SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Heeft iemand ervaring met future gsm?
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Dit kost me:
12 x €20,- = € 240,-
+
€ 130,- voor het toestel
=
€ 370,-
*aansluitkosten gratis
PS GSM.nl is met vrijwel alle abonnementen stukke duurder.
Ik heb het voor vrijwel alle providers t/m een maandbedrag van +- 35,- berekend.
Onthou even dat dit wel op het netwerk van KPN is, maar je gewoon een abo bij Debitel heb?Empulse schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:51:
Ik ga voor het KPN 90 abonnement op futuregsm.nl, aangezien dit voor mij een goed instapabonnement is. Ik heb nl. geen ervaring met abonnement telefonie en je abonnement verhogen kan altijd.
PS GSM.nl is met vrijwel alle abonnementen stukke duurder.
Ik heb het voor vrijwel alle providers t/m een maandbedrag van +- 35,- berekend.
En Debitel is ......

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Goed dat je me dat verteld, wist ik niet, maar... ik heb ook geen goede ervaringen met het netwerk van T-mobile en Orange...Ginz schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:05:
[...]
Onthou even dat dit wel op het netwerk van KPN is, maar je gewoon een abo bij Debitel heb?
En Debitel is ......

Verwijderd
T-Mobile en Orange zijn naar mijn ervaringen best ok..Empulse schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:11:
[...]
Goed dat je me dat verteld, wist ik niet, maar... ik heb ook geen goede ervaringen met het netwerk van T-mobile en Orange...
Ligt er natuurlijk ook aan waar je woont, hier in Zeeland (ja daar!Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:12:
[...]
T-Mobile en Orange zijn naar mijn ervaringen best ok..
Ik wil deze telefoon ook hebben
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
idd, zit alleen nog ff te kijken wáár ik hem ga halen.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:16:
heerlijk die nieuwe foto's kan niet wachten tot dat ik m heb!
Er is ook zo'n inkoopactie (inkoopactie.net) aan de gang wat ik al een tijdje volg, ben benieuwd of dat nog wat wordt. Op dit moment gaat er niet echt veel van de prijs af.
Of ik ga gewoon een nieuw abonnementje afsluiten bij een gsmshop, maar dan weer de vraag; welke (online) winkel
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
En wat ziet ik
De D750i, weer een variant naast de K750i en de W800i
Hij is vooral afgeleid van de W800i en...speciaal voor T-mobile ontwikkeld
Link:
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10244
[ Voor 25% gewijzigd door Stinger666 op 18-04-2005 01:11 ]
Verwijderd
Dat was al eerder bekend: Scidd0w in "Sony Ericsson K750i"Stinger666 schreef op maandag 18 april 2005 @ 01:08:
Ik kijk net op de website van SE:
En wat ziet ik
De D750i, weer een variant naast de K750i en de W800i
Hij is vooral afgeleid van de W800i en...speciaal voor T-mobile ontwikkeld
Link:
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10244
Dat dacht ik al, maar ben te lui om ff te zoekenVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 01:14:
[...]
Dat was al eerder bekend: Scidd0w in "Sony Ericsson K750i"
Mijn abo wordt orange 22,50 of 32,50 1 jaar:Empulse schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:39:
Future GSM is in ieder geval goedkoper dan GSM.nl met 1-jarige abonnementen.
Heeft iemand ervaring met future gsm?
gsm.nl futuregsm.nl
22,50 p/m 259 241
33.50 p/m 79 91
Dan is gsm.nl voor mij (want het wordt natuurlijk 32,50... ga geen 260 euro lappen voor een telefoon) toch 12 euro goedkoper, ruim 10%...
En altijd goede ervaring met gsm.nl gehad..
Verwijderd
Helemaal de prijs, zag hem al liggen voor 322 euro en nog wat centen, dat valt me eigenlijk wel mee.
Het enige wat me nog niet helemaal duidelijk is, is de verlichting, het lijkt wel alsof de zwarte uitvoering witte display verlichting heeft en de zilveren editie blauwe verlichting onder de toetsen.
Iedere foto laat weer andere dingen zien. Maar ik ben bang dat we hier toch nog geen duidelijkheid in krijgen tot het mei wordt.
Twijfel een beetje tussen de E720 en de K750i, of de nokia 8800 die eraan gaat komen.
Ben een beetje bang dat de k750i ook weer zo'n massaprodukt gaat worden als de d500 en de 6230, dan half nederland ermee loopt.
8800 zal ongeveer €750 gaan kosten. Dat moet je er maar net voor overhebben.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:24:
Ik heb net het hele topic gevolgd, inclusief de reviews en de buitenlandse forums en ik ben erg enthousiast over het toestel.
Helemaal de prijs, zag hem al liggen voor 322 euro en nog wat centen, dat valt me eigenlijk wel mee.
Het enige wat me nog niet helemaal duidelijk is, is de verlichting, het lijkt wel alsof de zwarte uitvoering witte display verlichting heeft en de zilveren editie blauwe verlichting onder de toetsen.
Iedere foto laat weer andere dingen zien. Maar ik ben bang dat we hier toch nog geen duidelijkheid in krijgen tot het mei wordt.
Twijfel een beetje tussen de E720 en de K750i, of de nokia 8800 die eraan gaat komen.
Ben een beetje bang dat de k750i ook weer zo'n massaprodukt gaat worden als de d500 en de 6230, dan half nederland ermee loopt.
Om je keuze voor E720 of K750 nu van de kleur van de toetsverlichting af te laten hangen, is wel erg kort door de bocht.
Ik heb zelf nogal wat problemen met Samsung. SMS-signaal wat maar door blijft gaat, geen bel/tril tegelijk. Dat soort vervelende dingen. Met SE zit dat allemaal veel beter in elkaar.
Ook heeft de K750 uitbreidbaar geheugen, radio en een betere camera.
PSN: Shiver23
Ik zag hem net in de BC folder staan...
Hij is binnenkort verkrijgbaar bij BC. Hij is nog niet op voorraad.niket610 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:03:
De k750 is er!!!!!!!! Hij is te koop bij de Bel Company. Gratis i.c.m. 2jarig orange free abo.
Ik zag hem net in de BC folder staan...
Ja hoor SE een massaproductVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:24:
Ik heb net het hele topic gevolgd, inclusief de reviews en de buitenlandse forums en ik ben erg enthousiast over het toestel.

