[data weg] tegen beter weten in....

Pagina: 1
Acties:

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
...toch maar even vragen of er niet wat te redden valt

wat heb ik gedaan:

hd1 master met daarop 3 ntfs partities, os = winxp
hd2 slave 3 ntfs partieties aangemaakt met pm8.

ik wilde van hd2 hd1 maken en omgekeerd en (dus) windows instaleren op hd2.
tijdens de setup kreeg ik te zien dat de schijf niet gepartitioneerd was (?)
ik geprobeerd aan te maken maar hij was evengoed niet te formateren door setup.(?)

lang verhaal kort > de schijf waarop ie het wilde zetten was m'n oude schijf en dus de verkeerde en wsk is de partitie tabel naar z'n grootje.

met easy recovery kan ik hem benaderen maar alleen in de raw mode en daar heb ik niet veel aan en hij vind ook niet veel meer.

de brandende vraag, kan ik nog aan m'n data geraken of is het gewoon dikke vette pech?

(ja, ik heb de faq gelezen en de search gebruikt maar zou graag een antwoord van iemand hebben die hetzelfde heeft gehad)

tijd voor verandering.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je al eens hier gekeken? Hier worden enorm veel programma's genoemd, waarvan een aantal echt goed zijn. GetDataBack(NTFS) is bijvoorbeeld erg populair, en heeft hier ook wel eens ~ 50GB aan data terug weten te toveren.

GetDataBack is niet gratis, maar ik denk dat je voor een grote hoeveelheid kostbare data wel een paar eurotjes kan missen.

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
hartelijk dank,
gdb lijkt het idd veel beter te doen als easyrecovery.

punt met de faqqen en de search enzo vind ik dat je z'oooooooooooooon overdaad aan mogelijke oplossingen krijgt dat je feitelijk nog nix weet.

nu dus wel en dat scheeld me een hoop tijd en geerger.

tijd voor verandering.