Sony Ericsson K750i Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:
  • 7.548 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakietrekhakie schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:36:
[...]

Daar hebben we wat aan, ik ben nu ook helemaal overtuigd. Ik zat net nog te twijfelen over de Nokia N90 maar ik wil niet nog langer wachten en bovendien, die N90 ziet er eigenlijk niet uit (vooral dichtgeklapt).

edit: Ik zal dat document even opsommen.

Belangrijkste features:
-2MP camera (aardige foto's maken op 1632x1224)
-MP3 speler (AAC, MIDI, AMR en WAV ook supported)
-FM tuner met RDS
-voice recording (in AMR formaat)
-1.8" 262k TFT scherm
-Sony Memory Stick (PRO) Duo = betaalbaar
-Bluetooth
-Infrarood
-DRM media support
-XHTML browser
-E-mail (GPRS)
-MP3 ringtones
-mediaplayer, MusicDJ, VideoDJ
-stijlvol uiterlijk

Wat willen we nog meer?
MS Pro Duo is in vergelijking veel duurder en groter dan een (RS)-MMC dus dat is niet echt een argument om dit een topper te noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:03
Brammel schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:17:
[...]

Waar zie je dat dan staan?
GSM.nl zijn trouwens niet al te positieve berichten van te vinden in de shop survey en op andere plaatsen op internet.
Die aanbieding staat op de homepage van gsm.nl
Op telecomvergelijker.nl haalt gsm.nl een voldoende kwa algemene score maar er staat ook:
Zeer slechte ervaring met hun "voorwaarden voorinchrijving". Zij hebben mij dit aan de telfoon uitgelegd als volgt:
Als ik bestel terwijl er "voorwaarden voorinschrijving" bij een toestel staat, ik het toestel tegen die prijs geleverd krijg
wanneer het binnenkomt (dat kan over 2 weken maar ook over 2 maanden zijn) ook als het toestel duurder wordt.De verklaring zijnde dat ik
door dan te bestellen een risico aanga qua levertijd terwijl als het toestel al binnen is, ik het de volgende dag geleverd kan krijgen.
Dus ik koop hem denk ik niet in de voorverkoop

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik heb nog nooit een telefoon via internet (of in de winkel >:)) gekocht. 'kdenk dat ik deze telefoon wel in de winkel haal, met een abonnementje :).

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Shiver23 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:29:
Bluetooth v1.2 - met meerdere connecties tegelijk.
Over stereo bluetooth kon ik niets vinden.
ARG..... Nu kan ik er ook niks meer over vinden.

Ik hoop niet dat dit de tweede keer is dat ik een (voor mij) belangrijke vraag op de CeBIT verkeerd beantwoord gekregen heb. De eerste keer dat de S700 ook PRO zou ondersteunen, en nu dat de K750i en de W800 A2DP, oftewel Bluetooth Stereo headset profiel zouden ondersteunen.

Dit ga ik niet leuk vinden als dat echt het geval zou zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 28-04-2005 20:38 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:01:
[...]

MS Pro Duo is in vergelijking veel duurder en groter dan een (RS)-MMC dus dat is niet echt een argument om dit een topper te noemen...
Klopt, ik was niet helemaal op de hoogte van de prijzen van bv MMC en SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Het is vast al meerdere keren gevraagd, maar kun je op deze phone je eigen koptelefoon direct aansluiten want bij de K700i kan dat dus niet, wat ik persoonlijk een groot nadeel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutkip schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:50:
Het is vast al meerdere keren gevraagd, maar kun je op deze phone je eigen koptelefoon direct aansluiten want bij de K700i kan dat dus niet, wat ik persoonlijk een groot nadeel vind.
Ja daar was al een keer iets over gezegt. Maar nee, je kan niet je eigen dopjes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Laatst online: 13:10
kan bij deze ook niet, waarschijnlijk wel door een verloopkabeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:01:
[...]
Nokia doet tegenwoordig aan dual-voltage kaarten. Echt belachelijk duur en (bijna) niet te krijgen boven 128mb.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Met het oog op die ontwikkeling had ik ook '= betaalbaar' er achter gezet.
Zo'n 50 euro voor 512MB is op zich nog wel te doen met Memory Stick Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik ook wel, net zo duur als een DDR latje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Ik echt niet wachten tot ik hem in m'n handen heb. (de zwarte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:28
sjakietrekhakie schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:53:
ik weet hoe je je voelt... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Laatst online: 18:03
sjakietrekhakie schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:53:
Dat duurt nog anderhalve week :O

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Kun je hem bij bv Belcompany ook gewoon sim-lock vrij zonder abbo kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk, alleen waarom zou je, hij is bij de internet winkels een stuk eerder meestal en ook een stuk goedkoper.

Belcompany is in vergelijking met een internetshop gewoon een stuk duurder.
De K750i is op internet 326,- en in de winkel zal dit waarschijnlijk 400,- euro of meer gaan worden.