Verwijderd
Wel eens gekeken naar de T68i, en maar te zwijgen over de T610, die was zo populair dat zelfs mijn buurjongetjes van 12 er een hadden....
Natuurlijk is het niets bij nokia en samsung..... die zijn koploper op het gebied van jongerentoestellen......
Ik zelf wil een gsm die mooi en functioneel is of ik hem nou alleen heb of dat alle buurjongetjes uit de wijk ermee lopen dat boeit me echt niet.
Ja, dat is allang bekend. En is ook al meerdere keren besproken.patryk schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:00:
Is het al bekend of (wat voor een) er een multimediakaart bij zit?_
K750i: MemoryStick Duo 64MB
W800i: MemoryStick Duo Pro 512MB
-
(memory stick/pro/duo/duo-pro)
Mijn excuses voor het offtopic zijn, maar ben niet zo "in-to" geheugenkaarten.
Sony heeft MemoryStick, MemoryStick Pro, MemoryStick Duo en MemoryStick Duo Pro
MemoryStick: Het normale formaat kaartjes tot 128MB
MemoryStick Pro: Het normale formaat kaartjes vanaf 128MB
MemoryStick Duo: Het kleinere formaat kaartjes tot 128MB
MemoryStick Duo Pro: Het kleinere formaat kaartjes vanaf 128MB
Daarnaast heeft Pro ook nog een hogere schrijf/leessnelheid.
Owja, De K750i ondersteund MemoryStick Duo, en de Duo Pro variant
[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 18-04-2005 16:24 ]
-
Ik heb genoeg vrienden die deze gsm ontzettend lelijk vinden, ik overigens ben er helemaal weg van! Ik heb nog maar weinig mensen gesproken die hem mooi vinden (irl) meeste vinden hem te 'vierkant'Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:06:
SE massaprodukt, ja!
Wel eens gekeken naar de T68i, en maar te zwijgen over de T610, die was zo populair dat zelfs mijn buurjongetjes van 12 er een hadden....![]()
Natuurlijk is het niets bij nokia en samsung..... die zijn koploper op het gebied van jongerentoestellen......
De 3310 en de D500 dat zijn pas cliché telefoons.
Vanaf eind volgende week meneer
duur???dog4life schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:28:
Binnenkort ga ik deze foon ook maar is bestellen! Jammer dat ie zo duur is met de introductie, maarja je moet er wat voor overhebben hè!
onder de 300? bron?hellboy123 schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:54:
[...]
duur???de goedkoopste was geloof ik al onder de 300 pleuro, probeer daar maar s een ander foon voor te krijgen met deze specs....
sorry typo

