Ik kom regelmatig (laatste tijd iets minder) in CME om lekker te lezen, maar het valt mij op dat er steeds meer niet-computer elektronika tussendoor glipt.
Zuiver elektronica, dus vragen over mij sorry, moest toen erg lachen, torren, solderen enz..
Is dit een nieuw tolerantiebeleid en ben ik te ouderwets (niet-computer elektronica naar SG)?
In de CME-Policy staat hierover:
Verder is het jammer dat er in de policy verwezen wordt naar www.circuitsonline.net , er lopen hier genoeg elektroprutsers rond om te helpen in SG, zo'n verwijzing is dus echt overbodig
Mijn vraag is dus: is er een (kleine) verschuiving van CME beleid waardoor de 'moeilijke' elektronica vragen daar blijven, of zijn de mods niet consequent genoeg met moven?
Zuiver elektronica, dus vragen over mij sorry, moest toen erg lachen, torren, solderen enz..
Is dit een nieuw tolerantiebeleid en ben ik te ouderwets (niet-computer elektronica naar SG)?
In de CME-Policy staat hierover:
UPS is duidelijk hoewel... audio/videoelektronica is duidelijk, 'hoog'spanning (230V) is duidelijk, maar het gaat mij om topics als [rml][ EL] Videokop stappenmotor Sinken en Sourcen[/rml] en Beginnersvragen ivm analoog VU-meter circuit , hele leuke topics, maar ik zie nergens een computer, en in mijn ogen horen die dus niet thuis in CME, maar in SG eigenlijk niet helemaal, maar er zou nóg een subforum bij moeten voor techniek algemeen, maar dat gaat niet is mij ooit duidelijk gemaakt, er is een complete Led FAQ, maar wat moet zo'n lap tekst nou in CME als LED's niet algemeen bij het computermodden gebruikt worden? (standaard LED's vervangen reken ik niet als modden)en over UPS'en horen dus niet in CME, maar kunt je in Overige Hardware plaatsen. Zelfbouwversterkers en andere elektronica die met Audio / HiFi te maken heeft horen in, je raadt het al, Audio, Video & HiFi Forum. Topics over elektronica die niets met een computer te maken heeft, stoppenkasten, aardlekschakelaars en dat soort onderwerpen horen niet thuis in CME. Daarvoor kan je bijvoorbeeld terecht op www.circuitsonline.net of voor een simpele vraag in Stuffis Generalis hier op GoT.
Verder is het jammer dat er in de policy verwezen wordt naar www.circuitsonline.net , er lopen hier genoeg elektroprutsers rond om te helpen in SG, zo'n verwijzing is dus echt overbodig
Mijn vraag is dus: is er een (kleine) verschuiving van CME beleid waardoor de 'moeilijke' elektronica vragen daar blijven, of zijn de mods niet consequent genoeg met moven?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?