Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Quoten van < en > wordt dubbel encoded

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Als je op het quote-knopje druk bij een post waarin karakters staan die encoded moeten worden (zoals <, >, & en alle andere) dan worden ze in de quote dubbel encoded, zodat je voor < en > respectievelijk letterlijk &lt; en &gt; te zien krijgt.

/edit
Ik zie nu dat als ik &lt; letterlijk intiep, dan worden ze juist niet encoded :?

[ Voor 27% gewijzigd door _Thanatos_ op 13-12-2004 16:29 ]

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

_Thanatos_ schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:28:
Als je op het quote-knopje druk bij een post waarin karakters staan die encoded moeten worden (zoals <, >, & en alle andere) dan worden ze in de quote dubbel encoded, zodat je voor < en > respectievelijk letterlijk < en > te zien krijgt.
Nee hoor :)

er zijn echter wel situaties inderdaad waarbij het misgaat

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 13-12-2004 16:30 ]

Intentionally left blank

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Dan gebeurt het alleen in Opera, maar kijk maar eens in dit draadje, helemaal onderaan. Daar ging het fout.

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

Dat heeft deels te maken met het feit dat ik HTML rechten heb (vandaar ook de [ nohtml]-tags) - de content wordt dan denk ik bij quoten voorzien van entities, maar doordat ik [ nohtml] tags heb gebruikt was dat deel al in mijn post voorzien van entities, en is het inderdaad dubbelop.
Het is dus denk ik inderdaad een bug in de RML-parser.

[ Voor 66% gewijzigd door crisp op 13-12-2004 16:36 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.