Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu in de aanbieding voor 99.95,- euro is toch spotgoedkoop voor deze 512MB speler ?. In Korea en in andere landen staat deze speler nog steeds tussen 169,- en 199,- euro op verschillende websites.

De MobiBLU DAH-1200 is de nieuwste MP3 speler uit het assortiment van de Zuid Koreaanse fabrikant. Wat een schitterende en goed afgewerkte speler is deze DAH 1200. De solide behuizing van de DAH-1200 behoort tot het segment van de high-end MP3 spelers. Zowel MP3, WMA WAV, en Ogg Vorbis bestanden worden moeiteloos afgespeeld. Zoals de meeste MP3 spelers van tegenwoordig is de DAH-1200 Plug & Play waardoor geen software of driver hoeft worden geïnstalleerd en de PC de speler direct herkend als ‘massa opslagmedium’. Het brede LCD scherm met backlight toont alle mogelijke relevante informatie: titel, artiestnaam, bitrate, speelmodi en batterijsterkte. De DAH-1200 is uitgerust met een FM tuner met presets, FM recorder, Voicerecorder en een MP3 direct encoder (line-in). De geluidskwaliteit van de speler is met 2x 15mW output krachtig. Samen met SRS (3D surround) en de Cresyn oortelefoon krijgt u gegarandeerd zuiver geluid. Om het geluid verder aan te passen is een equalizer ingebouwd met 5 presets, en twee eigen instelbare modes. Een van de opvallendste features van deze speler is de cradle met blauw uitstralende verlichting. Deze wordt standaard meegeleverd. U plaatst de speler in de cradle en deze is direct aangesloten op de PC en gebruiksklaar om bestanden over te brengen. De cradle ziet er niet alleen mooi uit maar beschermt ook tegen beschadigingen. Ten slotte is er als optie een kleine afstandsbediening van slechts 5 centimeter lang leverbaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/183_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/183_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/183_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/183_5.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
Heb er vanochtend al 1 besteld op http://www.mp3spelers.nl/?produkt&id=183 en nee ik werk er niet. Maar het lijkt me een prima actie voor dit spelertje, verzendkosten zitten al in de prijs inbegrepen. De DAH-1000 waren velen lovend over, denk dat je geen buil kan vallen aan de opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt me idd een prima actie :)
Een goeie speler voor de prijs waarvan je allemaal van die aldi-merken hebt.
Ik kan em aanraden, en nee, ik handel óók niet in deze dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze speler een week in huis,bevalt uitstekend,zeer goed geluid in combinatie met de sony mdr-71lp.
Alleen het batterij verbruik valt een beetje tegen,+- 6.5 uur met een oplaadbare battery van 850ma/uur,veel proc.tijd bij ogg-files,eq. doet het niet bij ogg.
Geen batterij verbruik als hij aangekoppelt is aan de usb-poort.
En echt plug en play,en ja usb1.1 daar valt mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:06:
Ik heb deze speler een week in huis,bevalt uitstekend,zeer goed geluid in combinatie met de sony mdr-71lp.
Alleen het batterij verbruik valt een beetje tegen,+- 6.5 uur met een oplaadbare battery van 850ma/uur,veel proc.tijd bij ogg-files,eq. doet het niet bij ogg.
Geen batterij verbruik als hij aangekoppelt is aan de usb-poort.
En echt plug en play,en ja usb1.1 daar valt mee te leven.
6,5 uur met 850mA is heel normaal hoor... Tegenwoordig zijn er NimH batterijen van 2400mA. Daar doe je dan theoretisch dus ong. 18 uur (!) mee.

Vond nog een chinese review, niet spectaculair en zeer traag, maja:
http://dah1200review.4.to/
En nog wat mooie plaatjes:
http://www.mobiblu.com/pr...&bigcal_name=MP3%20Player

//EDIT//: Exirion --> klopt, ik had niet gezien dat het AAA batt. waren. Excuses. Neemt niet weg dat 6,5 uur een normale gebruiksduur is. //EDIT//

[ Voor 19% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-12-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:17

Exirion

Gadgetfetisjist

fRiEtJeSaTe schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:21:
6,5 uur met 850mA is heel normaal hoor... Tegenwoordig zijn er NimH batterijen van 2400mA. Daar doe je dan theoretisch dus ong. 18 uur (!) mee.
Kun je niet vergelijken. 850mAh zijn AAA die in deze MP3 speler gebruikt worden. De 2400mAh zijn AA batterijen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:23

MaDLiVe

.-Observer-.

