Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Eigenlijk moeten we masaal virussen gaan mailenDit bericht is gescanned op virussen en andere gevaarlijke
inhoud door MailScanner op Tutanekai/Leijdeckers.nl en lijkt schoon te zijn.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Offtopic:
5000ste post !
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Postslet
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
idd
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
en ook een beetje de boel aan het verneuken
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 00:04 ]
Intentionally left blank.
Argh, als je nou ff oplette had je t juist kunnen spellen. Het is 'sent', simple past tense bij een irregular verb enzo.
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
die van mij telt toch wel dubbel? Het zijn immers mijn html-rechten waar het om gaat ennuhm.. als ik ze niet opgegeven had hadden we geen nieuwe statsposter gehad en dan hadden we steeds latere stats gehad ennuhm.. dan was uiteindelijk DPC ten onder gegaan..Pim. schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:10:
2x een mail sturen betekend niet dat je stem twee keer meetelt MD
Dus...
Zou je denken, zullen we er even over corresponderen via de mailWessie schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:41:
[...]
Ik denk (gok) dat we dezelfde gekozen hebben
Al die dee's en tee's, je wordt er gek vanJustMe_ schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:18:
gestemtkep ut in het onderwerp gezet, dat willen jullie toch altijd?
Het is maar goed dat ik mezelf niet heb opgegeven voor deze stemming
Zet anders een exit-poll opFear-factoR schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:24:
[...]
Zou je denken, zullen we er even over corresponderen via de mail
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
VERMELD AUB UW GOT NICK OOK !!!
help :?
(en vraagt zich af waarom een banaan krom is waarom... nee laat maar...
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
mail kon niet verstuurd worden... zal wel weer aan mijn pc liggen
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Hmm, komt ie nu meePim. schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:20:
VERMELD AUB UW GOT NICK OOK !!!
Kijk bij mij maar achter het @
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
We willen controleren of de mensen die stemmen ook daadwerkelijk op /5 komen. Anderen hebben hier totaal niets mee te maken en hebben daarom ook geen stemrecht. Dit klinkt allemaal wat overdreven, maar is simpelweg om te voorkomen dat er mensen opgeroepen worden om te stemmen op een bepaald persoon terwijl het ze zelf helemaal niet raakt.fsfikke schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:38:
Mail sen(t/d) [afbeelding]. Waarvoor hebben jullie eigelijk de GOT-nick nodig?
(Je hele subteam/familie aan het werkt zetten bijvoorbeeld, terwijl ze nooit op t.net komen.)
Ehm.. jij moet beter leren lezenMortalPiso schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:37:
[...]
Hmm, komt ie nu mee
Kijk bij mij maar achter het @
Het staat gewoon in de eerste zin van dit topic... Niet dat ik alles heb gelezen (Pim. schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:51:
Ok lui, het is weer zover, jullie mogen weer een statsposter kiezen. stuur een mail naar poll@dutchpowercows.org met daarin je voorkeur en GoT naam. Alle inzendingen worden door 4 mensen ontvangen en onafhankelijk geteld. Als de instuurtermijn voorbij is posten we hier wie gestemd heeft en waar zijn stem heen gegaan is.
Verwijderd
Aap vs Konijn en dat allemaal tussen deVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:48:
wie ?? waar ? wat ??? /me moet bongo alvast uit zijn kooi halen ??![]()
Verwijderd
en als tandenstokers
Verwijderd
Hier is het vorige slagveld wat 'ie gemaakt heeft;
[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 11:14 ]
Verwijderd
De telling kan beginnen (usa style, met hertellingen enzo
Zelfs in de USA zijn de uitslagen sneller binnenPim. schreef op zondag 12 december 2004 @ 17:53:
Het is rond 18:00 uur, de stembussen zijn gesloten
De telling kan beginnen (usa style, met hertellingen enzo)
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Blue_man schreef op zondag 12 december 2004 @ 20:34:
Ben ik nou te laat om nog kandidaat te worden?
Slaapt hij gek? Ondersteboven ofzo?Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:02:
glurp om 21.00 uur 's avonds online ?? die slaapt gek
[ Voor 28% gewijzigd door Rollerjooster op 12-12-2004 21:10 ]
Forza Mucca!
