Eerder had ik al eens gepost over een kapotte dvi uitgang, daar zat een pixel storing op. Nu heb ik na een maand wachten een totaal nieuwe kaart gekregen. Die zelfs een nieuwe opbouw heeft, aan de zijkant tegenovergesteld aan de moederbord zijde zit een metalen strip die de kaart erg stevig maakt. Ook staat op de stikker met de S/N informatie niet V1.0 maar V1.1.
Het stomme is, ook deze kaart heeft een storing op de DVI uitgang nummer 1, nummer 2 heeft helemaal nergens last van
. En na 1 keer de dvi kabel heen en weer geruild te hebben met alles uit doet DVI 1 uitgang het helemaal niet meer
. Nu heb ik voorlopig nog wel garantie, heb alleen geen zin om weer een hele tijd te moeten wachten.
Iemand anders met een vergelijkbaar probleem, er moeten er meer zijn aangezien ik het nu al 2 keer heb gehad? De kaart trouwens altijd met liefde en respect behandelt, mijzelf esd ontladen voor dat ik de kaart aanraak. Of enig idee waar het aan kan liggen, misschien toch mijn systeem?
pentium 4 2.8 HT
p4p800
2x512 3200 mb
120 gig 2mb cache
neovo s-17
Gebruik nu de 66.93 drivers, van de nvidia website.
Het stomme is, ook deze kaart heeft een storing op de DVI uitgang nummer 1, nummer 2 heeft helemaal nergens last van
Iemand anders met een vergelijkbaar probleem, er moeten er meer zijn aangezien ik het nu al 2 keer heb gehad? De kaart trouwens altijd met liefde en respect behandelt, mijzelf esd ontladen voor dat ik de kaart aanraak. Of enig idee waar het aan kan liggen, misschien toch mijn systeem?
pentium 4 2.8 HT
p4p800
2x512 3200 mb
120 gig 2mb cache
neovo s-17
Gebruik nu de 66.93 drivers, van de nvidia website.