kingwin case

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-02 16:43

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Egt heel stomtoevallig kwam ik vandaag op marktplaats mijn case tegen, Het is toch de kingwin geworden 2e hands van iemand in perfecte staat voor 45e!!!.
Meteen mijn neo 2 erin gegooid alleen 1 probleem. Het draadje waarop staat "power led"heeft is een 3 weg stekkertje. En op me mobo zit voor de power on led een 2 weg stekkertje. Er zit op een neo 2 ook nog naast de het hdd/reset/power bankje nog een bankje met speaker en power on erop. die is wel 3 weg, maar als ik hem daarop aansluit doet hij het niet. beide kanten geprobeerd, dus?
wie kan me helpen

The Sartorialist

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals je in deze faq kan lezen werkt een LED als een diode. Deze heeft een + en een -, die cruciaal zijn hierbij (polair dus). Bij het 3-'weg' stekkertje heb je waarschijnlijk één min aansluiting, in het midden niks en één plus aansluiting.

Het is niet zo moeilijk te bedenken dat je gewoon de het 3-weg-plastic-stekkertje voorzichtig kan verwijderen van de twee draden en deze te gebruiken in bijvoorbeeld een ander aansluit-blokje. Zo kan je alsnog je ledje aansluiten op de 2-pins aansluiting. Zie ook bijvoorbeeld dit topic, waar nog een andere oplossing is te vinden.

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-02 16:43

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
bedankt hij werkt nu

The Sartorialist

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:02

dion_b