Ik vond het zowiezo wel een moeilijke keuze en dat de gene die het is geworden succes ermee en de andere natuurlijk ook met hun (mischien) toekomstige sollicitatie.
Voor dat ik dat ook vergeet je weet maar nooit
No signature found
De uitslag kan natuurlijk op WDO gevonden worden:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=400
Gefeliciteerd !
Verwijderd
Verwijderd
Dat je maar veel en vooral vroege stats mag gaan posten
Verder wil ik nog iedereen bedanken die toch op mij gestemt hebben
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 10:09 ]
En niet al te veel bongo hier loslaten he?
Feli Henk, de rekening zie je vanzelf verschijnenVerwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:22:
maatregelen tegen onze dms-aap zijn al getroffen. krijgt doos 2 weken te logeren
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Ben nog steeds meer gecharmeerd van koeien dan van apen, maar in combinatie met stats kan ik een aap ook wel aan
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
proest jij vroeg opstaanBlistimo schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:58:
Veel plezier met mijn oude html-rechten SoulfiguurIk heb ze de afgelopen tweeënhalf jaar behoorlijk uitgewoond, maar ze hebben de afgelopen maanden gehad om bij te komen, dus ik denk dat ze je veel plezier gaan opleveren. Pas overigens wel op op de zaterdagochtenden, ze zijn eraan gewend ook dan vroeg op te staan, dus als ze vervelend worden moet je maar ff een gil geven, dan heb ik nog wel wat tips voor je
ps - Kun je Bongo niet een keertje op de Polen @rc5 af sturen ?
Dus wij hebben altijd om 5 uur stats
* iisschots word heel erg blij
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Gefeliciteerd Soulmaster, ondanks dat ik niet op jou en Bongo heb gestemd wens ik je veel vrucht- en leesbare DPCH's toe
[ Voor 3% gewijzigd door MarcyDarcy op 13-12-2004 12:42 ]
Verwijderd
http://www.vandale.nl/opz...e=padding-bottom:10px;%3E
en hij is niet van plan om daar ook maar iets aan te doen
neej johVerwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:03:
[...]
Nope
Dus dat spreekwoord moeten we maar eens gaan aanpassen in de dikke vandalen
Soulmaster feli joh
FFies gecorrigeerd voor nu je statsposter bentVerwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:11:
proest jij vroeg opstaanhier gaat 7 dagen per week de wekker om half 5 ' s 4 uur ochtends
Enne ... zaterdag beginnen? Ik neem aan dat je dacht dat het vandaag vrijdag was
Jammer Allied. Volgende keer beter.
Strix (Skullflame)
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Magoed: Gefeliciteerd met je Statsposterschap!
En Allied: gewoon blijven proberen!
Maar ik hou je wel in het oog! Als ik op het werk kom om 8u, en ik vind geen stats van FaD, dan hoor je het wel
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Feli Henk en welkom in de rangen van de statsposters!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Goed gegoktWessie schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:41:
[...]
Ik denk (gok) dat we dezelfde gekozen hebben
Gefeliciflapsteert Henk
Ik denk dat Soul de andere statsposters helemaal gek gaat draaien, met stats @ 5 AM
(HoofdStatsposterFromHell)
help :?
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Over een uur de eerste stats graag! En natuurlijk een leuk verhaal erbij (vergeet de spellchecker niet
Loeibaar.nl
[ Voor 4% gewijzigd door Oezie Woezie op 14-12-2004 05:12 ]
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Dat is niet best als je niets meer ziet
Maar ik denk dat er eerst html rechten verzorgt moeten worden en dat moet door zorg van de GoT mods
Bedankt Allied en -Intelligence voor het eveneens beschikbaar stellen. Extra kudos voor Allied vanwege het wederom mislukken. Gelukkig lag het niet alleen aan mijn stem, anders had ik me bijna schuldig gevoeld....
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Feli soulmaster dat je maar veel dpch's mag posten die wij kunnen vol spammen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:24:
* Schapie begint pas dit weekend met posten of aankomende weekmoet eerst wat prive dingetjes regelen ( heb ziekenhuisdagen voor de boeg namelijk )
No signature found