Voor dat geld een prima speler. Mijn broertje heeft de dah 1000. Jammer van usb 1.1 maar daar is prima mee te leven.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29
Ericr schreef op zondag 05 december 2004 @ 15:32:
Heb er vanochtend al 1 besteld op http://www.mp3spelers.nl/?produkt&id=183 en nee ik werk er niet. Maar het lijkt me een prima actie voor dit spelertje, verzendkosten zitten al in de prijs inbegrepen. De DAH-1000 waren velen lovend over, denk dat je geen buil kan vallen aan de opvolger.
waren inderdaad, ik heb mijn speler reeds 2x RMA moeten sturen wegens een fout in het geheugen. |:( Als er iemand wil wisselen met een andere mp3speler, graag.
Ik heb een Mobiblu dah 1000 256MB (nieuw sinds een week 8)7 ) met afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga m denk ik ook bestellen, nadat ik een mailtje heb gekregen van www.whoot.nl dat ze die mp3speler met camera erin niet meer kunnen leveren. Stelletje kneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe de geluidskwaliteit van de radio is van deze speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie speler !

Misschien een hele domme vraag maar zie ik het goed dat er een sticker opzit (felle kleuren), en dat je deze er dus af kunt halen ? Anders vind ik dat wel een minpuntje...

Naar de kwaliteit van de radio ben ik ook erg benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
De radio van mijn dah1000 is, afhankelijk van de oordoppen die ik gebruik van redelijk tot goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Grrrr levertijd onbekend :( Wou er morgen één gaan bestellen :/

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
bij de norrod ook een mp3 speler van 512mb met FM radio voor 79e.

Is dat niet een betere optie, of is dit echt een A merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Heeft er iemand een revieuw van deze speler. Kan er namelijk geen vinden, als er geen revieuws zijn kan er iemand misschien eentje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpio81 schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:06:
Heeft er iemand een revieuw van deze speler. Kan er namelijk geen vinden, als er geen revieuws zijn kan er iemand misschien eentje maken?
http://www.digitalreviews.net/reviews/112004/mobiblu1200.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel kut dat de status opeens is veranderd, wou m net gaan bestellen! Heb even gemaild, verwacht morgen antwoord anders bel ik even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook net ff een mailtje gestuurd om te vragen of deze nog beschikbaar was.

Even een paar vraagjes: :)
- kan het geluid goed hard?
- is de FM ontvangst goed?
- Hoe zijn de oordopjes die worden meegeleverd?
- Is deze speler kras- vingerafdrukgevoelig?

Bvd, CeNTraL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdomme, ik wilde deze speler net bestellen, maar iedere keer als ik op dat mandje drukte, dan kreeg ik een pagina met reserveren, er is iets fout gegaan :X

En om er nou 70 euro meer voor neer te tellen vind ik nou ook niks, weet iemand of deze speler voor 100 euro in het assortiment blijft, of is deze actie niet meer geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:58:
verdomme, ik wilde deze speler net bestellen, maar iedere keer als ik op dat mandje drukte, dan kreeg ik een pagina met reserveren, er is iets fout gegaan :X

En om er nou 70 euro meer voor neer te tellen vind ik nou ook niks, weet iemand of deze speler voor 100 euro in het assortiment blijft, of is deze actie niet meer geldig?
Er stond op de site op=op, maar wie weet halen ze nog een partij binnen wegens het grote succes. Bel ze gewoon morgen even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:30
Even nog een ander vraagje. Ik had een MoiBLU AH 1000 (met 256 MB geheugen) en die ben ik dus pleite maar er waren een paar minpuntjes. Zo had ik nog wel is live sets of grote mixalbums in 1 file staan maar als de speler uit werd gezet onhield ie niet welke minuut je gebleven was waardoor je dus nooit bij het einde kwam. Is dat ook hier nog het geval (of is dat met nieuwe firmware veranderd?).

