PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Advertentie ruimte die je op Google kunt kopen.mattttt schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:31:
maar eh, wat is die google voucher nou?
Kun je toch nog wat bezoekers naar je website trekken
-------------------------------------------------------------------------------------------------
GRATIS Google Adwords t.w.v. 50 Euro bij een hostingpakket
Bij een All-in-one, Pro, Performance en Premium pakket krijg je nu GRATIS Advertentieruimte voor Google, de populairste zoekmachine ter wereld. Per dag wordt er via Google zo'n 200 miljoen keer gezocht.
Bij je hostingpakket krijg je een voucher voor Google Adwords ter waarde van 50 Euro.
maar heb je al een bevestiging (2e mail met meer info enzo) gehad van je 2e domein die je 'net' had aangevraagd?AW_Bos schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:30:
[...]
Heb al een betaalde .nl domein ergens anders. Zo'n .com, .net, of .org is al snel geregged. Maar wel jammer dat iemand sneller was met het kapen van mijn .org domein. maar ik denk dat hij wel naar mij gaat linken.
...
Ltrz,....
Anoniem: 66714
normaal gesproken zou dit binnen redelijk korte termijn moeten gebeuren.
echter, als je al met je site aan de slag wil, kun je de DNS van lycos in je instellinge frotten.
beetje crappy oplossing, maar het werkt
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
mogelijk dat je hier geen rechten voor hebt, dan helaas. of je moet ff in je hostfile rotzooien.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
ik heb de 1e DNS in de hostfile gezet, en nou doetie 't!
senk joe very muts, ga eens effe kijken welke site ik t handigste vind (die 1click sites zien er best handy uit).
Anoniem: 123569
ik ben begonnen met zelf een forum te maken
[ Voor 9% gewijzigd door theezeefje op 19-12-2004 19:56 . Reden: ivm inhoud link weggemikt. ]
maak er maar acht van
[ Voor 25% gewijzigd door Steephh op 14-12-2004 09:57 ]
_@/'
Jeuj, wat een humor :D:Dtheezeefje schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:54:
Jah, zitten leuke dingen tussen.
ik ben begonnen met zelf een forum te maken
www.pokkezooi.nl
_@/'
Heb net een mailtje gestuurd aan Lycos, en hoop dat ze er snel op reageren.
Een vriendin van me heeft ook vrijdag een domeinnaam aangevraagd, maar zij heeft pas maandag de registratie doorgemailed. Ze is nu voor 2 weken naar Amerika op vakantie, dus ik kan het haar ook niet vragen. Maar als ik me goed herinner wat ze aangevraagd heeft, dan is dat domein ook nog niet geregistreerd.
Zijn er nog meer mensen die vrijdag een .nl domein aan hebben gevraagd, en nog niets te horen hebben gekregen?
update:
Had binnen een kwartier al een reactie op mijn vraag. Er was inderdaad iets niet helemaal goed gegaan, en ze vroegen of ik het contract nogmaals op kon sturen. Ze zouden dan alles direct gaan regelen.
Thumbs up voor de snelle reactie van Lycos dus. Stond in de automatische mail dat het tot 72 uur kon duren voordat ik een reactie zou krijgen namelijk.
[ Voor 21% gewijzigd door E-Vix op 14-12-2004 10:46 ]
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Ik heb het vrijdag aangevraagd, en dezelfde dag nog alle mailtjes gehad. Gisteren het contract op de post gedaan, dus ik denk dat ik vandaag of morgen mijn site online heb.E-Vix schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:35:
Zijn er nog meer mensen die vrijdag een .nl domein aan hebben gevraagd, en nog niets te horen hebben gekregen?
Ik kan ook gewoon op http://webcenter.lycos.nl inloggen, maar dan is alles nog grijs. Overigens zat ik daar mijn factuur eens te bekijken, maar die is uit 1999? Zal wel een boekhoudkundige truc zijn neem ik aan?
Edit:
Net heb ik http://www.super-baris.com geregistreerd. Ik weet dat de naam nergens op slaat, maar kon effe geen naam bedenken.
