Casema ook in 2005 omhoog

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 15:49

redyak

Try and Fail

Topicstarter
Ben net van de ADSL af en dan lees je het upgrade artikle. Maar wat scherts mijn verbazing (in mijn mailbox)

Uw internetsnelheid wordt verhoogd!

Beste Multi-abonnee,

Goed nieuws! Om u nog meer internetplezier te kunnen bieden, verhoogt Casema tussen nu en 31 maart 2005 de snelheid van het internetproduct Multi. Hiermee gaat de snelheid van 1536/192 kbit/s naar 2000/520 kbit/s. U hoeft verder niets te doen en uiteraard blijft de prijs gelijk. Zo zit u voor nu én in de toekomst goed bij Casema.

Meer informatie over de snelheidsverhoging vindt u op de Casema-website. Wilt u de actuele snelheid meten vóór de verhoging en achteraf, test het eens op speedtest.nl en ervaar het verschil!

Wij wensen u veel en snel internetplezier.

Met vriendelijke groet,

Marco ten Oever
Manager Customer Relations
Casema

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

• b..RAM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 12:26
fijn voor je... 8)7

• redyak
  • Laatst online: 01-02 15:49

redyak

Try and Fail

Topicstarter
Waarom nou zo'n opmerking, mogen dit soort postings niet. Als je wil switchen dan wil je toch weten wat er te halen is. En abbonnees weten het toch eerder.

Daarbij heeft Casema de primeur van 10 mbit download voor de heavy users. Iets waar ADSL niet aan kan komen. In het artikel geeft men zelfs aan tot 70 mbit te kunnen.

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Verwijderd

Tuurlijk mag je dat b..RAM is gewoon een associale klootzak. Het bericht van de verhoging is naar ik meen enkele dagen geleden hier ook al wel behandeld :)

Verwijderd

Ik ben net 1 maand van ADSL af ten gunste van de Casema kabel vanwege de snelheid en prijs.
Ben dus best blij dat ik straks veel sneller ben( vooral de upload die naar 65KB/s gaat) dan mn afgelopen adsl abbo en 10 euro in de maand goedkoper ben.
Tevens geen datalimiet! das is ADSL land wel anders voor die prijs ;)
Nu maar afwachten wanneer bij mij de snelheid omhoog gaat.
iemand info waar ze beginnen met upgraden?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 19:08 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
zie dit topic
:)

[ Voor 157% gewijzigd door Satch op 08-12-2004 19:15 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

metal14 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:12:
wou naar het andere topic : Nu ook casema 10 mbit linken maar kan em niet meer vinden 8)7
Snel editen he.. foei!

[ Voor 20% gewijzigd door RaZ op 08-12-2004 19:16 ]

Ey!! Macarena \o/

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 13:11
Pfoei.... :> Ik heb net mijn adsl per eind februari 2005 opgezegd en kan per december 2004 kabel nemen hier.

2 maand voor €35,- ter kennismaking , dit wil ik dus doen , geen geld en zo kan ik mooi 2 maand kabel proberen terwijl m'n adsl aansluiting nog bestaat. :9

Bevalt de kabel dan verloopt mijn adsl gewoon , beval het niet neem ik een andere adsl provider met hun aanbieding ( dit abbo is immers afgelopen) en houdt ik dus adsl.
8)

Ik DENK echter dat kabel gezien zijn snelheid /prijs verhouding (hier i.i.g) het wel wordt.
Ik hoor tenminste van kennissen uit de buurt totaal geen problemen, dus konden de uitvallen etc wel eens bijna tot het verleden gaan behoren (?).

Nu schrok ik dus ook net als topic starter van dit gerucht dat ADSL omhoog zou gaan in snelheid en twijfelde ik of ik hier welk verstandig aan deed, dus als ook kabel omhoog gaat (gerucht of waarheid?) dan blijf ik dus bij mijn plan..hoe het ook zij..ik heb tot eind maart 2005 om te vergelijken ;)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
heb jouw bericht niet gezien voor dat ik em editte hoor.. Deed et nogal langzaam :P

• Korakal
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

10 mbit bij casema :-)

we houden het centraal B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.