Eerste DPC'er gebanned op AT Forum

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ok, er heeft er eentje het voor elkaar ! Firestorm heeft de twijfelachtige eer om als eerste DPC'er gebanned te zijn op het AT forum.

Persoonlijk ben ik hier juist blij mee omdat ik hoop dat dit een voorbeeld is voor andere trollers.

Natuurlijk ben ik minder blij met de taal die hij uitsloeg. Come on guys ! let's get reasonable!

Greetinx [eNeRGy]

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

WAAROM proberen een paar DPC'ers de competitie te verneuken (Firestorm en poohbeer komen mij dan in het hoofd) dit is een vriendschappelijke strijd geen match op leven en dood.....

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

Verwijderd

Ik geloof dat ik de eer te beurt val om de eerste dpc-er te zijn die gebanned is. Niet dat ik daar iets van hoorde maar m'n post worden weggehaald dus zal ik wel gebanned zijn... :?
Waarschijnlijk omdat ik DanZie-lig :) een paar keer goed in de maling heb genomen maar dit is al weer een tijdje geleden.....
( :+ ten tijde van het burn-in-test wonder :+ )

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Sommige (TA-ers) zijn op het TA-forum zo kleinzielig. Ook al toen het nog niet zo duidelijk was dat ze overlopen zouden worden. Ikzelf heb om die reden nog nooit geposts daar (ROF=Read Only Forum?) terwijl dat absurd is want het is een open forum.

Een beetje fokken en op de hielen zitten wordt door de verliezers (in de letterlijke zin van het woord) dus ook ongepast beantwoord met een ban.
;) naar de gebande en naar |:( naar die vreemde overzeese 'ignorant' plasticcultuur waar we helaas in Nederland zoveel op gaan lijken.

* KeX out

• Frenzy
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik wordt een beetje scheitziek van figuren als energy en wildhagen en zo ook van mensen die het nodig vinden te stoken op TAF (poohbeer, firestorm).

Waarom ik energy en wildhagen irri vindt? Omdat juist zij blijven doorzeiken en zagen over het gedrag van anderen. Let es ff lekker op jezelf en laat die veelal kinderachtige TA'ers het lekker zelf oplossen. I.p.v. dat jullie pappie en mammie moeten uithangen en de DPC'ers proberen op te voeden: DAT IS JULLIE TAAK NIET GVD! :(

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat hebben we er uberhaupt te zoeken? moet je je dan afvragen. Als die mensen opgefokt zijn, dan ga je ze toch niet expliciet treiteren?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 04 januari 2001 09:12 schreef Frenzy het volgende:
Ik wordt een beetje scheitziek van figuren als energy en wildhagen en zo ook van mensen die het nodig vinden te stoken op TAF (poohbeer, firestorm).

Waarom ik energy en wildhagen irri vindt? Omdat juist zij blijven doorzeiken en zagen over het gedrag van anderen. Let es ff lekker op jezelf en laat die veelal kinderachtige TA'ers het lekker zelf oplossen. I.p.v. dat jullie pappie en mammie moeten uithangen en de DPC'ers proberen op te voeden: DAT IS JULLIE TAAK NIET GVD! :(
TA en DPC zijn bezig met het vechten voor #1.
De spirit van DPC is dat we met z'n allen TA verslaan, op een fatsoenlijke manier en zonder wederzijds flamen. TA'ers houden zich hier keurig aan, maar helaas hebben wij enkele kleuters binnen de groep.
Het "opvoeden" van die individuen is onze taak dus wel, ook de jouwe!
Wildhagen en [eNeRGy] doen dus alleen maar goed werk!

Verwijderd

Waarom moet zo iemand hier ff worden zwart gemaakt :?

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 09:23 schreef victorb het volgende:
dsmarty onder me gaf een iets betere uitleg :D;)

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 04 januari 2001 09:23 schreef victorb het volgende:
Hoezo zwartmaken? Er is alleen een feit geconstateerd, ter waarschuwing wordt dat gewoon gepubliceerd. Niks mis met FireStorm, maar hij is gewoon een stapje te ver gegaan bij TA.

Verwijderd

maar dan hoeft zijn naam er toch niet bij te staan?

• DSmarty
  • Niet online
Waarom niet? Hij heeft nu geen strafblad ofzo :)

• KeX

KeX

Op donderdag 04 januari 2001 09:22 schreef DSmarty het volgende:

TA'ers houden zich hier keurig aan
O ja joh? :?

