Het hele GoT is een of andere politie shit
Je kan niet eens wat posten wat blijkbaar niet kan volgens de huidige maatstaven.
Maar wie bepalen dat dan.? de modjes ja lekker, die zijn altijd zo braaf als de pest.
En waarom mag het er niet staan, met wie zou je problemen krijgen? NL is land van eigen mening. Lijkt met niet zo moeilijk om voordat je GoT opgaat, zon popuppie krijgt met dat er bepaalde dingen op kunnen staan die schadelijk voor die en die groep mensen is..
En je komt hier uit eigen wil, dus niet zeiken als je wat verkeerds ziet..
Ook als je keihard racistisch zou zijn, dan hoef je dat inderdaad niet elke dag in elke posting te zetten, maar als er een keer zon thread bezig, mag je daar heus wel je mening geven.
Je komt hier toch om reacties en meningen van anderen te lezen? Dat er ook andere meningen zijn dan die van jou moet je maar is leren te accepteren en niet zo dom houden jezelf, en vooral niet proberen mensen op te voeden, want daar hebbben de meeste mensen al 2 ouders voor en die kunnen dat heus wel een stukkie beter dan een paar uitgerangeerde modjes..
En dit geld natuurlijk voor alle fora op GoT.
PS. Ik was er niet helemaal bij toen onzin forum wegging, waarom eigenlijk? Ik vond het altijd wel leuk.. Dat is eigenlijk het enigste forum waar ik echt krom van het lachen van me stoel viel..
(Niet dat hardware enzo om te lachen is, maar jullie begrijpen me wel

)
Divide and conquer.