bij gsm.nl is ie 326.00
en weet iedereen t al? Silver of Zwart??
ik vind m in t zilver wel kinky
[ Voor 30% gewijzigd door hellboy123 op 18-04-2005 20:24 ]
Verwijderd
als ze de stratpost veranderen, mag deze van mij wel blijvenVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:29:
de zwarte versie dat wordt hemHoop trouwens ook dat er binnenkort een officiele k750i topic komt!!
wie wilt?
De Duo Pro die jij noemt is dus deze he? --->Ginz schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:23:
Owja, De K750i ondersteund MemoryStick Duo, en de Duo Pro variant

ik stel voor een nieuw topic te openen met daarin enkele foto's, specs enzo van de k750. daarnaast lijkt het mij ook wel leuk om enkele tweakers wat foto's/video's te laten posten gemaakt met hun k750
wanneer de telefoon écht te koop is lijkt mij een goede start om een nieuw topic te openen;
[ Voor 18% gewijzigd door willy1986 op 18-04-2005 21:15 ]
dan wachten we nog ff 1 a 2 weekjes, kunnen we nog ff lekker hier verder gaanwilly1986 schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:56:
Barca in "Sony Ericsson K750i"
ik stel voor een nieuw topic te openen met daarin enkele foto's, specs enzo van de k750. daarnaast lijkt het mij ook wel leuk om enkele tweakers wat foto's/video's te laten posten gemaakt met hun k750![]()
ik ga denk ik voor de actie van gsm.nl (GRATIS SonyEricsson K750i, 200 belminuten, slechts € 21,45 p/mnd (24 mnden), GEEN Entreekosten, T-mobile 200)
wanneer de telefoon écht te koop is lijkt mij een goede start om een nieuw topic te openen;
Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 1
Verwijderd
of bedoelen ze daar 8 werkdagen mee?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 21:18 ]
8 werkdagen, dat is dus binnen 2 weken. dat lijkt mij wel redelijk jaVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 21:16:
s0w die gsm.nl is niet de snelste he heb vorige week donderdag contract + nodige kopieren gefaxed inmiddels is de mobiele telefoon besteld maar zou na 8 <<< dagen mijn sim-kaart krijgen
of bedoelen ze daar 8 werkdagen mee?
maar dat ze geen contact opnemen vind ik wel verontrustend...tot nu toe is hij daar het goedkoopst en wil ik m daar bestellen...
Knuppeltjeswilly1986 schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:56:
Barca in "Sony Ericsson K750i"
ik stel voor een nieuw topic te openen met daarin enkele foto's, specs enzo van de k750. daarnaast lijkt het mij ook wel leuk om enkele tweakers wat foto's/video's te laten posten gemaakt met hun k750![]()
Het Grote SonyEricsson K750 topic - Deel 1
Ik heb al in een eerder stadium gemeld dat ik graag een nieuwe startpost maak, zoals ik die ook samen met andere gemaakt het voor alle andere SonyEricsson telefoons.
Maar aangezien dit topic nog niet bij de 1000 posts beland is, komt er nu gewoon nog geen nieuw topic. En ja, ik zal alle informatie die reeds vermeld is (ik volg dit topic vanaf dag 1) zal ik in de startpost verwerken.
Voor mij eerdere werken kan er naar de startposts van het T610, T630 en K700 topic gekeken worden. (Maar helaas wordt die te vaak gewoon overgeslagen
Wat staat er op het kaartje? Ja dus!!ck2000nl schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:54:
[...]
De Duo Pro die jij noemt is dus deze he? --->
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 18-04-2005 22:49 ]
-
Bron: Ginz in "Het SonyEricsson W800 topic"Vanavond maak ik gezamelijk met de Z800 startpost deze ook weer in de gehele SonyEricsson Template style herorganiseren, zodat alle toekomstige informatie hier ook weer in de startpost te vinden zal zijn
foei toch! 1 maart is alweer een tijdje terug
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
idd, maar als je bij de informatie van de leveranciers kijkt wordt je niet echt vrolijkAmphora schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:49:
Hij staat ondertussen wel in de T.net pricewatch: pricewatch: Sony Ericsson K750i

