De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.506 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even twee vraagjes: kan het geluid eraf als je door het menu bladerd en hoe kan ik intellipad gebruiken. bij mij reageert wel het keybord en de schriftherkenning, maar als ik op intellipad druk dan verscheint er niets in beeld. Moet ik dit eerst installeren (wat staat er op de cd die van T-mobile komt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Qtek S100 is ook te bestellen op www.qtek.ch
Deze kost daar 599 Euro,(Engels Rom). uit voorraad leverbaar.
En/of de handleiding in het Engels is weet ik niet zeker,,maar ik ga er vanuit wel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allen,
Nu toch een aantal van jullie dit mooie apparaatje hebben.
Stel ik de volgende vraag maar eens.

Is het nu meer een telefoon of meer een pda?

Ik heb persoonlijk helemaal niets met telefoons (moet er natuurlijk wel een hebben).
Ik ga deze jongen (of meid wat je wilt) ook aanschaffen.
Maar wat was jullie motivatie zochten jullie een telefoon met extra's of een pda die toevallig kan bellen?

En hoe tevreden zijn juliie met de keuze tot nu toe? m.a.w. voldoet hij aan de verwachtingen die je had. (PDA v.s. GSM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:03:
Hoi allen,
Nu toch een aantal van jullie dit mooie apparaatje hebben.
Stel ik de volgende vraag maar eens.

Is het nu meer een telefoon of meer een pda?

Ik heb persoonlijk helemaal niets met telefoons (moet er natuurlijk wel een hebben).
Ik ga deze jongen (of meid wat je wilt) ook aanschaffen.
Maar wat was jullie motivatie zochten jullie een telefoon met extra's of een pda die toevallig kan bellen?

En hoe tevreden zijn juliie met de keuze tot nu toe? m.a.w. voldoet hij aan de verwachtingen die je had. (PDA v.s. GSM)
Laat ik het kort houden: Ik zie hem als een PDA met bel-functie, niet als een telefoon met pda functie.. Duidelijk enough? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja clear genoeg. (ook mooie mix van NL/ENG) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 17:29

KrL

Foto foto..

Ik zie m idd ook meer als PDA met belfunctie..
Wel de meest handzame Pocket PC die r is dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Arie de Beuker :

Check ff of het rode "pieletje" achter de batterij, rechtsonder, wel verwijderd is. Dit voorkomt dat de bckup batt leeg loopt als het apparaat nog nooit gebruikt is en dus ook dat hij te gebruiken is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de start post staat dat de tekst is in te voeren met een virtual keypad maar niet dat je met de pen kan schrijven zoals op een palm. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL

KrL

Foto foto..

Je kunt gewoon tekst invoeren a la de Palm, hij heeft letterherkenning..
Je kunt ook complete notities 'schrijven' die hij dan in z'n geheel omzet naar ascii..

[ Voor 7% gewijzigd door KrL op 14-12-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een alles kunner!
NB T-Mobile biedt nu een MDA compact aan incl. Tom Tom op de zakelijke site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:16:
Misschien een tip: vanaf vandaag is de MDA Compact te krijgen bij de Media Markt inclusief €75,- aan MM waardebonnen. Deze aanbieding heeft t4telecom ook, maar dan krijg je ongeveer dezelfde korting op je abonnement.

Een mooie manier om een 1GB geheugenstripje te verdienen! :*)
Zou je me misschien de bron van deze actie kunnen vertellen? Ik heb mijn MDA nl. op 3 december bij MM gekocht (2 jaar, Relax 150). Misschien dat ik alsnog de waardebonnen in ontvangst zou kunnen nemen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aximus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 08:47

aximus

Nee

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:24:
[...]

Apart, bij mij kan je gewoon mp3's OOK toevoegen. (om precies te zijn files met de extensie .mp4,.mid,.3gp,.wav,.asf,.mp3,.wm,.wmv,.wma )
Ik heb Photo Contacts (Caller ID) versie 1.20 build 17957 (tools -> about). En kan geen .mp3 selecteren. Welke versie heb jij (hebben jullie)? Je kunt een mp3'tje ook in windows\rings zetten. Hij komt dan in het lijstje van ringtones te staan. Bij mij speelt ie 'm alleen niet af 8)7

Nog een aantal andere vragen:
*Zijn er gamepads (bluetooth of usb) die werken op de mda compact?
*Hoe maak ik een screenshot met m'n mda?
*Hoe kan de standaardmap veranderen waar foto's/video's in worden opgeslagen, die ik met de camerafunctie maak? (En is er ook andere camere software beschikbaar?)
*Iemand nog leuke/interessante tweaks die niet over het aanschaffen van de mda compact gaat? :O

Software tip: SPB PocketPlus _/-\o_

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aximus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 08:47

aximus

Nee

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:16:
Misschien een tip: vanaf vandaag is de MDA Compact te krijgen bij de Media Markt inclusief €75,- aan MM waardebonnen. Deze aanbieding heeft t4telecom ook, maar dan krijg je ongeveer dezelfde korting op je abonnement.