Volgens mij heten ze daar ook lang niet allemaal Engineer. En der zijn er die ook behoorlijk flamerig van aanleg zijn. Ze hebben op GoT echter wat last van een taalbarriere. Daarom ontstaan dit soort brandjes vaak op TA (open forum toch?). Maar naast dat wij ons daar tot een bepaalde grens zeker als gast moeten gedragen is het ook zo dat als zij op elke (troll or non troll) DPC post gaan flamen dat dat wel kan. IMHO is dat net zo slecht en misdragen TA-ers zich dus ook.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Let es ff lekker op jezelf en laat die veelal kinderachtige TA'ers het lekker zelf oplossen. I.p.v. dat jullie pappie en mammie moeten uithangen en de DPC'ers proberen op te voeden: DAT IS JULLIE TAAK NIET GVD!
Idd.

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik wil graag zelf beoordelen of het wel of niet terecht is. Is Firestorm gebanned naar aanleiding van een bepaald draadje aldaar? Zo ja, wie gooit de url even op. Als het een ban is, gebaseerd op meerdere ervaringen en meerdere opmerkingen dan houdt het natuurlijk op.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Hij is gebanned omdat hij wat verkeerds heeft gezegd en dat dit tevens zijn eerste post was en dat hij in de ogen van de moderator dus alleen maar een login had aangemaakt om te flamen. Deze conclusie is mischien wat voorbarig van de moderator maar ik kan me toch wel begrijpen waarom het gedaan is.

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:16
Als iemand zich op een ander forum niet kan gedragen moet ie ff op z'n flikker krijgen
Simpel

Is hetzelfde als een paar buitenlanders die naar Nederland komen om alleen ff de boel op stelten te zetten.

* raymondw krijgt hooligan ideen en er is geen voetbal te zien

[typo]

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Verwijderd

Wat een probleem...

Iemand krijgt een ban op een ander forum en we krijgen hier een discussie of dat terecht is.
Dat boeit dus niet.

ps raymond nog 1 typo :P

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
I.p.v. dat jullie pappie en mammie moeten uithangen en de DPC'ers proberen op te voeden: DAT IS JULLIE TAAK NIET GVD! :(
Sorry, ik loop me dus gewoon te ergeren aan mijn teamgenoten.. we zitten samen in 1 team, dus ik vind dat ik daar wat van mag zeggen. Want zulke posts verpesten gewoon de sfeer tussen 2 teams.

Verwijderd

straks gaan we ook nog minder flushen omdat meer flushen dan AT de sfeer ook verpest tussen de 2 teams.

DPC zit AT op alle mogelijke manieren te kleineren door te proberen in elke contest beter te zijn dan AT. Is dat ook geen vorm van flammen dan?

er wordt gewoon een hoop moeilijk gedaan op niets af. Gewoon slotje er op en punt.

OT: SONERA zuigt echt heel erg!

Jawel dat is een troll of een flame (maar wel waar)

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
MMM ik vind dat je in een competitie best een beetje mag zuigen en treiteren, komop zeg, het word anders als mensen persoonlijk gaan worden of dat het bedreigend of krenkend wordt, ik snap niet waar al die drukte voor nodig is.

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Ja, ik heb ook al eens meegemaakt dat een opmerking die heel in de verte misschien geinterpreteerd had kunnen worden als troll werd neergesabeld door een of andere TA'er die daarna nodig eens zijn mond moest spoelen.

Nou, ik bemoei me er niet meer mee. Ik lees het TA forum dagelijks op zoek naar paniekreacties als het om RC5 gaat ("we got to do some serious assimilation, DPC is gonna pass us!!!" erg leuk >:)) maar ik houd er verder mijn mond. Er zitten een stel zwakke ego's bij TA en als die steeds zo de martelaar blijven spelen is er voor mij geen lol aan om daar te posten. Ik wil niet ieder woord moeten wegen voordat ik op de submitknop druk.

Ik laat mijn D.net client verder wel spreken.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
firestorm....tsssk

zelfs binnen DPC zelf is dat maar een irri ventje, maarja das mijn mening.

hij zit in "mijn" team: QU|CCC en zit de hele tijd op mij en tracer te kankeren hoeveel beter dat ie wel niet is enzo.

maarja, hijs volgens mij ook nog maar 14 :9

• Firestormer
  • Laatst online: 13-05 12:46
Ik had daar niemand uigemaakt voor klootzak ofzo. Ik had alleen gezegd dat ze min 1000 ghz nodig hadden om ons te verslaan :)

