{signature}

Welkom terug in zwart grijs!
[ Voor 13% gewijzigd door RSpliet op 13-12-2004 21:58 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet
Verwijderd
“Linux si teh B0mb, wind0w$ is teh $ux0r”
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 21:59 ]

Het stukje van dat voeten kussen deed mij vermoeden van onwaarheid

[ Voor 32% gewijzigd door Fludizz op 13-12-2004 22:00 ]
Wow... tis de kift, tis de kift! Zeef is gewoon jaloers op G33rt!
Maar goed. Het is beter om er eerlijk voor uit te komen dat je geen tijd hebt en dan er op tijd mee te stoppen, dan dat het echt op zo'n boodschap had moeten aankomen
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Je wil niet weten hoe wijs en 3vil die persoon is
Je wil niet weten hoeveel pret we met het maken hebben gehadFludizz schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:59:
Zeef moet vaker afscheidstopics openenik lag na het lezen van de disclaimer compleet in een stuip
![]()
![]()
![]()
Het stukje van dat voeten kussen deed mij vermoeden van onwaarheiddus meteen doorscrollen op zoek naar een disclaimer
en sterkte met studie enzo G33rt!
[ Voor 54% gewijzigd door zeef op 13-12-2004 22:01 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ik kan me zo wel een voorstelling makenzeef schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:00:
[...]
Je wil niet weten hoeveel pret we met het maken hebben gehad

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
G33rt

'When you're not paying for the product, you are the product!'
Minstens net zoveel pret als ik met het lezen.zeef schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:00:
Je wil niet weten hoeveel pret we met het maken hebben gehad
Als er elke keer dat er een mod opstapt een topic als dit geopend wordt, dan hoop ik dat de hele crew leegstroomt.
Anyway, G33rt, bedankt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Succes als user!
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

tabé en bedankt
(als schandknaapje zoog je toch big-time)
[ Voor 41% gewijzigd door botoo op 13-12-2004 22:14 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
zeef schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:22:
Ondanks zijn voorstel om periodiek als crew-schandknaapje te dienen bleek daar toch te weinig draagvlak voor en aangezien de benodigde handelingen onder de maat bleven vergeleken met zijn collega-minderjarigen was er ook geen reden om daar langer mee door te gaan.

thnx G33rt
Laatste paar maanden is het

Welkom terug G33rt.... je hebt het toch al lang uit gehouden met die grote groene griezel in de buurt. Diep respect voor je.
Mmmmm, ik herinner me ineens iets... iets met foto's.... even zoeken
[ Voor 19% gewijzigd door Guardian Angel op 13-12-2004 22:50 ]
ARME AOW’er

*_-|yuo were teh B0mb|-_*
Forza Mucca!

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
|>
G3e3ert:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Bedankt g33rt , zonde dat je te weinig tijd had.
Je deed goed je ding
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Nice work Zeef!
En

Kater? Eerst water, de rest komt later

lol, tot het stuk over Femme's voeten klonk het zeer geloofwaardig

G33rt jammer dat je je taak als mod opgeeft en je gaat storten op je studie
Verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 22:54 ]

[ Voor 13% gewijzigd door gomaster op 13-12-2004 22:55 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
* the_stickie slaat zich voor het hoofd voor deze gruwelijke stupiditeit

dikke phun @ preek van zeef
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Maar heb je ook de headers wel gechecked of die mails wel echt bij hem vandaan kwamen?zeef schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:22:
Zijn handelen van de laatste weken geven ons geen enkele ruimte om anders te beslissen. Het is voor het MT onaanvaardbaar dat een mod WOS/SA met zijn @tweakers.net e-mail adres een stortvloed aan “Linux si teh B0mb, wind0w$ is teh $ux0r” mailtjes over de crew en anderen heeft uitgestort.
Ik vind het niet kunnen dat je op basis van deze info mensen hun rechten ontneemt

Daarnaast kan ik me een eerdere WOS mod herinneren die vaak te vinden was in NOS...
mja, is dat dan een reden om hem zo aan de kant te zetten? Ik bedoel, hij heeft toch ook veel goede dingen gedaan? toch?Ook is hij regelmatig gewezen op zijn ronduit softe opstelling in de fora die onder zijn verantwoording vielen. Helaas hebben we geen enkele verbetering in zijn wangedrag kunnen besporen. (op de MOAM wilde hij Femme's voeten niet kussen). Zijn weigering om in de speciale crew fora te posten is ook een voorbeeld van "het niet in ons team passen" van deze einzelgänger.
tja als jullie niet willen dan houdt het helaas op ja...Laat dit een waarschuwing voor jullie allemaal zijn, mod worden is geen lichtvaardige klus die je er even bij doet. Het vereist grote concentratie en zelfopoffering van de (nieuwe) mod. Het weigeren om mee te draaien in het team, het niet willen deelnemen aan gezamelijke activiteiten etc. etc. is iets dat we niet kunnen en willen tolereren.
Meteen nog bannen ook? gaat dat niet wat verJullie kunnen tot en met dinsdag 14 december 12.00 uur afscheid nemen, daarna zal G33rt worden gebanned van dit forum.

Ik dacht dat die crew altijd aardig was enzo, maar dat valt wel tegen, G33rt sterkte, suc6 en bedankt voor al het werk wat je gedaan hebt, wat in mijn ogen _wel_ goed was. Ik hoop dat je een kloontje kan maken en alsnog hier op GoT af en toe langskomt

Ik schrok me rot, kon me niet voorstellen dat er zulke modjes zouden zijn. Of hadden jij en G33RT dit samen bedacht?
Nou ja, iig. G33RT tot ziens.