Het was een aardige MP3 speler alleen was het wel veel gekloot met de batterijen. (ik had 600 mAh GP batterijen, AAA), ik haalde de twee dagen meestal niet (ik luister gemiddeld 1,5 uur per rit naar me MP3 speler en ik haalde dus vaak de zes uur niet). Tis een leuke actie maar bene igenlijk opzoek naar een MP3 speler met meer geheugen (een paar GB) en een beter batterijverbruik (minstens 10 uur moet de batterij meegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
kan iemand me nou vertellen waarom deze speler 100 euro waard is? Als de norrod een 512mb met fm heeft voor 79?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

cornelixnootje1 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 00:52:
kan iemand me nou vertellen waarom deze speler 100 euro waard is? Als de norrod een 512mb met fm heeft voor 79?
De ene speler is de andere niet....sommige vallen uit elkaar als je ernaar kijkt... anderen zijn sterk als een tank...

het schijnt een leuk hebbedingetje te zijn... en 512Mb ... lekker...

Zelf heb ik gewoon een cd-men met mp3 ondersteuning maar een usb key die ogg en mp3 kan is ook wel leuk...

Of je het zelf goed genoeg vindt om te kopen..hangt van jou wensen af...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote van mp3cdspeler.nl:

Update 7 december. De actieprijs voor de 512MB versie is afgelopen.

GODDAMNNN !!

Zo snel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we vandaag nou even met zn allen bellen dan word de kans groter dat er nog een lading komt. Ik ben zelfs bereid om 100 euro te betalen voor de 256mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 07:47:
Als we vandaag nou even met zn allen bellen dan word de kans groter dat er nog een lading komt. Ik ben zelfs bereid om 100 euro te betalen voor de 256mb.
Ik ga ze zo in ieder geval mailen. 3 dagen vind ik wel heel erg kort voor zo´n actie en ik denk dat ze er nog genoeg verkopen voor € 100 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godver, dacht ik al wel.

er komt zeker geen nieuwe lading meer voor 100 euro 512 mb?

toch jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:39:
godver, dacht ik al wel.

er komt zeker geen nieuwe lading meer voor 100 euro 512 mb?

toch jammer..
Als jij mee doet met mailen naar ze misschien niet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje verstuurd !

Laat iedereen er ook effe een sturen, misschien dat het helpt. De klant is tenslotte koning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gebeld, de spelers zijn echt op, en die 256mb voor 99 euro gaat ook niet lukken. Wel zullen er aanbiedingen komen van iRiver in de maand december... Maar blijf even mailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:06:
Laat iedereen er ook effe een sturen, misschien dat het helpt. De klant is tenslotte koning.
Dream on :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Beetje jammer, ze konden het zeker niet aan.
Maar hoe is die 512 MB speler van Norrod dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Robkazoe schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:46:
Even nog een ander vraagje. Ik had een MoiBLU AH 1000 (met 256 MB geheugen) en die ben ik dus pleite maar er waren een paar minpuntjes. Zo had ik nog wel is live sets of grote mixalbums in 1 file staan maar als de speler uit werd gezet onhield ie niet welke minuut je gebleven was waardoor je dus nooit bij het einde kwam. Is dat ook hier nog het geval (of is dat met nieuwe firmware veranderd?).

Het was een aardige MP3 speler alleen was het wel veel gekloot met de batterijen. (ik had 600 mAh GP batterijen, AAA), ik haalde de twee dagen meestal niet (ik luister gemiddeld 1,5 uur per rit naar me MP3 speler en ik haalde dus vaak de zes uur niet). Tis een leuke actie maar bene igenlijk opzoek naar een MP3 speler met meer geheugen (een paar GB) en een beter batterijverbruik (minstens 10 uur moet de batterij meegaan).
Ik haal met mijn 800mAh (memorex) ongeveer 8-9 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje aan mp3spelers.nl:

Geachte heer, mevrouw,

Tot mijn grote schrik en verbazing zag ik op uw site dat u (na notabene 3
dagen !) de actie met de MobiBlu DAH 1200 512 mb heeft beeindigd !