Maar keb de moderator al gemeelt om alles weer recht te zetten maar meneer EnergY Vond het weer nodig om me voor 1 week te bannen op #Dpc }:O

voor vragen bel de omo service lijn :+

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 18:12 schreef Firestormer het volgende:
Maar keb de moderator al gemeelt om alles weer recht te zetten maar meneer EnergY Vond het weer nodig om me voor 1 week te bannen op #Dpc }:O
Nu ben je vast voor 2 weken gebanned, want je hebt zijn naam fout geschreven. ;)

• Firestormer
Op donderdag 04 januari 2001 13:29 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]
Sorry, ik loop me dus gewoon te ergeren aan mijn teamgenoten.. we zitten samen in 1 team, dus ik vind dat ik daar wat van mag zeggen. Want zulke posts verpesten gewoon de sfeer tussen 2 teams.
I.p.v. dat jullie pappie en mammie moeten uithangen en de DPC'ers proberen op te voeden: DAT IS JULLIE TAAK NIET GVD! :(
[/quote]Sorry, ik loop me dus gewoon te ergeren aan mijn teamgenoten.. we zitten samen in 1 team, dus ik vind dat ik daar wat van mag zeggen. Want zulke posts verpesten gewoon de sfeer tussen 2 teams.

Nou jij laat zien dat mensen zich ook aan jou ergeren EnERgY je bent een $#$@#$#$%#$ van bovenste plank als ik ten eerste al op dat forum gebanned word en dan ook nog op #dpc gebanned word door jou als je dat toch zo leuk vind ga dan lekker op #politie

BTW Dpc staat niet voor : de politie commesaris >:)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
Op donderdag 04 januari 2001 06:00 schreef Ikarus het volgende:
WAAROM proberen een paar DPC'ers de competitie te verneuken (Firestorm en poohbeer komen mij dan in het hoofd) dit is een vriendschappelijke strijd geen match op leven en dood.....
mm, als't toch maar vriendschappelijk is.. waarom dan zo'n reactie?
Ik behandel me vriende zo hoor, met een nogal dik laagje sarcasme..
TA leden namen het verkeerd op en ik heb drom m'n verontschuldigingen aangeboden.
'k Snap niet goed waar jij leven en dood van haalt.

• witchdoc
Op donderdag 04 januari 2001 09:12 schreef ecteinascidin het volgende:
Wat hebben we er uberhaupt te zoeken? moet je je dan afvragen. Als die mensen opgefokt zijn, dan ga je ze toch niet expliciet treiteren?
euhhm.. kijk effe naar m'n regdatum daar.. ik ben niet effe geregistreerd hem hun te gaan fokken hoor.. Ik lees er regelmatig verschillende fora als't hier op GoT weer es saai is.

• witchdoc
Op donderdag 04 januari 2001 09:22 schreef DSmarty het volgende:

[..]
TA en DPC zijn bezig met het vechten voor #1.
De spirit van DPC is dat we met z'n allen TA verslaan, op een fatsoenlijke manier en zonder wederzijds flamen. TA'ers houden zich hier keurig aan, maar helaas hebben wij enkele kleuters binnen de groep.
Het "opvoeden" van die individuen is onze taak dus wel, ook de jouwe!
Wildhagen en [eNeRGy] doen dus alleen maar goed werk!
Met een :P en een "gnehehe" erbij twijfel ik toch lichtelijk aan dat flame gedoe.. ok, ik had misschien kunnen voorspellen dat er iemand lichtgeraakt zou zijn door de FEITEN die'k daar gaf maar dat deed ik dus niet. Excuses zijn aangeboden en daar zou't verhaal dan moeten stoppen.
En alleen goed werk zou'k niet zeggen.. alleen goeie bedoelingen wil ik ze nog wel nageven.

• DSmarty
  • Niet online
FireStorm, je kan ook gewoon zeggen dat het je spijt en dat dit niet weer voor zal komen. Dat heeft veel meer effect dan er, met een plaat voor je kop, keihard tegenin gaan!

No offense hoor ;)

• witchdoc
Op donderdag 04 januari 2001 11:13 schreef Mobster het volgende:
Ik wil graag zelf beoordelen of het wel of niet terecht is. Is Firestorm gebanned naar aanleiding van een bepaald draadje aldaar? Zo ja, wie gooit de url even op. Als het een ban is, gebaseerd op meerdere ervaringen en meerdere opmerkingen dan houdt het natuurlijk op.
Alle mogelijke url's staan ook in Lieve Adjes

• witchdoc
Op donderdag 04 januari 2001 13:29 schreef [eNeRGy] het volgende:
geef'k je absoluut geen ongelijk in, maar je deed wel erg je best om de elementen die mij konden helpen te negeren. Je hebt niet eens mijn mening van het verhaal gevraagd voor je me begon te veroordelen.. dat vind ik wel spijtig.

