De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.505 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren me mda gekocht bij de dixons , zie ik na 3 uur een dode pixel rechts boven in het scherm , nou maar hopen dat ze hem willen om ruilen ,
Gelukkig was het hier koop zondag , gelijk naar de dixons gegaan , kon hem gelijk ruilen :9
nou das is natuurlijk klasse !

nu heb ik een nieuwe mda, nou heb ik geprobeerd om die protectorer er op te zetten.
maar het is net te klein , doe ik iets fout ?,
weet iemand een manier om dat stukje plastic er netjes,op te zetten , zonder bubbels en over het hele vlak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder bubbels één druppel water eropdoen en bv. met een creditcard gladstrijken en zo het water eronderuit duwen. En idd de screensaver is een klein beetje te klein! Kunt u meer vertellen over die site voor pda movie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-0ne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04-2024

real-0ne

Jah wat zal ik ervan maken

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:39:
Gisteren me mda gekocht bij de dixons , zie ik na 3 uur een dode pixel rechts boven in het scherm , nou maar hopen dat ze hem willen om ruilen ,
Gelukkig was het hier koop zondag , gelijk naar de dixons gegaan , kon hem gelijk ruilen :9

nu heb ik een nieuwe mda, nou heb ik geprobeerd om die protectorer er op te zetten.
weet iemand een manier om dat stukje plastic er netjes,op te zetten , zonder bubbels en over het hele vlak ?
De meegeleverde screen protector is inderdaad een stuk kleiner dan het scherm, om het bubbel vrij aan te brengen moet je inderdaag een druppel (of meer) aanbrengen, daarna voorzichtig laten vallen (stukje voor stukje) zodat er geen luch onderkomt. succes

De enige echte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llpineapple schreef op zondag 12 december 2004 @ 10:03:
Wellicht een tip. Bij Mycom heb ik een asus bluetooth gps muis gekocht. Het is een holux GR-230. Werkt perfect en kost maar 99 euro.

Daar heb ik ook een vraag over. er zit een minuusb autolader bij. Deze is 5 v en 2 ampere. Kan ik deze gebruiken voor het laden van de telefoon (is 5 v 1 ampere)
als ik op Mycom kijk zie ik 2 asus GPS kits:
- ASUS Bluetooth GPS Kit (GPS, autohouder en lader) = 199 euro
- ASUS A620 GPS Kit (GPS, PDA Holder, Car Charger) = 99 euro

Die van 99 euro is volgens mij zonder Bluetooth of heb ik het mis?

http://silverapp1.mycom.n...=NAP&productGroupCode=ACC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIFI & 256mb & wifi kaart van Scandisk

Ik last dit vandaag op het internet:

Wi-Fi:

I solved the Lack of Wi-fi by buying the Sandisk Wi-fi card (The 256mb + wi-fi sandisk card does not work on this unit apparently, but I am planning to test it at a later date), installed easily and I was surfing the net within 2 mins (I am using the new belken pre-n 800% times faster etc access point). Windows 2003SE really does make connecting to wi-fi access points a lot easy than I remember on the XDA II. I'm not too upset that there is no bulit in wi-fi as this units' size doesn't make it hard to carry the sandisk card around as well, plus I don't use the wi-fi that much as I would prefer to use my laptop when out and about. I mainly use the wireless to vnc into my server to remote control it when I'm on the road. I was initially concerned about viewing web pages on the small screen, but I have no problems at all, clear sharp and just as easy to read as the XDA II or pda2k in my opinion. (my eyes aren't the best either as I wear contact lenses).

Heeft iemand al dit kaartje geprobeerd en werkt het goed?
Ik hoor het graag van jullie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb de Sandisk Wifi & 256 mb kaart. Werkt echt perfect. Internet/MSN/Skype draaien allemaal. En de installatie stelt echt niks voor. Moet alleen nog ff testen hoelang ik met de telefoon kan werken.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-0ne

real-0ne

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:29:
[...]

volgens mij ook, want de bluetooth gps muisjes zijn niet zo goedkoop..

De enige echte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik kijk naar de plaatjes weet ik zeker dat die van 199 euro de holux is en niet die van 99 euro (die is cker geen bleutooth op de foto hangt een 10 meter kabel aan ) volgende keer beter informatie geven jonge ...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruthger schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:53:
Ik heb de Sandisk Wifi & 256 mb kaart. Werkt echt perfect. Internet/MSN/Skype draaien allemaal. En de installatie stelt echt niks voor. Moet alleen nog ff testen hoelang ik met de telefoon kan werken.
Gaaf, dat zijn mooie berichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de goedkoopste GPS bluetooth ontvanger is?
En wat is de beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
De Shop heeft de Rikaline BT GPS 6030 voor 107 euro te koop. Deze komt ook erg goed uit te reviews naar voren. Ik denk dat ik die deze week ga bestellen.

[ Voor 11% gewijzigd door ruthger op 12-12-2004 18:05 ]

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suikerklontje truc werkt uitstekent. Laat helemaal geen sporen van krassen achter.
weet iemand hoe je je nr onbekent kan zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-0ne

real-0ne

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 17:45:
Weet iemand wat de goedkoopste GPS bluetooth ontvanger is?
En wat is de beste?
ik heb de holux gr-231besteld bij pdashop.nl, deze werkt perfect, is klein, kan lang mee en start binnen 5 seconde op ;) deze was volgens mij 179 eurie..

De enige echte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:39:

Volgens mij heb ik ook 1 dode pixel, dat wil zeggen, op zwart beeld zie ik ergens 1 pizel blauw, maar als ik het beeld helemaal wit maak zie ik geen blauwe pixel, het is dus alleen bij zwart, wat is dat?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier aantal ebooks wat eindigt op .lit
weet iemand welke prog je hier voor moet gebruiken op je ppc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 13:25
Houd er wel rekening mee dat de meeste GPS receivers alleen maar GPS doen en je dus geen verkeersinfo krijgt zoals filemeldingen. Hiervoor moet je dan GPRS gebruiken icm met een abbo bij bijvoorbeeld TomTom. Je kunt dus beter op zoek gaan naar een bluetooth GPS receiver welke ook TMC/RDS aan kan, dan is verkeersinfo gratis. De ANWB levert GPS receivers bij hun Engin routeplanner (de bleutooth module is optioneel) welke dit aankunnen, echter kan ik nog niet vinden of je deze ergens los kunt kopen. Mocht iemand mij kunnen vertellen waar ze bluetooth GPS receivers verkopen welke ook TMC/RDS aankunnen dan houd ik me aanbevolen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mark op 12-12-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem niet meer wilt, dan ben ik wel geïntresseerd in deze gsm! Als je er vanaf wilt laat maar iets weten xjohanx22@hotmail.com
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:17:
ik gebruik nu een aantal dagen de mda compact en heb nu een klein beetje ervaring met deze toestel . De snes emulator werkt bijna perfect moet ik zeggen, alleen klote is dat je er niet fatsoenlijk er mee kan spelen 99% van de games. De tv remote prog. werkt ook heel lekker tot bereik van ong. 3 meter. betaplayer werkt echt grandioos. pocket plus is een must have.

Nu over de telefoon functie daar ben ik niet helemaal blij mee. (dit is mijn mening)
- klote speaker
- mensen horen je niet zo duidelijk als met andere tel.
-heel onhandig met 1 hand (is nog wel net te doen)
- best wel traag vind ik , ook al heb je alles afgesloten
- veelste groot
- batterij duur is te kort als je met de tel een beetje speelt
-matige handsfree speaker
- je kan niet zien of iemand in gesprek is

+scherm (dus dat je meteen veel tel nr ziet)
+ontvangst

kortom het is een goeie pda maar een matige telefoon (zit er over na te denken om de mda compact gewoon als pda erbij te gebruiken ipv tel.) maar ik kijk er nog een week er tegen aan over ik er niet aan wen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:50:
Zonder bubbels één druppel water eropdoen en bv. met een creditcard gladstrijken en zo het water eronderuit duwen. En idd de screensaver is een klein beetje te klein! Kunt u meer vertellen over die site voor pda movie?
die site , daar kan je zien welke movies op de news forums zijn , als eerste moet je je registreren, en ten tweede moet je een programma hebben die bestanden van news groepen kan downloaden , de voor meer info kan je lezen op ..http://www.tutorialbase.net/
onder de kop "Nieuwsgroepen, FTD"

of
http://www.xs4all.nl/~hugo/Help&hulp.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:54:
ik heb hier aantal ebooks wat eindigt op .lit
weet iemand welke prog je hier voor moet gebruiken op je ppc
microsoft reader
http://www.microsoft.com/reader/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

didio schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:01:
[...]

Volgens mij heb ik ook 1 dode pixel, dat wil zeggen, op zwart beeld zie ik ergens 1 pizel blauw, maar als ik het beeld helemaal wit maak zie ik geen blauwe pixel, het is dus alleen bij zwart, wat is dat?
ja dat is een dode pixel want jouw blauwe pixel staat altijd aan !
dus als je het beeld wit is, dan het staat rood,groen,blauw aan, dat maakt samen wit
als je beeld zwart is dan moeten rood groen & blauw uit staan
bij jou blijft blauw aan staan , dat hoort niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:15:
[...]