Ik weet nog een eens wat ik met mijn hosting moet doen? Misschien een weblog?
[ Voor 49% gewijzigd door magnifor op 14-12-2004 11:12 ]
Veni, vidi et cervesiam
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Kan nu inloggen, maar dan staat er nog steeds: "Welkom, jouw all-in-one pakket wordt gemaakt. Dit duurt circa 1 tot 2 dagen"
Verder nog niets gehoord of ontvangen
Ik heb er maar ééntje geregistreerd, en bij mij staat er ook gewoon 20 GB hoor.messi schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:59:
Woei ik heb nu 4 domein namen geregistreerd en als je dan bij traffic gaat kijken staat er 20 gig ipv 5 gig, dus als je een site gaat maken die veel data trekt, dan moet je gewoon meer domein namen registreren
Heb je het formulier ook ingevuld en gefaxt, gescand en gemailed, of per post verstuurd?Jack schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:13:
Vrijdag alles netjes ingevuld.
Kan nu inloggen, maar dan staat er nog steeds: "Welkom, jouw all-in-one pakket wordt gemaakt. Dit duurt circa 1 tot 2 dagen"
[ Voor 34% gewijzigd door E-Vix op 14-12-2004 11:26 ]
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Misschien duurt het wat langer door de drukte. Verder moet je zondag niet mee rekenen.Jack schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:13:
[ Voor 4% gewijzigd door magnifor op 14-12-2004 11:27 ]
Bij het eerste domein heb ik gewoon nog 5 Gb...
Anoniem: 7175
En als ze dan ook nog eens werkdagen bedoelen....
Vind het maar nix dat je in die dagen toch nog steeds het risico loopt dat je domein wordt weggekaapt.
Heb een mooie "gevonden" waarvan alleen nog de .nl vrij van is/was
Wat dat betreft reggen die hollanders als gekken
Nog 173 pakketten te gaan. T gaat nu toch wel hard
i want LART!
Nu ook 8 mailtjes met bestelling geannuleerdBMRS schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:44:
Lol, kheb er nu al een stuk of 5/6 domeinnamen...
maak er maar acht van
_@/'
i want LART!
1 ding: kan geen topics aan mezelf mailen, iemand ervaring ermee (of tips, kan ik missch beter een ander soort site maken), ik wil nl. een site maken waar ik op reis makkelijk iets naartoe kan sturen.
Oh shitBMRS schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:26:
[...]
Nu ook 8 mailtjes met bestelling geannuleerd
Ik heb ze net maar gemaild dat ik niet gezien had dat ik er max 1 mocht aanmaken en dat ze de laatste 3 mogen annuleren
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Wrom dat?BMRS schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:26:
[...]
Nu ook 8 mailtjes met bestelling geannuleerd
Pay peanuts get monkeys !
Anoniem: 44492
en wanneer had jij geregistreert?Dutch_guy schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:09:
Ik krijg nu net uiteindelijk toch de e-mail met het registratieformulier.
Ach, het is natuurlijk wel aardig, maar het is maar een jaartje en daarna moet je je domeinnaam verplaatsen of verdergaan by Lycos, wat hoogstwaarschijnlijk vrij duur is.
Het is natuurlijk wel een slimme manier om de hosting + domein services van Lycos in de markt te zetten, want je krijgt veel naamsbekendheid. En de kosten van een actie als deze zijn voor Lycos veel minder dan bijvoorbeeld een paar advertenties in een computerblad.
Vrijdag om 20:30.
Pay peanuts get monkeys !
