Toon posts:

Excel: Hoe opslaan ongedaan maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.584 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
;(

Ik heb net een voor mij zeer belangrijk excel bestand overschreven door een nieuw klein kutbestandje. :X

Ik wilde natuurlijk gewoon opslaan als doen en dan dus een andere naam geven voor het nieuwe bestandje, alleen om 1 of andere rede drukte ik gewoon op opslaan.

En nu is mijn belangrijk excel bestand weg. Ongedaan maken of wat lukt niet meer, maar ik hoop zo dat er nog wel iets is dat hieraan gedaan kan worden.

Echt, als iemand hier een oplossing voor heeft ben ik hem of haar eeuwig dankbaar!!!

Please!!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nope... Je kan kijken of er nog .tmp files zijn bewaard (mits Excel nu nog open staat)... En anders :X

Tip van Flip (nadat de stront al in de Vla zit): gebruik ook altijd F12, je kan er niet per-ongeluk naast klikken

[ Voor 37% gewijzigd door BtM909 op 15-12-2004 21:08 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:07:
Nope... Je kan kijken of er nog .tmp files zijn bewaard (mits Excel nu nog open staat)... En anders :X

Tip van Flip (nadat de stront al in de Vla zit): gebruik ook altijd F12, je kan er niet per-ongeluk naast klikken
waar zou ik die files kunnen vinden?

(Excel staat idd nog steeds open)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 21:11 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:11:
[...]

waar zou ik die files kunnen vinden?

(Excel staat idd nog steeds open)
Misschien toch een klein sprankje hoop ?

http://www.experts-exchange.com/Storage/Q_20941165.html

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt hetzelfde ja, maar goed, kost dus 9,95 en dan weet je nog niet eens of je een antwoord hebt :{

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:50
het zijn altijd verborgen bestanden met een naam die begint met het $-teken. Kunnen in de map zelf staan, maar ook in een temporary files map.

Verbouwing

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:16:
[...]

Klinkt hetzelfde ja, maar goed, kost dus 9,95 en dan weet je nog niet eens of je een antwoord hebt :{
:?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Scroll eens naar beneden :Y)

Daar staat grotendeels hetzelfde als in de Software Algemeen resp. Opslagmedia & I/O Controllers FAQ's trouwens. Probeer GetDataBack anders. En ja dat kost geld maar als het belangrijk is, lijkt dat me geen probleem.

Maar ik ben bang dat je pech hebt als het is overschreven... (Zie ook de diverse andere topics met dezelfde vraag).

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 15-12-2004 21:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Lama, ik was een beetje te snel.

Idd, gewoon iets naar beneden scrollen :@
Pagina: 1