Ik vind dit heel erg spijtig, zeker gelet op het feit dat 3 dagen wel heel
erg kort is.

Graag verneem ik dan ook van u of er mogelijkerwijs nog een nieuwe lading
binnenkomt waarvoor de actie prijs geldt ?

Ik weet zeker dat er een heleboel animo voor is (zeker van de leden van
gathering of tweakers).

In afwachting van uw reactie,

met vriendelijke groet,

.....

Reactie mp3spelers.nl:

Was het maar waar ! we stonden maandag helemaal perplex , de actie had tot
kerstmis moeten duren maar dan moeten we geen 100 bestellingen krijgen:)
dat hebben wij ook nog nooit meegemaakt in 4 jaar tijd deze drukte.

We hadden er 200 dus we dachten we kunnen wel even voorruit.

Er komt niets meer binnen, de fabrikant is ook uitverkocht. We gaan wel
kijken of we nog een super actie kunnen doen met een ander model.

Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk
Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan wijten we dit topic vanaf nu aan op het wachten op die superactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed idee! vanaf nu dit topic alleen nog over de (grote) acties?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okej nu ben ik dus benieuwd, ik heb gisterenavond deze speler dus besteld. Zo ging het:

Rond 22.00 heb ik de speler met een afstandbediening in mijn winkelmandje gezet.
Toen kreeg ik telefoon en heb ik 20 minuten gebeld met mijn vriendin. Daarna ging ik de bestelling afmaken. Om 22.00 stond er namelijk nog dat hij op voorraad was.
Iets voor half elf ging ik verder met bestellen en ging ik naar waar ik gegevens moest invullen. Toen viel me op dat het icoontje van opvooraad was veranderd in een vraagteken.
Ik heb toen gewoon mijn bestelling afgemaakt, hij stond immers al in mijn winkelmandje voor 99,95 met 6,95 voor de afstandbedining.
Ik heb de bestelling geplaatst, krrg een orderbevstiging van dit bedrag en heb toen meteen via internetbankieren het bedrag (106.90) overgemaakt.
Nu keek ik vanochtend weer op de site en toen was hij opeens 168,95.

Ben benieuwd wat er dus nu gebeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik heb rond 22.30 deze geprobeerd te bestellen. Hoop voor je dat je de speler nog binnen krijg voor 100 euro :)

Ik heb ze ook gemaild, en netjes daarna een mailtje teruggekregen dat ze de actie met deze speler, ondanks het succes, niet meer herhalen. Wel met andere speler. Toch jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem binnen :*) zondagochtend besteld en meteen geld overgemaakt. Denk dat het sneller ging dan ze verwacht hadden. Zal zo eens kijken hoe die is.

mijn indrukken:
geweldig ding! voor 99 euro helemaal top, voor 168 misschien toch doorsparen voor een iAudio of een andere kwaliteits speler. Ik heb hiervoor een iRiver iFP 180T (128mb) en een Cowon iAudio 4 (256mb, onlangs defect geraakt, wacht nog op reparatie) gehad, dus ik kan een goede uitspraak doen van waar deze speler zich bevindt kwa kwaliteit.

Wat me vooral opviel is hoe de speler gepresenteerd wordt: de doos is stevig en mooi, en er is aandacht aan de accesoires besteed, in de doos vind je:
- de speler
- cresyn oordopjes, zelfde als bij de iAudio zitten, redelijk goed
- 4! usb aansluitdingetjes, je hoeft dus niet bang te zijn je kabel kwijt te raken: 2 usb plugjes, 1 kabel en de cradle
- suede opberghoesje
- nekketting
- line-in kabel
- cd en goed verzorgde handleiding