[ Voor 7% gewijzigd door Steephh op 13-12-2004 23:33 ]
_@/'
Don't be a stranger

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
G33rt thanx voor all enne..

[ Voor 3% gewijzigd door Waypoint op 13-12-2004 23:48 ]
Nee hoor, geintje
doegdoeg

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
het genoegen is geheel aan mijn kant

Een zekere mate van betrokkenheid van voornoemd persoon kan en zal ik gezien de verplichtingen die aan ons zijn opgelegd in casu de vertrouwelijkheid van de crewfora niet bevestigen doch zeker zal ik de door u in voornoemd bericht verwoordde stelling rond de eventuele betrokkenheid van deze persoon niet ontkennenBMRS schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:30:
Jezus zeef, wat kan jij een schokkend verhaal verzinnen zeg... [afbeelding]
Ik schrok me rot, kon me niet voorstellen dat er zulke modjes zouden zijn. Of hadden jij en G33RT dit samen bedacht?
Nou ja, iig. G33RT tot ziens. [afbeelding]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
wat mij betreft had het er iets minder dik op mogen liggen....BMRS schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:30:
Jezus zeef, wat kan jij een schokkend verhaal verzinnen zeg... [afbeelding]
Nou ja, iig. G33RT tot ziens. [afbeelding]
zodat heel GoT aan t twijfelen is, compleet geruchtencircuit aan de gang, g33rt die gebanned wordt enzo...
en na een weekje ofzo terug verschijnt, en het ware verhaal verteld.
kortom: de GoT-community op zijn best
maar dit is ook een goeie grap natuurlijk
Nogmaals, bedankt voor alles G33rt en zeker weten tot ziens@forum!
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Breezah-nick mods zijn we toch liever kwijt dan rijkNotna schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:06:
En daar gaat weer een mod (ism een Br33ZaH naam![]()
)
![]()
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

http://hawvie.deviantart.com/

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
maar het per ICQ overleggen over dit topic was wel leuk
Verder uiteraard

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd
en welkom terug
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 10:47 ]
The first casualty in war is always the truth...
G33rt, je hebt goed werk gedaan
Enne zuuf, je ondertitel past echt bij je
[ Voor 27% gewijzigd door AW_Bos op 14-12-2004 13:02 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Bedankt voor al het werk, G33rt
___ ____ ____ ___ ____
| | | | | |
| __ _-| _-| |---/ |
|___| ___| ___| | \_ |

die maar view.. als ik hem post ziet ie er niet uit

[ Voor 29% gewijzigd door krvabo op 14-12-2004 17:17 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
de [pre]-tag is daarvoor gemaaktkrvabo schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:16:
![]()
___ ____ ____ ___ ____ | | | | | | | __ _-| _-| |---/ | |___| ___| ___| | \_ |
die maar view.. als ik hem post ziet ie er niet uit
enig nadeel is dat jij hem gemaakt hebt in dat invoer vakje en niet met een monospaced font
____ __________ ____ _____ / ___|___ /___ /| _ \_ _| | | _ |_ \ |_ \| |_) || | | |_| |___) |__) | _ < | | \____|____/____/|_| \_\|_|

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

(ook ff een post scoren...)
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

suc6 met studeren
personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari
^^ dat dusErkens schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:20:
[...]
de [pre]-tag is daarvoor gemaakt
enig nadeel is dat jij hem gemaakt hebt in dat invoer vakje en niet met een monospaced font
____ __________ ____ _____ / ___|___ /___ /| _ \_ _| | | _ |_ \ |_ \| |_) || | | |_| |___) |__) | _ < | | \____|____/____/|_| \_\|_|
* krvabo has never been a good ascii artist..
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Maar nee, het was een tof grapje om een toffe mod te bedanken

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Thank you for flying Total Bastard Airlines... buh-bye
Ken uw SNL klassiekers
Verwijderd
maar hij is dus gewoon mod die eervol afscheid neemt... jammer
ken je niet, maar het ga je goed
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 17:21 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Uit dat topic/die ene post:
"Wegens tijdgebrek ivm studie een wel overwogen keuze en daarom vast vanaf hier: bedankt voor je inzet en succes met je studie"
Waar wordt er gelogen?
Ik vind niet dat dit soort dingen met een smoes afgedaan moeten worden en duidelijkheid lijkt me wel op z'n plaats..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 13:37 ]
Lees het verhaal nu nog eens een keer, vooral het laatste..Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:35:
[...]
Ik vind niet dat dit soort dingen met een smoes afgedaan moeten worden en duidelijkheid lijkt me wel op z'n plaats..
[edit]
Moet sneller typen.
[ Voor 8% gewijzigd door Br@m op 19-12-2004 13:58 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Nou, als hij Femme's voeten niet wil kussen, dan kan 'ie opzouten.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:35:
[...]
Uit dat topic/die ene post:
"Wegens tijdgebrek ivm studie een wel overwogen keuze en daarom vast vanaf hier: bedankt voor je inzet en succes met je studie"
Waar wordt er gelogen?![]()
Dat lijkt me duidelijk genoeg !!11
Verwijderd
Leuke ontgroeningsmethodezeef schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:11:
[...]
Nou, als hij Femme's voeten niet wil kussen, dan kan 'ie opzouten.
Dat lijkt me duidelijk genoeg !!11

maar uh

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 15:22 ]
Welkom terug enzoG33rt schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:56:
Er staat duidelijk een disclaimer onder zeefs stukje hoor
Bericht hierboven
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::