Dan ben je een beetje dief van je eigen portomonnee, maar in het kader van de garantie kan ik het me wel voorstellen.

zit zelf ook in dubio. Internet, Beverwijkse bazaar of gewoon winkel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp alleen niet wat jaguar16 bedoelde met afdingen in de winkel????

De belcompany doet het toch echt niet vrees ik wanneer ik probeer af te dingen, ik moet je eerlijk zeggen dat ik het ook nog nooit getracht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:40:
tuurlijk, alleen waarom zou je, hij is bij de internet winkels een stuk eerder meestal en ook een stuk goedkoper.

De K750i is op internet 326,- en in de winkel zal dit waarschijnlijk 400,- euro of meer gaan worden.

Dan ben je een beetje dief van je eigen portomonnee, maar in het kader van de garantie kan ik het me wel voorstellen.

Even offtopic:

Ik heb afgelopen zondag een Canon A95 besteld bij: www.bestprices.nl, vergelijk de prijs van dit toestel maar eens met de prijs bij Dixons. www.dixons.nl

Gewoon om te huilen, zoveel winst dat sommige winkels op hun producten willen maken.
Hoe denken ze de jongere generaties nog te gaan binden, de meeste kopen nu al hun spullen al op internet.

In Amerika kun je nu ook al je auto op internet kopen (nieuwe van dealer wel te verstaan), ik weet zeker dat dit ook het geval wordt in Nederland.

hmm wel erg offtopic!, sorry guys :)

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Empulse schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:40:Gewoon om te huilen, zoveel winst dat sommige winkels op hun producten willen maken.
Hoe denken ze de jongere generaties nog te gaan binden, de meeste kopen nu al hun spullen al op internet.
Sorry dat ik hier even offtopic op reageer.
Dat de prijzen hoger liggen betekend niet dat ze meer winst maken! Vergeet niet dan een normale winkel hoge personeels en pand kosten hebben en vooral vaak hoge voorraad! De meeste online winkels zijn vaak eenmanszaakjes die vanaf een zolder kamer beheerd worden en geen voorraad hebben. Zij leveren vaak direct vanaf de distributeur.

En auto's online zal niks uitmaken. Het merk bepaald de prijs. Niet de dealer. Alle audi's zijn bij alle dealers net zo duur.

[ Voor 10% gewijzigd door amphora op 29-04-2005 14:18 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:53:
[...]

Nokia doet tegenwoordig aan dual-voltage kaarten. Echt belachelijk duur en (bijna) niet te krijgen boven 128mb.
Dat verschilt per telefoon, in sommige telefoons werken de normale MMC nog steeds. De kaarten zijn in opkomst en nieuw; naar mijn weten is MS Duo Pro al enkele jaartjes op de markt en nog steeds duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:59:
[...]

Dat verschilt per telefoon, in sommige telefoons werken de normale MMC nog steeds. De kaarten zijn in opkomst en nieuw; naar mijn weten is MS Duo Pro al enkele jaartjes op de markt en nog steeds duur.
Nou alle nieuwe noTia's die uit (gaan) komen hebben idd zo'n kut dual voltage kaartje

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:40:

Als het veel duurder is dan doe ik het echt niet, maar ik vroeg me af of ze in die telefoonwinkels ook toestellen zonder abbo verkochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakietrekhakie schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:44:
maar ik vroeg me af of ze in die telefoonwinkels ook toestellen zonder abbo verkochten.
Tuurkijk, bijna iedere winkel verkoopt hem ook wel los, dus ook simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:02:
[...]

Nou alle nieuwe noTia's die uit (gaan) komen hebben idd zo'n kut dual voltage kaartje
Erg leuk _/-\o_ hier over noTia's te gaan praten ipv Nokia. Not dus. Hetzelfde als bij Microsoft (M$) wat gewoon nergens opslaat. Als jij de K750i mooier vind waardeer ik dat; maar mijn voorkeur gaat uit naar een andere telefoon van een ander merk wat niet zegt dat ik SE een kutmerk (SlEcht :S ) vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:21:
[...]

Erg leuk _/-\o_ hier over noTia's te gaan praten ipv Nokia. Not dus. Hetzelfde als bij Microsoft (M$) wat gewoon nergens opslaat. Als jij de K750i mooier vind waardeer ik dat; maar mijn voorkeur gaat uit naar een andere telefoon van een ander merk wat niet zegt dat ik SE een kutmerk (SlEcht :S ) vind.
Geblaat, omdat er niks meer te blaten valt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

[...]

Waarom kom je dan posten in een SE-topic als je een ander merk prefereert? Ciao

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
[...]

idd, dit is een topic van de SE k750i, niet een topic om te zeggen dat je de foon geen donder aan vind :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij mag natuurlijk wel zijn mening uitspreken, als hij nokia geweldig vind, mag ie het natuurlijk zeggen. Raad hem alleen aan om dat in het nokia topic te doen.