Voordelen:
- goedkoop
- gaat behoorlijk hard, ergens stonden specs van 2x7 mw maar gaat even hard als mijn oude spelers, zonder te kraken iig
- goede geluidskwaliteit
- SRS, WOW, TB
- veel extra functies, je kan veel instellen, wat me opviel was de afspeelsnelheid (iRivers kunnen dit ook met nieuwe firmwares)
- voelt stevig aan, geen gekraak e.d.
- mooi formaat, niet TE klein
- nog geen rare klikjes en piepjes gehoord, had me iRiver nogal eens
- en *.OGG support natuurlijk

Nadelen:
- besmettelijk materiaal, op het zwarte zie je echt alle vingerafdrukken e.d. net zoiets als een T610
- SRS e.d. werken niet met *.OGG
- bediening is best lastig, maar zal ook wel wennen zijn
- USB 1.1
- klein display, bij scrollen zie je maar 2 titels tegelijk (iRiver en iAudio hebben 4 regels)

Naar mijn mening is deze speler beter dan de iRiver en slechter dan de iAudio, dit vooral op gebied van geluidskwaliteit. De FM kwaliteit verschilt onderling niet zo.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 18:33 . Reden: indrukken toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een review ervan?/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 07:47:
De 256mb is er nu voor 99 euro dus...
Hoop dat die acties met iriver ook zo spectaculair zijn, want die 256 vind ik toch net iets te klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga die 256mb bestellen, ook genoeg.

Besteld :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
Was ook te laat voor die 1200 voor 99 euro. Ben wat aan het rondzoeken geweest en wilde vanochtend de Inovix IMP64 512MB voor 89 bij de Mediamarkt halen. Meldde ik daar ook nog even dat ik ook een 1024MB op internet had zien staan voor 119 euro (ingescande folder oid, kon hem zelf overigens niet in de folder terugvinden). Mocht ik de IMP35 1024MB die daar voor 149 stond voor 119 meenemen. De IMP35 512MB was daar 109. Vond ik redelijk netjes. Was benieuwd naar het geluid, maar de eerste indrukken zijn veelbelovend. En een beetje opslag is ook wel prettig. Enige nadeel is dat ie niet direct kan encoden vziw.

Mvg, Dick

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje als je pc uitstaat blijft dat blauwe licht van de cradle dan ook aan?? want dat is groot nadeell.. kun je dat ook uitzetten
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien ik te laat was met de actie 100 euro voor 512mb, ga ik waarschijnlijk nu de 256mb versie kopen. Deze is in het wit, zie je op deze net zoveel vingerafdrukken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:24:
aangezien ik te laat was met de actie 100 euro voor 512mb, ga ik waarschijnlijk nu de 256mb versie kopen. Deze is in het wit, zie je op deze net zoveel vingerafdrukken??
Deze is wel degelijk in het zwart, heb net gebeld..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor, ik koop deze namelijk niet via mp3cdspelers.nl
Dus deze is wit, niet zwart. :O

//edit// Ik zie net op de site van mp3cdspelers.nl dat de mobiblu 1200 met 256 mb nu 100,- kost. Gisteren was deze nog 128,95 dacht ik. Ga deze straks bestellen, in het zwart ja :Y)
//edit2// zoals Toppiewoppie al zei ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
ik vindt wel dat er dan een verschrikkelijk grote marge in die mp3 spelers zitten, 60 euro duurder is nogal niet wat! (in oude holandse guldens 135 gulden).
Het is jammer dat ze dan toch nog zo duur blijven ondanks dat er zoveel concurentie is.
de kwaliteit vindt ik bij veel spelertjes ook tegenvallen, je betaald er best een grote smak geld voor, en dan krijg je bij veel spelers er een veel te goedkoop afgewerkte behuizing voor terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

*topic titel aangepast*

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze speler heeft toch wel een goede kwaliteit??
En kan ie ook hard zat?

CeNTraL

ps. Hoeveel liedjes kunnen er ongeveer op met 256mb met OGG? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:25:
deze speler heeft toch wel een goede kwaliteit??
En kan ie ook hard zat?

