Chronicles of Riddick, de verrassing van het jaar

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:16
Over hoe snel dat je het spel uitspeeld kan ik vrij kort zijn, dat is redelijk snel.

Ik ben een "ervaren" FPS'er" en had em in een weekje uit, terwijl ik over hl2 ongv 3 weken deed(kwam ook voornamelijk met gebroken arm). Maar des ondanks ishet NIEt minder leuk om te spelen.

Het verhaal is top, de graphics zijn uber, de gameplay is ook goed, en de directheid van de actie maakt het nog af ook. Zeker de moeite waard(al heb ik em dan niet gekocht...)

Dat het zwaar is viel wel mee, ik speelde het toen nog met me amd2400xp 512 mb pc3200 en gf 6800gt, alles hoog, draaide goed :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
jarnotjuh schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:26:
Dat het zwaar is viel wel mee, ik speelde het toen nog met me amd2400xp 512 mb pc3200 en gf 6800gt, alles hoog, draaide goed :P
Ja duh, op een 6800GT mag het ook wel goed lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 21-10 20:27
Hoe kun je eigenlijk "combo's" maken? Je hebt toch van die "tricks"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Ja daar een richting ingedrukt te houden bijvoorbeeld door links ingedrukt te houden slaat ie met links, naar achter is uppercut, naar voren is elleboogje. etc. En die kan je dan combineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Ik ben nu in "the Pit", maar die mannetjes zuigen dus echt hard, ze komen als een stel mongolen op je af, de graphics van die mannetjes is dus echt slecht, best wel zware domper.
De muziek daarentegen is wel mooi en het spel is erg sfeervol. :)

[ Voor 4% gewijzigd door eX0duS op 11-02-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-10 20:36
Goed, dit spel verdient gewoon een aantal credits. Qua graphics worden Half Life 2 en Doom 3 door elkaar gehusseld. Heb je een beetje een idee hoe het er uitziet, behalve de negers.... dat zijn gewoon chocoladepoppetjes :+ Maar verder is het heerlijk om te zien. Sfeer is ook zekers goed en de stem van Vin Diesel helpt ook wel mee in de `coolness` van de game. De lijn van het verhaal is beetje vaag, niet echt over nagedacht, desondanks leuk om te spelen.

Wat mij vooral boeide, is de varieteit van killen. Je kunt gewoon raggen zoals met Q3, maar heeft ook veel trekjes weg van Hitman bijvoorbeeld. Die combinatie had ik nog niet eerder (zo goed) gezien!! Samen met de graphics vond ik dit absolute toppers van de game. Negatieve dingen waren vooral details die fout waren en wat zeker jammer is, is de lengte. Als je hem voor de tweede keer gaat uitspelen moet het voor iedereen binnen 4 uurtjes wel lukken. Dat is toch echt jammer. Begrijp je niet echt waar die 4 GB voor nodig is :D

Jammer is de release datum. Had um half jaar eerder, ten tijde van Far Cry, gelanceerd en iedereen zou het hebben gespeeld.

Kortom, super game... maar van korte duur.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:34
Ik vind het maar een flut spel. Ik vind de graphics nou niet echt wat je zegt vet mooi. Het schieten vind ik al helemaal brak gedaan :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

graphics niet mooi? als je alle instelling op zn hoogst zet is het toch echt wel technisch het mooiste pc spel tot nu toe. (kwa scherpte, textures en dergelijke)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
M'n sp shooter honger is weer even gestild na het spelen van Riddick. Bij veel mensen is dit spel totaal onbekend en dat is jammer. Het spel ziet er grafisch goed uit. Ook goed leveldesign. Het verhaal is simpel maar wel ok. En er zitten leuke elementen in zoals "Riddick's nightvision", stealth vision en er zijn ook geweldige levels waar je dmv van gesprekken/bedreigingen/knokpartijen met je medegevangen een uitweg moet vinden.

