Ik had problemen met me xp en ik dagt nou zet er ff een schone xp op, dat dus gedaan ging zonder probleem tot hij ging opstarten, ging hij chkdsk doen en al die shit me zwevende bestanden vewijderen en herstellen, ik dagt zo
wtf gaat ie doen maar heb hem gewoon ze gang laten gaan dagt dat het wel goed zat nou niet dus. Toen hij klaar was ik ff kijken of alles er nog opstond nee dus. al me films wegen spellen :(
ik kijken op internet en zag dat het waarschijnlijk te maken heeft met windows update van hds groter dan 137 gig. Maar nu als ik me bestanden die nog op me hd staan allemaal selecteer en doe eigenschappen zegt ie dat alles 124 gig is terwijl als ik op me hd ga staan in deze computer en zeg eigenschappen zegt ie dat ik 146 gig heb verbruikt
dus dat wil zeggen dat ik ongeveer 20 gig mis wat er eigenlijk wel opstaat en dat zijn denk ik de films omdat die ongeveer ook zo groot was die map. Heb al wat geprobeerd met GetDataBack enzo maar is nog niet gelukt. Wat moet ik doen ???
Wat ik na de instalatie aleen heb geinstaleerd zijn alle updates van xp behalve sp2 en norton internet security en antivirus 2004.
Wat ik na de instalatie aleen heb geinstaleerd zijn alle updates van xp behalve sp2 en norton internet security en antivirus 2004.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 11:26 ]