Gezegende ik!

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wow kreeg ik vorige week een complete P100 van mijn zwager dit keer kreeg ik 2 3com netwerkkaarten :9. Nou ging ik net ff op internet kijken welke het was en ja hoor, dit dingen kosten gewoon 350 per stuk!
Deze is het:
3Com 3C509B-Combo Etherlink III RJ45,BNC,AUI ISA
En hiet staat info:
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=550041

:9~ :9~ :9~ :9~

Maar ja ik ben dus heel blij en dat moest ik even kwijt!!!

mzzl

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
waarschijnlijk heb je een komma verkeerd gezien, kan me niet voorstellen dat iemand voor een tien jaar oude isa kaart nog 350 gulden betaald. misschien 35,- maar dat is ook echt maximaal.... >:)

Verwijderd

whehehe ik vermoed dat dat niet klopt :)
Ik heb zelf ook nog een aantal 3com kaartjes liggen, als iemand ze nog wil hebben, ik geef 30% korting op de winkelprijs ;)
whehehe
200 piek K-CHING!!!

Verwijderd

Wow, Ik heb er ook nog 5 liggen. Heb ik toch nog een appeltje voor de dorst als ik met pensioen ga.

HR

• Okasha
  • Niet online
De kaarten zijn niet zo oud, ze komen uit PII's die zijn afgeschreven omdat ze nu zijn vervangen. Bij die nieuwe PC's kregen ze gratis weer nieuwe netwerkkaarten, dus had hij die 4 netwerkkaarten eruit gehaald, 2 voor zichzelf en 2 voor mij. En het is precies die zoals die op de site van informatique staat. En dies 349 gulden?

• teigetjuh
  • Niet online
je koopt al een nieuwe 3com 905c-tx voor 125, dus waarom zou je dan in vredesnaam nog voor een aftands 10mbit kaartje nog zoveel gaan betalen, op beurzen koop je ze nieuw voor 25 of tweedehands 2 voor 10,-
Btw. Informatique is een vreselijke afzetter....

• Okasha
  • Niet online
Ja daar kan wat in zitten. Maar het dure aan deze kaart is geloof ik dat hij 3 soorten netwerk aansluitingen heeft. ETP, COAX en nog eentje, kweet niet hoe dat allemaal heet. Maar ja, jullie kunnen toch wel blij voor mij zijn :) Helemaal gratis >:)

Maar ja, ik ga lekker strax installeren. Ik kan wel goed netwerken instellen onder win95/98 maar heb nu Win2k tegen win95. Is dat veel moeilijker of maakt het geen kont uit?

• teigetjuh
  • Niet online
Maakt niets uit...

Maar goed je mag best blij zijn met je 2 voor een tientje kaarten... ze zijn in elk geval leuk om aan een kabelmodem of adsl te hangen... Als je nog isa-sloten hebt...

De TPO-uitvoering (alleen UTP) is maar 66 gulden in pricewatch... En wat gebruik je inderdaad meestal alleen utp... Maar ik wens je er veel plezier mee....

Verwijderd

Leuk zeg. HRoling gaat met pensioen. Ik kan niet wachten.

Verwijderd

Ik wil je niet bruut uit je slaap halen maarre... Ik heb ook zo'n 3C0M 509B UTP,COAX,AUI enzo.... enne.. koste me zo'n 200 piek 6 jaar GELEDEN !! Nu koop ik ze per 10 voor 5 piek per stuk bij abgcomputers.nl (postorder) dingen kosten echt niks meer dus.. Enne, ik heb ook zo'n 3COM 905C-TX 10/100 autosensing met boot-rom blabla.. koste me 200, vorig jaar.. DUS conclusie... Informatique is een echte afzetter :)

Edit

mmmz... leek me toch een overbodige reactie, aangezien 100 voor mij waren... maarja, misschien leuke tip die abgcomputers.nl ?

/Edit

Verwijderd

Hmm Ik heb hier 61 Adaptec ANA-6911/UC 10/100 Fast Ethernet kaartjes liggen..
Ja dat wordt normaliter gewoon bij ons op mijn werk weggesmeten...maar ja ik ben nu eenmaal een verzamelaar....:-)

• Okasha
  • Niet online
okeokeokeokeoke! :) jullie hebben me uit mijn droom gehaald :'( Maar ja. Ik ga zo dus wel een netwerk bouwen, enne werkt dit in Win2k ongeveer hetzelfde als in win98? Of moet het echt helemaal anders worden ingesteld? graag beetje tips enzo.

Enne INFORMATIQUE RULES!!! :9 maar die prijs van deze kaar is echt om te :'( Verder dus een prima winkel *D

mzzl

• teigetjuh
  • Niet online
Op donderdag 04 januari 2001 11:20 schreef akkerhan het volgende:
Ik wil je niet bruut uit je slaap halen maarre... Ik heb ook zo'n 3C0M 509B UTP,COAX,AUI enzo.... enne.. koste me zo'n 200 piek 6 jaar GELEDEN !! Nu koop ik ze per 10 voor 5 piek per stuk bij abgcomputers.nl (postorder) dingen kosten echt niks meer dus.. Enne, ik heb ook zo'n 3COM 905C-TX 10/100 autosensing met boot-rom blabla.. koste me 200, vorig jaar.. DUS conclusie... Informatique is een echte afzetter :)

Edit

mmmz... leek me toch een overbodige reactie, aangezien 100 voor mij waren... maarja, misschien leuke tip die abgcomputers.nl ?

/Edit
Ik heb slechte ervaringen met abgcomputers, ze leveren het spul vaak incompleet (hubs zonders voedingssnoer, voetjes etc..), verder kun je dan blijven wachten op enige reactie van hun kant.

Wat betreft het instellen van het netwerk. Heb je win2k al geinstalleerd? waarschijnlijk niet, want het is bijna hetzelfde als onder de andere windows versies...

• Okasha
  • Niet online
ja ik heb win2k alwel geinstalleerd. Maare het netwerk icoontje wat in win95 en 98 staat kan ik in win2k geeneens vinden :?

Hoe werkt dit?

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 10:42 schreef Rendier het volgende:
Leuk zeg. HRoling gaat met pensioen. Ik kan niet wachten.
Wie moet dan al jou vragen beantwoorden. Ik blijf voorlopig nog op de bank zitten.

HR

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zoo, dat is een lekkere meevaller :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ik heb een keer ISA 100Mbit kaarten gezien speciaal gemaakt voor 486 servers zodat ze nog steeds kunnen worden gebruikt zonder extra switching. En die kaarten van 3Com zijn super duur, maar 350,- piek voor zo`n standaard kaart is echt achterlijk.

Misschien net zo`n verhaal als dat EDO simmetjes ook onbetaalbaar zijn geworden terwijl de doorsnee computer gebruiker er nog stapels van heeft liggen.

• teigetjuh
  • Niet online
Op donderdag 04 januari 2001 12:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ja ik heb win2k alwel geinstalleerd. Maare het netwerk icoontje wat in win95 en 98 staat kan ik in win2k geeneens vinden :?

Hoe werkt dit?
Je hebt in win2k iets dat heet networkplaces, daar kun je het gewoon instellen.

Oja, er bestaat ook nog zoiets als een help-functie binnen windows. >:) Werkt echt prima voor dit soort simpele dingen! >:)>:)>:)>:)
Pagina: 1