Ik heb nu net het contract weggepoept over de e-mail. vrijdag aangevraagd maar al die tijd niks van zich laten horen vanmorgen ook niet maar nu toch eindelijk reactie. ze zeiden dat het 1 to 2 dagen duurde waren er dus 4 dus ik gok erop dat het nog eens 4 dagen duurt (en dan ben ik nog optimistisch
www.ya-calendar.com - Gratis online agenda
Anoniem: 101042
[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 101042 op 14-12-2004 15:22 ]
Nix nodig, ik heb een .org zaterdag aangevraagd, ook nog niet online.Anoniem: 101042 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:19:
Ik heb zaterdag een .net aangevraagt, maar ook deze is nog niet actief. Is het bij een .net ook nog noodzakelijk om een formulier ondertekend in te sturen, of werkt dit net als bij een .com account gewoon zonder nog iets te ondertekenen ?
goed nieuwsJack schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:13:
vrijdag om 22.00 uur .nl adres aangevraagd,
vanochtend om 11.25 uur 2e email ontvangen met contract
/me jack is blij
Ik gebruik zelf altijd de whois van Geektools.
en wat moet er ingevuld worden bij administratieve contact en technische contact?
adres in nederland moet je, volgens mij, alleen invullen als je in het buitenland woont.Ajax power schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:02:
wat is het verschil (op dat contract) tussen adres en adres in Nederland?
en wat moet er ingevuld worden bij administratieve contact en technische contact?
bij administratieve en technische contact heb ik 2x mijn naam, tel. nr. en email ingevuld
zal allemaal wel goed zijn
[...]
Jongens... Leer even lezen, dit staat er onderaan dat mailtje (misschien dubbelpost, maar het topic is iets te lang om helemaal door te lezen)
Gelieve niet op deze mail te reageren! Mocht je vragen hebben, stel ze dan aan onze helpdesk. Dit kan via mail: webcenter-support-nl@lycos-europe.com of op telefoonnummer 0900-0400212 (€0,15 p/min)
Addict
Anoniem: 105830
- Zondagmiddag een NL-domein besteld.
- Maandagmiddag het contract opgestuurd, zonder het 2e mailtje.
- Dinsdagmiddag (vandaag dus) een 2e mailtje ontvangen.
- Dinsdagmiddag opnieuw het contract opgestuurd en extra gegevens ingevuld (zie url in 2e mailtje).
Vreemd dat het nog een keer opnieuw moet worden opgestuurd, maar goed.. ik zal niet klagen over een gratis service
-Vrijdag besteld
-Dinsdag online
Eerste indruk van de service: Geil.........
Ik heb een voorliefde voor controle panelen en die van lycos bevalt me wel
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Anoniem: 7175
Kun je een bookmark gebruiken voor het controlepaneel of moet je eerst "gewoon" inloggen?Mad. schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:25:
Ik heb een voorliefde voor controle panelen en die van lycos bevalt me wel
Anoniem: 122762
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Volgens mij lukt dit niet.Anoniem: 7175 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:29:
[...]
Kun je een bookmark gebruiken voor het controlepaneel of moet je eerst "gewoon" inloggen?

weet het niet 100% zeker..
zondagochtend speesjdopje.com aangevraagd (wilde voor de gein proberen of het mogelijk was 2 domeinen aan te vragen)
had nog geen 2e mail over kelvinator.nl (.NL domein) gekregen.
gisteren (maandag) nog niks gehoord, dus maar dat contract toch opgestuurd.
Vandaag checkte ik webcenter en zag ik dat ze kelvinator.nl hadden weggehaald.
speesjdopje.com all in one account pakket was op dat moment nog niet aangemaakt
Kijk ik net in mijn mailbox, is speesjdopje.com aangemaakt
JEEJ....chill
Ltrz,....
Je kan het als bookmark toevoegen en zolang je sessie niet verlopen is, hoef je niet in te logggen. In andere gevallen wel. Lijkt me in ieder geval niet echt veilig.Anoniem: 7175 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:29:
[...]
Kun je een bookmark gebruiken voor het controlepaneel of moet je eerst "gewoon" inloggen?
* magnifor wacht nog steeds op zijn Control Panel die geactiveerd moet worden.
[ Voor 19% gewijzigd door magnifor op 14-12-2004 18:22 ]
Wat gaat dan precies fout? Geef eens meer info.Anoniem: 18507 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:20:
weet iemand of je op zo'n lycos account MyReact kunt installeren, mij lukt het niet.