ja dat is een dode pixel want jouw blauwe pixel staat altijd aan !
dus als je het beeld wit is, dan het staat rood,groen,blauw aan, dat maakt samen wit
als je beeld zwart is dan moeten rood groen & blauw uit staan
bij jou blijft blauw aan staan , dat hoort niet !
Een dode pixel is wit of zwart, altijd blauw, groen of rood is een dode sub-pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Iemand al contactg geahd ivm de dode pixels en wat hun policy daar in is?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen, ondanks de vele posts van "ik heb em, ik heb em nog niet..."
Vind ik het toch wel prettig te lezen waar mensen em kopen.
Ik heb het hele forum gevolgd, en buiten expansys die erg duur is, en die duitse site,
zoek ik nog steeds naar de ideale deal.
Ik heb een vodafone cashback deal aangevraagd, en hoop snel dit toestel van die cash aan te schaffen. (Aangezien vodafone dit toestel niet aan gaat bieden. )
Ik weet dat iedereen het scherp in de gaten houdt, maar toch...
Van mijn kant wordt het gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil toch niet syncen?
De MDA compact lijkt het ultieme apparaat. Een computer(tje) met telefoon en breedband mogelijkheden. Maar zover ik het kan overzien (heb echt gezocht op de forums) komt het er toch op neer dat je de meest gebruikte applicatie, Office, moet syncen. (Exchange server is best kostbaar voor een particulier.) Is er nu niet een oplossing voor de agenda en takenlijst die je online via outlook kan afhandelen? IMAP werkt voor de email binnen outlook al perfect.Online agenda's hebben natuurlijk het nadeel dat ze niet als een applicatie op je MDA staan en dus niet altijd bereikbaar zijn.
18 dec loopt mijn t-mobile abo af dus ik zit enorm te twijfelen. Het klinkt verder allemaal zo goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:03:
Ik wil toch niet syncen?
De MDA compact lijkt het ultieme apparaat. Een computer(tje) met telefoon en breedband mogelijkheden. Maar zover ik het kan overzien (heb echt gezocht op de forums) komt het er toch op neer dat je de meest gebruikte applicatie, Office, moet syncen. (Exchange server is best kostbanar voor een particulier.) Is er nu niet een oplossing voor de agenda en takenlijst die je online via outlook kan afhandelen? IMAP werkt voor de email binnen outlook al perfect.Online agenda's hebben natuurlijk het nadeel dat ze niet als een applicatie op je MDA staan en dus niet altijd bereikbaar zijn.
18 dec loopt mijn t-mobile abo af dus ik zit enorm te twijfelen. Het klinkt verder allemaal zo goed!
Ik vroeg dit mijzelf ook af, ik heb namelijk geen idee. Maar ik weet dat er wel mogelijkheden zijn om hem te syncen. Ik heb namelijk een collega dit zien doen op een ip, zijn pc stond thuis en diende als server

ik persoonlijk ga morgen betaling er door heen knallen, hopen dat die duitser beetje snel is met opsturen! iemand ervaring met de duitse shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
wat ik persoonlijk wat eng vind is dat de site van xda-developers al geruime tijd offline is : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedster schreef op zondag 12 december 2004 @ 12:11:
[...]
€29,50 x 24 = € 708,00 Dat is verre van GRATIS....
Ehhh 15,00 euro x 24 = 360,00
Dan krijg ik 75 x 24 = 1800 belminuten erbij.
Dat is wel bijna gratis. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje.
Heeft een van jullie al ervaring met het converteren van gewone excell files naar pocket pc?
Ik werk vel met excell m.n. op mijn werk en het lijkt me handig als ik deze kan converteren in deze PDA/Phone?

Ik heb hem dus (nog) niet vandaar dat ik het aan jullie vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 06:16:
Een vraagje.
Heeft een van jullie al ervaring met het converteren van gewone excell files naar pocket pc?
Ik werk vel met excell m.n. op mijn werk en het lijkt me handig als ik deze kan converteren in deze PDA/Phone?
Converteren hoeft niet, gewoon op de sdkaart zetten en openen. :9

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 23:20
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:29:
[...]

Wouw, dat zie ik nu pas, Ik heb het setje met bluetooth meegekregen voor 99 euro. De verkoper liet in hun boekje/folder dat ding zien en daar stond een prijs van 99 euro. Ik denk dat ik dus geluk heb gehad en dat er een fout in dat boekje staat. Zal later dat boekje even ophalen en inscannen welke ik heb gekocht en op de bon kijken welke is afgerekend. Plaatje komt iig overeen met die van 199 euro. Ik ben dus een blij persoon. Was bij mycom in Alkmaar, wellich dat ze er meer willen verkopen voor 99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:15:
[...]

Ehhh 15,00 euro x 24 = 360,00
Dan krijg ik 75 x 24 = 1800 belminuten erbij.
Dat is wel bijna gratis. :9
Dacht dat ze je een relax 225 aan hadden gesmeerd. Dat kreeg ik namelijk aangeboden i.p.v. mijn BEN intro vaak.
Dat kunnen ze vergeten, ze krijgen me nooit meer van mijn BEN intro vaak af. })

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Ruthger schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:53:
Misschien een brutale vraag ;) maar zou je een foto willen maken van de Magician met de ingestoken Sandisk WiFi-kaart? Ben erg benieuwd of de antenne ver uitsteekt!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

T-mobile heeft BlackBerry software beschikbaar gemaakt voor de mda II.

(hier te downloaden bij T-mobile.de)

Nu maar hopen dat ze dit ook voor de Compact doen.. !!! zou wel een erg toffe actie zijn :9~

[ Voor 20% gewijzigd door Gulpener op 13-12-2004 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand em reeds kunnen combineren met een andere aanbieder? (Bijv. vodafone)
Bij blueshop staat ie welliswaar simlockvrij, maar waarom er dan t-mobile bij staat..
Expansys is way duur..
Buiten deze aanbieders ben ik em nog nergens simlockvrij tegen gekomen.
Hoe staan jullie hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat probleempjes met de MDA. Soms wordt ik gebeld en dan gebeurd er niets, na een tijdje krijg ik dan een missed call. Ditzelfde heb ik bij smsjes. Verder wou ik een goede contact/agenda etc. Ik heb nu Pocket Informant wat er goed uitziet, maar het is niet echt handig om een contact te bellen vanuit de contact list, ik moet dan eerst dat nummer selecteren en bij het scherm dat je het kan bewerken kan ik pas op het groene hoorntje drukken voordat ie gaat bellen. Heeft iemand nog andere tips qua software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
In het vorige topic staan foto's met de Sandisk module

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/22279349

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al een car-adapter voor dit device bestaat en waar je die kan kopen? Ik lees op andere fora dat een standaard miniUSB carcharger niet werkt (op een een of andere manier charged 'ie alleen als er ook een dataverbinding is).