• witchdoc
btw.. degene die me post hier een beetje heeft gevolgd weet dat zulke posts van me niet slecht bedoelt zijn.. heb hier ook vaak genoeg me "belguhhumor" gebruikt.

• Firestormer
Op donderdag 04 januari 2001 18:55 schreef DSmarty het volgende:
FireStorm, je kan ook gewoon zeggen dat het je spijt en dat dit niet weer voor zal komen. Dat heeft veel meer effect dan er, met een plaat voor je kop, keihard tegenin gaan!

No offense hoor ;)
DAT HEB IK OOK GEDAAN </capslockloff\>

Verwijderd

er zullen nog velen volgen!!!!

Verwijderd

Kijk, dit soort ellende wat eruit voortkomt is nou precies de reden waarom ik niet post op TA. Als je vragen hebt over distributed computing; post er wat je wilt, maar ga er niet als DPC-er zitten! Alleen maar goed voor rotzooi :(

Ik hoop wel van ganser harte dat we ons nou niet laten verdelen in twee kampen; de pro-posters en de anti-posters. De kracht van DPC komt juist voort uit de eenheid van haar leden. Wees tolerant.

• Firestormer
Op donderdag 04 januari 2001 19:41 schreef aginor het volgende:
Kijk, dit soort ellende wat eruit voortkomt is nou precies de reden waarom ik niet post op TA. Als je vragen hebt over distributed computing; post er wat je wilt, maar ga er niet als DPC-er zitten! Alleen maar goed voor rotzooi :(

Ik hoop wel van ganser harte dat we ons nou niet laten verdelen in twee kampen; de pro-posters en de anti-posters. De kracht van DPC komt juist voort uit de eenheid van haar leden. Wees tolerant.
kijk maar naar nederland wat er gebeurd als je tollerant ben :(
zijn we de borg ofzo allemaal 1 mening(8>
dat is nog niet het grootste probleem als ik gebanned ben waar bemoeit de rest zich dan mee ?

• BrammeS
  • Laatst online: 13-05 00:23
Ik lig dus echt in een deuk hier en TA ook. want jullie maken je weer veel te druk nergens om...

Advanced sheep-counting strategies

• BrammeS
  • Laatst online: 13-05 00:23
hey firestorm kun je je reacties niet gewoon hier neer pooten ipv ze persoonlijk naar me te sturen!!
Nickname: firestorm
Sender IP: 24.132.137.12#
Subject: From Your Web Page
Ik lig dus echt in een deuk hier en TA ook. want jullie maken je weer veel te druk nergens om...
als het goed is ben je dat gewend >:)

Advanced sheep-counting strategies

• Firestormer
Op donderdag 04 januari 2001 20:11 schreef BrammeS het volgende:
hey firestorm kun je je reacties niet gewoon hier neer pooten ipv ze persoonlijk naar me te sturen!!
[..]
Ok volgende keer POOT ik ze wel hier >:)

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 19:47 schreef Firestormer het volgende:

[..]
kijk maar naar nederland wat er gebeurd als je tolerant ben :(
zijn we de borg ofzo allemaal 1 mening(8>
dat is nog niet het grootste probleem als ik gebanned ben waar bemoeit de rest zich dan mee ?
Is dat een vergelijking? Dat is imho een ruzie vergelijken met WOII. En een eenheid zijn is toch echt iets anders dan allemaal dezelfde mening hebben.
Waar de rest zich mee bemoeit? Toevallig ben jij de eerste DPC-er die daar gebanned is. De discussie hier gaat dan ook over het gedrag van DPC-leden op dat forum en de reacties daarop van TA-leden plus alles daaromheen. Het gaat echt niet zo specifiek over jou :r

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Het hele GoT is een of andere politie shit

Je kan niet eens wat posten wat blijkbaar niet kan volgens de huidige maatstaven.

Maar wie bepalen dat dan.? de modjes ja lekker, die zijn altijd zo braaf als de pest.

En waarom mag het er niet staan, met wie zou je problemen krijgen? NL is land van eigen mening. Lijkt met niet zo moeilijk om voordat je GoT opgaat, zon popuppie krijgt met dat er bepaalde dingen op kunnen staan die schadelijk voor die en die groep mensen is.. :r

En je komt hier uit eigen wil, dus niet zeiken als je wat verkeerds ziet..

