Toon posts:

Hotmail parent permission ?

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus na aanleiding van dit topic:
MSN Hotmail krijgt grote upgrade

mijn land ingesteld als de Vs, californie en postcode kloppend

Nu heb ik echter (blijkbaar) tijdens mijn aanmelding ooit een verkeerd jaartal opgegeven als geboorte datum
Nu kan ik dus niet meer inloggen op mijn hotmail omdat die aangeeft:
Permission Required
You need a parent's permission to continue. Is a parent with you right now?

Nou prima, een nieuw account aangemaakt bij hotmail met een goede leeftijd, echter nu moet ik als bewijs mijn credit card gegevens invullen

En dat heb ik dus niet :(

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ondertussen via een kennis aan een geldige credit card gekomen, maar als je hier niet aan kan komen ben je wel mooi je hotmail account kwijt :(

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Het lijkt me vreemd dat een gratis emaildienst om een creditcard vraagt. Heb je je niet perongeluk opgegeven voor Hotmail Plus, de betaalde versie van Hotmail?

Signature

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

toen ik vorig jaar voor m'n zusje een account aan ging maken moest ik echt zoeken naar de optie gratis. als je niet goed kijkt meld je je gewoon aan voor de Plus versie en mag je lekker gaan betalen.
Er bestaan sommige sites die de creditcard gegevens gebruiken om te kijken of je echt een bestaand persoon bent. Maar ik blijf het een raar syteem vinden.
Er is ook wel eens misbruik van gemaakt:
ter indentificatie hebben we uw creditcard nummer nodig. vervolgens halen ze dan wel ineens geld van je rekening. dat stond dan natuurlijk ergens heel klein in de disclaimer

Adrian- werkt en leert

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus ook de gratis versie genomen, echter nu als land heb ik de VS ingesteld omdat je dan 250MB krijgt.

Dit had echter als gevolg dat ik een parent's permission moest krijgen met credit card omdat ik per ongeluk had in gesteld dat ik jonger was dan 13

Verwijderd

Ik heb nu met dit probleem te maken :'(. Daarnaast ken ik niemand in mn omgeving met een creditcard. Heb hotmail-hulp service gemaild, maar die reageren met dat ik alsnog creditcardgegevens moet opsturen :(. Ik heb belangrijke schooldocu's op dat hotmailadres staan waar ik veel werk in gestopt heb. Is er echt geen andere mogelijkheid om dit probleem op te lossen? Of kan ik iemand (met een creditcard) opgeven als mn "parent" zodat ie aub dit probleem voor me kan fixen?

Verwijderd

Kun je niet op http://www.passport.net je landinstellingen en leeftijd weer wijzigen?

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-02 10:06

Padvinder

doet z'n best

Je kan dus, zoals hier valt te lezen, door een geldig CC nummer te gebruiken, weer bij je hotmail.

Succes.

IMHO is het ook een beetje een "eigen schuld dikke bult"-verhaal hoor. Je woont immers niet in de VS, dan moet je dat ook niet instellen. Sim-pel.

Verwijderd

nee... dan springt ie weer naar datzelfde #$%#$@% schermpje:

Permission Required
You need a parent's permission to continue. Is a parent with you right now?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 01:38 ]

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 16:32

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Je woont in America en hebt geen creditcard ? Terwijl dat daar de enige plastic betaalvorm is ?

Nothing is a problem once you've debugged the code

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

DaRealRenzel schreef op maandag 06 december 2004 @ 01:37:
Je woont in America en hebt geen creditcard ? Terwijl dat daar de enige plastic betaalvorm is ?
Hij woont niet in de VS. Dat heeft ie alleen ingesteld om eerder die upgrade naar 250 MB te krijgen. Vandaar. "Eigen schuld, dikke bult"

Verwijderd

guess dat niemand dit probleem kan oplossen hier

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 02:54:
guess dat niemand dit probleem kan oplossen hier
tsja, met een creditcard dus.

ennem, als je zomaar een nummer+vervaldatum zoekt: google \o/

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit zal je inderdaad met de MSN hotmail support op moeten lossen. Stuur ze eens een mailtje vanaf een ander adres?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

hotmail support reageert eenmaal met een automatisch gegenereerde brief:
Hello Guess,

Thank you for writing to Microsoft .NET Passport Customer Support.