'k wil hem gaan gebruiken voor Tomtom, maar zonder oplaadmogelijkheid kom ik in de auto niet ver denk ik ...

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:35
Hallo. Ik heb inmiddels ook al een I-mate JAM besteld, maar wacht nog steeds op de levering.
Ik heb een beetje kunnen spelen met de T-Mobile MDA Compact, maar ik kon niet een mogelijkheid vinden om een mp3 als ringtone in te stellen.

Zijn er hier gebruikers waarbij dat wel gelukt is?
Is het überhaupt mogelijk een mp3 als ringtone in te stellen, of kan dit alleen met wav bestanden?
En dan nog een laatste vraag: Is het mogelijk per contactpersoon een andere beltoon in te stellen en er bijvoorbeeld een foto van de bellende persoon aan te hangen?

Mvg, Pirelly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:09:
Weet iemand of er al een car-adapter voor dit device bestaat en waar je die kan kopen? Ik lees op andere fora dat een standaard miniUSB carcharger niet werkt (op een een of andere manier charged 'ie alleen als er ook een dataverbinding is).

'k wil hem gaan gebruiken voor Tomtom, maar zonder oplaadmogelijkheid kom ik in de auto niet ver denk ik ...

Thanks!
Als het goed is werkt de car-charger van de Orange SPV c500 met de MDA Compact. Ik heb er ff eentje gehaald en laat nog wel weten vanavond of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirelly schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:30:
Hallo. Ik heb inmiddels ook al een I-mate JAM besteld, maar wacht nog steeds op de levering.
Ik heb een beetje kunnen spelen met de T-Mobile MDA Compact, maar ik kon niet een mogelijkheid vinden om een mp3 als ringtone in te stellen.

Zijn er hier gebruikers waarbij dat wel gelukt is?
Is het überhaupt mogelijk een mp3 als ringtone in te stellen, of kan dit alleen met wav bestanden?
En dan nog een laatste vraag: Is het mogelijk per contactpersoon een andere beltoon in te stellen en er bijvoorbeeld een foto van de bellende persoon aan te hangen?

Mvg, Pirelly
MP3 als ringtone : Contacten ---> Tools ---> Photo Contacts : Hier kan je per gebruiker een foto en een ringtone aangeven. Ik heb alle mp3's op de storage card staan, je kan ze dan gewoon selecteren en toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:58:
[...]

MP3 als ringtone : Contacten ---> Tools ---> Photo Contacts : Hier kan je per gebruiker een foto en een ringtone aangeven. Ik heb alle mp3's op de storage card staan, je kan ze dan gewoon selecteren en toevoegen!
Ja die truc ken ik, echter in mijn lijst van extensies staat dus geen mp3, wel een hele hoop andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik het beste syncen met 2 computers en de mda compact, ik heb 1 privee computer thuis en 1 op het werk, dit weekend syncte ik thuis en alles ging goed , nu zit ik op me werk , ging rustig even syncen, en al me contact gegevens op me pda zijn verwijderd 8)7

hoe kan ik dat het beste doen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:07:
[...]

Ja die truc ken ik, echter in mijn lijst van extensies staat dus geen mp3, wel een hele hoop andere.
Apart, bij mij kan je gewoon mp3's OOK toevoegen. (om precies te zijn files met de extensie .mp4,.mid,.3gp,.wav,.asf,.mp3,.wm,.wmv,.wma )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het beste programma om je eigen films (dvd,mpeg,avi) om te zetten naar pocketpc formaat? Ik heb zelf iets geript met dr. divx en dat ging aardig.
Graag hoor ik van jullie welke programma's jullie gebruiken.

Dan weet ik ze wel te vinden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:26
Net een mailtje terug gehad van GSMstunts.nl

Mss dat dit al hier naar boven is gekomen maar die vertelde mij het volgende

T-Mobile heeft het exclusieve recht op de MDA Compact tot eind februari. Daarna zal de Qtek S100 hoogst waarschijnlijk op de markt komen.
Wij zullen deze dan zeker op www.smartphonestunts.nl opnemen.
Als u wilt, dan kan ik u een mail sturen wanneer de Qtek S100 leverbaar is.

Met vriendelijke groet,
Koen
GSMstunts.nl

Nog even wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd zijn My documents te redirecten naar de Storage card? Ik heb de shell folders aangepast in de registry maar dat maakt niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:48:
Wat is het beste programma om je eigen films (dvd,mpeg,avi) om te zetten naar pocketpc formaat? Ik heb zelf iets geript met dr. divx en dat ging aardig.
Graag hoor ik van jullie welke programma's jullie gebruiken.

Dan weet ik ze wel te vinden ;-)
VirtualDub denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile heeft het exclusieve recht op de MDA Compact tot eind februari. Daarna zal de Qtek S100 hoogst waarschijnlijk op de markt komen.

Nog even wachten dus
Pff.. dat worden een lange 2.5 maanden denk ik.. :/

Dus iedereen die em nu heeft, heeft T-mobile??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
Hoe is dat dan met het bericht dat de KPN eind december met de S100 zou uitkomen.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MDA heeft een Mini USB aansluiting, kan je hier een GPS antenne op aansluiten?
Ik heb momenteel een gewone USB antenne, zijn er ook verloopstukjes te koop naar Mini USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.expansys.nl/fo...code=I-MATE_JAM&thread=96

Hmm.. ziet er naar uit dat bij expansys bestellen zowieso niet zon goed idee is op het moment. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:43
Ruthger schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:35:
Hoe is dat dan met het bericht dat de KPN eind december met de S100 zou uitkomen.
Dat heb ik te horen gekregen van Qtek zelf. Ik had een mail naar hun gestuurd om te vragen wanneer de Qtek S100 naar Nederland zou komen ed en toen kreeg ik een mail terug dat de Qtek S100 naar Nederland verscheept zou worden en dat hij de laatste week van december bij KPN te koop zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je pdf. files lezen / openen op de MDA? In de tutorial staat dat het kan met 'ClearVue' , maar dit programma staat niet in mijn programs folder...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:32:
[...]

Pff.. dat worden een lange 2.5 maanden denk ik.. :/

Dus iedereen die em nu heeft, heeft T-mobile??
Ik kreeg vandaag het bericht van eXpansys dat mijn I-mate JAM vandaag verstuurd is.
Redelijk snel gegaan, want ik heb hem op 4 december besteld.

Nog een vraagje.
Ik zie overal software staan voor pda's. Elke keer worden dan de volgende standaards vermeld:
ARM2000, ARM2002, MIPS en SH3.
Welke versie moet ik voor de I-mate JAM gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:58:
Hoe kan je pdf. files lezen / openen op de MDA? In de tutorial staat dat het kan met 'ClearVue' , maar dit programma staat niet in mijn programs folder...... :?
Dit gaat gemakkelijk met de adobe reader voor pocket pc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
Pirelly schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:01:
[...]

Ik kreeg vandaag het bericht van eXpansys dat mijn I-mate JAM vandaag verstuurd is.
Redelijk snel gegaan, want ik heb hem op 4 december besteld.

Nog een vraagje.
Ik zie overal software staan voor pda's. Elke keer worden dan de volgende standaards vermeld:
ARM2000, ARM2002, MIPS en SH3.
Welke versie moet ik voor de I-mate JAM gebruiken?
ARM en Xscale werken met de mda compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

Dagg schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:50:
[...]

Dat heb ik te horen gekregen van Qtek zelf. Ik had een mail naar hun gestuurd om te vragen wanneer de Qtek S100 naar Nederland zou komen ed en toen kreeg ik een mail terug dat de Qtek S100 naar Nederland verscheept zou worden en dat hij de laatste week van december bij KPN te koop zou zijn
Als hij nu ook al te koop is als i-mate JAM, waarom zou dat dan niet als Q-tek S100 kunnen?
Denk dat het meer om de voernaam gaat van MDA Compact?
Lijkt me sterk dat KPN die dingen 2 maanden op voorraad legt, beter ff 2 maanden wachten dan voor hun, dat scheelt weer knaken lijkt me?
Verder hoop ik dat ze gewoon volgende week leverbaar worden bij KPN ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij dixons in drachten is hij los zonder abo te koop voor 529 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:52:
bij dixons in drachten is hij los zonder abo te koop voor 529 euro
De T-Mobile MDA?
En, zo ja, met of zonder simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja. ik heb hem dr 1 gekocht. ik kwam voor 1 met abbonement want volgens mij mogen ze niet zonder verkocht 8)7 worden echter de begon de verkoper meteen dat hij ook zonder abo. te koop was. natuurlijk wel gesimlock maar wel in t-mobile pack oftewel met gratis 256 mb sd kaartje.

Afbeeldingslocatie: http://www.gpfransen.be/gsm/s100.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.gpfransen.be/gsm/s100p910.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:58:
Software staat op applicatie cd die je bij je mda krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 07:08:
ja. ik heb hem dr 1 gekocht. ik kwam voor 1 met abbonement want volgens mij mogen ze niet zonder verkocht 8)7 worden echter de begon de verkoper meteen dat hij ook zonder abo. te koop was. natuurlijk wel gesimlock maar wel in t-mobile pack oftewel met gratis 256 mb sd kaartje.
M.a.w. wel gelocked.. :(
Dat ie los te koop is was volgens mij niet zo onbekend. Ging er meer om of ie zonder SimLock verkrijgbaar is. Zodat ie ook te combineren valt met een andere aanbieder...
Weet iemand of Vodafone em ook onder een andere naam uit gaat geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:52:
[...]

M.a.w. wel gelocked.. :(
Dat ie los te koop is was volgens mij niet zo onbekend. Ging er meer om of ie zonder SimLock verkrijgbaar is. Zodat ie ook te combineren valt met een andere aanbieder...
Weet iemand of Vodafone em ook onder een andere naam uit gaat geven?
In duitsland in elk geval wel. Dus daar ga ik hem bestellen via paypall. Heb me al geregd moet nu wachten op verificatie code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In duitsland wel? Bij die blueshop? Simlockvrij?
Waar is die verificatie code voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een tip: vanaf vandaag is de MDA Compact te krijgen bij de Media Markt inclusief €75,- aan MM waardebonnen. Deze aanbieding heeft t4telecom ook, maar dan krijg je ongeveer dezelfde korting op je abonnement.