Ook als je keihard racistisch zou zijn, dan hoef je dat inderdaad niet elke dag in elke posting te zetten, maar als er een keer zon thread bezig, mag je daar heus wel je mening geven.
Je komt hier toch om reacties en meningen van anderen te lezen? Dat er ook andere meningen zijn dan die van jou moet je maar is leren te accepteren en niet zo dom houden jezelf, en vooral niet proberen mensen op te voeden, want daar hebbben de meeste mensen al 2 ouders voor en die kunnen dat heus wel een stukkie beter dan een paar uitgerangeerde modjes..

En dit geld natuurlijk voor alle fora op GoT.

PS. Ik was er niet helemaal bij toen onzin forum wegging, waarom eigenlijk? Ik vond het altijd wel leuk.. Dat is eigenlijk het enigste forum waar ik echt krom van het lachen van me stoel viel..
(Niet dat hardware enzo om te lachen is, maar jullie begrijpen me wel :o )

:?

Divide and conquer.

Verwijderd

amen!

• DSmarty
  • Niet online
Gathering of Tweakers is het forum van Tweakers.net, de site van de serieuze computerliefhebber.

Het Onzin forum is destijds opgericht voor alle posts die niet in SG thuishoorden, maar die blijkbaar wel werden gepost door het toenemend aantal adolescenten op GoT.

Na verloop van tijd bleek dat het OnzinForum een BullShitforum werd, daarom is deze gesloten, geheel terecht.

Besef wel, wij zijn geen scholieren.com of fokzine!

Vanuit dat idee ben ik voor 100% voor een strict moderatiesysteem, als ik in het DPC forum zit wil ik alleen DPC gerelateerde onderwerpen zien, net zoals ik SG alle serieuze (of grappige) onderwerpen wil zien die niet in een van de andere fora thuishoren.

Bullshit valt hier IMHO niet onder.

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin&#039; on your stereo...

wimpie dude!! :) Nou ben ik trots om te zeggen dat ik je persoonlijk ken. Ik sluit me trouwens volledig bij wimpie aan.

• DSmarty
  • Niet online
En dat NRG FireStorm bij naam noemt vind ik ook meer dan terecht, het is gewoon te schandalig voor woorden dat DPC'ers de fora van een van onze competitie-genoten vervuilen. Zie jij weleens een TA'er hier flamen? En dat heeft niks te maken met een taalbarriere, want ze weten allemaal dat wij Engels ook wel beheersen.
Ook TA heeft kleuters, maar die vind je hier niet, dus dat gedeelte van de discussie "zij zijn net zo erg als wij" vind ik helemaal niet van toepassing, zelf al zou het zo zijn, laten wij dan het goede voorbeeld geven!

Verwijderd

Dit lijkt wel het onzin forum!

Wat een onzin zeg! Dit gaat over DPC en grazen en zo...
niet over het gedrag op forums. Wanneer wordt dit ding nou afgesloten??

Verwijderd

.

• llevering
  • Laatst online: 19-05 10:11
(jarig!)
Volgens mij is dit een storm in een borrelglaasje.

• DSmarty
  • Niet online
Op vrijdag 05 januari 2001 17:07 schreef llevering het volgende:
Volgens mij is dit een storm in een borrelglaasje.
Dat is het ook... veel gezeur om niks en we dwalen steeds verder van het onderwerp af... zal een slotje aanvragen.

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin&#039; on your stereo...

Jongens jongens.. Luister eens.. Actie -> Reactie.. Er word zo vaak eventjes off-topic gegaan...

[on-topic]Go go modjes AT...[/on-topic]

• KeX

KeX

Op vrijdag 05 januari 2001 16:30 schreef DSmarty het volgende:
Zie jij weleens een TA'er hier flamen? En dat heeft niks te maken met een taalbarriere, want ze weten allemaal dat wij Engels ook wel beheersen.
Ook TA heeft kleuters, maar die vind je hier niet, dus dat gedeelte van de discussie "zij zijn net zo erg als wij" vind ik helemaal niet van toepassing, zelf al zou het zo zijn, laten wij dan het goede voorbeeld geven!
Deels met je eens.

Wat ieder rondflamed op welk forum dan ook moet ieder lekker voor zich weten zolang ze dat maar niet onder naam van DPC doen. (ook als dat indirect van je sig of profile te lezen is). Je bezoedelt dan de teamnaam. Voor de rest valt er IMHO nix over het gedrag van leden te zeggen.

En wat betreft de kwoot. Wat mij betreft is het wel degelijk omdat dit in principe een NL forum is dat de TA-ers hier minder snel komen, of dat nou voor flamen is of niet. Wat je zegt over het goede voorbeeld geven ben ik absoluut met je eens. Het niveau 'zij doen het toch ook' zijn we hopelijk toch wel ontstegen.

* KeX out.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.