Ik vind nokia niet zo geweldig meer omdat:

Nokia veelal dezelfde types uitbrengt, of met miniscule verbeteringen
Nokia een vreemd futuristisch design heeft tegenwoordig
Nokia gebruikt wordt door driekwart nederland
Nokia veel te lang geteerd heeft op oude modellen en nog steeds geen innovatieve schermen heeft

Maar goed, SE is misschien ook niet alles omdat:

De accu niet zolang meegaat als een nokia gemiddeld genomen
De indeling van het menu altijd een beetje traag en omslachtig is geweest. Ik hoop overigens dat dit in de K750i een beetje opgelost is.
Het operator logo niet verwijderd kan worden uit het display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

CLB schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:13:
[...]

Waarom kom je dan posten in een SE-topic als je een ander merk prefereert? Ciao
Look who's talking 8)7 (ik herinner me nog wat geblaat over de HTC Magician die je voor dezelfde prijs kon kopen enzo waar je veel meer mee kon en bla.. bla.. blabla.. bla)

Anyway, nu maar hopen dat hij snel komt en niet straks tegelijk met de Nokia Nseries want dan ga ik nog twijfelen welke ik wil ook (de N90 zou dan de enige zijn die me aanspreekt maarja)

Het menu van de K750i leek in filmpjes overigens een stuk sneller dan die van de oudere SE toestellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Eggy op 30-04-2005 03:17 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
De N90 word veel duurder en heeft van die asociaal dure dual voltage geheugen kaartjes.

En oh ja, hij ziet er niet uit en is veel te groot.

Ik blijf bij de K750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49

jefjef

learning by doing

Nog 2 weken!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
hou op A.U.B., wil er ff niet aan herinnerd worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Snap niet dat iedereen hier het alleen maar over die camera heeft. Leuk hoor, maar als ik in de afgelopen 2 jaar met m'n t610 10 serieuze foto's (vaak om iets te onthouden) heb gemaakt is het veel, naast de spielerij.

Wat voor mij die K750i echt interessant maakt: goed afleesbaar scherm in de zon (t610=kut), goed menu (net als alle andere telefoons , ook t610 van SE), super connectiviteit (alles verzenden en ontvangen).

Maar de feature die ik toch wel het allerbeste vind: usb-stick functie (telefoon heb ik altijd bij me dus extreem handig) en uitbereidbaar geheugen, al is het met memorysticks (waar ik niet zo kapot van ben).

Voor de rest die mp3/radio etc...-> heb ik in de auto ook. Als het maar bluetooth heeft en gewoon goed/handig synct met m'n pc. En super die usb-stick functie!

En daarbij: de prijs die ze ervoor vragen (350 euro bij het uitkomen) is natuurlijk ook superweinig. Dus zowel voor de serieuzere gebruiker (die niet de hele dag ringtones download maar een strakke goede telefoon wil hebben die belt en synct) als voor de spielerij-gebruiker (ieder jaar 3x een nieuwe telefoon, wallpapers/ringtones) denk ik een supergoede zet voor SE, zeker gezien de prijs!

Die van mij is iig besteld, zie 'm wel binnenkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
Ik snap wel dat je met de T610 amper fotos maakt. Fijn telefoon maar de camera is echt drie keer niks. Toen ik mijn T610 nog had heb ik ook geen fotos mee gemaakt, maar nu met mijn 7610 gebruik ik deze functie wel regelmatig omdat de kwaliteit gewoon goed is (zelfs op papier). Die zou op de K750i zelfs nog beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

wessel99 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:02:
Snap niet dat iedereen hier het alleen maar over die camera heeft. Leuk hoor, maar als ik in de afgelopen 2 jaar met m'n t610 10 serieuze foto's (vaak om iets te onthouden) heb gemaakt is het veel, naast de spielerij.

Wat voor mij die K750i echt interessant maakt: goed afleesbaar scherm in de zon (t610=kut), goed menu (net als alle andere telefoons , ook t610 van SE), super connectiviteit (alles verzenden en ontvangen).

Maar de feature die ik toch wel het allerbeste vind: usb-stick functie (telefoon heb ik altijd bij me dus extreem handig) en uitbereidbaar geheugen, al is het met memorysticks (waar ik niet zo kapot van ben).

Voor de rest die mp3/radio etc...-> heb ik in de auto ook. Als het maar bluetooth heeft en gewoon goed/handig synct met m'n pc. En super die usb-stick functie!

En daarbij: de prijs die ze ervoor vragen (350 euro bij het uitkomen) is natuurlijk ook superweinig. Dus zowel voor de serieuzere gebruiker (die niet de hele dag ringtones download maar een strakke goede telefoon wil hebben die belt en synct) als voor de spielerij-gebruiker (ieder jaar 3x een nieuwe telefoon, wallpapers/ringtones) denk ik een supergoede zet voor SE, zeker gezien de prijs!

Die van mij is iig besteld, zie 'm wel binnenkomen!
_/-\o_ Helemaal met jouw eens :>

Ik koop hem niet alleen vanwege die 2MP :z camera, maar meer voor al die andere funxies ;). Zeker voor zo'n prijs. 'T is bijna zo'n alles-in-1-ding, alleen jammer dat er geen bieropener opzit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor die USB-stick functie moet je alleen wel een aparte driver installeren...