Verwijderd
GSMhuis vanaf week 20, 328 euro en levertijd 6 dagen, dat is toch niets bijzonders???
Ben eigenlijk meer benieuwd naar foto's en filmpjes gemaakt met deze telefoon. Maar die zullen nog wel schaars zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:22:
moet je fkes op www.nieuwemobiel.nl kijken staan onwijs veel grave plaatjes van deze phone!!
[afbeelding]
Klik hier en scroll naar onderen...veel foto's.Amphora schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:35:
[...]
Ben eigenlijk meer benieuwd naar foto's en filmpjes gemaakt met deze telefoon. Maar die zullen nog wel schaars zijn.
ik bedoel meer de ervaringen met bijv gsm.nl. Zoek maar s in hot dan vind je wel een paar topics over de wonderlijke kwaliteiten...Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:02:
zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp em niet....
GSMhuis vanaf week 20, 328 euro en levertijd 6 dagen, dat is toch niets bijzonders???
deze specs zijn geweldig ! denk dat ik maar een 2 jarig abo'tje neem van 25 euro met deze telly
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Het is wel handig voor wanneer er verbeteringen zijn(sneller menu etc) denk dat ie dat bedoeltwilly1986 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:34:
ga je er nu al vanuit dat er bugs in zitten?![]()
mag toch wel verwachten dat ie t gwn DOET!
Het doet mij namelijk denken aan zo'n hele oude rekenmachine van Casio. Dat komt door die 'terug' en die 'c' knop. Dat ziet er zo oud uit, beetje goedkoop zelfs.
Voor de rest zijn de specificaties wel geinig natuurlijk, en niet duur.
Ik zie bij futuregsm en gsm.nl nl. alleen KPN van debitel

Verwijderd
Er staat bij gsm.nl toch gewoon zowel KPN als Debitel? Je maakt gebruik van hetzelfde netwerk maar de prijzen zijn anders en de service van Debitel is vele malen slechter. Je kan bijvoorbeeld minuten niet meenemen naar de volgende maand.Empulse schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:46:
Kan iemand mij vertellen of Debitel --> KPN echt verschillend is van gewoon KPN...?
Ik zie bij futuregsm en gsm.nl nl. alleen KPN van debitel
Ik moet mijn ogen beter leren gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:06:
[...]
Er staat bij gsm.nl toch gewoon zowel KPN als Debitel? Je maakt gebruik van hetzelfde netwerk maar de prijzen zijn anders en de service van Debitel is vele malen slechter. Je kan bijvoorbeeld minuten niet meenemen naar de volgende maand.
Bedankt voor de informatie
en btw.. zag dat je gewoon bij Belcompany na 14 dagen je telefoon kan ruilen als je er niet tevreden mee bent! weet iemand waar je dat nog meer kan doen
vanpeltje
ik denk dat als je het toestel openmaakt je geen garantie meer hebtvanpeltje schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:24:
ik vraag me af, hoe snel die K750i die 2megapixel foto's opslaat op de telefoon.. als dat 10sec duurt is dat erg vervelend
en btw.. zag dat je gewoon bij Belcompany na 14 dagen je telefoon kan ruilen als je er niet tevreden mee bent! weet iemand waar je dat nog meer kan doenbijv. een bepaald webshop (wel natuurlijk nadat je het toestel hebt opengemaakt en gebruikt)
maar meestal is da toch zo, als je in de eerste week niet tevreden bent mag je m toch terug sturen zonder opgaaf van reden?
Kun je bij de MM ook contracten afsluiten, of verkopen ze alleen losse toestellen.jaguarxj16 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:01:
bij de mediamarkt mag het ook binnen 14 dagen terug. En bij de mycom zelfs een maand geloof ik
Ik kom er niet zo vaak
offtopic meestal is t er ook zo pokke druk in die MM winkels dat je al geen zin meer hebtEmpulse schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:45:
[...]
Kun je bij de MM ook contracten afsluiten, of verkopen ze alleen losse toestellen.
Ik kom er niet zo vaak![]()
ontopic, weet ff niets
Ik wil die grijze (want iedereen gaat de zwarte kopen en omdat ik de K700i al heb
Dan zou ik eigenlijk voor de D750 moeten gaan maar ja, T-mobile he

