Super cool spel idd ,
maar ik hang eigenlijk een beetje vast , en dat is dat ik de schat van black beard niet vinden kan ,
er staat "Search South east OF florida keys"
ik heb de map ook al helemaal compleet van blackbeard,
en er staat ook helaas geen treasure mark stone op de map ,
ik ben bij florida keys geweest , en groot is dat hele eiland niet .
maar ik kan hem echt nergens vinden op dat eiland ,
maar onmdat er staat OF florida keys , weet ik nu niet of het wel op dat eiland moet zijn ,
dus ben ik eens rond gaan zoeken richting zuid oost ,
maar waar ik ook aan land ga ik vind hem Niet , hehe
kan iemand mij meschien eens helpen ?
meschien een screenie met de plaats ofzo?
Beelzebub schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:13:
Ik ben nu ook al een tijdje bezig met Pirates! Ik heb al aardig wat piraten verslagen enzo en 2 schatten gevonden maar verder nog niks bijzonders.
Wanneer kan ik een stad aanvallen? Ik heb vanmiddag geprobeerd een stad aan te vallen maar meestal ging ik gewoon de stad in maar soms kon ik ook gewoon vechten. waar ligt dat aan of dat kan? en wat is het nut eigenlijk?
Nou ,
Je kan een stad elke stad proberen aan te vallen ,
maar dan moet je op land gaan en dan naar het stadje lopen ,
en dan vraag die wat je wilt
als je geen war hebt met dat stadtje kan je kiezen tussen Attackt town , of Enter Town , Leave Town ,
moet wel ervoor zorgen dat je genoeg piraten hebt voor je gevecht , anders kan je idd nix aan vallen ,
want als je war hebt met het stadje wat je gaat aanvallen , en je komt met 40 piraten aan zetten,
en de tegen partij heeft 240 bv
dan kan je alleen kiezen tussen Sneak into town , of Leave town
dat werkt niet bij alle steden , want soms loop ik via land naar een stadje en dan kan ik nix kiezen , maar zit ik gewoon meteen in de stad .
dat wat bezonder is , dat als jij het spel eindigt , wat jij na het piraten leven hebt opgebouwt ,
ja dat kan je eens voor de lol doen ,
ga je naar een stad en doe je retire pirateship , en dan zie je wat je berijkt hebt met je leven , na het piraten leven
echt wel super cool ,
[
Voor 3% gewijzigd door
Nutser op 23-12-2004 12:44
]