Een mooie manier om een 1GB geheugenstripje te verdienen! :*)
Argh komen ze nu mee! Was een week geleden bij Media Markt in Enschede, toen hadden ze'm wel maar wisten ze de prijs nog niet! Wat een prutsers! Heb 'm toen maar (5 minuten lopen) bij Dixons gekocht. De MDA compact was me echt naar m'n bol gestegen op dat moment
:D

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een opmerking over Vodafone met betrekking op de MDA Compact/Qtek S100, deze zal net zoals de Qtek 9090 nog een poos op zich laten wachten :'( Het probleem wil dat Vodafone nu bezig met het testen van de Qtek 9090 en het verloopt niet echt soepel :| De software ligt namelijk dwars met het netwerk en ze zijn nu dus bezig om die problemen op te lossen en dat kan nog wel even duren vrees ik.
Maakt er iemand inmiddels gebruik van het vodafone-netwerk op zijn S100?
Zijn er idd problemen met het netwerk?
Ik weet dat er liever over het tweaken van dit apparaat wordt gesproken, maar denk dat er toch nog veel mensen in de aanschaffingsfase zitten, niet?
Ik heb het idee dat iedereen die op dit moment zijn mda al bezit, braaf een T-mobile abbootje heeft afgesloten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik al denk ik (5/6 jr t-mobile (vroeger ben) Als je toch altijd t-mobile gebruik is voor mij geen enkel probleem met sim lock .

Ik heb nu de rikaline 6030 gps al een tijdje met tom tom en moet zeggen dat het uitstekent werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:17:
[...]

Ik weet dat er liever over het tweaken van dit apparaat wordt gesproken, maar denk dat er toch nog veel mensen in de aanschaffingsfase zitten, niet?
Ik heb het idee dat iedereen die op dit moment zijn mda al bezit, braaf een T-mobile abbootje heeft afgesloten. :/
tja wat wil je, unlocken bij t-mobile kost 120 euro en een andere oplossing is er nog niet. Behalve dan in Dld kopen (maarja dan heb je een duitse telefoon) of bij expansys en die is toch weer een stukje duurder, als ze hem al hebben. Ow ja via de zwitserse site van qtek kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Is de geluids kwaliteit met TomTom en de MDA Compact een beetje goed? Aangezien het scherm wel redelijk klein is om op te kijken in de auto.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand even aangeven als je de taal makkelijk kan switchen als ik een Duitse zou kopen? of moet ik dan een nieuwe versie van windows eroverheen gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n inltellidailer veranderd van T-mobile naar het orgineellijkende blauw-groen. Maar nu zou ik ook graag het intellipad willen veranderen in deze kleur. weet iemand hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 11:40

C@SP

Biertje ??

Heb er gisteren ook maar een besteld, zou vandaag geleverd worden. Ben benieuwd! Iemand nog goede tips voor nuttige software?

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom juist van de media markt in antwerpen. ze hebben de Qtek versie binnen :9~ heb er even met gespeeld :9~ :9~ maar hij kost daar 699 euro en heef nog steeds nog geen nederlandse T9 on board :( .heeft er iemand al een ned T9 gevonden of een ander progje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

korte vraag,

iedereen die de Compact van T-mobile heeft, heeft bij het eerste gebruik het rode palletje (pielletje) naast de batterij verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee alleen aan de kant gedraaid zoals staat omschreven in de verkorte handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:24:
Ik heb m'n inltellidailer veranderd van T-mobile naar het orgineellijkende blauw-groen. Maar nu zou ik ook graag het intellipad willen veranderen in deze kleur. weet iemand hoe dat moet?
hoe heb je veranderd als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Ik had een mailtje naar t-mobile.de gestuurd met de vraag of de BlackBerry software ook voor de mda compact op de markt gebracht gaat worden..

het antwoord:
Dear Mr. xxxxxxx,

the BlackBerry Software for the MDA compact comes in the first quarter 2005.
We can´t tell you an detailed date.
At the moment the software is only available for the MDA2

With best regards.

Ihr T-Mobile ServiceCenter

T-Mobile --- For a better world for you
JEUH!!!!

