de mening van iemand op 3/4 van het spel:
Gu-WEL-dig
Ik had niet eens door dat het uberhaubt op de PC was verschenen tot ik een advertentie in mn PC Zone zag staan, al kende ik het al wel voor de xbox (niet gespeeld overigens)
Grafisch is et best een juweeltje, al zitten er wel wat vreemde dingetjes in, zoals dat een klein stukje van een persoon zwarte polygonen krijgt. Een soort clipping, maar het gebeurt ook met schaduw, heel vaag maar niet echt storend verder.
Op dat na ziet de rest er gewoon fantastisch uit, karakters mooi rond weergegeven enzow. Ook Vin Diesel ziet er nagenoeg levensecht uit voor zover je jezelf ziet
Gameplay is ook erg leuk, je kan (meestal, niet letterlijk altijd) zelf kiezen hoe je ergens voorbij de guards komt.
- erlangs sneaken zonder gezien te worden, evt. de bewakers stilletjes de keel doorsnijden of de nek breken, evt. kan je ze gewoon laten staan. Soms moet je ze natuurlijk wel omleggen omdat ze de plek waar je heen wil zien en met een zaklamp verlichten.
- hinderlaag leggen en mensen erin lokken door jezelf even te laten zien, een schot af te vuren of een lamp kapot te schieten. Vervolgens komen ze kijken wat er aan de hand is en kun je ze alsnog stilletjes neerslaan.
- pak een wapen en RAG er op los alsof je leven er vanaf hangt. Realisme is ver te zoeken natuurlijk, en het is wel duidelijk een 'mainstream' FPS gedeelte, zodat mensen op de x-box ook kunnen mikken. Ik ben dr niet zo'n fan van, maar je kan gelukkig ook gewoon op een hoofd mikken en dan zijn ze in 1 keer dood.
Moeilijkheidsgraad is een beetje erg simpel vind ik. bewakers zijn wel erg voorspelbaar en zijn af en toe behoorlijk blind. Maar echt vervelend is dat nou ook weer niet, want als je zoals ik liever sneakt maakt het niet uit hoe goed ze zijn, je komt toch nooit in hun gezichtsveld
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED