Bedankt voor de tip maar weet je het echt zeker? Weet je (of iemand anders) misschien dan ook welk type ik moet hebben? Zijn er mensen die ervaring hebben met een carkit van Parrot?SuB-Gold schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:43:
[...]
Daar vergis je je, de parrot bluetooth carkit is een prima carkit, zelfs nog mogelijk met extern display en ook evt. een gps ontvanger! Hij werkt perfect in combinatie met de MDA Compact, heb ik gehoord.
Ik kan je in ieder geval met zekerheid zeggen dat hij werkt op een XDA 2, zelfde fabrikant. Een vriend van me heeft deze gehad samen met de Parrot CK3300, met gps dus. Nu heeft hij de MDA Compact en volgens hem werkte dat ook goed. Hij woont alleen in Belgie, en ik krijg hem niet te pakken, zodat hij ff op msn komt of iets dergelijks. Zal me best doen. Want ikzelf wil ook die Parrot in de auto hebben, is een super handig ding.
(is alleen 1 maar aan, die CK3300 is vrij duur...)
EDIT:
Bij deze een link naar expansys waar je de i-mate jam kunt kopen en waar bij extra's de Parrot CK3100 ook bij staat (teken dat het dus echt moet werken), http://www.expansys-usa.c...=I-MATE_JAM&asource=IMATE
(toen ik de link klikte stond hij er weer niet bij, volgens mij wisselen de aangeboden producten zich af...)
(is alleen 1 maar aan, die CK3300 is vrij duur...)
EDIT:
Bij deze een link naar expansys waar je de i-mate jam kunt kopen en waar bij extra's de Parrot CK3100 ook bij staat (teken dat het dus echt moet werken), http://www.expansys-usa.c...=I-MATE_JAM&asource=IMATE
(toen ik de link klikte stond hij er weer niet bij, volgens mij wisselen de aangeboden producten zich af...)
[ Voor 36% gewijzigd door SuB-Gold op 01-01-2005 16:42 ]
Hij werkt dus helemaal niet perfect met de Parrot 3100 (zonder GPS). Ik heb het getest, je kan in principe wel bellen, maar de enige functies die werken zijn opnemen en niet opnemen. Je ziet verder niets op het schermpje van de 3100 hoor. Geen telefoonboek niets. Je zal dus altijd je Imate in een zwanenhalsje of zo moeten zetten, en via het (zoals ik eerder zei niet echt veilige) scherm moeten bedienen.
Ik heb een Siemens s65 met de Parrot 3100 en als ik mijn auto instap hoef ik de GSM niet uit mijn zak te halen. De parrot geeft na 2 a 3 seconden direct alle functies weer die je normaal gezien gebruikt (op scherm: signaalsterkte/netwerknaam/batterij) zoals live syncronisatie van telefoonboek.
Dus nogmaals: Imate Jam + Parrot 3100 zijn geen goede vriendjes.
Ik heb een Siemens s65 met de Parrot 3100 en als ik mijn auto instap hoef ik de GSM niet uit mijn zak te halen. De parrot geeft na 2 a 3 seconden direct alle functies weer die je normaal gezien gebruikt (op scherm: signaalsterkte/netwerknaam/batterij) zoals live syncronisatie van telefoonboek.
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
Eeey beste mensen ff een vraagje.
Zou je de mda compact ook kunnen gebruiken als webcam als hij aan de usb kabel is aangesloten?
Zou je de mda compact ook kunnen gebruiken als webcam als hij aan de usb kabel is aangesloten?
iemand, iemand die mij kan helpen.. het lukt me niet.. Er moet toch iemand zijn die een andere provider heeft dan t-mobile met deze telefoon..didio schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:46:
Ik krijg mijn MMS settings voor Orange niet goed. Alles verder werkt zoals IE, MSN en andere internet applicaties.
Mijn settings voor MMS:
Prefs:
Connect via: Orange (daar stond My ISP, maar heb ik veranderd)
Retrieve messages immediately
Servers:
Gateway: 10.250.255.183
Port number: 9201
Server address: http://mms.orange.nl:8002
Als ik een MMS probeer je versturen belt de telefoon in met mijn GRPS verbinding, dus dat gaat goed.. daarna gebeurd er niets.
wat doe ik hier fout?
weinig tot niks..
Verwijderd
Hallo mensen,
Ik volg dit topic al een tijdje, en ik wacht met smart totdat ie ook voor Orange te verkrijgen is.
Nou heb ik de I-mate Jam gespot voor 630 USD: http://welectronics.com/gsm/I%20Mate/I-MATE_JAM.HTML
Op het moment van typen, is dit maar 465 EUR. Valt mee, dacht ik zo.
Maar nou weet ik niet hoe het zit met dit bedrijfje in Chicago, heeft iemand er van gehoord? iig beetje jammer dat het een aol e-mail adres heeft > straalt de professionaliteit nou niet echt vanaf.
Verder vraag ik me nog af hoeveel kosten er nog bijkomen naast de shipping costs van 15 Dollar. Heeft iemand hier verstand van?
Ik volg dit topic al een tijdje, en ik wacht met smart totdat ie ook voor Orange te verkrijgen is.
Nou heb ik de I-mate Jam gespot voor 630 USD: http://welectronics.com/gsm/I%20Mate/I-MATE_JAM.HTML
Op het moment van typen, is dit maar 465 EUR. Valt mee, dacht ik zo.
Maar nou weet ik niet hoe het zit met dit bedrijfje in Chicago, heeft iemand er van gehoord? iig beetje jammer dat het een aol e-mail adres heeft > straalt de professionaliteit nou niet echt vanaf.
Verder vraag ik me nog af hoeveel kosten er nog bijkomen naast de shipping costs van 15 Dollar. Heeft iemand hier verstand van?
Nee, dat is standaard niet mogelijk. Ik zit op het moment toevallig te kijken wat de mogelijkheden zijn om dat aan de praat te krijgenVerwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:34:
Eeey beste mensen ff een vraagje.
Buiten de standaard 19% BTW die er bovenop komt, vrees ik dat er ook nog eens invoerrechten aan te pas komen. Aangezien er op computerhard- en software geen invoerrechten zitten, zou je die zaak kunnen vragen of ze PocketPC o.i.d. als beschrijving op willen geven. Het lijkt me niet dat een Smartphone hier standaard al onder valt.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:34:
Verwijderd
Ja, het werkt echt, zonder iets aan te passen aan de lader of de kabels.ruud2all schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:00:
Werkt de autolader bij de Rikaline 6030 echt? Passen is geen probleem, maar begint de MDA ook op te laden?
Verwijderd
Alle PDA's hebben dit probleem, het is niet specifiek de combinatie parrot/JAM die niet goedjonggoud.nl schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:16:
Hij werkt dus helemaal niet perfect met de Parrot 3100 (zonder GPS). Ik heb het getest, je kan in principe wel bellen, maar de enige functies die werken zijn opnemen en niet opnemen. Je ziet verder niets op het schermpje van de 3100 hoor. Geen telefoonboek niets. Je zal dus altijd je Imate in een zwanenhalsje of zo moeten zetten, en via het (zoals ik eerder zei niet echt veilige) scherm moeten bedienen.
werkt. Het telefoonboek zul je handmatig moeten syncen via Bluetooth (eenmalig)
Nope, het pushen via BT is mij niet gelukt. Al zou het lukken, dan nog kan de JAM het bel signaal + bijbehorende telefoonnummer niet ontvangen van de Parrot.....Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:16:
[...]
Alle PDA's hebben dit probleem, het is niet specifiek de combinatie parrot/JAM die niet goed
werkt. Het telefoonboek zul je handmatig moeten syncen via Bluetooth (eenmalig)
Is trouwens wel jammer dat er nog geen updates voor zijn. Of is dat hardware afhankelijk?
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
even dit bumpen +MLO2 schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 15:04:
Ik heb gister nogal actief zitten bellen en actief zitten jassen op de knopjes om erdoor heen te komen (dus soms wel meer dan 20 keer hetzelfde nummer gedraaid), Nou zie ik bij iedereen die ik bel in de 'Dialing Popup' de naam van de persoon staan die ik zo vaak achter elkaar heb proberen te bellen.
Dit is dus een of andere bug. Hoe krijg ik deze weg? Soft-reset? En wat doet een soft-reset precies? Gewoon je MDA rebooten?
Ik val graag in slaap met muziek, is er een mogelijkheid om de MDA na een bepaalde tijd op standby te laten gaan, want ik vind de hele nacht muziek een beetje overbodig.
Programma dat ik gebruik is Pocketmusic.
one more thing...
Verwijderd
Het programma Xbackup, wat zich in de standaard software van de MDA compact bevindt, is teleurstellend. Het werkt erg langzaam...
Regelmatig een goede backup op je storagecard kunnen maken is best belangrijk, zeker als je veel moeite hebt gedaan om alles goed te installeren en te tunen.
Het programma "Sprite Backup" is daarentegen een juweeltje en bovendien erg snel....
Na een "ongelukje" (met mogelijk gevolg: hardreset) of lege accu kun je de door dit programma gecreerde exe-file op je storage card uitvoeren en alles wordt perfect gerestored!
Regelmatig een goede backup op je storagecard kunnen maken is best belangrijk, zeker als je veel moeite hebt gedaan om alles goed te installeren en te tunen.
Het programma "Sprite Backup" is daarentegen een juweeltje en bovendien erg snel....
Na een "ongelukje" (met mogelijk gevolg: hardreset) of lege accu kun je de door dit programma gecreerde exe-file op je storage card uitvoeren en alles wordt perfect gerestored!
bij de options van Pocketmusic staat een tabje "Timers", kijk daar ns naar. Er staat iets van "Turn off device if not used for: (lijstje met tijdsduur)". Bedoel je dat?MLO2 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:23:
[...]
even dit bumpen +
Ik val graag in slaap met muziek, is er een mogelijkheid om de MDA na een bepaalde tijd op standby te laten gaan, want ik vind de hele nacht muziek een beetje overbodig.
Programma dat ik gebruik is Pocketmusic.
[ Voor 4% gewijzigd door dreester op 02-01-2005 12:10 ]
Dit werkt inderdaad vrij goed bij pocketmusic. Je kunt hem gewoon op standby laten gaan. Je kunt zelfs instellen wanneer hij weer moet aangaan.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Mee eens, net getest en werkt perfect!Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 03:21:
Verwijderd
Hoe haal je icoontjes ui de map programma weg, van programma's die al gedeinstalleerd zijn?
Dan is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan tijdens het deïnstalleren, ik heb het zelf ook al een paar keer gehad bij de wat 'vagere' programmatjes...Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:55:
Hoe haal je icoontjes ui de map programma weg, van programma's die al gedeinstalleerd zijn?
Harde reset + terugzetten backup was voor mij de oplossing.
Kun je iets duidelijker zijnVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:14:
offtopic: Weet iemand waar ik die glue kan vinden met gilbert ? Kom gewoon niet verder
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem en moet dagelijks wel 3 a 4 keer resetten. Eesrt stond mijn instellingen zodanig dat op Battery Power mijn toestel uit gaat na 3 minuten. Helaas doet mijn telefoon het dan ook niet meer. Ik krijg hem dan alleen maar weer aan doormiddel van een soft-reset. Een tijdje deze instelling uitgezet, maar dan is mijn batterij binnen een paar uur op. Wat doe ik Fout??Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:01:
On topic:
Mda werkt perfect........
Remote desktop, ftp, skype........allemaal top!
Hij loopt wel een paar keer per dag vast..
Ik doe dan een "soft reset".
Is dit schadelijk? lijkt mij niet........misschien iemand suggesties?
Browse op je ppc File Explorer naar \Windows\Start Menu\Programs en delete daar de snelkoppling. Werkt ook voor sommige software waarvan je ineens 2 icoontjes hebt gekregen. Ook kun je als je je DMA met usb kabel aan je pc hebt hangen via je normale verkenner rondkijken in de mappen op je MDA. Is wat makkelijker dan om alles op zo'n klein schermpie te doen.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:55:
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Zijn de acties van t-mobile deze maand noual verbeterd in combinatie met een verlenging?
Hoe zit het met de garantie als je je headset en hoesje tweaked?
en wat als je dat T-Mobile en MDA van je MDA afhaalt (met een suikerklontje).
komt de garantie dan te vervallen of niet?
Ik had hiervoor een Nokia 6600 waar ik ook het logotje vanaf had gehaald + de simlock, is 2 keer opgehaald door t-mobile voor reparatie, 2x niks over gehoord.A_to_the_S schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:48:
Hoe zit het met de garantie als je je headset en hoesje tweaked?
Welke versie is dat, want in de versie die ik heb zie i kdat tabblad dus niet :-/ (anders was het best makkelijk geweestDigitizers schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:09:
[...]
bij de options van Pocketmusic staat een tabje "Timers", kijk daar ns naar. Er staat iets van "Turn off device if not used for: (lijstje met tijdsduur)". Bedoel je dat?
edit: blijkbaar is dat dus wel zo bij de bundle versie. hm.
[ Voor 10% gewijzigd door miekd op 02-01-2005 16:01 ]
one more thing...
Verwijderd
Ik kom nog even terug op mijn aanvankelijke vraag: Heeft iemand ervaring met het gebruik van de MDA in combinatie met een Bluetooth headset van Jabra (BT-200 of BT-250)?
net binnengehad, btje mee lopen kloten.
Ik krijg Spb Pocket Plus er niet op !!! Derest gaat wel, maar Spb wilt er maar niet op komen. PocketBlinds heb ik er meteen afgegooit omdat mn mda heel raar begon te doen.
Ik heb spb gedownload naar mn pc, waarop ook activesync staat installed. Mda aangesloten, setup gevolgt. Hij is gelijk direct klaar met installen, duurt niet eens een seconde en dan moet ik em voltooien. Op de Mda zelf komt er niks te staan van spb plus. Ik heb hetmeerdere malen geprobeerd ook een softreset.
Kan iemand me helpen?
Ik krijg Spb Pocket Plus er niet op !!! Derest gaat wel, maar Spb wilt er maar niet op komen. PocketBlinds heb ik er meteen afgegooit omdat mn mda heel raar begon te doen.
Ik heb spb gedownload naar mn pc, waarop ook activesync staat installed. Mda aangesloten, setup gevolgt. Hij is gelijk direct klaar met installen, duurt niet eens een seconde en dan moet ik em voltooien. Op de Mda zelf komt er niks te staan van spb plus. Ik heb hetmeerdere malen geprobeerd ook een softreset.
Kan iemand me helpen?
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
euhm dat is versie 3.1 met pocketmusic feature pack 3.1 geinstalleerd of zoietsMLO2 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:58:
[...]
Welke versie is dat, want in de versie die ik heb zie i kdat tabblad dus niet :-/ (anders was het best makkelijk geweest
edit: blijkbaar is dat dus wel zo bij de bundle versie. hm.
Jabra BT-200 werkt, een beetje.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:18:
Ik kom nog even terug op mijn aanvankelijke vraag: Heeft iemand ervaring met het gebruik van de MDA in combinatie met een Bluetooth headset van Jabra (BT-200 of BT-250)?
Automagisch opnemen doet het niet, moet op het knopje van de BT-200 drukken om op te nemen.
Voice dailling krijg ik ook niet voorelkaar, net zoals naam uit adresboek afspelen bij oproep.
(Ging allemaal wel met P800)
Trouwens weet iemand waar de Jabra BT-500 blijft?
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Verwijderd
Juist ja, de sales tax was ik even vergeten. Dat verklaart waarom Expansys het ding in NL voor 570 euro verkoopt. Deze is niet eens zoveel goedkoper (Als ik goed uitreken: 550 EUR incl. BTW, excl. shipping costs en invoerrechten).Buiten de standaard 19% BTW die er bovenop komt, vrees ik dat er ook nog eens invoerrechten aan te pas komen. Aangezien er op computerhard- en software geen invoerrechten zitten
Naar mijn mening nog steeds te duur.
Verwijderd
Ja maar ik vraag me ook af of telefoons uit Amerika niet gewoon op de 850 band werken. Er zou namelijk wel een I-mate worden gelanceerd speciaal voor Amerika.
Kom net van bij de Orange shop (Den Haag en Rotterdam) vandaan. Helaas geen autolader voor de SPV C500 verkrijgbaar.
Ik moet dat ding hebben voor de MDA compact. T-mobile krijgt hem pas over een paar weken (denken ze). En de andere GSM shops waar de MDA word verkocht hebben geen idee.
Waar is dat ding toch te koop?
Ik moet dat ding hebben voor de MDA compact. T-mobile krijgt hem pas over een paar weken (denken ze). En de andere GSM shops waar de MDA word verkocht hebben geen idee.
Waar is dat ding toch te koop?
can anybody help me???
Verwijderd
in het begin met gilbert moet je die lift omhoog halen dan breek dat ding. dus dacht ik dat je dat ding moet lijmen dus waar of hoe moet ik die lijm vinden. Of is er een andere optie wat ik moet doen want ik loop helemaal vast .
5 seconden Googlen geeft dit:Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:07:
[...]
in het begin met gilbert moet je die lift omhoog halen dan breek dat ding. dus dacht ik dat je dat ding moet lijmen dus waar of hoe moet ik die lijm vinden. Of is er een andere optie wat ik moet doen want ik loop helemaal vast .
Walk back to the elevator before going back inside use the crank on the elevator. Go inside open the cabinet; pick up the Toiletry case. Combine the: biscuit ingredients, hair grease, sap and resin in the mixer. Use the crank on the glue this produces and use the crank on the elevator.
Verder lijkt me dit meer iets voor Spielerij
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
jullie zijn wel leuk over games aan praten, maar kunnen jullie me ook helpen met het installen van spb plus?? want dat lukt voor geen ene meter, maar andere progs weer wel !
Je hebt nu in 3 uur tijd 3 keer de zelfde vraag gesteld.... als iemand het weet meld ie wel wat voor je. Verder zou je contact op kunnen nemen met de helpdesk van je leverancier van de software? En op zo'n manier op mensen reageren die het over een ander probleem hebben is nu niet bepaald sympathiek.Rainesh schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:37:
jullie zijn wel leuk over games aan praten, maar kunnen jullie me ook helpen met het installen van spb plus?? want dat lukt voor geen ene meter, maar andere progs weer wel !
edit:
Ik heb net ff SpbPocketPlus2 geinstalleerd en kan je vertellen dat het langer als 1 seconde duurt om te installeren. Je draait gewoon de exe op je pc, en die zet dan het proggie op je MDA en het start ook meteen op.
[ Voor 17% gewijzigd door KnOeFz op 02-01-2005 20:23 ]
Ja, dat begrijp ik best dat ie langer dan een seconde duurt. Ik kan niet achterhalen waar het mis gaat, want andere progs installt ie gwn zoals het hoort, maar spb plus niet.
Tsja soms heb je iets meer truckjes nodig om je warez te installeren
eindelijk gelukt! ff op mn pc gezocht naar de benodigde .cab file van spb pocket plus, maar mn mda is opeens opnieuw gestart + hard-reset !!! dus nu mag ik weer alles opnieuw gaan doen !! ARGH

Verwijderd
Dode sub pixel??
Ik heb bij elke film of spel een rode pixel op dezelfde plaats kan ik dit verhelpen?
Of is hij dood?
Wie o Wie helpt mij.
Ik heb bij elke film of spel een rode pixel op dezelfde plaats kan ik dit verhelpen?
Of is hij dood?
Wie o Wie helpt mij.
hoe kan ik feestdagen eigenlijk het best invoeren in outlook?
Zodat ik net zoals bij verjaardagen een regeltje bij appointments krijg.. maar dan niet als een afspraak....
Zodat ik net zoals bij verjaardagen een regeltje bij appointments krijg.. maar dan niet als een afspraak....
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
Volgens mij kan je dat het beste invoeren als een 'all day event'. Dan komt er in je agenda sowieso een balk bovenin met de naam van de feestdag. Weet alleen niet of het dan ook op je today scherm komt.Eastman schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:15:
hoe kan ik feestdagen eigenlijk het best invoeren in outlook?
oke probleem, ineens is alle data van mn SD kaart af, er stond 174mb in gebruik, maar geen file te zien op de kaart, geformatteerd e.d. soft reset en weer aan de gang. Nu valt mn T-mobile today ding weg, en het systeem werkt raar. Ik heb geprobeert te soft resetten maar het lukt niet, hard reset ook niet 
iemand een idee?

iemand een idee?
one more thing...
Verwijderd
jep stom van me om niet even te googlen . but thanx anywayKnOeFz schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:35:
[...]
5 seconden Googlen geeft dit:
Walk back to the elevator before going back inside use the crank on the elevator. Go inside open the cabinet; pick up the Toiletry case. Combine the: biscuit ingredients, hair grease, sap and resin in the mixer. Use the crank on the glue this produces and use the crank on the elevator.
Verder lijkt me dit meer iets voor Spielerij
Verwijderd
ik heb ook zoiets gehad, bij mij was mijn sdkaart opeens helemaal gewist na instaleren van een programma (ik weet niet meer welke ) . maak een backup voor het geval .MLO2 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 02:06:
oke probleem, ineens is alle data van mn SD kaart af, er stond 174mb in gebruik, maar geen file te zien op de kaart, geformatteerd e.d. soft reset en weer aan de gang. Nu valt mn T-mobile today ding weg, en het systeem werkt raar. Ik heb geprobeert te soft resetten maar het lukt niet, hard reset ook niet
iemand een idee?
blijkbaar dus pocketmusic.. maarja
it works again, gelukkig had ik een backup.
it works again, gelukkig had ik een backup.
one more thing...
Verwijderd
ik denk dat je een dode subpixel heb , dat had ik ook , op een witte achtergrond zie je hem niet, maar op een zwarte wel !Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:45:
Dode sub pixel??
Of is hij dood?
Wie o Wie helpt mij.
ik heb hem toen gelijk geruild bij de dixons !
welk progje bedoel je ???iemand dit "Dutch language support (Dutch LEng) 4.23"
Programma al gebruikt?
en waar kan ik dat vinden ??
Een 'dode' pixel die een kleurtje heeft wil wel weer eens gaan werken door er op te tikken (niet te hard!). Als ie 'dood' is en zwart heeft dat geen zin. Had zelf een paar dagen terug een rode pixel gekregen tijdens gebruik van de camera functie. Na een tikje met mijn vinger er op was het gelukkig verholpen.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:45:
Dode sub pixel??
Of is hij dood?
Wie o Wie helpt mij.
[ Voor 5% gewijzigd door KnOeFz op 03-01-2005 08:03 . Reden: typo's ]
Hmm... M'n MDA doet vaag. Gister toen ik uit de bios kwam was hij leeg. Ik zag alleen nog maar de "start" balk, en kon voor de rest niets doen. (vastgelopen denk ik) ik heb hem toen ik thuis kwam aan de lader gehangen. De volgende dag de MDA opnieuw opgestart en hij deed het weer. Maar nu als ik op de standby knop druk loopt hij gelijk vast
Ik heb toen een hardreset gedaan. Tot mijn grote verbazing ging hij niet weer opnieuw die T-mobile shit erop zetten
Hij bleef gewoon helemaal standaard. Heeft iemand anders hier ook al problemen mee gehad?
Verwijderd
welk progje bedoel je ???
en waar kan ik dat vinden ??[/quote]
Dutch language support (Dutch LEng)
heb nog niet kunnen proberen. moet eerst een Qtek gaankopen
Maar zou wel willen weten wat het juist doet!
http://www.pocketpccity.c...004-9-13-ce-pocketpc.html
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 09:49 ]
haha werkt perfect.. ik heb nu eindelijk nederlandse word completion.. handig..Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 09:47:
[...]
welk progje bedoel je ???
en waar kan ik dat vinden ??
Dutch language support (Dutch LEng)
heb nog niet kunnen proberen. moet eerst een Qtek gaankopen
Maar zou wel willen weten wat het juist doet!
http://www.pocketpccity.c...004-9-13-ce-pocketpc.html
weinig tot niks..
Verwijderd
Iemand al een goede link voor verloopjes voor de oordopjes van 2,5 mm naar 3,5 mm gevonden?
Verwijderd
Als ik een sms schrijf, geeft de MDA woord alternatieven. Deze zijn allemaal in het engels. Kan ik de nederlandse woorden opslaan, zodat de MDA vanzelf ook nederlandse woord alternatieven geeft? Of moet ik het programma Dutch language support installeren?
Ja klopt met dat proggie krijg je nederlandse woorden, ik heb het net installed.. is wel een demo en er komen steeds meldingen door je scherm, onhandig.. maar als het goed werkt koop ik het wel.Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:52:
Als ik een sms schrijf, geeft de MDA woord alternatieven. Deze zijn allemaal in het engels. Kan ik de nederlandse woorden opslaan, zodat de MDA vanzelf ook nederlandse woord alternatieven geeft? Of moet ik het programma Dutch language support installeren?
weinig tot niks..
Kun je dan de engelse uitschakelen?didio schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:48:
[...]
haha werkt perfect.. ik heb nu eindelijk nederlandse word completion.. handig..
edit:
Heb het geïnstalleerd, maar het lijkt enkel te werken met het toetsenbord wat erbij zit ofniet? Als ik het normale toetsenbord (minder knoppen en dus wat grotere toetsen, vind ik fijner) gebruik dan is het weer engelse word-completion..
Heb het geïnstalleerd, maar het lijkt enkel te werken met het toetsenbord wat erbij zit ofniet? Als ik het normale toetsenbord (minder knoppen en dus wat grotere toetsen, vind ik fijner) gebruik dan is het weer engelse word-completion..
[ Voor 35% gewijzigd door wdekreij op 03-01-2005 11:32 ]
--dubbel--
[ Voor 96% gewijzigd door wdekreij op 03-01-2005 11:31 ]
Ja klopt, maar ik had het toetsenbord al zo staan, dus voor mij geen probleem, op deze manier hoef je niet steeds te switchen tussen cijfers en letters..wdekreij schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:19:
[...]
Kun je dan de engelse uitschakelen?
edit:
weinig tot niks..
Verwijderd
spijtig! had graag een nederlandse intelipad gehad.wdekreij schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:19:
[...]
Kun je dan de engelse uitschakelen?
edit:
heb juist gelezen op site van deze software:
WARNING! You will download a demo version.Only the basic applications will be translated.
dus als iemand het koopt word er blijkbaar meer vertaald....maar wat bedoelen ze met meer???
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 12:24 ]
Ja, ik wil niet dat het hele OS vertaald gaat worden, die wil ik lekker op engels houden.
weinig tot niks..
Verwijderd
de OS maakt niet uit de intelipad zou leuk zijn! is moeilijk om onderweg je pen te pakken om een bericht te sturendidio schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:28:
Ja, ik wil niet dat het hele OS vertaald gaat worden, die wil ik lekker op engels houden.
Thnx voor je reactie, ik was er zelf inmiddels ook al achter gekomen toen ik op een verjaardag klikte in me mda... stond ook "all day event"Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:52:
[...]
Volgens mij kan je dat het beste invoeren als een 'all day event'. Dan komt er in je agenda sowieso een balk bovenin met de naam van de feestdag. Weet alleen niet of het dan ook op je today scherm komt.
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
Weet iemand misschien hoe de MMS instellingen moeten staan? Ik heb de GPRS instellingen wel goed staan, alleen weet ik niet hoe ik de MMS instellingen moet krijgen zoals deze waren. Heb namelijk een hard-reset/soft-reset gedaan en die t-mobile crap er niet op gezet, behalve de nodige dingetjes..
Verwijderd
Heb vorige week abbo verlengt bij T-mobile. Zou nu dus mda-compact moeten krijgen. Iemand enig idee hoelang dat werkelijk duurt?
Ik zou dat ook graag willen weten, maar dan voor Orange.. Ik denk dat niemand het hier weet want ik heb het al twee keer gevraagt..Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:06:
Weet iemand misschien hoe de MMS instellingen moeten staan? Ik heb de GPRS instellingen wel goed staan, alleen weet ik niet hoe ik de MMS instellingen moet krijgen zoals deze waren. Heb namelijk een hard-reset/soft-reset gedaan en die t-mobile crap er niet op gezet, behalve de nodige dingetjes..
weinig tot niks..
Ik heb em nu een dag en flink ermee gespeeld en ik ben tot paar dingetjes gekomen.
+ punten: -leuk dingetje
-krachtige pda functies
-redelijk snel, had langzamer verwacht
-scherm is wel mooi
- punten: -Telefoonfuncties zijn zwaaaaar bagger, kwaliteit van de mic is gwn barslecht.
-hij is net iets te groot, om ook als telefoon te gebruiken. De SDA is dan beter.
-veel probs gehad bij installen van bepaalde aps, zoals spb pocket plus.
-random softresets (uitzichzelf) en zelfs een keer hard-reset!!
Ik vind t zelf nu een onnodig dingetje, was meer een impulsaankoop. Dus ik doe em weer de deur uit, mensen die interesse hebbe kunne me berichtje sturen. Het is meer iets voor later, nu nog niet..
+ punten: -leuk dingetje
-krachtige pda functies
-redelijk snel, had langzamer verwacht
-scherm is wel mooi
- punten: -Telefoonfuncties zijn zwaaaaar bagger, kwaliteit van de mic is gwn barslecht.
-hij is net iets te groot, om ook als telefoon te gebruiken. De SDA is dan beter.
-veel probs gehad bij installen van bepaalde aps, zoals spb pocket plus.
-random softresets (uitzichzelf) en zelfs een keer hard-reset!!
Ik vind t zelf nu een onnodig dingetje, was meer een impulsaankoop. Dus ik doe em weer de deur uit, mensen die interesse hebbe kunne me berichtje sturen. Het is meer iets voor later, nu nog niet..
hmm een hele dag Rainesh?
Wel een beetje te kort om alles te apprecieren lijkt mij...
Ik heb hem zelf niet, maar hoe kom je aan de conclusie dat de mic slecht is? Ter vergelijking met welk toestel?
Bedenk wel dat het OS gedeelte vrij nieuw is, en in de PPC wereld is het niet vreemd om eerst een backup te maken van je pda alvorens je ingrijpende applicaties installeert (xscale, plus, etc.) die de werking van het OS veranderen.
Ik zag hem vandaag bij een vriend. Erg mooi dingetje! Ik heb er even mee gebeld en klonk goed, iets breder dan m'n P900.
Wel een beetje te kort om alles te apprecieren lijkt mij...
Ik heb hem zelf niet, maar hoe kom je aan de conclusie dat de mic slecht is? Ter vergelijking met welk toestel?
Bedenk wel dat het OS gedeelte vrij nieuw is, en in de PPC wereld is het niet vreemd om eerst een backup te maken van je pda alvorens je ingrijpende applicaties installeert (xscale, plus, etc.) die de werking van het OS veranderen.
Ik zag hem vandaag bij een vriend. Erg mooi dingetje! Ik heb er even mee gebeld en klonk goed, iets breder dan m'n P900.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Tsja ik denk ook dat je dit soort apparaten niet als pure gadget moet kopen, maar meer voor als je een pda/telefoon combo wilt. Dit zoek ik zelf namelijk al een tijdje en kan niet wachten nu tot ik hem zelf binnenkrijg! Als gadget is het gewoon zonde en kan je beter een leuke nokia kopen met zaklamp en kompas en weet ik veel wat allemaal... 
Lees nu net pas....na 1 dag...hoe kan je dan een goede mening vormen?
Lees nu net pas....na 1 dag...hoe kan je dan een goede mening vormen?
[ Voor 10% gewijzigd door -TheNose- op 03-01-2005 14:32 ]
ja een hele dag,
t gebeurde net nadat ik alles wilde gaan backuppen
Ik heb em vergeleken met mn oude telefoontjes, Siemens S55/SE T630/Nokia6230/Nokia6310
en daarvan is geluid gwn veel beter.
ja ok, hoe dan ook ik doe em gwn weg. Dus als je eentje wilt hebben....just say it
t gebeurde net nadat ik alles wilde gaan backuppen

Ik heb em vergeleken met mn oude telefoontjes, Siemens S55/SE T630/Nokia6230/Nokia6310
ja ok, hoe dan ook ik doe em gwn weg. Dus als je eentje wilt hebben....just say it
Ik ben super tevreden over deze telefoon.. precies wat ik al lang wilde hebben..
Heeft er al iemand ervaring met een 2GB kaart in deze telefoon??
Heeft er al iemand ervaring met een 2GB kaart in deze telefoon??
weinig tot niks..
Tsja dat zijn ook "slechts" telefoons, dit apparaatje is weer van een hele andere categorie natuurlijk en niet te vergelijken met "gewone" telefoons...Rainesh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:22:
ja een hele dag,
t gebeurde net nadat ik alles wilde gaan backuppen![]()

Ik heb wel interesse!! Heb je een email????Rainesh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:22:
ja een hele dag,
t gebeurde net nadat ik alles wilde gaan backuppen![]()
rainesh@hotmail.com
Rainesh staat al eerder in dit topic met 'n vraag om z'n MDA te verkopen dus hij heeft 'm echt geen 1 dag! Goed opletten op de aankoopbon dus, want volgens mij klopt er niks van!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
edit: never mind...
[ Voor 74% gewijzigd door KnOeFz op 03-01-2005 17:43 ]
ik kan je makkelijk aantonen dat ik em een dag heb, waarom zou ik liegen als ik het op zwart en wit staat?CLB schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:28:
Rainesh staat al eerder in dit topic met 'n vraag om z'n MDA te verkopen dus hij heeft 'm echt geen 1 dag! Goed opletten op de aankoopbon dus, want volgens mij klopt er niks van!
Ik zou mijn Imate een tijdje terug ook verkopen, maar ik kreeg het niet over m'n hart. Ik zou hem toch echt niet meer kwijt willen...
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Iemand enig idee over de levertijd bij contractverlenging via de klantenservice van TMobile?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
heb ik voor je gedaan.. 
vrouwtje van de klantenservice wist het niet zeker, maar na navraag zei ze dat het wel 5 weken kan duren
vrouwtje van de klantenservice wist het niet zeker, maar na navraag zei ze dat het wel 5 weken kan duren
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
5 weken is standaard antwoord idd enne als je het contract wat je terug moest sturen goed gelezen had...ook daar staat 5 weken levertijd... Ach kan altijd nog meevallen al heb ik al bevende handjes van het wachten ("al" 2 weken wacht ik nu
)
Schiet op T-mobile!
* -TheNose- gaat eind van de week bellen of alles netjes is aangekomen en het al in behandeling is..
Schiet op T-mobile!
* -TheNose- gaat eind van de week bellen of alles netjes is aangekomen en het al in behandeling is..
Maar dan heb ik al besloten om niet 2e hands te kopen bij een wildvreemde...CLB schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:28:
Ik heb mijn MDA binnen 2 weken gekregen... 16 december ontvangen door t-mobile, 28 of 29 december gekregen....-CKY2K- schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:33:
5 weken is standaard antwoord idd enne als je het contract wat je terug moest sturen goed gelezen had...ook daar staat 5 weken levertijd... Ach kan altijd nog meevallen al heb ik al bevende handjes van het wachten ("al" 2 weken wacht ik nu)
Schiet op T-mobile!
* Eastman gaat eind van de week bellen of alles netjes is aangekomen en het al in behandeling is..
kheb daarvoor wel wat truukjes uit moeten halen
Ten eerste, dat klopt echt voor geen ene meter. Hoe kom je op 4 dagen? Ik heb em gisteren gekocht (ZONDAG!) bij T-Mobile shop in Den Haag Centrum, hier zijn gwn de winkels 7dagen in de week open! Op het bonnetje kan je zelf zien dat ik het gisteren heb gekocht, geloof je het dan nog steeds niet dan ga je maar vragen in de T-Mobile shop zelf want daar staat het nog in het systeem!Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:39:
[...]
Op zondag? Je hebt hem dus minimaal al 4 dagen...
Ik had eerder gepost van dat ik mn mda compact zou verkopen, maar als je goed gelezen hebt dan staat er gwn dat ik het nog niet had maar dat ik een aanbod van T-Mobile had gekregen. Ik twijfelde toen nog of ik het zou nemen of niet, nou gisteren heb ik em gehaald en nu doe ik em weer weg omdat ik t niet echt nodig heb.
Ik snap niet waarom jullie denken dat ik zou liegen als het gwn zwart op wit op t aankoopbewijs staat en zelfs in het systeem van T-Mobile!.
Hij voelt zich iig wel op de teentjes getrapt. Maar nu even wat anders, doe je hem alleen maar weg vanwege de bel qualiteiten en de grote of is het gewoon naar jou mening een onhandig apparaat?
Ik zit namelijk een beetje met het probleem dak niet goed weet wat ik wil, ik zou hem gaan gebruiken om te bellen en mp3's af te spelen en agenda ed bij te houden. Maar ik zit nu te denken om gewoon mijn oude phone te houden en een mp3 speler te kopen. Wat ik dus jammer vind aan het toestel zelf is dat de bel qualiteiten wat tegen vallen, maar daar is het een PDA voor en niet een phone.
Ik zit namelijk een beetje met het probleem dak niet goed weet wat ik wil, ik zou hem gaan gebruiken om te bellen en mp3's af te spelen en agenda ed bij te houden. Maar ik zit nu te denken om gewoon mijn oude phone te houden en een mp3 speler te kopen. Wat ik dus jammer vind aan het toestel zelf is dat de bel qualiteiten wat tegen vallen, maar daar is het een PDA voor en niet een phone.
Ik doe em niet weg omdat het een onhandig apparaat is, nee integendeel het is een goed apparaat maar ik heb em nu gwn niet nodig. Ik heb nu een T630, daarop zit ook een redelijke agendafunctie op wat voor mij gwn voldoet. Qua mp3-tjes, ik heb een Mini-Xen dus ik gebruik die en anders zit ik in de auto. Ik heb het op dit moment gwn niet nodig, daarom doe ik em weg.
wat betreft bellen, gelijk heb je. Het is immers meer een pda dan een telefoon.
(ik voel me inderdaad op mn teentjes getrapt, omdat ik t gwn raar vind waarom men denkt dat ik hier de boel loop te bedriegen)
wat betreft bellen, gelijk heb je. Het is immers meer een pda dan een telefoon.
(ik voel me inderdaad op mn teentjes getrapt, omdat ik t gwn raar vind waarom men denkt dat ik hier de boel loop te bedriegen)
Die hebben niet veel geholpen volgens mij want mijn aanvraag was ook 16 december ontvangen door t-mobile en ik heb hem 28 december binnen gekregen. Zonder truukjesEastman schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:38:
[...]
Ik heb mijn MDA binnen 2 weken gekregen... 16 december ontvangen door t-mobile, 28 of 29 december gekregen....
kheb daarvoor wel wat truukjes uit moeten halen
De beste ideeën komen als je bezig bent.
Waarschijnlijk omdat het op de meeste mensen erg vreemd over komt om zo'n duur apparaat te kopen, terwijl je al eerder had aangegeven er geen behoefte aan te hebben. Je gaf aan bij eventuele verkoop een prijs te willen vragen die boven de nieuwprijs van duitse webwinkels lag. Mensen gaven je toen andere suggesties waar je niet op hebt gereageerd. Vervolgens koop je het apparaat toch en stel je op een vreemde manier vragen hier als je wat niet lukt bij de intallatie software. En één dag later verkoop je hem weer?!Rainesh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:05:
...

[ Voor 8% gewijzigd door KnOeFz op 03-01-2005 21:22 ]
Ik snap trouwens niet wat sommige mensen op de geluidskwaliteit te zeuren hebben. Ik heb hier voor al vele telefoons gehad (7250i, 8910, 8310, 6510, 3310, S300, T610, GD-93, etc) En hij doet zeker niet onder aan al deze toestellen!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
ik had aanbod gehad van T-Mobile met een verlenging van 1jaar voor 135 euro, ik volg deze topic al een tijdje en ik was er razend enthausiast over maar uiteindelijk is het meer een hebbedingetje. Hoe noem je het ookal weer, dat als iets uitkomt, mensen kopen het allemaal en jij wilt het ook omdat andere het ook hebben en het er heel tof is en uitziet etc. Hype toch?
Er zijn genoeg mensen die ook echt daadwerkelijk de functies gebruiken van de mda-compact. Ik juist weer niet, een normale telefoon met een agenda functie/camera/bluetooth voldoet al, zoals de T630 of de S65 van siemens. Dus eigelijk wel dom geweest van mij, als ik gwn ff ermee gewerkt had, dan was ik er wel eerder achter gekomen.
Er zijn genoeg mensen die ook echt daadwerkelijk de functies gebruiken van de mda-compact. Ik juist weer niet, een normale telefoon met een agenda functie/camera/bluetooth voldoet al, zoals de T630 of de S65 van siemens. Dus eigelijk wel dom geweest van mij, als ik gwn ff ermee gewerkt had, dan was ik er wel eerder achter gekomen.
Wat ik nog steeds niet snap, is dat t-mobile de mda compact aan nieuwe abonnees aanbiedt vanaf 0 euro bij een relax 225 abo.
Ik ben al lid van t-mobile toen ze nog Ben heten (al meer dan 4 jaar..). In plaats van dat ik beloond wordt dat ik al al die jaren een trouwe klant ben, netjes op tijd betaal en een relax 300 abo heb, moet ik volgens hun website als bestaande abo 35 euro excl btw neerleggen voor hetzelfde toestel...
Ik bergijp dat ze graag nieuwe klanten hebben, maar is er dan niemand bij T-mobile die bedenkt dat je klanten niet alleen moet werven, maar ook moet vasthouden?
Wat hebben ze eraan dat ik mijn abo nu zou opzeggen, en een nieuw abo aanvraag?
kost hun netzoveel (zo niet meer) en zorgt er alleen maar voor dat ik een verwarrend nieuw nummer krijg.
ik ga ze denk ik maar eens een mailtje sturen, want netjes vind ik dit niet.
Ik ben al lid van t-mobile toen ze nog Ben heten (al meer dan 4 jaar..). In plaats van dat ik beloond wordt dat ik al al die jaren een trouwe klant ben, netjes op tijd betaal en een relax 300 abo heb, moet ik volgens hun website als bestaande abo 35 euro excl btw neerleggen voor hetzelfde toestel...
Ik bergijp dat ze graag nieuwe klanten hebben, maar is er dan niemand bij T-mobile die bedenkt dat je klanten niet alleen moet werven, maar ook moet vasthouden?
Wat hebben ze eraan dat ik mijn abo nu zou opzeggen, en een nieuw abo aanvraag?
kost hun netzoveel (zo niet meer) en zorgt er alleen maar voor dat ik een verwarrend nieuw nummer krijg.
ik ga ze denk ik maar eens een mailtje sturen, want netjes vind ik dit niet.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Nee gelijk heb je Knoefz. Het komt inderdaad beetje vreemd over, dat zeg ik gwn eerlijk . Maar het is zo van dat ik er achter ben gekomen dat ik t gwn niet nodig heb. Leuk ding, goede functies maar ik gebruik die dingen allemaal niet dus overbodig toch?KnOeFz schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:20:
[...]
Waarschijnlijk omdat het op de meeste mensen erg vreemd over komt om zo'n duur apparaat te kopen, terwijl je al eerder had aangegeven er geen behoefte aan te hebben. Je gaf aan bij eventuele verkoop een prijs te willen vragen die boven de nieuwprijs van duitse webwinkels lag. Mensen gaven je toen andere suggesties waar je niet op hebt gereageerd. Vervolgens koop je het apparaat toch en stel je op een vreemde manier vragen hier als je wat niet lukt bij de intallatie software. En één dag later verkoop je hem weer?!Dat mag toch op zijn minst een vreemde manier van handelen genoemd worden en ik kan me voorstellen dat zoiets potentiële kopers op zijn minst aan het twijfelen brengt.
Over dat prijs, ik had toen geen flauw idee wat toen een degelijk prijs was om het te verkopen. Maar dat had ik ook gezegd van wat zou een goede richtprijs zijn.
Wat betreft installatie, tja ik had gwn paar probs erbij meer niet. Kan toch?
dat ben ik ook ik had m'n abbo al 3 maanden terug opgezegd en werd de 27ste gebeld met de vraag of ik mischien toch lid wou blijven en toen na wat over en te hebben gesproken heb ik nu een relax 225 ipv een 450 en zo'n gratis mda dus het kan wel (ps) ik ben wel door iemand van het hoofdkantoor gebeld en niet door iemand van de klantenservice
ik zit alleen te w8 tot ze dat ding opsturen hij zou volgende week binnen moeten komen
ik zit alleen te w8 tot ze dat ding opsturen hij zou volgende week binnen moeten komen
Verwijderd
Nou mensen...
Ik heb een probleem: Na een hele avond kloten wil het mij niet lukken om mijn sitecom CN-502 ( 100 meter poortje) te configureren voor internet op mijn MDA (zoals meerdere denk ik)
Kan iemand mij nou eens exact vertellen hoe diegene dit voor elkaar heeft gekregen ??
Want ik kom er niet uit ( ook na zorgvuldig doorspitten van dit forum )
Ik heb alle software geinstalleerd van sitecom, tevens heb ik bij apparaatbeheer de Sitecom USB Bluetooth Device zichtbaar.
Wie kan me helpen!!???
Ik heb een probleem: Na een hele avond kloten wil het mij niet lukken om mijn sitecom CN-502 ( 100 meter poortje) te configureren voor internet op mijn MDA (zoals meerdere denk ik)
Kan iemand mij nou eens exact vertellen hoe diegene dit voor elkaar heeft gekregen ??
Want ik kom er niet uit ( ook na zorgvuldig doorspitten van dit forum )
Ik heb alle software geinstalleerd van sitecom, tevens heb ik bij apparaatbeheer de Sitecom USB Bluetooth Device zichtbaar.
Wie kan me helpen!!???
Dit topic is gesloten.