Een mooie manier om een 1GB geheugenstripje te verdienen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:41:
[...]

Als het goed is werkt de car-charger van de Orange SPV c500 met de MDA Compact. Ik heb er ff eentje gehaald en laat nog wel weten vanavond of het werkt.
En werkt het? en wat zijn de kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Net een email van Boxwave gekregen dat de ClearTouch screen protectors voor de MDA niet geleverd gaan worden omdat die ook niet blijken te passen.. helaas dus weer verder zoeken.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:05:
In duitsland wel? Bij die blueshop? Simlockvrij?
Waar is die verificatie code voor?
Ja, en Ja..

Die verificatie is een manier om te kijken dat je echte eigenaar bent van de kaart. Deze staat dan op je maandelijks afschrift. Het is eigenlijk alleen maar interessant als je online kunt kijken en dan je reg bij paypall kunt invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en Ja..
Die verificatie is een manier om te kijken dat je echte eigenaar bent van de kaart. Deze staat dan op je maandelijks afschrift. Het is eigenlijk alleen maar interessant als je online kunt kijken en dan je reg bij paypall kunt invullen.
Nou ben ik het even kwijt.. welke kaart moeten ze verifieren?
Ik heb een vodafone cashbackdeal net aangevraagd, van die cash wil ik em aanschaffen.
Moeten ze de simkaart verifieren? Of zit ik er even helemaal naast.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marz01 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:22:
[...]

En werkt het? en wat zijn de kosten?
Ja het werkt, heb er 15 eur voor betaald.. Beetje laat.. Was wel ff vaag dat ie een soft reset kreeg toen ik voor het eerst die stekker erin deed, daarna ging het egwoon goed..

ps. komt er niet nog een topic waarin dat gelul over waar ie wel en niet te koop is emt wat voor abbo etc? Dit schiet niet echt op hier. Het zou leuker zijn als er wat meer inhoudelijk over eht apparaat gepraat wordt ipv wat er nu 9 van de 10 keer gepost wordt..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Heb een MDA Compact is waar is de goedkoopste gps ontvanger bluetooth of SD te vinden,kan iemand mij verder helpen,en waar kan ik GBA ROMS zoals Mario en zo downloaden ?????????????????????????????MVG :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:52:
Ik Heb een MDA Compact is waar is de goedkoopste gps ontvanger bluetooth of SD te vinden,kan iemand mij verder helpen,en waar kan ik GBA ROMS zoals Mario en zo downloaden ?????????????????????????????MVG :) :) :)
Joh, ff 3 dingen:
1) Zoek zelf eens, bijvoorbeeld in de pricewatch of www.pdashop.nl of enkele van de andere aanbieders. Google is je vriend!
2) GBA Roms zijn illegaal en worden daarom niet besproken op GoT
3) Pas je schrijfstijl iets aan zodat het ook nog leesbaar blijft

Ik zit zelf overigens te kijken naar de Emtac Bluetooth GPS III Receiver, vanwege de hoge batt. tijd. Maar deze is zeker niet de goedkoopste.

edit:
2=3

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:29:
[...]

Nou ben ik het even kwijt.. welke kaart moeten ze verifieren?
Ik heb een vodafone cashbackdeal net aangevraagd, van die cash wil ik em aanschaffen.
Moeten ze de simkaart verifieren? Of zit ik er even helemaal naast.. :X
Cashbackdeal :? Als ik vragen mag, wat voorn cashbackdeal heb jij afgesloten? Abbo, gratis maanden, geld terug? Ik heb het namelijk al eens gevraagd of ze aan cashbackdeals doen bij Vodafone maar ik heb daar een nee op gekregen :'( ze konden me wel een paar maanden gratis geven, maar dat houd alleen maar in dat de maand dat je voor het eerst betaald je contract dan pas in gaat, dus 5 maanden gratis bij een 2 jarige verlenging houd in dat je contract pas na 2,5 jaar afloopt. Of ben ik nu verkeerd voorgelicht?

Edit:
Nog een vraag, waarom raak je al je gegevens kwijt op je flash kaartje als je accu EN je backupaccu leeg zijn? Bij een camera raak je je foto's toch ook niet kwijt als de batterijen leeg zijn. Of zit ik er nu naast? Is dit bij normale PDA's ook zo of hebben die dit probleem niet?
Als de backupbatterij leeg is raak je dan ook je gegevens kwijt die in het geheugen van het toestel zelf staan ook kwijt?

[ Voor 21% gewijzigd door Dagg op 14-12-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:26:
[...]

Cashbackdeal :? Als ik vragen mag, wat voorn cashbackdeal heb jij afgesloten? Abbo, gratis maanden, geld terug? Ik heb het namelijk al eens gevraagd of ze aan cashbackdeals doen bij Vodafone maar ik heb daar een nee op gekregen :'( ze konden me wel een paar maanden gratis geven, maar dat houd alleen maar in dat de maand dat je voor het eerst betaald je contract dan pas in gaat, dus 5 maanden gratis bij een 2 jarige verlenging houd in dat je contract pas na 2,5 jaar afloopt. Of ben ik nu verkeerd voorgelicht?
Ik heb een geld terug deal inderdaad. Ik heb Vodafone ook rechtstreeks gebeld, en daar doen ze idd niet echt veel, ik heb via een andere site een 150 abbo aangevraagd voor 2 jaar, en dan krijg ik een geldbedrag teruggestort van 404,- euro.
Ik kan de betreffende site wel posten, weet alleen niet of dat mag.. (valt dat onder reclame?) :X

Van dat geldbedrag wilde ik grotendeels een simlockvrije aanschaffen, aldus mijn zoektocht..
Overigens contract moet ik nog opsturen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de totale kosten bij bueshop/ denk er zelf aan om het daar te halen aangezien er volgenstelecomvergelijker alle abbo combis duurder uitvallen dan 450 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er bij de MDA van T-mobile een backup batterij bij? Als ik namelijk mijn batt. check staat er backup batt. none. Moet ik dan instellingen wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
Dagg schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:26:
[...]

Edit:
Nog een vraag, waarom raak je al je gegevens kwijt op je flash kaartje als je accu EN je backupaccu leeg zijn? Bij een camera raak je je foto's toch ook niet kwijt als de batterijen leeg zijn. Of zit ik er nu naast? Is dit bij normale PDA's ook zo of hebben die dit probleem niet?
Als de backupbatterij leeg is raak je dan ook je gegevens kwijt die in het geheugen van het toestel zelf staan ook kwijt?
je gegevens op de sd kaart raak je niet kwijt tenzij je die zelf wist. De gegevens in de ram van je pda raak je kwijt zodra je een hard reset doet of in het geval dat allebei je batterijen (normale +backup) leeg zijn. Aangezien de kans dat dit gebeurt vrij klein is hoef je je geen zorgen te maken. Maar af en toe een backup maken is wel erg verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:49:
Zit er bij de MDA van T-mobile een backup batterij bij? Als ik namelijk mijn batt. check staat er backup batt. none. Moet ik dan instellingen wijzigen?
Uhm die MOET er zelfs bij zitten. Die batterij is namelijk voor als je normale accu of helemaal leeg is, of verwisseld wordt. Die backup batterij houdt je gegevens dan nog ongeveer een half uur vast. Zonder backup battery zou je dus steeds je gegevens helemaal kwijt zijn en is je toestel weer helemaal gereset.

Verder kun je er weinig aan instellen. Bij mij staat hij gewoon bij settings->system->power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:40:
[...]

Ik heb een geld terug deal inderdaad. Ik heb Vodafone ook rechtstreeks gebeld, en daar doen ze idd niet echt veel, ik heb via een andere site een 150 abbo aangevraagd voor 2 jaar, en dan krijg ik een geldbedrag teruggestort van 404,- euro.
Ik kan de betreffende site wel posten, weet alleen niet of dat mag.. (valt dat onder reclame?) :X

Van dat geldbedrag wilde ik grotendeels een simlockvrije aanschaffen, aldus mijn zoektocht..
Overigens contract moet ik nog opsturen.. :)
Ik weet dan welke site je bedoeld, mobielinternet.nl maar dan anders ;) :P
Maar ik kom overigens bij een 150 2 jarig op 462 uit maar goed. Het probleem is alleen dat je niet je abbo kan verlengen das wel jammer.

Maar zijn er meer mensen die problemen met het bellen hebben met de MDA Compact? dus weinig gehoor door slechte speaker enz. En wat is de levensduur van da batterij, en vermeld even wat je dan ongeveer de hele dag met de Compact doet, of laden jullie hem standaard elke avond op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

broodjepoep schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:56:
[...]

Maar af en toe een backup maken is wel erg verstandig.
en die gegevens van die backup komen die op je computer of op die SD kaart?
Is 't niet mogelijk om alle programmaatjes die je op de MDA-compact zelf hebt staan (op die 128 MB) gewoon op de SD kaart te zetten? Als dan eventueel alles gewist wordt op de MDA zelf kun je het snel vanaf je SD kaart weer op de MDA zetten!? Of is dit onzin

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 14-12-2004 14:05 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Nog even een opmerking over Vodafone met betrekking op de MDA Compact/Qtek S100, deze zal net zoals de Qtek 9090 nog een poos op zich laten wachten :'( Het probleem wil dat Vodafone nu bezig met het testen van de Qtek 9090 en het verloopt niet echt soepel :| De software ligt namelijk dwars met het netwerk en ze zijn nu dus bezig om die problemen op te lossen en dat kan nog wel even duren vrees ik. Dit krijg je te horen als je met Vodafone Business belt en vraagt of ze de Qtek 9090 hebben of binnen kort krijgen. Jammer maar helaas... :Z

Edit:
Typo's

[ Voor 4% gewijzigd door Dagg op 14-12-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:01:
[...]

Ik weet dan welke site je bedoeld, mobielinternet.nl maar dan anders ;) :P

Maar ik kom overigens bij een 150 2 jarig op 462 uit maar goed. Het probleem is alleen dat je niet je abbo kan verlengen das wel jammer.
Nee, toch een andere site.. Hmm.. Kon ik elders 60 euro meer krijgen. :(
Over dat verlengen, geen idee eigenlijk.
Zoniet, sluit ik over twee jaar wel weer een nieuw nummer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
Je kan er voor kiezen om een backup te maken op je pc of op je sd kaart. Op je pc gaat via activesync. Op je sd kaart via xbackup die in het programma menu van de mda compact staat. Hier kan je opgeven waar de backup moet plaatsvinden.