Uit de K750i Whitepaper:

"USB mass storage
A USB (Universal Serial Bus) cable is included in the box. The USB cable allows easy connection of the mobile phone to a computer. To be able to use the USB cable with the phone, driver routines must be installed on the computer. The drivers will be available on the CD in the kit or can be downloaded from

www.SonyEricsson.com/support

When the user connects the phone to a computer via the USB cable, the Memory Stick storage in the phone will appear as a drive on the computer. The user can then drag and drop any supported information to complete a transfer."

[ Voor 84% gewijzigd door bitpixl op 02-05-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Zelfs als je de camera niet meerekent is het inderdaad een zeer aantrekkelijk toestel. Alle connectivity mogelijkheden, een mooi scherm, noem maar op. En voor rond de 340 euro verkrijgbaar (over 2 weken) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
sjakietrekhakie schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:55:
Zelfs als je de camera niet meerekent is het inderdaad een zeer aantrekkelijk toestel. Alle connectivity mogelijkheden, een mooi scherm, noem maar op. En voor rond de 340 euro verkrijgbaar (over 2 weken) :9
322euro :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Hoe weten jullie dat hij over 2 weken beschikbaar is? Heeft er iemand een bron?

bvd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reizende o Roel
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-08-2024
Evolutionz schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:18:

bvd _/-\o_
Dat zegt men bij Bel Company ma of dit ook zo zal zijn is afwachten. Hoop het wel :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Skillz schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:39:
Voor die USB-stick functie moet je alleen wel een aparte driver installeren...

Uit de K750i Whitepaper:

"USB mass storage
A USB (Universal Serial Bus) cable is included in the box. The USB cable allows easy connection of the mobile phone to a computer. To be able to use the USB cable with the phone, driver routines must be installed on the computer. The drivers will be available on the CD in the kit or can be downloaded from

www.SonyEricsson.com/support

When the user connects the phone to a computer via the USB cable, the Memory Stick storage in the phone will appear as a drive on the computer. The user can then drag and drop any supported information to complete a transfer."
Daar hebbie dus niks aan, jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

LordLynx schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:13:
[...]

Daar hebbie dus niks aan, jammer :(
Niets..? alleen ff een driver installeren, zo gepiept..what's new? Sommige mp3spelers/usb data storage dingetjes worden ook niet automatisch gepakt, ff driver installeren en klaar is kees... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar komt hij over 2 weken? Als ik namelijk op gsm.nl kijk dan staat er bij de k750i juni 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Is er misschien hier iemand die mij duidelijkheid kan verschaffen of de K750 nou wel of niet over A2DP gaat beschikken. Dit is namelijk een voor mij belangrijk punt.

Het lijkt mij natuurlijk fantastisch om Bluetooth Stereo muziek te kunnen luisteren, maar dan moet de K750 wel A2DP ondersteunen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Snelle pc-synchronisatie (Plug & play)
De nieuwe snelle-poortaansluiting biedt razendsnelle, verbeterde connectiviteit met accessoires en snellere pc-synchronisatie. Als je de telefoon aansluit op je pc met de USB-kabel in het telefoonpakket, herkent je pc de K750i direct als nieuw schijfstation. Plug & play op zijn best - je agenda en contactpersonen synchroniseren was nog nooit zo eenvoudig.
bron: SE

hmm 8)7 ik heb dus ook net de whitepaper gelezen...

whitepaper
http://www.sonyericsson.com/k750

[ Voor 17% gewijzigd door willy1986 op 03-05-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
komt ie trouwens alleen in Nederland op 16 mei uit??

of op de hele wereld.. als je hem bijv nu al in engeland zou kunnen bestellen :p :p :p :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ginz schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:43:
Is er misschien hier iemand die mij duidelijkheid kan verschaffen of de K750 nou wel of niet over A2DP gaat beschikken. Dit is namelijk een voor mij belangrijk punt.

Het lijkt mij natuurlijk fantastisch om Bluetooth Stereo muziek te kunnen luisteren, maar dan moet de K750 wel A2DP ondersteunen.
Ik weet wel dat de 9500 A2DP ondersteunt, maar de K750i blijft een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 20:49

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:29:
[...]

Waar komt hij over 2 weken? Als ik namelijk op gsm.nl kijk dan staat er bij de k750i juni 2005
volgens FutureGSM waar ik em heb besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Evolutionz schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:18:

bvd _/-\o_
mailtje beantwoord door de BC;
Geachte meneer [mijn achternaam],

Op 03-05-2005 heeft u ons de volgende vraag gesteld:

hallo,

ik zag een paar weken terug in de BC folder een aanbieding met de k750
samen met een orange abbonnement. Op de site van sony ericsson heb ik al
veel info kunnen vinden van de k750, maar helaas geen datum van de start van de verkoop (oid)

Nu is mijn vraag: Is deze telefoon al direct leverbaar? zo nee; wanneer
dan wel? En is de prijs voor een los toestel al bekend?

