Ik heb afgelopen zaterdag een PC in elkaar gezet van wat oud spul wat ik nog had liggen. Maar ik krijg Win XP voor geen mogelijkheid geinstalleerd. Steeds nadat hij de installatie bestanden op de hardeschijf heeft gezet en opnieuw op heeft gestart krijg ik de melding "besturingssysteem kan niet worden geladen" Ik heb al een andere videokaart geprobeerd. Ik heb de hardeschijf en de installatie CD in mijn andere PC geprobeerd. Waar het overigens wel wil maar als ik hem vanaf mijn PC installeer krijg ik in die andere PC nog die melding. Ik heb met een andere CD-Rom speler geprobeerd te installeren. Maar niks werkt. Linux kan ik wel gewoon instaleren. (2 distributies geprobeerd beide geen problemen) Uiteindelijk vermoedde ik dat het moederbord mischien wel instabiel kon zijn dus heb ik een nieuwe moederbord gekocht. Maar ook dat is niet het probleem. Heeft 1 van jullie mischien ooit hetzelfde probleem gehad. Of is er sowieso iemand die mij mischien kan helpen?
Het moederbord wat er in zit is een Socket A (merk en sn doen er niet toe want hij doet het met alle moederborden)
En processor is een Athlon XP 1900+
En er zit een Seagate 7200 rpm 40 GB hd in.
Edit: Denkvaudju Socket 7 is A
Het moederbord wat er in zit is een Socket A (merk en sn doen er niet toe want hij doet het met alle moederborden)
En processor is een Athlon XP 1900+
En er zit een Seagate 7200 rpm 40 GB hd in.
Edit: Denkvaudju Socket 7 is A
[ Voor 4% gewijzigd door Mpdrichel op 14-12-2004 22:36 ]