[ Voor 6% gewijzigd door magnifor op 14-12-2004 18:25 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Nee, Lycos heeft een té oude versie van de Zend Optimizer. Je zou kunnen proberen om een mailtje te sturen naar Lycos om te vragen of ze 'm voor je willen updaten. Dit ga ik in ieder geval ook even proberen net als AW_Bos.Anoniem: 18507 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:20:
weet iemand of je op zo'n lycos account MyReact kunt installeren, mij lukt het niet.
Anoniem: 18507
Het gaat al zo'n beetje fout bij de installatieBaris Ka schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:23:
[...]
Wat gaat dan precies fout? Geef eens meer info.
Warning(s)
The `du` binary at /bin/du was not found to be executable.;
Expanding Source
Making missing directories: mkdir '/data/members/paid/3/g/3ga1.net/htdocs/www/react/'
The destination directory
/data/members/paid/3/g/3ga1.net/htdocs/www/react/
was not made. Please create it yourself, or give the parent folder the correct privileges.
Anoniem: 129319
Niet, vrij simpel. Iets dat gratis is hoef je niet te betalenAnoniem: 129319 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:57:
Hoe betaal je eigenlijk?
Hier overigens nog steeds:
Donderdag t/m dinsdag is niet echt meer 1/2 dagen te noemen medunkt, kan dan wel een gratis service zijn en ze zullen het best druk hebben maar een statusupdate zou toch wel fijn zijn.Welkom Marc, jouw all-in-one pakket wordt gemaakt
Dit duurt circa 1 tot 2 dagen
Anoniem: 129319
Ik ben van belgie dus word mijn bankrekening nr. als ongeldig gezien???
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 129319 op 14-12-2004 19:08 ]
Anoniem: 131416
hehehe...Anoniem: 131416 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:37:
lycos is dom, ik had mailtje gestuurd, want ik had perongeluk 2x pakket gevraagt, ik gemaidl of ze er 1 willen verwijderen, ik uitgelegt welke en waarom, gaan ze de verkeerde verwijderen:S:S

ik heb er gewoon 3 aangevraagd..alle 3 online
[AMD 2600+] [MSI KT4AV] [512 MB DDR] [Maxtor 80GB ] [Windows XP]
een andere huisgenoot van mij heeft vanmiddag een domein aangevraagd en vanavond het 2e mailtje gekregen en nu ook het contract de deur uit gedaan
ze hebben de vaart er eindelijk inzitten bij Lycos
Anoniem: 131416
de andere 2 moet je betalen, daar wa sik dus ook achter gekome dus liet ik de ander verwijderenglennerbee schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:39:
[...]
hehehe...![]()
ik heb er gewoon 3 aangevraagd..alle 3 online
Anoniem: 121637
Bla
Anoniem: 101042
Anoniem: 101042 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:19:
Ik heb zaterdag een .net aangevraagt, maar ook deze is nog niet actief. Is het bij een .net ook nog noodzakelijk om een formulier ondertekend in te sturen, of werkt dit net als bij een .com account gewoon zonder nog iets te ondertekenen ?
Jep hij is online, en inderdaad zonder extra formulieren in te sturen.dolby schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:50:
[...]
Nix nodig, ik heb een .org zaterdag aangevraagd, ook nog niet online.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 101042 op 14-12-2004 21:37 ]
Dat ging erg snel. Heb mij vanochtend aangemeld.
Hier effe de site (Hoop dat dit niet als spam gezien wordt, anders mag mijn link door een mod verwijderd worden.
http://www.super-baris.com
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Idd, het tripod gedoe vind ik maar niks. Maar webcenter speekt me zeker wel aan.Sport_Life schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:22:
Zo ik heb eindelijk ook een eigen domeinnaam. Ik ben trouwens zeer te spreken over de navigatie en het geheel van Lycos, als mn site een succesje wordt dan blijf ik hier wel bij denk ik.
.
^^ with stupidBaris Ka schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:37:
[...]
Idd, het tripod gedoe vind ik maar niks. Maar webcenter speekt me zeker wel aan.
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Registrant:
Punk, Darth (SJBAIEOFHD)
Oosterkade 57
Leeuwarden 8911 KJ
NL
update: ^#@%% zinloze update
[ Voor 32% gewijzigd door Darth Punk op 15-12-2004 10:12 ]
i want LART!
ppft bij de .nl loopt het duidelijk niet , vrijdag al registreert nogsteeds niks.Darth_Punk schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:46:
w00t das supersnel....gister darthpunk.com geregged, en wat zie ik vandaag?
Registrant:
Punk, Darth (SJBAIEOFHD)
Oosterkade 57
Leeuwarden 8911 kj
NL
![]()
![]()
![]()
voor lycos!

Hier hetzelfde verhaal. Vrijdagmiddag en nog niks. Heb gister gemaild naar lycos maar nog geen reactie. Die verwacht ik wel vandaag, al mogen ze er 72 uur over doen...Anoniem: 123569 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:52:
[...]
ppft bij de .nl loopt het duidelijk niet , vrijdag al registreert nogsteeds niks.

Maarja, een "gegeven" paard niet in de bek kijken, dus ik wacht rustig af...

Bla
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| eachte klant, Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Lycos Webcenter support. We hebben uw email ontvangen en ons support team probeert uw vraag binnen 48 tot 72 uur te beantwoorden (werkdagen alleen geteld). Mocht het beantwoorden van uw vraag toch wat langer duren, dan vragen wij hiervoor uw begrip. Onze klantenservice is open van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 18:00. Met vriendelijke groet, |
Pfft vindt het maar belachelijk , 72 uur om 1 kort mailjte terug te sturen
Dat is aan één kant waar, maar als je dat korte mailtje keer honderd doet dan is het al wat meer werk. Ik heb geen idee hoeveel van die mailtjes lycos dagelijks krijgt, maar deze actie zal het aantal wel omhoog hebben gebracht. En het is natuurlijk ook om zichzelf in te dekken: dat ze een ruime marge hebben en dat ze goede reacties krijgen als ze ruim binnen de limiet (dezelfde dag bijvoorbeeld) antwoorden (zie ook een aantal posts terug over een antwoord binnen vijftien minuten geloof ik).Anoniem: 123569 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:06:
Inderdaad,
(...)
Pfft vindt het maar belachelijk , 72 uur om 1 kort mailjte terug te sturen
Het is dus een limiet, niet een richtlijn.
Bla
Anoniem: 122762
ik vrees dat het nog wel tot volgende week maandag gaat duren, ik denk datAnoniem: 122762 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:54:
Nog steeds niks geregt bij SIDN.nl, zullen ze al klaar zijn met hun bakkie koffie zo rond 11'en?
ze daar nu gebak eten en de kerstboom aan het optuigen zijn

http://www.climatus.org/
Binnenkort beschikbaar !
Dit domein is al geregistreerd bij Lycos Webhosting
Dus nu heb ik hem WOEI, maandag aangevraagd, woensdag op de deurmat
Ik vind trouwens dat die overschrijding van de bandbreedte wel erg duur is, 2.99 per gig ! Overigens bandbreedte bijkopen is ook 2 euro per gig
[ Voor 45% gewijzigd door W00fer op 15-12-2004 11:01 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Even goed lezen voor je wat zegt, en trouwens voor een overschrijding is 3 euro per Gig niet zo vreemd.W00fer schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:58:
Ze beginnen het door te krijgen daar bij Lycos:
http://www.climatus.org/
Binnenkort beschikbaar !
Dit domein is al geregistreerd bij Lycos Webhosting
Dus nu heb ik hem WOEI, maandag aangevraagd, woensdag op de deurmat
Ik vind trouwens dat die overschrijding van de bandbreedte wel erg duur is, 2.99 per gig ! Overigens bandbreedte bijkopen is ook 2 euro per gig
bijkopen:
+2Gb 2.00€ / m
+4Gb 3.50€ / m
+8Gb 6.00€ / m
Maareh, hoe kun je die weblog op je host zelf zetten ?