: ow en btw, kan iemand vertellen welke kleur beter is, de zwarte of de grijze en waarom
Ik persoonlijk omdat de kap van de lens grijs is en zo lelijk met zwart combineert..
[ Voor 30% gewijzigd door vanpeltje op 20-04-2005 17:27 ]
vanpeltje
Ik kan je vertellen dat ze even goed zijnvanpeltje schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:12:
DAMN!
Ik wil die grijze (want iedereen gaat de zwarte kopen en omdat ik de K700i al heb) maar dr zit een lelijke zwarte rand om het beeldscherm heen!
![]()
Dan zou ik eigenlijk voor de D750 moeten gaan maar ja, T-mobile he
edit:
: ow en btw, kan iemand vertellen welke kleur beter is, de zwarte of de grijze en waarom![]()
Ik persoonlijk omdat de kap van de lens grijs is en zo lelijk met zwart combineert..
Ze hebben het alleen zo verdomde goed gedaan, dat ik niet kan kiezen
ik vind ze echt allebei toppie! echter ik vind het wel jammer van die zwarte rand rond het scherm bij de zilvere.Empulse schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:42:
[...]
Ik kan je vertellen dat ze even goed zijn. De kleuren zijn toch echt voor de verschillende smaken van de consument gemaakt.
Ze hebben het alleen zo verdomde goed gedaan, dat ik niet kan kiezen
Ik vind het eigenlijk wel mooi staan, dat zilvere kapje van de camera bij de zwarte
[ Voor 1% gewijzigd door hellboy123 op 20-04-2005 18:53 . Reden: rare typo ]
Verwijderd
En ik weet nu zeker dat ik voor de zwarte ga, toch ff iets mooier vind ik.
Haha volgens mij verwacht jij een alles-wat-ik-nodig-heb-in-1-dingVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:20:
Ik word helemaal gek van het idee dat ik tot december moet gaan wachten. Elke keer als ik weer een pic bekijk denk ik: hebbe hebbe. Dus ik ga hem mooi los kopen, dan einde van t jaar me abbo in sim only omzetten ofzo (als dat kan), scheeld toch weer de helft. Wou toch nog een mp3 player hebben, en die cam is van betere kwaliteit als dat Trust geval als ik nu heb, dus weer mooi meegenomenOjah en een video camera, ook altijd leuk
Video moet je niet te veel van verwachten hoor alhoewel het wel leuk bekijken is op de phone zelf
Jammer dat er geen magnetron-functie inzit

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Inderdaad zeg had ik niet eens gezien die zwarte rand. Dat is idd wel oerlelijk.hellboy123 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:45:
[...]
ik vind ze echt allebei toppie! echter ik vind het wel jammer van die zwarte rand rond het scherm bij de zilvere.
Ik vind het eigenlijk wel mooi staan, dat zilvere kapje van de camera bij de zwarte
Nja eerst reallife zien en dan pas keuren zeg ik altijd maar.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Het scheeld niet veel heCLB schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:24:
[...]
Haha volgens mij verwacht jij een alles-wat-ik-nodig-heb-in-1-ding![]()
Video moet je niet te veel van verwachten hoor alhoewel het wel leuk bekijken is op de phone zelf
Jammer dat er geen magnetron-functie inzit
De lage videores was me idd al opgevallen, maar nog steeds leuk om mee te spelen en op de phone te bekijken denk ik. Erg jammer van die magnetron
uhhhh...wachten tot december ??? waarom ?Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:20:
Ik word helemaal gek van het idee dat ik tot december moet gaan wachten. Elke keer als ik weer een pic bekijk denk ik: hebbe hebbe. Dus ik ga hem mooi los kopen, dan einde van t jaar me abbo in sim only omzetten ofzo (als dat kan), scheeld toch weer de helft. Wou toch nog een mp3 player hebben, en die cam is van betere kwaliteit als dat Trust geval als ik nu heb, dus weer mooi meegenomenOjah en een video camera, ook altijd leuk
[ Voor 89% gewijzigd door whitehouse op 20-04-2005 23:20 ]
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

vanpeltje
Verwijderd
Wat ik wel een minpuntje vind is het feit dat er geen normale earphone-jack opzit. Nu kan ik geen andere oordopjes gebruiken in het geval dat ik de originele kwijtraak o.i.d. Maar goed, misschien dat er ooit nog eens een convertertje daarvoor komt?
Verwijderd
Het was eerst de bedoeling dat ik een verlenging + phone zou nemen, maar dat duurt mij te langAmphora schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:41:
Waarom moet je dan wachten? Je kan de telefoon toch ook gewoon los kopen? En in december een sim only abo nemen (en dat de rest van je leven) dan kan je altijd en overal een nieuwe phone scoren zonder dat je hoeft te verlengen. En als je gemiddeld 1x per jaar een nieuwe neemt is het niet duurder ook.

