Nou ik heb de speler ook en heb toch weer andere ervaringen dan sommige hier

(ik kom overigens af van een creative muvo, de eerste zonder lcd)
De geluidskwaliteit vind ik zelf SUPER, je moet gewoon niet aan WOW/SRS/TB zitten.
WOW is mooi maar bij sommige nr's gaat je kwaliteit er wel erg op achteruit. Bijv bij nobody's home van avril lavigne klinkt het gitaar voor geen meter. SRS geeft het zelfde effect. TB klinkt nog het beste maar ik heb gemerkt dat je met de oordopjes die erbij zitten veel meer bas krijgt dan bij mijn eigen Philips, of dit een voor of nadeel is weet ik niet, ik moet het nog testen met mn labtec headset

Zelf heb ik dus WOW/SRS/TB gewoon uit staan, klinkt gewoon het beste.
De speler gaat hardzat, ik heb hem normaal rond stand 20 staan dus als je hoger zit met oordopjes begin je doof te worden imo
De ingebouwde mic geeft prima kwaliteit, je kunt zelfs instellen hoeveel noice je op de achtergrond hebt en hoeveel hij dus moet filteren.
Als mensen USB 1.1 een nadeel vinden dat moet je deze niet kopen, je weet van te voren dat hij USB 1.1 is dus hoezo een nadeel? Connectie is snel genoeg, gewoon zoals het hoort.
Over de cradle, deze staat gewoon aan als je pc aan staat, gaat de pc uitgaat deze ook uit. Als het ding dus bij je aan blijft staan als je pc uit staat ligt dat probleem aan je pc, niet de cradle. (tip check je bios settings)
De Cradle vind ik echt onwijs handig, hup speler erin, files slepen en klaar. Voordeel van de cradle is dat hij itt een usb stick overal in past. Mijn Muvo bijv ging niet in mijn laptop omdat daar de ruimte om de usb port te krap was.
Radio heb ik nog niet getest.
Navigatie door de menu's gaat erg makkelijk, je hebt het zo door. Er zijn gigantisch veel opties, zelfs om songteksten te laten zien onder het spelen! Ook heb je de optie om een VU meter te laten zien op je lcd onder het spelen.
De speler voelt stevig aan, de knoppen ook, deze "wiebelen" niet. Dat je vingers ziet op de speler, tja wat wil je met zwart dat glimt.
Nog iets dat ik wel bijzonder vond, je kunt de speler formatteren zonder pc. Ook kun je losse files deleten via het menu.
/edit: De necklace heb ik zelf niet eraan gehangen, deze gaat zoals elke speler gewoon met een klein koortje aan je speler en dan om je nek

Het is een dun ijzeren kettinkje met een laagje plastic erom heen. Zelf vind ik mijn stoffe dikkere van mn muvo lekkerder.
Er is overigens geen mogelijkheid om deze speler aan je broekriem te hangen.
Al met al ben ik dus erg tevreden en snap ik de negatieve reacties niet.
Als iemand nog iets wilt weten moet hij maar roepen, radio en geluid met een koptelefoon ga ik nog testen.
[
Voor 8% gewijzigd door
LopeZ op 09-12-2004 10:04
]