This is Fides and I understand that you are having signing in issues on your .NET Passport account, xxxxxx@hotmail.com, as it says that you need a parent's permission to continue. I know how inconvenient this issue must have been for you and I look forward to providing you with assistance today.

Please be advised that when you register for a .NET Passport account, you are asked for your birth date. If you enter a date that indicates that you under 13, .NET Passport automatically provides you with a child's .NET Passport.

To use a child's .NET Passport, you must be granted permissions by a parent or guardian. This is in accordance with the US Children's Online Privacy Protection Act (COPPA) which requires web site operations to obtain parental consent prior to the collection, use, disclosure, or display of a child's personal information.

If you inadvertently entered an incorrect birth date and are now unable gain access to your .NET Passport account, we can change your data. To make the change, we need the following verifiable information:

- Your complete .NET Passport sign-in name including the domain. (This is the information that appears after the @ symbol.)
- The first and last name on the account
- The city, state and ZIP Code on the account
- A photocopy of official identification that includes your birth date - such as a Driver's License, State Issued ID card or a national passport. (This is used solely for the purpose of verifying that you are not under 13 and to confirm your identity.)
- An e-mail address where you can be contacted.

Please send this information:

By fax to:

(425) 708-0700
Attn : Kids Passport Age Verification (KPAV)

Or by mail to:

Kids Passport Age Verification
Microsoft Corporation
1 Microsoft Way
Redmond, WA 98052

Please reference this Ticket Number on your fax or mail for faster service.

Once this information has been verified, we will make the changes in your account status and send you confirmation in e-mail.

We will be waiting a response from you so that we may be able to address your concern properly.

Sincerely,

Fides
Microsoft .NET Passport Customer Support Representative
Vervolgens leg ik ze uit dat ik uit Nl kom, mn profielgegevens niet overeenkomen met mn ware persoonlijkgegevens (puur uit prive) en guess what hun reactie was........

GEEN!
Na dat eerste mailtje kijken ze nie meer naar je om, @$%@#% hotmail. :(

@gunhead, kun jij mij zulk gegevens verschaffen?
Ik ben eg Radeloos |:(

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:45:
hotmail support reageert eenmaal met een automatisch gegenereerde brief:

[...]

Vervolgens leg ik ze uit dat ik uit Nl kom, mn profielgegevens niet overeenkomen met mn ware persoonlijkgegevens (puur uit prive) en guess what hun reactie was........

GEEN!
Na dat eerste mailtje kijken ze nie meer naar je om
Hoeveel mailtjes denk je dat Hotmail support binnenkrijgt? Je bent niet de enige met een probleem denk ik.

D'r staat toch precies wat je moet doen? Lijkt me simpel. Het heeft heus geen zin om die lui te gaan mailen met de melding dat je uit NL komt. In de VS is er kennelijk een wet die zegt dat kinderen onder de 13 toestemming moeten hebben van ouders. Volgens hun ben je nu onder de 13 en woonachtig in de VS. Jij moet nu bewijzen dat dat niet zo is, door ze een brief (geen mailtje dus) te sturen.

Ik zou vast beginnen met het zoeken naar iemand binnen je kennissenkring met een creditcard. Dat gaat namelijk sneller.

Verwijderd

Hotmail support garandeert een reactie binnen 24 uur.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:45:
@gunhead, kun jij mij zulk gegevens verschaffen?
Ik ben eg Radeloos |:(
wat denk je zelf? dan heb ik een OW te pakken ofzo...

maar zo moeilijk is dat écht niet hoor.

Verwijderd

gunhead... kan ik je ook prive (via msn ofzo) hierover verder spreken?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:11

momania

iPhone 30! Bam!

Tja, gewoon inderdaad kwestie van 'eigen schuld, dikke bult'

Zorg zelf maar dat je een geldig CC nummer krijgt, of wacht op antwoord van de support-mail.

Verder is en blijft Hotmail een gratis service, dus eisen gaan stellen aan support enzo vind ik een beetje onzinnig. Helemaal als je door 'valse gegevens' iets probeerd te krijgen dat niet voor jouw bedoeld is ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.