Met vr gr Wilfred

Hierop kunnen wij u het volgende antwoorden:

Dit is helaas nog niet bekend als het goed is komt de K750 in week 20 uit.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
BelCompany

[naam +achternaam]
Customer Care

http://www.belcompany.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Klinkt betrouwbaar, zoiets is natuurlijk nooit 100% met zekerheid te zeggen. Primafoon vertelde me als smoesje weer dat ze zelf eerst telefoons uitgebreid testen en daarom dus weken later zijn met introducties van nieuwe telefoons... ja vast ;).

Ik blijf stug wachten... week 20 is toch de week van 16 mei? Hoe het met die weken in elkaar zit, ik heb het nooit echt begrepen.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
week 20 is vanaf 16 mei jaa.

maar ik ga zaterdag alvast polshoogte nemen, je weet maar nooit! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik vind het knap dat er geen nightshot beelden zijn gemaakt (of geen duidelijke) na 30 pagina's geblaat hier.... 8)7

Een goede gsm heeft ook goede nightmode voor navigeren in het donker he!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig, vanaf 16 mei mag ik mijn contract verlengen bij Orange.
Hopelijk gaat Orange 'em ook ondersteunen, dan istie voor mij die maandag :Y)

Edit: gelukkig wel :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:28:

dat wisten we al lang :P als je even terug leest zie je dat de BelCompany m al een tijdje geleden aanbood in het foldertje, maar naar veel telefoontjes bleek hij toen nog niet leverbaar te zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:28:

Ik pas vanaf de 30ste! Maar goed daar kom ik wel overheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:08:
Klinkt betrouwbaar, zoiets is natuurlijk nooit 100% met zekerheid te zeggen. Primafoon vertelde me als smoesje weer dat ze zelf eerst telefoons uitgebreid testen en daarom dus weken later zijn met introducties van nieuwe telefoons... ja vast ;).
Jah, precies hetzelfde antwoord hier. Aangezien ik tot nu toe alleen pre-paid heb gehad baal ik daar wel van. Ben op zoek naar bel en sms bundel bij elkaar, en zover ik weet heeft alleen orange en kpn dat (en dan is kpn weer onderverdeeld in hi, enz...). Aangezien ik hier (Limburg) verhalen hoor dat Orange vet slechte ontvangst heeft wil ik dus voor kpn gaan, maar daar kan ik dus blijkbaar wel even op gaan zitten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Je kan vanaf volgende week ook een Vodafone abonnement nemen die bied (als het goed is) dan ook een Bundel met minuten en sms aan. Dus dat is een altenatief op KPN. Maar anders kun je ook gewoon een KPN abo afsluiten maar dan hoeft het niet persee bij Primafoon, ga gewoon naar de T for telecom of naar de BC. Dan hoef je teminste niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Sur_G schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:14:
Je kan vanaf volgende week ook een Vodafone abonnement nemen die bied (als het goed is) dan ook een Bundel met minuten en sms aan. Dus dat is een altenatief op KPN. Maar anders kun je ook gewoon een KPN abo afsluiten maar dan hoeft het niet persee bij Primafoon, ga gewoon naar de T for telecom of naar de BC. Dan hoef je teminste niet te wachten.
En je krijgt bij deze ketens niet alleen advies over een produkt ( KPN ) maar over alle providers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ok, heb ik dat ook altijd verkeerd begrepen :P. Ik dacht altijd dat winkels zoals belcompany alleen de services aanbiedde van verschillende telefoonmaatschappijen en dat ik dus pas een kpn abbonement kon pakken bij belcompany met de k750i als het beschikbaar was bij kpn zelf...
Mja als ik dit zo op schrijf is het wel erg onlogisch dat er uberhaupt dit soort winkels zijn als dit werkelijk het geval zou zijn.

Maar heeft vodafone dan ook een optie waarbij smsen en bellen ineen zitten? Zodat ik de ene maand mijn hele bundel kan verspillen aan smsen en de andere keer bijvoorbeeld 50/50? Hmm, moet ik me toch maar wat beter gaan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
ja en dat soort zaken bespreek je volgens mij niet in dit topic... 8)7

google is the answer! :)

ik word telkens weer gelukkig wanneer dit topic weer om hoog word geschopt(in de hoop iets intressants te zien ) word mijn enthousaisme beloont met rotte vis |:( :+

wie heeft er ergens nightshot foto's gespot? of foto 's die in het donker zijn gemaakt...(met flitser dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderaan staan wat foto's van met en zonder verlichting..

http://www.mxphone.com/show.php?no=629

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
_/-\o_
Ik vind de kwaliteit meer dan voldoende voor een gsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Flint schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:29:
_/-\o_
Ik vind de kwaliteit meer dan voldoende voor een gsm :)
Heb je idd gelijk in. Marcofunctie is ook erg mooi zeg (op die site wel de foto's van die roze bloem verkeerd geplaats: marcro is juist geen macro foto en andersom. Kijk zelf maar: bij macro is de foto onscherper dan bij normal mode mja kan gebeuren)

Tsjee vraag je maar 250 euro voor die P900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Ik was zowel een beetje blij en geschrokken vanmiddag bij de PhoneHouse... hoor ik het geweldige nieuws dat hij zeer waarschijnlijk eind van deze week zou komen, vraag ik hen naar de verkoopprijs: 430 euro! Hahaa... ik heb men mond maar niet opengedaan erover en hem vriendelijk bedankt.