Als ik bijvoorbeeld Nucleus wil installeren, moet dat in een aparte map, als je dan naar je site gaat, dan kom je niet METEEN op je weblog terecht !
ik heb exact hetzelfde hier.Jacco Swart schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:22:
Nou, het duurt nu al 6 dagen voor mij maar sidn mag toch wel eens tempo gaan maken want een paar gegevens invullen is toch niet zo heel veel werk neem ik aanMaar wat me opviel is dat er bij lycos nu niet meer staat bij mijn domein Geregistreerd tot: ...... Dat is gewoon helemaal weg hebben meer mensen dat ??
Mjah ik vind die extra kosten niet echt hoog ofzo hoor, je krijgt ut al voor niks die paar euro's pmaand

Er waren op het moment dat ik het deed nog 63 account over
[ Voor 1% gewijzigd door The Bluesbro op 15-12-2004 11:33 . Reden: Tik foutje 8)7 ]
Nou ik vraag me af wat het is als het morgen nog niet klaar is ga ik denk ff mailtje sturen want ze houden je niet echt op de hoogte wat er gebeurd.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Geachte Heer, Mevrouw, Bedankt dat u contact heeft opgenomen met het Lycos Webcenter. Ik zie inderdaad dat de domeinnaam nog niet geactiveerd is door onze contractafdeling. Kunt u voor de zekerheid het contract nogmaals opsturen, ik zal vragen of ze de domeinnaam direct kunnen activeren. Onze excuses voor deze vertraging. Hopelijk u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet. -- Mlle Kuhlmann Els LYCOS Service Center |
Heb vervolgens direct het contract opnieuw gestuurd, en kreeg weer binnen enkele minuten een reactie namelijk :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Geachte Heer, Mevrouw, Bedankt voor uw snelle reactie. Ik zal het contract ook naar de contractafdeling doorsturen en vragen of ze deze direct kunnen activeren. Hopelijk u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet. -- Mlle Kuhlmann Els LYCOS Service Center |
Helaas is dat nu dus al weer een dag geleden, en is de domeinnaam volgens [http://www.sidn.nl]SIDN[/url] nog steeds niet geregistreerd.
Volgens mij gaat er echt iets goed verkeerd daar, en ik zit er aan te denken om de hele registratie af te breken, en om hem om te zetten naar een .com domeinnaam gezien deze wel normaal geregistreerd lijken te worden.
Zit ik dus ook aan te denken, iemand dit al gedaan ? en is dit nog mogelijk nu ?Helaas is dat nu dus al weer een dag geleden, en is de domeinnaam volgens [http://www.sidn.nl]SIDN[/url] nog steeds niet geregistreerd.
Volgens mij gaat er echt iets goed verkeerd daar, en ik zit er aan te denken om de hele registratie af te breken, en om hem om te zetten naar een .com domeinnaam gezien deze wel normaal geregistreerd lijken te worden.
En oh ja, de dns manager van lycos is super! Je kan _alles_ instellen. Volgens mij hoef je niet eens te hosten op hun servers, als je dat niet wilt.
Dus binnen 15 uur nadat je het contract ondertekend had en teruggemaild had aan Lycos had was je .nl domein al geactiveerd?Sjaaky schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:12:
Beter! Maandag zag ik dit topic, dus ook een nl domein aangevraagd. Dinsdag kwam het mailtje voor het nl domein contract meteen die avond om 21u opgestuurd. En nu sinds vanochtend is alles actief. Nu alleen nog wachten tot de dns servers de instellingen hebben overgenomen.
En oh ja, de dns manager van lycos is super! Je kan _alles_ instellen. Volgens mij hoef je niet eens te hosten op hun servers, als je dat niet wilt.
Dan ga ik nu weer mailen met Lycos want dan had de mijne ook al geregistreerd moeten zijn. Is er kennelijk weer iets fout gegaan
Edit:
Heb net eem mailtje de deur uit gegooid met de vraag hoe het in elkaar zit, en of mijn .nl aanvraag nog omgezet kan worden naar een .com aanvraag omdat er duidelijk iets mis gaat met de .nl aanvragen. Ik hou jullie op de hoogte van eventuele reacties.
[ Voor 15% gewijzigd door E-Vix op 15-12-2004 12:36 ]