Ik heb ook nog even gezocht in een PC Gameplay van een paar maanden geleden. Het spel kreeg daar 88%. Naar mijn mening is dat ook verdiend. Meestal zijn spellen afgeleid van een film troep maar dit spel is een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Ik vind het tot nu toe erg goed moet ik zeggen, ik heb FarCry en HL2 uitgespeeld (Doom3 niet, ging vervelen) en was wel weer toe aan een goeie FPS, "Riddick" past zoals vele anderen al zeggen wat mij betreft zeker in dit rijtje.
Graphics zijn erg mooi, goeie voice-acting en niet domweg knallen, maar het spel bevat ook RPG-, sluip- en zelfs adventure-elementen.

Het loopt goed op mijn systeem moet ik zeggen:
1024x768, alle details max. maar geen FSAA of Anisotropic filtering.
XP 2600+
1Gb RAM
GeForce fx 5900XT @ 5900ultra speeds

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
GoldieLox schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:54:
Ik vind het tot nu toe erg goed moet ik zeggen, ik heb FarCry en HL2 uitgespeeld (Doom3 niet, ging vervelen) en was wel weer toe aan een goeie FPS, "Riddick" past zoals vele anderen al zeggen wat mij betreft zeker in dit rijtje.
Graphics zijn erg mooi, goeie voice-acting en niet domweg knallen, maar het spel bevat ook RPG-, sluip- en zelfs adventure-elementen.
Ik denk er precies zo over. Ik heb het ook altijd over "het rijtje" (excl. Doom3) en ik was ook weer toe aan een lekkere FPS.

Ik vind het erg jammer dat Riddick niet bekend is bij veel mensen...zonde

[ Voor 19% gewijzigd door CRAM op 23-02-2005 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Bij mij loopt het niet echt lekker...

Specs:
GFX 5900XT
AMD XP 3000+
1 GB DDR

Draai op 1024*768 en dan gewoon alles op high. Is er iets wat ik uit kan zetten zodat het wel lekker loopt? Er zit geen verschil tussen PS 1.1 of 2.0 qua performace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
eX0duS schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:41:
Bij mij loopt het niet echt lekker...

Specs:
GFX 5900XT
AMD XP 3000+
1 GB DDR

Draai op 1024*768 en dan gewoon alles op high. Is er iets wat ik uit kan zetten zodat het wel lekker loopt? Er zit geen verschil tussen PS 1.1 of 2.0 qua performace...
Ik heb dus ongeveer hetzelfde systeem, iets mindere CPU, maar wel overgeklokte 5900XT en ik vind het wel goed draaien. Gewoon op gevoel moet ik zeggen, want ik heb geen framerate getest of zo.
Heb je FSAA en/of anisotropic filtering uitstaan?

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ben nu alweer stukken verder (speel meerdere games tegelijk om langer te genieten van alle :-) ) En het spel bevalt me echt ubergoed !! Het loaden vind ik net iets te vaak gebeuren ,maar goed ... boeit me verder niet zo. Ziet er mooi uit, en ik vind het een goede sfeer hebben ! De achtergrond geluiden, ambience geluiden vind ik ook erg mooi en erg sfeer verruimend. (zeg ik dat goed zo ?? )

Zit nu ergens in de mijnen .. zal nix zeggen over waar ik heen moet voor de mensen die daar nog niet zijn ..

En inderdaad, heb ik ook nog vrijwel nix over deze game gehoord/gelezen. Terwijl het toch echt een goede game is !

Kortom ik vermaak me nog wel met Riddick, met zun coole antwoorden/reacties etc !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het spelen van de demo ook ff deze game in huis gehaald ... super ...