2jr verlenging KPN MobielPlus 25 -> 75 euro voor het toestel. Nog belachelijk weinig korting dus ook dat je daar krijgt. Ik heb zo'n gevoel dat het echt per winkel enorm veel geld kan schelen: kan mij herinneren dat ik mijn Nokia 6610 bij de Nokia Store zelf kocht voor maar liefst 100 euro minder dan Belcompany/Phonehouse.

Waar gaat dat extra geld heen, de medewerkers ofzo? Sheesh :|. Zo te zien wordt het hier gewoon over internet bestellen of een goedkopere zaak opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
CLB schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:37:
[...]

Heb je idd gelijk in. Marcofunctie is ook erg mooi zeg (op die site wel de foto's van die roze bloem verkeerd geplaats: marcro is juist geen macro foto en andersom. Kijk zelf maar: bij macro is de foto onscherper dan bij normal mode mja kan gebeuren)

Nee hoor, want het gaat om de roze bloem. Bij de niet-macro foto is daarom de achterliggende witte bloem scherper.

Ja, en blijkbaar nog te veel

[ Voor 5% gewijzigd door Flint op 04-05-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
CyberDoX schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:33:
[...]

Niets..? alleen ff een driver installeren, zo gepiept..what's new? Sommige mp3spelers/usb data storage dingetjes worden ook niet automatisch gepakt, ff driver installeren en klaar is kees... :P
Natuurlijk is het voor thuis handig, maar ik bedoel meer om hem als removeable storage te gebruiken dat je er niets aan hebt, bijvoorbeeld om data naar school of je werk mee te nemen, als je eerst drivers moet installeren krijg je dat vaak niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:37:
[...]

De foto's kloppen wel, macrofunctie is bedoeld om het object van dichtbij scherp op de foto te zetten.
En zoals je kunt zien is de bloem op de 2e foto veel scherper dan op de 1e.

Maar jongens...mooie foto's zeg voor een apparaat waar je mee hoort te bellen :9~
..heb mijn D500 aan m'n broertje verkocht :) en deze besteld..nog een dikke week wachten als het beetje meezit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand eigenlijk of dat ding ook het 'Bluetooth Basic Imaging Profile (BIP)' ondersteund?
Alhier een link naar een (oude) beschrijving, voor degenen die er nooit van gehoord hebben:
http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=1709.
Zou mij wel leuk lijken om erbij te hebben.

Groets,
Harry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:52:
Weet iemand eigenlijk of dat ding ook het 'Bluetooth Basic Imaging Profile (BIP)' ondersteund?
Alhier een link naar een (oude) beschrijving, voor degenen die er nooit van gehoord hebben:
http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=1709.
Zou mij wel leuk lijken om erbij te hebben.

Groets,
Harry
Is meer wat voor symbian smartphones en ms pocket pc. Heeft waarschijnlijk een third-party bluetooth app nodig en een camera die het ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

InsjaHH schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:53:
Ik was zowel een beetje blij en geschrokken vanmiddag bij de PhoneHouse... hoor ik het geweldige nieuws dat hij zeer waarschijnlijk eind van deze week zou komen, vraag ik hen naar de verkoopprijs: 430 euro! Hahaa... ik heb men mond maar niet opengedaan erover en hem vriendelijk bedankt.

2jr verlenging KPN MobielPlus 25 -> 75 euro voor het toestel. Nog belachelijk weinig korting dus ook dat je daar krijgt. Ik heb zo'n gevoel dat het echt per winkel enorm veel geld kan schelen: kan mij herinneren dat ik mijn Nokia 6610 bij de Nokia Store zelf kocht voor maar liefst 100 euro minder dan Belcompany/Phonehouse.