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ chisau

Ik heb het via forum.xda-developers.com veranderd. maar voor de intellipad kan ik het niet voor elkaar kregen. wie weet hoe ik het intellipad moet veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL

KrL

Foto foto..

Iemand ervaring met n Sandisk Ultra II 2 GB kaartje er in ?
Lijkt me dat t moet werken maar wil t ff zeker weten voordat k bestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb nog 2 vraagjes over die handschriftherkenning want volgens mij stel ik me er veel te veel van voor:

-Kun je WORD-documenten ook 'schrijven' of alleen intypen via 't virtuele keyboard
-Kun je SMSJES ook 'schrijven' of alleen intypen via 't virtuele keyboard

oke sorry derde vraagje:
Als je dit niet kan met handschriftherkenning waar kun je 't dan wel voor gebruiken!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

KrL schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:40:
Iemand ervaring met n Sandisk Ultra II 2 GB kaartje er in ?
Lijkt me dat t moet werken maar wil t ff zeker weten voordat k bestel..
Mn broer heeft Sandisk Ultra II 1 GB kaartje en werkt perfect dus ik neem aan dat 2 GB ook werkt (op het forum van MDA III heeft iemand ook een Sandisk Ultra II 2 GB kaart en werkt ook dus in deze MDA-compact zal die ook wel werken) Maar ja zeker weten doe ik 't niet

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 15-12-2004 12:44 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:42:
Ik heb nog 2 vraagjes over die handschriftherkenning want volgens mij stel ik me er veel te veel van voor:

-Kun je WORD-documenten ook 'schrijven' of alleen intypen via 't virtuele keyboard
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:50:
korte vraag,

iedereen die de Compact van T-mobile heeft, heeft bij het eerste gebruik het rode palletje (pielletje) naast de batterij verwijderd?
nee, gewoon eraan trekken, batterij eruit, sim erin en palletje weer terug. Palletje hoeft niet weggehaald te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ m00k

Ik probeer de t-mobile rotzooi eraf te halen, en heb je opmerking gelezen dat je eerst een hard reset moet doen en daarna een softreset. Maar zou je ecaxt kunnen zeggen wanneer ik die softreset moet uitvoeren. Ik heb al eens opnieuw de intellidailer en intellipad geinstalleerd, maar die hadden het t-mobile uiterlijk. Kun je miscchien zeggen waar ik het orginele (blauw-groen) uiterlijk kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:23:
ik gebruik al denk ik (5/6 jr t-mobile (vroeger ben) Als je toch altijd t-mobile gebruik is voor mij geen enkel probleem met sim lock .

Ik heb nu de rikaline 6030 gps al een tijdje met tom tom en moet zeggen dat het uitstekent werkt.
en een kloon van deze rikaline (*TFAC BT30 Bluetooth GPS + acc.* -- Euro: 116,95) heb ik onlangs gekocht voor m'n zwager. Het werkt uitstekend icm zijn Ipaq 2210.

Gevonden bij www.pdaconcurrent.nl (116,95) en bij www.deshop.nl (107,10 euro)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

= Aaaaaaaaaaarghhhh =

Net gebeld met T-mobile....
Levertijd 5 weken ! volgend de medewerkster is de hele voorraad op!

Kut.............dat is lang wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:28:
= Aaaaaaaaaaarghhhh =

Doen ze goed, MDA compact tot toestel van de maand bombarderen en dan niks meer op voorraad hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:42:

Antwoord van Plukkie al: ja
(Kom je trouwens uit 't Westland?)

Voor welke applicaties kun je 't nog meer gebruiken!? Bv. contactpersonen toevoegen / notities toevoegen ofzo..!?

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 15-12-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:31:
[...]

Doen ze goed, MDA compact tot toestel van de maand bombarderen en dan niks meer op voorraad hebben...
Mailman is net geweest, ik had helaas geen € in huis, dus kan hem morgenvroeg ophalen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Mex schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:45:
[...]

Mailman is net geweest, ik had helaas geen € in huis, dus kan hem morgenvroeg ophalen! >:)
via t-mobile?
wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adw
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

Adw

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:28:
= Aaaaaaaaaaarghhhh =

damnnnnn, 5 weken ?!

[ Voor 3% gewijzigd door Adw op 15-12-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het telefoonnummer van de t-mobile winkel in haarlem?
Ze geven het niet vrij, wellicht is het toestel daar te halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Monalisa schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:00:
[...]

via t-mobile?
wanneer had je hem besteld?
Via tmobile, vorige week maandag telefonisch besteld. (vragen naar relatiebeheer, de lui van klantenservice kunnen 'niks' )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-07 14:29
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:25:
[...]