Valt me wel op dat het aan te raden is om je AA minstens op 2x te zetten ... Toch wat scherpe randjes indien uitgeschakeld. Verder supergame !!! Zal me nog veel plezier bezorgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik ben schijnbaar de enige die dit spel niet zo vind...

het had gewoon niet de sfeer die HL2 had (dat zoog me echt het verhaal in, vooral ook omdat ik HL1, Op4, BlueShift, Poke646 en diverse andere mods heb gespeeld) maar het was wel een stuk beter als Doom3 (dat gewoon te voorspelbaar en saai op het laatst was)

maar ook al draaide ik het spel met zeer lelijke textures, dus enorm lelijk, dan nog waren de FPS veel te laag. het is niet dat mijn PC zo slecht was, want bovengenoemde spellen draaiden gewoon goed, misschien is CoR dan toch zo zwaar...

ik moet er btw wel bijzeggen dat ik dat hele glimmende uiterlijk dat het spel heeft (doom3 heeft het ook, door de bumpmapping die op een bepaalde manier word gedaan) niet erg op prijs stel, ik vind als alles zo glimmend is dat het niet echt fijn kijkt, hier had ik dus bij dit spel en doom3 last van

verder is het verhaal wel geinig, echt helemaal 'Riddick-Style' (na Pitch Black, CoR en Dark Fury te hebben gezien weet ik wel wat 'Riddick-Style' inhoud dacht ik zo :p ) dus dat is een grote pre

maar als ik deze 3 games op een rij zou moeten zetten word het als volgt :

doom3 - CoR - HL2 (waarbij het eerste spel het slechtst is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
En Farcry dan? (dat is mijn beste game van de 4)

[ Voor 12% gewijzigd door CRAM op 01-05-2005 11:48 ]

Verwijderd

:9~ tering zeg dit is wel de game :D net even gespeelt en ben tot eerste robot gekomen echt geweldig die movements sounds graphics ik stond al versteld bij toen ik eerste afbeelding kreeg waarop het intro met die blokjes effect volgde :9~

ook die trukjes met steken en slaan en die effecten of had ik die al gehad zin masterlijk

jongens voor die gene die hem van plan zijn om te downloaden om te kijken of het wat is bespaar je de moeite zoiets wil je gewoon thuis op dvd hebben

ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen problemen etc als ik ff tijd heb tussen het spleen door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuball
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-10 13:57
*kickje*

wou toch nog eventjes vermelden aan de mensen die het spel nog niet uitgespeeld hebben, zeker doen ! als je het eenmaal uit heb krijg je een nieuwe mode waarin je het spel terug kan spelen. In deze heb je commentaar van de makers (niet perfect engels) maar toch wel heel es interessant om te ze bezig te horen... Kleine details waar je anders nooit op let kom je nu allemaal te weten

zeker doen !!

"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

**medekick**

ik ga deze game ook maar weer installeren ja ! Vond hem erg tof, maar moeste de hele pc tijdje geleden opnieuw installen en had deze game nie meer opnieuw installed .. Krijg er nu tog wel weer zin in eigenlijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:40
Jip indeed, als ik het me zo bedenk, sinds deze game is er eigenlijk geen echte 3d shooter uitgekomen welke gelijkwaardig laat staan beter is.
Ben momenteel nog af en toe DOOM 3 Resurrection of Evil aan het spelen... maar de sfeer zoals bij Chronicles of Riddick, waar je je echt in de gevangenis waant bv, is dus simpelweg niet aanwezig.
Laat staan bij de andere 3dshooters welke intussen zijn uitgekomen.

Ben benieuwd wat quake 4 gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KBDE schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:11:
Jip indeed, als ik het me zo bedenk, sinds deze game is er eigenlijk geen echte 3d shooter uitgekomen welke gelijkwaardig laat staan beter is.
Ben momenteel nog af en toe DOOM 3 Resurrection of Evil aan het spelen... maar de sfeer zoals bij Chronicles of Riddick, waar je je echt in de gevangenis waant bv, is dus simpelweg niet aanwezig.
Laat staan bij de andere 3dshooters welke intussen zijn uitgekomen.

Ben benieuwd wat quake 4 gaat worden :)
Indeed ... Hopelijk loopt deze even licht als COR
Pagina: 1 2 Laatste