Waar gaat dat extra geld heen, de medewerkers ofzo? Sheesh :|. Zo te zien wordt het hier gewoon over internet bestellen of een goedkopere zaak opzoeken.
omg, 430 euro 8)7. Ik heb hem bij BelCompany besteld, maar ze wisten nog geen indicatie van de prijs te geven. Ben benieuwd, anders wordt het dan waarschijnlijk toch via internet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Okee mijn foutje over die macro-functie-foto! Niet goed opgelet! Merci beacoup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens gsm.nl krijg ik hem 13 mei :) (vrijdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 21:34:
volgens gsm.nl krijg ik hem 13 mei :) (vrijdag)
Gewoon goede versie (dus nederlands menu enzo) of zo'n uit 't buitenland geimporteerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
ik vraag het mij ook af?

hoe kan gsm.nl voor 310euro en 80 cent die telefoon leveren? zij zijn daarmee echt de goedkoopste!

toevallig hebben ze ook dat debitel abbonnement in de aanbieding/dat gwn gratis is (alleen 19,95 bezorgkosten). maar ik snap dan niet waar jou euro's heen gaan? betekend dat ze de k750 via debitel verkopen aan jou? (incl een debitell abbo.)

elke maand betaal je 12,95 aan debitel. (na sponsering van www.gsm.nl) uiteindelijk heb je 2 jaar lang elke maand 150 belminuten en een gratis k750!

en voor een (verwaardeloosbaar) bedrag van 5 euro 50 (p/mnd)heb je 40 smsjes! :9

volgens mij is dit echt "de"aan bieding!? :? alhoewel debieltel ook niet echt top is... :X

overigens wel opletten welke kleur k750 bestelt. standaard staat de "blasted silver"aangevinkt wat dus betekent dat je een zilvere krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

willy1986 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:23:
ik vraag het mij ook af?

hoe kan gsm.nl voor 310euro en 80 cent die telefoon leveren? zij zijn daarmee echt de goedkoopste!
Ja idd, volgens mij wordt iedereen die 'm daar besteld heeft gewoon genakt (lees: wordt niet geleverd, verkeerde versie wordt geleverd, opeens ...kosten, je krijgt hele verkeerde phone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 21:54:
[...]

Gewoon goede versie (dus nederlands menu enzo) of zo'n uit 't buitenland geimporteerde?
goede versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:31:
[...]

Ja idd, volgens mij wordt iedereen die 'm daar besteld heeft gewoon genakt (lees: wordt niet geleverd, verkeerde versie wordt geleverd, opeens ...kosten, je krijgt hele verkeerde phone)
afwachten en we zullen het weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
CLB schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:31:
[...]

Ik wacht wel iets langer, vertrouw die lui voor geen snars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb d'r weleens een telefoon gekocht (Samsung D500).
Waren ook heel goedkoop toen, 30e goedkoper dan de goedkoopste in pricewatch.

Het duurde eventjes en ik werd niet op de hoogte gehouden en antwoord op de mail duurde ook lang, maar ruim een week nadat ik besteld had kreeg ik het pakketjes thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
we kunnen een mailtje sturen naar info@gsm.nl voor uitleg om die aanbieding wat te verhelderen.

wat er zowieso in het mailtje moet komen.
  • wanneer word de telefoon bezorgd?
  • betreft het een Nederlandse versie?
  • -suggesties-
• er bij vertellen dat het mailtje op een nederlands technisch forum word geplaatst en dat dat in hun voordeel kan werken (lees: gratis reclame B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:57
Ik heb er gisteren heel even mee gespeelt op het werk.. ik vond de kwaliteit van de foto's erg tegenvallen voor een 2MP cam (zag er uit als de gemiddelde goedkope webcam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
en waar werk jij dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
ik ben gedetacheerd bij een telecombedrijf en de mensen op de kamer naast ons testen nieuwe toestellen.. het schuifklepje van het toestel (voor de lens) is trouwens ook niet al te stevig.. er zit trouwens een nieuwe aansluiting aan de onderkant dus de huidige opladers etc passen niet erop.

voor de rest is het trouwens een leuk toestelletje

[ Voor 6% gewijzigd door m3gA op 05-05-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
m3gA schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:04:
ik ben gedetacheerd bij een telecombedrijf en de mensen op de kamer naast ons testen nieuwe toestellen.. het schuifklepje van het toestel (voor de lens) is trouwens ook niet al te stevig.. er zit trouwens een nieuwe aansluiting aan de onderkant dus de huidige opladers etc passen niet erop.

voor de rest is het trouwens een leuk toestelletje
Klinkt als het verhaal van de Primafoon, dat ze eerst nieuwe toestellen testen voordat ze hem verkopen... :).

Overigens, vergelijken met een 2MP camera zegt dus absoluut niets, vergelijk de foto's dan alsjeblieft in dezelfde klasse en bij mobiele telefoons. Verder geloof ik wel dat het een redelijk goede camera heeft, zoveel waarde hecht ik er ook weer niet aan, maar ik wil eens wat anders dan een Nokia.

Gezien ik wat slechte ervaringen ermee heb gehad (hoogstwaarschijnlijk toeval, maar goed), toch eens wat anders.

[ Voor 17% gewijzigd door InsjaHH op 05-05-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze rollen dus al wel uit de fabriek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:44

reiker

dan jij!

Mag ook wel als ie volgende week in de winkels moet liggen...