Nokia's 6230i gaat een converter krijgen waarmee je WEL normale doppen kan gaan gebruiken.
Nu maar hopen dat Sony ook zo slim is, anders daaaaag Sony
[ Voor 34% gewijzigd door bitpixl op 21-04-2005 12:31 ]
Verwijderd
Anders word dat de eerste K750i mod, 'hoe zet je er een jackplug op'
Verwijderd
Weet iemand toevallig nog het antwoord op bovenstaande vraag?Amphora schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:52:
Weet iemand of deze telefoon (misschien de k700 ook al) meer dan één bluetooth verbindingen open kan hebben? Met m'n T630 kan dat niet. Ik kan dus niet met m'n PDA een GPRS verbinding maken als de telefoon gekoppeld is aan de bluetooth carkit. Moet ik eerst de carkit uit doen voordat ik kan gprs-en.
paar weken terug nog was het 20 euro per maand(24 mnd lang)
NU €12.95 24 maanden lang , 150 belminuten met GRATIS k750!
je kan natuurlijk ook dat toestel los kopen en je bestelt daaro die sim only abbo met een cashback van 480 !!
ik ga rustig langer wachten voor nog betere aanbieding!
koop m toch zonder abbo, kan ik mn HIprepay kaartje er weer instouwenwilly1986 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:32:
www.gsm.nl heeft wel lekkere aanbieding...
paar weken terug nog was het 20 euro per maand(24 mnd lang)
NU €12.95 24 maanden lang , 150 belminuten met GRATIS k750!![]()
je kan natuurlijk ook dat toestel los kopen en je bestelt daaro die sim only abbo met een cashback van 480 !!![]()
. maarjaa dan ben je even duur uit...
ik ga rustig langer wachten voor nog betere aanbieding!
Verwijderd
Waarom neem je er dan geen simonly met cashback bij ? Ik snap mensen met prepaid nooithellboy123 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:31:
[...]
koop m toch zonder abbo, kan ik mn HIprepay kaartje er weer instouwen
deze mensen:
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:55:
Deze telefoon gaat hoogstwaarschijnlijk de opvolger worden van mijn oude vertrouwde (bijna uit elkaar vallende) T610.
Wat ik wel een minpuntje vind is het feit dat er geen normale earphone-jack opzit. Nu kan ik geen andere oordopjes gebruiken in het geval dat ik de originele kwijtraak o.i.d. Maar goed, misschien dat er ooit nog eens een convertertje daarvoor komt?
Skillz schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:30:
Ja precies! Waarom zit er nou geen normale jack in! Ik heb een paar geweldige doppen van Sony zelf, kan ik ze niet eens gebruiken op hun eigen product!
Nokia's 6230i gaat een converter krijgen waarmee je WEL normale doppen kan gaan gebruiken.
Nu maar hopen dat Sony ook zo slim is, anders daaaaag Sony
Anders koop je toch gewoon een mp3speler!Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:13:
Als iedereen dan een mailtje stuurt naar SE voor een convertertje komt t vast wel in orde
Anders word dat de eerste K750i mod, 'hoe zet je er een jackplug op'
De oordopjes is ook een handfree-set! dat wil zeggen: Er zit ook een knop op om een een oproep aan te nemen, als je muziek aan het luisteren ben.. dan hoef je niet zo in je zak te graaien als iemand je belt.
Btw, die connector is volgens mij wel handig want ik hoop dat ie oordopjes dan beter in de telefoon blijven zitten en nu er makkelijk uitschieten..
vanpeltje
bestel je toch ff dat "24-maanden-lang-150-min-gratis-bellen -sim-kaartje daaro? kost je alleen maar 19.95 aan verzendkosten. en ben je stukke goedkoper uit dan prepaidhellboy123 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:31:
[...]
koop m toch zonder abbo, kan ik mn HIprepay kaartje er weer instouwen
* willy1986 heeft al een simkaartje besteld
Dit topic is gesloten.