Ik installeer zelf de programma's allemaal op mijn sd kaart. Zo af en toe maak ik een backup zodat in in het geval van een hard reset (wat kan voorkomen) ik niet alle contacts/kalender afspraken en programma's kwijt ben. Het is namelijk een hoop gedoe om dit allemaal weer opnieuw te installeren. Je kan dus NIET gewoon de programma's naar je sd kaart kopieren omdat dan de verwijzingen in het besturingssysteem van je mda compact (windowns mobile 2003 se) niet meer kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:16:
Nog even een opmerking over Vodafone met betrekking op de MDA Compact/Qtek S100, deze zal net zoals de Qtek 9090 nog een poos op zich laten wachten :'( Het probleem wil dat Vodafone nu bezig met het testen van de Qtek 9090 en het verloopt niet echt soepel :| De software ligt namelijk dwars met het netwerk en ze zijn nu dus bezig om die problemen op te lossen en dat kan nog wel even duren vrees ik. Dit krijg je te horen als je met Vodafone Business belt en vraagt of ze de Qtek 9090 hebben of binnen kort krijgen. Jammer maar helaas... :Z

Edit:
Typo's
Zou dat inhouden dat de S100 softwarematig ook dwars zou liggen bij hun netwerk?
Heeft iemand al een Vodafone sim geprobeerd bij zijn S100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik roms vinden voor gba emulatror voor de mda????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om programma's/games/.. in een aparte map te krijgen in de storage card? in plaats van alles in de root ervan.

kan namelijk alleen aangeven om iets in main memory storage en storage card te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:44:
waar kan ik roms vinden voor gba emulatror voor de mda????
Heb je al gevraagd, en zal je geen antwoord op krijgen omdat het warez zijn.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-0ne

real-0ne

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:48:
is het mogelijk om programma's/games/.. in een aparte map te krijgen in de storage card? in plaats van alles in de root ervan.

kan namelijk alleen aangeven om iets in main memory storage en storage card te installeren.
als er word gevraagt of je de standaard directory wilt gebruiken, kies je toch gewoon nee???

[ Voor 19% gewijzigd door real-0ne op 14-12-2004 14:56 ]

De enige echte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:22:
[...]

Zou dat inhouden dat de S100 softwarematig ook dwars zou liggen bij hun netwerk?
Heeft iemand al een Vodafone sim geprobeerd bij zijn S100?
Ik krijg ineens bibbers, ligt de Magician ook op z'n gat op het KPN-netwerk? Of heeft iemand 'em werkend met KPN? Lijkt me wel toch?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:56:
[...]

Uhm die MOET er zelfs bij zitten. Die batterij is namelijk voor als je normale accu of helemaal leeg is, of verwisseld wordt. Die backup batterij houdt je gegevens dan nog ongeveer een half uur vast. Zonder backup battery zou je dus steeds je gegevens helemaal kwijt zijn en is je toestel weer helemaal gereset.

Verder kun je er weinig aan instellen. Bij mij staat hij gewoon bij settings->system->power.
Hoe ziet die er dan uit? net zo groot en wit als de gewone batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:15:
[...]

Hoe ziet die er dan uit? net zo groot en wit als de gewone batterij?
Die zit als het ware in de Compact ingebakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

real-0ne schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:53:
[...]

als er word gevraagt of je de standaard directory wilt gebruiken, kies je toch gewoon nee???
neeh dat bedoel ik niet

als ik bv iets op de storage card installeer. wil ik kunnen aangeven in welke map ik het in de storage card hebben wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dag mensen, ik heb eindelijk m'n mda binnengekregen, maar hoe verander ik die standaard shortcuts op m'n todayscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:21:
dag mensen, ik heb eindelijk m'n mda binnengekregen, maar hoe verander ik die standaard shortcuts op m'n todayscreen?
Als je nou is ff het boekje leest zie je dat snel genoeg... bij settings-> today kan je kiojken dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:16:
[...]

Die zit als het ware in de Compact ingebakken...
Bij mij staat er:

main battery bijv 34 %
backup battery : none

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan TechnoTux: dat heb ik gezien, maar daar kun je de shortcuts alleen maar naar bovenof beneden laten zetten, want de knop options doet niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:25:
[...]

Bij mij staat er:

main battery bijv 34 %

Klopt dit?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw heeft iemand pocketsnes aan de praat gekregen?

hij werkt wel bij mij, hij wil alleen geen roms vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:45:
Wat zijn de totale kosten bij bueshop/ denk er zelf aan om het daar te halen aangezien er volgenstelecomvergelijker alle abbo combis duurder uitvallen dan 450 euro
Ik heb nog een andere Duitse site gevonden waar de MDA Compact wordt aangeboden. Ook hier simlock-vrij. Prijs is EUR 426,00.

Zie de volgende link: www.mobilejoker.de/index2.html

Kies: Handy ohne vertrag --> div. Hersteller --> T-Mobile MDA Compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:25:
[...]

Bij mij staat er:

main battery bijv 34 %

Klopt dit?
Ik neem aan van wel. Als er bij je main battery 0% staat dan gaat de backup battery pas in werking. Dus 0% en backup battery 80% (denk k, kan iemand dit controleren!?)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.