Ok lui, het is weer zover, jullie mogen weer een statsposter kiezen. stuur een mail naar poll@dutchpowercows.org met daarin je voorkeur en GoT naam. Alle inzendingen worden door 4 mensen ontvangen en onafhankelijk geteld. Als de instuurtermijn voorbij is posten we hier wie gestemd heeft en waar zijn stem heen gegaan is.
Het is dus niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt, wel mag je natuurlijk aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig
Wel willen wij, de statsposters, vragen om iemand te kiezen op grond van zijn kwaliteiten. Lees daarom het stukje wat ze ingezonden hebben goed door en laat dit meewegen in je keuze. Het gaat namelijk om de beste statsposter en niet omdat hij bij jou in het team zit of dat je iemand graag mag. Het is namelijk de bedoeling dat hij voor langere tijd stats post op een leuke en leesbare manier en dat kan alleen als we de beste kiezen
Lees en geniet:)
De mensen die op dit moment gesolliciteerd hebben zijn (alfabetischelexicomoeilijke volgorde):
Allied
Intelligence
Soulmaster
Allied:
Het is dus niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt, wel mag je natuurlijk aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig
Wel willen wij, de statsposters, vragen om iemand te kiezen op grond van zijn kwaliteiten. Lees daarom het stukje wat ze ingezonden hebben goed door en laat dit meewegen in je keuze. Het gaat namelijk om de beste statsposter en niet omdat hij bij jou in het team zit of dat je iemand graag mag. Het is namelijk de bedoeling dat hij voor langere tijd stats post op een leuke en leesbare manier en dat kan alleen als we de beste kiezen
Lees en geniet:)
De mensen die op dit moment gesolliciteerd hebben zijn (alfabetischelexicomoeilijke volgorde):
Allied
Intelligence
Soulmaster
Allied:
IntelligenceJa mensen daar is hij weer.
Die gek die weer gaat solliciteren naar de functie statsposter.
Na al twee keer net verloren te hebben zou je denken drie maal is scheepsrecht.
Maar dat ligt natuurlijk aan de leden van DPC.
Waarom zou je nou stemmen voor Allied
Hij is altijd vroeg wakker en kan dus altijd lekker vroeg stats posten.
Hij gaat vaak laat naar bed waardoor hij de stats ook zou kunnen posten als ze vers van de pers komen.
Ook in het weekend is hij vroeg op om te kunnen posten.
Hij weet veel van veel projecten waardoor hij dus ook alle DPCH’s kan posten.
Het IRC kanaal voor statsposters zit hij altijd in.
Kennis van HTML is geen probleem.
Er zijn uiteraard nog wel tig redenen te bedenken, maar deze leken mij het belangrijkste.
Nu dus eens kijken of de Nederlandse spreekwoorden kloppen en of drie maal echt scheepsrecht is.
Gr,
Alliedcomputers.
SoulmasterHallo,
Ik ben Intelligence (sommigen van jullie kennen mij wel) en ik doe hierbij een gooi naar de vacature statsposter.
Ik ben 18 jaar en vaak nog laat op, dus stats zullen dan wel vroeg gepost kunnen worden. En ik moet elke werkdag ook om 07:15 met de bus dus een half uurtje eerder uit bed is zeker geen probleem.
Irc is ook zeker geen probleem, heb toch al een irc verslaving dus dan kan sorcerynet er ook nog wel bij. :-)
Ik denk/hoop nog van jullie weer te horen,
Groeten,
Intelligence
Stemming sluit op 12-12-2004 rond 18:00 uurSoul in de aanval!!!
En waarom Soul statsposter wil worden.
elke dag ( ja elke dag ja ) om half 5 wakker dus snelle stats
werelds grootste statsverslaafde
krijg /5 met geen mogelijkheid uit mijn favorieten
irc verslaafde en #dpc onderspammer
baas van Bongo ( voor mochten jullie dus niet op mij stemmen J )
Ik hou niet van die enorme lange sollicitatiebrieven maar wel van verhaaltjes en STATS .
Een stem op mij is een stem op ………… << invullen naar keuze
Greetz
Soulmaster ( aka Henk )
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME