[XP] Resolutie beeldscherm snel en simpel wijzigen?*

Pagina: 1
Acties:

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Is er een klein programmatje, of tweak voor Windows (XP) waarmee je binnen enkele seconden je resolutie kan veranderen? ik moet nl. nogal is wisselen van 1024*768 naar 1280*1024, en moet dan eerst naar m'n beeldscherminstellingen, om daar de resolutie te wijzigen.

Het liefst een makkelijk scriptje die je vraagt wat je resolutie moet worden, en dit gelijk, zonder bevestiging uitvoert. Bestaat dit? :)

Everything is possible, until it's not.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn veel gratis programma's waarmee je middels een icon in de traybar direct de resolutie kan veranderen. Ik weet niet wat voor videokaart je hebt, maar het is zelfs vaak een optie van de driversoftware.

• StickyPoundeZ
Bij mijn huidige Nvidia drivers zit geen tray icon (70.90) Kan me iig niet herinneren dat ik m heb afgesloten sinds ik gereboot heb :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Cubix schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:15:
Er zijn veel gratis programma's waarmee je middels een icon in de traybar direct de resolutie kan veranderen. Ik weet niet wat voor videokaart je hebt, maar het is zelfs vaak een optie van de driversoftware.
Zowel nVidia als ATI heeft het dus kan zowiezo :)

/EDIT :
SpiffyClaptrap schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:20:
Bij mijn huidige Nvidia drivers zit geen tray icon (70.90) Kan me iig niet herinneren dat ik m heb afgesloten sinds ik gereboot heb :)
Ik geloof je niet, zoek is wat beter ;)

[ Voor 31% gewijzigd door nero355 op 10-12-2004 15:24 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Het NVidia media center aanzetten vinkje vind je bij je Display properties -> Settings -> Advanced
Wellicht heb je daar wat aan?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Titelfixje zodat het probleem iets helderder is is : [XP] Beeldscherm resolutie wijzigen > [XP] Resolutie beeldscherm snel en simpel wijzigen?*

Hierover had je zelf ook al heel veel kunnen vinden door het gewoon eens te proberen. Zou je dit de volgende keer willen doen ? We verwachten dit namelijk wel van je op dit forum :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• StickyPoundeZ
ik moest die tray icon handmatig aanzetten, daar waawr bart aangaf

iig bedankt voor de hulp :) dit is me wel snel genoeg ja ;)

Pagina: 1