Toon posts:

Draadloze koptelefoon?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een echte gamers (pc) draadloze koptelefoon.
Het liefst zo'n compact ding, dus niet zo een die je hele hoofd bedekt.
Het budget is niet vastgesteld, dus alle suggesties zijn welkom.

Alvast bedankt.

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 21:59

vehpol

Go Go Gadget!

Ga eens vergelijken en kijken op bijv. www.kieskeurig.nl. De vraag zoals je die nu geformuleert hebt is gewoon te algemeen.

Ceci n'est pas une signature!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Het vorige topic ( Wat raden jullie mij als DE draadloze koptelefoon? ) is niet voor niks gesloten. We hebben hier liever niet dat mensen enkel een vraag stellen "welke (vul hier wat in) moet ik kopen?", en verder vrijwel niks. Dit is omdat we minstens enig vooronderzoek verwachten om de tips of discussie nog openig niveau te houden. Je geeft zelf al aan er niks van te weten en dat is eigenlijk het allereerste punt waar je aan moet werken :). Stap bijvoorbeeld eens wat winkels binnen, luister naar wat koptelefoons, draadloos of anders gewoon met draad, weet je in ieder geval wat er mogelijk is. Ga dan op internet op zoek naar wat modellen van fabrikanten (die je bijv. bent tegengekomen in de winkels of loop de pricewatch (http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/453) eens langs).

Zet wat spul op een rij en mocht je dan vragen hebben dan kun je ze hier gerust stellen. Maar doe eerst zelf wat voor onderzoek, daar help je jezelf echt mee :)

Zie verder ook onze policy: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.