Fout bij MSN Passport account..

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• tjmv
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-02 19:40
offtopic:
Soms is het lastig om uit te zoeken waar je iets moet plaatsen 8)7

Ik heb bij een msn passport iets verkeerd gedaan, ik wou 250 mb voor m'n account hebben, dus vulde amerika in etc, maar ik heb de verkeerde leeftijd aangelikt, nu komt er de hele tijd iets van een kids passport.. En je hebt dan een credit card nodig om die te activeren, maar het probleem is,, ik heb helemaal geen creditcard.

Dus, weet iemand van jullie hoe ik dit op kan lossen? Hoe ik met die mensen van MSN kan emailen ofzo?

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 11:13

P-ter

...

Kijk hier eens: http://www.hotmail.msn.com/cgi-bin/support?_lang=nl

Mijn idee: You're screwed... maar het kan nog goedkomen natuurlijk ;)

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

Lees eerst eens op GoT voor je post: Hotmail parent permission ?

Zelfde verhaal en waarschijnlijk ook het zelfde einde op het topic ;)

Senri no michi mo ippo kara

• tjmv
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-02 19:40
Hm... lekker is dat (idd, was vergeten om hier te zoeken). Ik zal proberen om een mailtje te sturen (kon die link namelijk niet vinden, google geprobeerd, maar de pagina waar ik toen op uitkwam werkte niet :S

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
DaDevil39 schreef op zondag 12 december 2004 @ 01:22:
Hm... lekker is dat (idd, was vergeten om hier te zoeken). Ik zal proberen om een mailtje te sturen (kon die link namelijk niet vinden, google geprobeerd, maar de pagina waar ik toen op uitkwam werkte niet :S
Wie wil je precies gaan mailen en (ik veronderstel dat je MS wilt mailen) wat wil je ze dan gaan vertellen in dat mailtje? Dat je niet uit de USA komt, of dat je ouder bent dan 13? Ze zien toch direct dat die mail verstuurd is uit 't buitenland, dus wanneer je daar al over liegt, wie zegt dan dat je met die leeftijd wel de waarheid sprak? Zal wel lekker overtuigend overkomen ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit kan wel verder in dat topic :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.