Bij mij staat er:

main battery bijv 34 %
backup battery : none

Klopt dit?
Zo hoort het....
[img]down[img]

[ Voor 9% gewijzigd door Samster op 28-12-2004 16:19 ]

Samster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ich sehe nichts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Paar keer F5en en dan doet 'ie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Mex schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:18:
[...]

Via tmobile, vorige week maandag telefonisch besteld. (vragen naar relatiebeheer, de lui van klantenservice kunnen 'niks' )
OK dan komt mijne morgen..... :)
(dinsdag besteld via relatiebeheer)

ps ook na het f5 en werkt ie niet (kan niet deeplinken misschien?, of zit het plaatje achter een wachtwoord?)

[ Voor 17% gewijzigd door Monalisa op 15-12-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee dankjewel, dat staat er bij mij dus niet. Heb met T-mobile gebeld. wordt erover teruggebeld want ze weten niet wat er fout zit! Als ze het niet kunnen oplossen, heb ik recht op de 'omruil'regeling omdat ik hem nog maar een week heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 december besteld en net binnen gekregen.
Via T Mobile klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 01:35
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:17:
[...]

Ik krijg mijn I-mate JAM als het goed is vrijdag binnen (volgens feddex tracking status) :9 . I ga hem met vodafone gebruiken.
Ik neem aan dat dit geen probleem zou moeten zijn. Maar ik laat het je weten!

Trouwens, bij eXpansys hebben ze er op dit moment nog een stuk of 280 in voorraad (en als je besteld, heb je hem binnen vier dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:55:
@ m00k

Ik probeer de t-mobile rotzooi eraf te halen, en heb je opmerking gelezen dat je eerst een hard reset moet doen en daarna een softreset. Maar zou je ecaxt kunnen zeggen wanneer ik die softreset moet uitvoeren. Ik heb al eens opnieuw de intellidailer en intellipad geinstalleerd, maar die hadden het t-mobile uiterlijk. Kun je miscchien zeggen waar ik het orginele (blauw-groen) uiterlijk kan vinden?
ik heb net een hard reset gedaan als je alles heb ingesteld gaat ie de software van t-mobile instaleren dan moet je de soft reset doen . Nu ben ik al de t-mobile zooi kwijt maar ook de intellidailer en de prog voor contact foto . Dus hoe kan ik de foto contact prog. terug instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Pirelly schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:34:
[...]

Ik krijg mijn I-mate JAM als het goed is vrijdag binnen (volgens feddes tracking status) :9 . I ga hem met vodafone gebruiken.
Ik neem aan dat dit geen probleem zou moeten zijn. Maar ik laat het je weten!

Trouwens, bij eXpansys hebben ze er op dit moment nog een stuk of 280 in voorraad (en als je besteld, heb je hem binnen vier dagen).
Laat ff weten of alles klopt en werkt als je 'm binnen hebt!!!? Hoeveel heb je er eigenlijk voor betaald. En is de I-mate wit of zilverachtig? Op de plaatjes lijktie wit!?

EDIT: laat maar ik heb de prijs al gezien!

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 15-12-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
CLB schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:03:
[...]

....

EDIT: laat maar ik heb de prijs al gezien!
tja die is minder leuk .... €584.95 ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Monalisa op 15-12-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Laatst online: 13-09 01:35
Monalisa schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:11:
[...]

tja die is minder leuk .... €584.95 ;(
Klopt, prijs is wat minder leuk als je het over een telefoon hebt.
Ik wilde echter altijd al een pda kopen en daarom kon ik dat bedrag er wel voor neerleggen (de meeste goeie pda's zijn zelfs nog duurder).
Mijn vodafone abbo loopt nog een tijd en ik wil ook vodafone houden. Dus even de geldbeurs openen was voor mij de enige oplossing. Maar daarvoor heb ik wel een te gekke pda/telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Pirelly schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:28:
[...]

Klopt, prijs is wat minder leuk als je het over een telefoon hebt.
Ik wilde echter altijd al een pda kopen en daarom kon ik dat bedrag er wel voor neerleggen (de meeste goeie pda's zijn zelfs nog duurder).
Mijn vodafone abbo loopt nog een tijd en ik wil ook vodafone houden. Dus even de geldbeurs openen was voor mij de enige oplossing. Maar daarvoor heb ik wel een te gekke pda/telefoon...
je hebt gelijk hoor.
werkt het met vodafone? en is ie wit of grijs/zilver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de moderator van dit forum dit topic niet splitsen in een prijs/abo/winkel en een gebruikers topic? Ik wordt helemaal koekwaus van al dat gel*l over wie hem wanneer waar besteld heeft en voor hoeveel en of er wel of geen simlock op zit en dergelijke ongein. Of ga op telecomvergelijker.nl daarover discussieren, dat lijkt me de aangewezen plek voor dit soort zaken. Het genereert hier in ieder geval in mijn ogen onnodig veel informatieloze topic vulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:39:
Kan de moderator van dit forum dit topic niet splitsen in een prijs/abo/winkel en een gebruikers topic? Ik wordt helemaal koekwaus van al dat gel*l over wie hem wanneer waar besteld heeft en voor hoeveel en of er wel of geen simlock op zit en dergelijke ongein. Of ga op telecomvergelijker.nl daarover discussieren, dat lijkt me de aangewezen plek voor dit soort zaken. Het genereert hier in ieder geval in mijn ogen onnodig veel informatieloze topic vulling.
Daar ben ik het 100% mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Heeft iemand de voice dial mogelijkheid al gevonden.
Deze staat netjes in de handleiding van t-mobile. Maar ik kan hem nergens vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
bwiep schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:14:
Deze staat netjes in de handleiding van t-mobile. Maar ik kan hem nergens vinden :|
Staat op de cd die je erbij gekregen hebt.
Even installeren met active sync.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
yo chill man...
relax, deze mensen zijn gewoon ongelooflijk eonthousiast en willen snel een antwoord hebben.
:)

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
bwiep schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:14:
De MDA-Compact wordt geleverd met 2 CD's. Op de één staat de bekende Outlook Express en ActiveSync. Op de andere CD staan een 4-tal Pocket PC applicaties, waaronder de VoiceDial applicatie. De klant kan deze zelf installeren op zijn MDA-Compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Mex schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:45:
[...]

Beetje jammer Mex, ik dacht dat jij juist de grootste kapitalist van het Noord-Brabantse halfrond was.... :*)

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:45:
[...]

Antwoord van Plukkie al: ja
(Kom je trouwens uit 't Westland?)
Ik? Nope. Uit het altijd gezellige Brabant :)

Overigens heb ik dat probleem met Blue tooth nog steeds niet kunnen fixen. Hij blijft zeuren dat de MDA geen seriele poort heeft om mee te verbinden.... blijf het allemaal maar erg vaag vinden...

Verwijderd

XDA II Mini (HTC Magician) VS XDA IIs (HTC Blue Angel)

http://www.howardforums.c...6e7ee2bee&threadid=519561

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:55:
@ m00k

yup.

-harde reset doen: soft-reset +powerknop
-dan moet je door alle setup schermen gaan to je het today screen ziet (vlak na tap screen to start using your device)
-bij verschijnen today screen gelijk soft-resetten. Dan installeert ie de t-mobile meuk niet en heb je feitelijk een HTC Magician zoals ie van de fabriek komt, behalve de simlock want die is op andere wijze ingebakken schijnt.

Als je intellidialer en intellipad van de t-mobile extrom laadt dan krijg je de roze ellende. Je kunt proberen de imate rom dialers erop te jassen, maar bij mij geeft ie een error mij 1 van de 2. De skins zitten volgens mij gedeeltelijk ingebakken in de dll, maar ik heb ff geen tijd om daar rustig naar te kijken.

Persoonlijk heb ik leren leven met de t-mobile layout/screens. Ik snap alleen 1 ding niet:
met al hun marketing wijsheid en inzicht.. waarom die thema's zo verschrikkelijk lelijk???? Die ontwerpen lijken op de kunst een kleuter. Het oog wil ook wat nietwaar?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 01:55 ]

Verwijderd

Hmm... :| Ik begrijp je frustratie wel, maar ik denk dat voor de meerderheid die topicvulling niet informatieloos is. Jij hebt misschien je MDA al aangeschaft (met T-mobile hoogstwaarschijnlijk)
maar niet iedereen wil em op hun netwerk, Ik iig niet.
Ik denk dat er naast mij nog genoeg mensen dit topic continue nalezen over aanschaffing en prijzen. Ik lees nu nog graag de ervaringen van anderen wanneer ze em bij welke zaak bestellen en of de MDA goed functioneert op andere netwerken.
Opsplitsen in twee topics is misschien een tijdelijke oplossing, maar wellicht heeft iedereen em over twee a drie weken wel en gaan alle posts uiteraard over het gebruik e.d.
Voor de mensen die em nog niet hebben is het erg handig, voor degene die em reeds hebben is het waarschijnlijk hoogst vervelend. Maar daar lees je gemakkelijk doorheen, lijkt mij.
Tuurlijk post ik liever informatie voor anderen over het tweaken van dit apparaat, maar tot het zover is moet ik maar het geduld opbrengen.
Maar om iedereen naar een ander forum te verwijzen omdat jij er "koekwaus" van wordt? 8)7
Zet je erover heen.. "It's just a fase"... :P

Verwijderd

Hoi , weet iemand een realmedia player voor de pocketpc ??

Ik heb een aantal tv programmas gedownload en die zijn rm formaat , en ik heb geen zin om elke keer die tv programma's eerst omtezetten naar divx.

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hallo,

even een kort vraagje. Mijn pa heeft het toestel vandaag in Duitlsland gaan halen : ) en ik zelf ben pas met kerst thuis.. aaargh dat wachten. Nu vroeg ik mij af welke kaartjes er in gaan. Zij het die ook in een digicam gaan dus de SD kaartjes of zijn het de MINI die in een c500 of zo gaan?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Mex

Mex

blogbuster schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:25:
Hallo,

even een kort vraagje. Mijn pa heeft het toestel vandaag in Duitlsland gaan halen : ) en ik zelf ben pas met kerst thuis.. aaargh dat wachten. Nu vroeg ik mij af welke kaartjes er in gaan. Zij het die ook in een digicam gaan dus de SD kaartjes of zijn het de MINI die in een c500 of zo gaan?
Beide kaartjes gaan erin, de sd kaartjes kun je er zo indrukken en een minisd kaartje kan je dmv de bijgeleverde 'adapter' inpluggen :)

Verwijderd

Zijn er ook opladers te koop voor in het stopcontact? Je krijgt er natuurlijk 1 bij, maar ik wil er nog eentje extra. Kan ik die van een spv c500 nemen? De autolader van die telefoon werkt namelijk wel met de mda compact!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:38:
Zijn er ook opladers te koop voor in het stopcontact? Je krijgt er natuurlijk 1 bij, maar ik wil er nog eentje extra. Kan ik die van een spv c500 nemen? De autolader van die telefoon werkt namelijk wel met de mda compact!
Je kan de MDA ook opladen m.b.v. usb, dus iedere computer kan je ook gebruiken voor het opladen.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Verwijderd

Bij de twee cd's die erbij zijn, begrijp ik een die niet. Op de ene cd staat outlook & activesync. Maar wat staat er op de andere cd? Als ik die opstart dan zie ik alleen een icoontje met de tekst 'AppSuite Installer WWE 2.0.0.4'. Ik dacht dat er ook andere software (4-tal applicaties) meegeleverd werd, zoals clearvue en voicedial?

Verwijderd

Speedster schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:44:
[...]

Je kan de MDA ook opladen m.b.v. usb, dus iedere computer kan je ook gebruiken voor het opladen.
Ja daar is het eigenlijk voor, als er geen computer is. Anders heb je aan zo'n usbkabeltje wel voldoende!

• Monalisa
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:22:
Hoi , weet iemand een realmedia player voor de pocketpc ??

Ik heb een aantal tv programmas gedownload en die zijn rm formaat , en ik heb geen zin om elke keer die tv programma's eerst omtezetten naar divx.
http://www.realnetworks.c...cts/player/ppc/index.html

ff googlen en je weet het

• Monalisa
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:51:
Bij de twee cd's die erbij zijn, begrijp ik een die niet. Op de ene cd staat outlook & activesync. Maar wat staat er op de andere cd? Als ik die opstart dan zie ik alleen een icoontje met de tekst 'AppSuite Installer WWE 2.0.0.4'. Ik dacht dat er ook andere software (4-tal applicaties) meegeleverd werd, zoals clearvue en voicedial?
dat staat daarop als ik me niet vergis

• Mex

Mex

Ik heb zojuist de mijne opgehaald en aan de lader gehangen (8 uur volgens de handleiding) Net eventjes snel gekeken, de backupbatterij is maar 25%, wordt deze ook mee opgeladen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:25:
[...]

Zou je me misschien de bron van deze actie kunnen vertellen? Ik heb mijn MDA nl. op 3 december bij MM gekocht (2 jaar, Relax 150). Misschien dat ik alsnog de waardebonnen in ontvangst zou kunnen nemen.

Alvast bedankt!
Ik had bij T4telecom vernomen dat je daar 3 maanden gratis kreeg, met ongeveer een waarde van €70,-. Toen ben ik bij MM gaan vragen of zij deze deal ook hadden. Daar wist een verkoper te vertellen dat zij vanaf dinsdag 14 december €75,- aan waardebonnen weg zouden geven bij de aanschaf van de MDA van T-Mobile.

Verwijderd

Heeft er al iemand een mooie intellipad ipv die lelijke t-mobile kleuren. En hoe verander ik die?

• Reb87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:25:
Heeft er al iemand een mooie intellipad ipv die lelijke t-mobile kleuren. En hoe verander ik die?
Deel 1 even doorlezen en dan weet je het ;)

(uit m'n hoofd gezegd pagina 37 of 38 8) )

[ Voor 9% gewijzigd door Reb87 op 16-12-2004 11:30 ]

Verwijderd

@ bin_jackson

Weet ik, ik heb het gelezen. Ik heb m'n telefoontoetsenbord al wel veranderd in de orginele blauw-groen kleur, maar zou graag ook m'n intellipad willen veranderen in die kleur. ik heb alleen nog maar minder mooie intellipad kleuren gezien. Heeft iemand een mooie intellipad en hoe installeer ik die.

• Mex

Mex

Mex schreef op donderdag 16 december 2004 @ 10:32:
Ik heb zojuist de mijne opgehaald en aan de lader gehangen (8 uur volgens de handleiding) Net eventjes snel gekeken, de backupbatterij is maar 25%, wordt deze ook mee opgeladen?
Problem solved

• C@SP

C@SP

Biertje ??

En wat was het probleem dan?

• Mex

Mex

C@SP schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:11:
[...]

En wat was het probleem dan?
Was er niet!

Verwijderd

Ik heb net ff een hardreset gedaan gevolgt door een soft reset. ALs ik nu dus een nummer wil bellen is die dialer niet meer zo t-mobile gay. Als ik in de extended_Rom folder kijk zie ik nog een lijstje dingen die dus ook niet zijn uitgevoerd neem ik aan aangezien ik meteen een soft reset heb gedaan. Moet ik daar nog wat dingen van installeren? Of kan het gweoon weg? Hoe hebben jullie dat gedaan?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
AutoRun.exe
Camera_Patch_WWE_B15.sa.CAB
Customize_101124.sa.CAB
EmailWiz_v1.01.0003_NL_1027.CAB
IntelliDialer_T-Mobile_WWE_RC10.CAB
Java_10.1.2.57_WWE.CAB
MMS_Setting_WWE_NL.CAB
TMONL_CustomizeUI_WWE_B14.CAB
TPDisable.exe
UA_Profile_TMO.sa.CAB
Zip_Magician_T-Mobile_WWE_B12.CAB

Caller_ID_WWE_RC10.CAB
Config.txt
Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB
GPRSMonitor_WWE.sa.CAB
IntelliPad_TMO_WWE_B12.CAB
MMS_2.0.0.13_WWE.CAB
Patch_101123.sa.CAB
TMO_WallPaper.bmp
TPEnable.exe
Version_WWE_101124.sa.CAB

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 10:23
Kan iemand mij vertellen waar je in Nederland de I-Mate JAM/Qtek S100 koopt dus niet zown provider versie? Eventueel in combinatie met abbo.

Of maakt dit niks uit en kan je die troep er op de een of andere manier afgooien met die hard en vervolgens soft reset?

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 01:49:
[...]

yup.

-harde reset doen: soft-reset +powerknop
-dan moet je door alle setup schermen gaan to je het today screen ziet (vlak na tap screen to start using your device)
-bij verschijnen today screen gelijk soft-resetten. Dan installeert ie de t-mobile meuk niet en heb je feitelijk een HTC Magician zoals ie van de fabriek komt, behalve de simlock want die is op andere wijze ingebakken schijnt.

Als je intellidialer en intellipad van de t-mobile extrom laadt dan krijg je de roze ellende. Je kunt proberen de imate rom dialers erop te jassen, maar bij mij geeft ie een error mij 1 van de 2. De skins zitten volgens mij gedeeltelijk ingebakken in de dll, maar ik heb ff geen tijd om daar rustig naar te kijken.

Persoonlijk heb ik leren leven met de t-mobile layout/screens. Ik snap alleen 1 ding niet:
met al hun marketing wijsheid en inzicht.. waarom die thema's zo verschrikkelijk lelijk???? Die ontwerpen lijken op de kunst een kleuter. Het oog wil ook wat nietwaar?
Heb je die intellipad en dialer nodig voor de werking van het apparaat ? of misch kan je wel gewoon een theme programma installeren ?

• iNickx
Ja, inderdaad dat horen wij ook graag!..

Verwijderd

Maku schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:58:
[...]

