoudingen.
Ongeacht wie het initiatief ontplooid heeft is het initiatief simpelweg geweldig leuk en goed geslaagd.
Chapeau voor de mensen die het georganiseerd hebben, de mensen die het uitgevoerd hebben en de DPC'ers (het overgrote deel) die dit een erg leuke verrassing vonden.
De reden voor deze vorm van uitvoering is uitgebreid besproken en de argumenten zijn steekhoudend.
Het kan vast wel op 100.000 andere manieren, maar deze manier is door de initiatiefnemers gekozen en, als ik zo vrij mag zijn, op basis van goede argumenten. Het is een feit dat het voor iedereen een verrassing was... en dat was de insteek.
Wat is er gebeurd met de tijden dat alle leuke acties die DPC goed deden positief begroet werden
Ik zie weinig heil meer in dit topic, ik ben geen schoolmeester die een groepje kinderen in de hoek moet zetten omdat ze moeite hebben met communiceren, alleen hun eigen standpunten verdedigen en pertinent te eigenwijs zijn om zich een keer in het standpunt van een ander te verdiepen. (Dit geldt overigens niet voor iedereen vanzelfsprekend)
Als je het oneens bent met een manier van organiseren, meldt dit dan bij de organisatoren zodat zij dit mee kunnen nemen bij een mogelijk volgende keer, of organiseer zelf iets...
Zinloos blijven doorgaan over reeds besproken argumenten en tegen-argumenten brengt niets meer in, alleen frustratie en verstoorde onderlinge verhoudingen.
Ongeacht wie het initiatief ontplooid heeft is het initiatief simpelweg geweldig leuk en goed geslaagd.
Chapeau voor de mensen die het georganiseerd hebben, de mensen die het uitgevoerd hebben en de DPC'ers (het overgrote deel) die dit een erg leuke verrassing vonden.
De reden voor deze vorm van uitvoering is uitgebreid besproken en de argumenten zijn steekhoudend.
Het kan vast wel op 100.000 andere manieren, maar deze manier is door de initiatiefnemers gekozen en, als ik zo vrij mag zijn, op basis van goede argumenten. Het is een feit dat het voor iedereen een verrassing was... en dat was de insteek.
Dit topic is gesloten.