Everything is possible, until it's not.
Er zijn veel gratis programma's waarmee je middels een icon in de traybar direct de resolutie kan veranderen. Ik weet niet wat voor videokaart je hebt, maar het is zelfs vaak een optie van de driversoftware.
Bij mijn huidige Nvidia drivers zit geen tray icon (70.90) Kan me iig niet herinneren dat ik m heb afgesloten sinds ik gereboot heb
Zowel nVidia als ATI heeft het dus kan zowiezoCubix schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:15:
Er zijn veel gratis programma's waarmee je middels een icon in de traybar direct de resolutie kan veranderen. Ik weet niet wat voor videokaart je hebt, maar het is zelfs vaak een optie van de driversoftware.
/EDIT :
Ik geloof je niet, zoek is wat beterSpiffyClaptrap schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:20:
Bij mijn huidige Nvidia drivers zit geen tray icon (70.90) Kan me iig niet herinneren dat ik m heb afgesloten sinds ik gereboot heb
[ Voor 31% gewijzigd door nero355 op 10-12-2004 15:24 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Het NVidia media center aanzetten vinkje vind je bij je Display properties -> Settings -> Advanced
Wellicht heb je daar wat aan?
Wellicht heb je daar wat aan?
Titelfixje zodat het probleem iets helderder is is : [XP] Beeldscherm resolutie wijzigen > [XP] Resolutie beeldscherm snel en simpel wijzigen?*
Hierover had je zelf ook al heel veel kunnen vinden door het gewoon eens te proberen. Zou je dit de volgende keer willen doen ? We verwachten dit namelijk wel van je op dit forum
Hierover had je zelf ook al heel veel kunnen vinden door het gewoon eens te proberen. Zou je dit de volgende keer willen doen ? We verwachten dit namelijk wel van je op dit forum
ik moest die tray icon handmatig aanzetten, daar waawr bart aangaf
iig bedankt voor de hulp
dit is me wel snel genoeg ja
iig bedankt voor de hulp
Pagina: 1