Heb je die intellipad en dialer nodig voor de werking van het apparaat ? of misch kan je wel gewoon een theme programma installeren ?
Nee je kan die ook gewoon niet installeren.. Heb ik ook gedaan, na de softreset gewoon zelf apps eropgezet die ik nodig had en niet die t-mobile crap..

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 10:23
Wat is die intellipad en dialer dan dat de meeste mensen die wel weer trug installeren?

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
Yuj ik heb euhm laten weg leggen.
Abbo = T-mobile :P
Als het goed ik krijg ik euhm morgen of zaterdag :D
een kerst kado voor me zelf heheheh

Verwijderd

Black-Xjuh schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:50:
Wat is die intellipad en dialer dan dat de meeste mensen die wel weer trug installeren?
Het programma dat je je standaard telefoon toetsen geeft op het scherm.

Verwijderd

Ik heb mijn MDA COMPACT gekocht in Duitsland bij www.blueshop24.de
Je besteld hem een dag van te voren op hun webwinkel en de volgende dag kan je hem gaan ophalen.Het toestel kost 449 Euro en is uiteraard simlockvrij.(duits-engels)zelf in te stellen bij het installeren.
Heeft iemand em hier al gehaald? Engels geinstalleerd, en getest op een netwerk anders dan Vodafone? Anders vraag ik me af waarom sommigen em toch bij Expansys besteld hebben voor meer... ;(

• Monalisa
GVD Vorige week dinsdag besteld bij t-mobile (levertijd vijf werkdagen). Bel vandaag met relatiebeheer en dan blijkt dat ik gewoon 5 weken moet wachten op de telefoon omdat ie niet meer op voorraad is
de eikels! mij een beetje vals voorlichten

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Monalisa schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:20:
GVD Vorige week dinsdag besteld bij t-mobile (levertijd vijf werkdagen). Bel vandaag met relatiebeheer en dan blijkt dat ik gewoon 5 weken moet wachten op de telefoon omdat ie niet meer op voorraad is
de eikels! mij een beetje vals voorlichten
Dat is idd klote, het is op het moment zo dat er zoveel van verkocht worden dat ze een hele nieuwe lading hebben moeten bestellen, en voordat die binnen is ben je ruim een maand verder.

Ik denk dus dat ze net op waren voordat jij je bestelling plaatste, dit is toen langs elkaar heen gelopen, voor iedereen geld nu dat er een levertijd van 5 weken is op de MDA Compact (is al zo vanaf de 11e geloof ik).

Verwijderd

Heeft iemand al een bluetooth headset werkend gekregen met de MDA compact? bij mij vinden de devices elkaar niet

• Monalisa
Procyon for life schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:27:
[...]

Dat is idd klote, het is op het moment zo dat er zoveel van verkocht worden dat ze een hele nieuwe lading hebben moeten bestellen, en voordat die binnen is ben je ruim een maand verder.

Ik denk dus dat ze net op waren voordat jij je bestelling plaatste, dit is toen langs elkaar heen gelopen, voor iedereen geld nu dat er een levertijd van 5 weken is op de MDA Compact (is al zo vanaf de 11e geloof ik).
ik heb hem de 7e besteld :(

Verwijderd

M.a.w. als je dan nog 1 a 2 weken wacht, heeft T-Mobile er geen alleenrecht meer op (eind februari) en kan je em Simlock-vrij kopen? Of zie ik dat verkeerd.. :X

Verwijderd

aximus schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:39:
[...]

Ik heb Photo Contacts (Caller ID) versie 1.20 build 17957 (tools -> about). En kan geen .mp3 selecteren. Welke versie heb jij (hebben jullie)? Je kunt een mp3'tje ook in windows\rings zetten. Hij komt dan in het lijstje van ringtones te staan. Bij mij speelt ie 'm alleen niet af 8)7
Ik heb dezelfde versie en ik kan ook geen mp3 bestanden toevoegen? :?
Weet iemand hier iets voor? Of misschien dat dit op een andere manier wel kan?

• Monalisa
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:34:
M.a.w. als je dan nog 1 a 2 weken wacht, heeft T-Mobile er geen alleenrecht meer op (eind februari) en kan je em Simlock-vrij kopen? Of zie ik dat verkeerd.. :X
bijna wel ja...

• iNickx
Ik ga hem gewoon helemaal flashen naar de default versie van HTC. Ik hoef die Tmobile rotzooi er toch niet op. Op xda-developers vind je info om hem default te krijgen zoals ie eigenlijk uit de fabrie komt.

Verwijderd

Mooi, ik stuur vanavond mijn cashback contract op, duurt meestal 4 weken voordat je cash terug gestort krijgt, schaf ik tegen die tijd em aan. :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.