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
Als mensen nog andere prijzen hebben gehoord tijdens het informeren bij verscheidene zaken, please let us know. Dan hebben we in elk geval een beetje overzicht van wat een ' normale ' prijs in de winkels zou moeten zijn. Ideetje :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschiens of ie ook stereo geluid ondersteund...?? Dus dat je de muziek (mp3 ensow) ook zonder de oordopjes kunt beluistere...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Dat kan, maar de oordopjes moeten (voor radio iig, rest weet ik niet...) ingeplugd zijn omdat de draad fungeert als antenne.

edit:
Voor de whitepaper, zie willy1986 in "Sony Ericsson K750i"

[ Voor 29% gewijzigd door reiker op 05-05-2005 14:00 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

reiker schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:00:
Dat kan, maar de oordopjes moeten (voor radio iig, rest weet ik niet...) ingeplugd zijn omdat de draad fungeert als antenne.

edit:
Voor de whitepaper, zie willy1986 in "Sony Ericsson K750i"
Er is hier ooit gezegd dat je niet perse je headset in moet pluggen, omdat de K750i een ingebouwde antenne zou hebben. Je zou dus gewoon radio kunnen luisteren, zonder dat je je oordopje in het toestel zou hebben geplugd.
Als je je headset dan aan zou sluiten zou je eventueel alleen maar nog betere ontvangst hebben.
(de W800 audio phone zou geen ingebouwde antenne hebben, dus is aardig vaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Hm, ik ben weer erg slecht aan het lezen en denken vandaag. Dank voor de heads up :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
CLB schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:22:
[...]

Er is hier ooit gezegd dat je niet perse je headset in moet pluggen, omdat de K750i een ingebouwde antenne zou hebben. Je zou dus gewoon radio kunnen luisteren, zonder dat je je oordopje in het toestel zou hebben geplugd.
Als je je headset dan aan zou sluiten zou je eventueel alleen maar nog betere ontvangst hebben.
(de W800 audio phone zou geen ingebouwde antenne hebben, dus is aardig vaag)
dat zou idd nog een puntje moeten zijn die iemand moet na gaan lopen, maar ik niet. ik ga lekker feesten in Wageningen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
InsjaHH schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:08:
[...]

Klinkt als het verhaal van de Primafoon, dat ze eerst nieuwe toestellen testen voordat ze hem verkopen... :).

Overigens, vergelijken met een 2MP camera zegt dus absoluut niets, vergelijk de foto's dan alsjeblieft in dezelfde klasse en bij mobiele telefoons. Verder geloof ik wel dat het een redelijk goede camera heeft, zoveel waarde hecht ik er ook weer niet aan, maar ik wil eens wat anders dan een Nokia.

Gezien ik wat slechte ervaringen ermee heb gehad (hoogstwaarschijnlijk toeval, maar goed), toch eens wat anders.
mijn webcam (Kodak EZ200) maakt mooiere foto's als dat ding.. dus ik vergelijk hem niet met een echte 2MP camera ...wat ik wel leuk vond waren de ledjes boven de lens om de boel wat te verlichten :) die dingen zijn echt fel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

hellboy123 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:30:
[...]

dat zou idd nog een puntje moeten zijn die iemand moet na gaan lopen, maar ik niet. ik ga lekker feesten in Wageningen!
C'est moi:
Sur_G schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:15:
Ik ben er sinds gister achter dat de K750 een ingeboude radio antenna heeft. Dus je kunt radio luisteren zonder headset. Ik was het nog nergens tegen gekomen....
Sur_G schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:50:
En het gekke is dat de W800, de "Walkman" geen ingebouwde antenna heeft. Daar kijk je nog eens van op he?
Sur_G schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:48:
Hij geeft wel een melding als je de radio zonder headset aanzet: "Please insert handsfree for better reception. The cord works as a radio antenna"

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 05-05-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:14
Ben ik wel benieuwd naar de kwaliteit van jou webcam eigenlijk :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
MarcoC schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:53:
Ben ik wel benieuwd naar de kwaliteit van jou webcam eigenlijk :o .
simpele cam met ccd .. het kan natuurlijk ook aan mijn collega hebben gelegen dat de foto niet echt geweldig was.. :P maar ik was er iig niet kapot van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

m3gA schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:50:
[...]

mijn webcam (Kodak EZ200) maakt mooiere foto's als dat ding.. dus ik vergelijk hem niet met een echte 2MP camera ...wat ik wel leuk vond waren de ledjes boven de lens om de boel wat te verlichten :) die dingen zijn echt fel
mijne ook (minolta Dimage X20) maar camera in je telefoon is idd gewoon lol functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
m3gA schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:54:
[...]

simpele cam met ccd .. het kan natuurlijk ook aan mijn collega hebben gelegen dat de foto niet echt geweldig was.. :P maar ik was er iig niet kapot van
laat dan een foto zien :+

[ Voor 4% gewijzigd door vanpeltje op 05-05-2005 15:20 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je kunt mp3 liedjes niet hardop beluisteren (bijvoorbeeld zoals een beltoon)? Alleen maar via de oordopjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
tuurlijk wel!

als d500 dat kan, kan deze foon het natuurlijk ook wel..

zoniet, dan is het echt een nutteloos apperaat :+
Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.