CeNTraL

Lees een topic eerst eens door voordat je blaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht, sommige mensen }:O |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er lag een briefje van de post toen ik thuis kwam. ik heb dus kennelijk nog net mazzel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:25:
met 80kbit/s heb ik op 512 mb 13 uur aan muziek kunnen proppen. Voor normale speakers is 80 wel te weinig, maar op een mp3 speler klinkt 80kbit wma of ogg best goed, en onder omstandigeheden dat je hem meestal gebruikt (trein, bus etc.) merk je het kwaliteitsverschil toch niet (mp3 wel minimaal 128). Let wel op dat ogg op de DAH-1200 minder hard gaat omdat SRS,WOW,TRUbass en de equalizer niet met ogg werken.

ik converteer mijn portable muziekjes altijd met dbpoweramp, en wma gaat 3 keer zo snel als ogg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m ook ontvangen(512mb versie) maar vond m eigenlijk zwaar tegenvallen:

voordelen:
-gaat lekker hard;
-redelijk geluid, doch duidelijk minder dan mijn iriver imp050
-goed formaat
-prettige navigatie
-veel accesoires
-degelijk
-ogg ondersteuning

nadelen:
-geluidskwaliteit word minder met srs
-waardeloze radio (kruidvat scanradio van 2 euro ontvangt meer)
-voorkeuzezenders worden soms na uithalen batterij gewist
-usb1.1
-niet zo'n goede voice-rec
-cradle voegt eigenlijk niets toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zul je net zien .. koop je de speler voor 170 eurie.. komt er een paar week later zo'n actie.. 8)7

naja.. ben er evengoed erg tevreden mee.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik van plan een groot MobiBlu DAH-1200 topic te maken, wie helpt me daarbij met tabellen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waardeloze radio? als de geluidskwaliteit mij tegenvalt daarvan gaat ie meteen weer te koop. radiozenders die die niet zo super ontvangt boeit me weinig. Omdat bij mij ongeveer in achtertuin de zendmast van meerdere zenders staat zal die die zeker wel ontvangen.

maar goed, morgen zal ik ook een review plaatsen. dan heb ik hem opgehaald bij het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is iedereen (die de speler heeft :Y) ) zo negatief over de geluidsqualiteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal morgen mijn ongezouten mening geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb em pas 1 dag.. maar vind de geluids kwaliteit zeer goed, vorige mp3 speler, helaas wel blokker zooi :P dus benm niks gewend. Maar vindt het een fijn spelertje, makkelijk ook. Zekr met het geluiod op WOW en voulme op 18 ben ik compleet van de wereld... zekr voor dat geld 99 euro 512 mb, was 1 van de gelukkige. Diegene die net stukkie trug lach te zeiken over de radio.. valt bij mij wel mee, maar luister het iegenlik toch nooit. Paar mensen bij mij in de klas, hebben ook allerlei mp3 spelers met radio en geen een is eigenlijk egt foutloos, maarja wat verwacht je, kabel radio? En dat het usb 1 is, heb ik ook geen problemen mee, dan maar 2 minuutjes langer w8en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, inderdaad, met usb1 maakt mij eigelijk ook niks uit. radio is wel handig als je erg lang in de bus / trein moet zitten ofzo omdat je na een tijd toch al je nummers hebt gehoord.

Maar goed, het converten (schrijf je dat zo :? ) gaat wel een beetje snel?

/edit: hoop dat ik m vrijdag binnen krijg aangezien ik vandaag heb besteld, net geld heb overgemaakt..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:38:
ja, inderdaad, met usb1 maakt mij eigelijk ook niks uit. radio is wel handig als je erg lang in de bus / trein moet zitten ofzo omdat je na een tijd toch al je nummers hebt gehoord.

Maar goed, het converten (schrijf je dat zo :? ) gaat wel een beetje snel?

/edit: hoop dat ik m vrijdag binnen krijg aangezien ik vandaag heb besteld, net geld heb overgemaakt..
Ik heb net ook geld overgemaakt, vrouw aan de lijn (overigens erg vriendelijk) zei dat ik m vrijdag kon verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:35:
[...]

Ik heb net ook geld overgemaakt, vrouw aan de lijn (overigens erg vriendelijk) zei dat ik m vrijdag kon verwachten.
hoop dat ik de speler dan ook vrijdag binnenkrijg. Maar versturen ze de speler al op als ze het geld gestort zien, of daadwerkelijk hebben? Want dan denk ik dat we m pas maandag krijgen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Nog enige kans dat ze de actie prolongeren na het succes? :)

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xplorer
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb eergister deze speler ontvangen en ben er eigenlijk wel tevreden mee.

Mijn vorige (eerste) mp3 speler was van de blokker en zo brak dat ik hem na 1,5 uur retour heb gestuurd. Daarna ik was op zoek naar een vervangend model tot ik die actie van mp3spelers.nl zag. Ik heb geen ervaring met de kwaliteit van andere spelers behalve dan die van blokker dus kan geen vergelijking maken.

De geluidskwaliteit is aannemelijk met geleverde oordopjes, maar ik denk dat andere dopjes van hogere kwaliteit de geluidskwaliteit beter maakt. De setting die ik had gekozen was TruBass. Het volume had nog hoger gemogen of ik begin echt al doof te worden (dj), helemaal als je die afstandbediening aansluit. De radio ontvangst was bij mij wel redelijk goed.

Voor de grap heb ik eens geprobeerd om een stukje muziek op te nemen via die line in. Het resultaat was ok op 128 kbit (nog niet hoger geprobeerd). Ook het opnemen van de radio ging wel goed en was van redelijke kwaliteit.

Nadelen:
Cradle blijft branden zodra aangesloten (erg irritant als de pc in je slaapkamer staat)
Speler is snel lelijk door vingervlekken.
Tja dat usb 1.1, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
geen SRS, TruBass etc bij OGG.

In de doos zaten bij mij overgens de volgende accesories:

1 speler
1 bescherm zakje van stof
1 setje oordoppen
1 usb verloopje
1 cradle
1 necklace
1 cd-rom met een programma voor bestandsoverdracht en lyrics (niet nodig)
1 line in snoertje
1 AAA batterij

Al met al een zeer goede speler voor die 99 euro. Ik zat eerst te twijvelen om een Creative Muvo N200 256MB te nemen tot deze in de aanbieding zag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xplorer schreef op donderdag 09 december 2004 @ 00:30:
Ik heb eergister deze speler ontvangen en ben er eigenlijk wel tevreden mee.

Mijn vorige (eerste) mp3 speler was van de blokker en zo brak dat ik hem na 1,5 uur retour heb gestuurd. Daarna ik was op zoek naar een vervangend model tot ik die actie van mp3spelers.nl zag. Ik heb geen ervaring met de kwaliteit van andere spelers behalve dan die van blokker dus kan geen vergelijking maken.

De geluidskwaliteit is aannemelijk met geleverde oordopjes, maar ik denk dat andere dopjes van hogere kwaliteit de geluidskwaliteit beter maakt. De setting die ik had gekozen was TruBass. Het volume had nog hoger gemogen of ik begin echt al doof te worden (dj), helemaal als je die afstandbediening aansluit. De radio ontvangst was bij mij wel redelijk goed.

Voor de grap heb ik eens geprobeerd om een stukje muziek op te nemen via die line in. Het resultaat was ok op 128 kbit (nog niet hoger geprobeerd). Ook het opnemen van de radio ging wel goed en was van redelijke kwaliteit.

Nadelen:
Cradle blijft branden zodra aangesloten (erg irritant als de pc in je slaapkamer staat)
Speler is snel lelijk door vingervlekken.
Tja dat usb 1.1, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
geen SRS, TruBass etc bij OGG.

In de doos zaten bij mij overgens de volgende accesories:

1 speler
1 bescherm zakje van stof
1 setje oordoppen
1 usb verloopje
1 cradle
1 necklace
1 cd-rom met een programma voor bestandsoverdracht en lyrics (niet nodig)
1 line in snoertje
1 AAA batterij

Al met al een zeer goede speler voor die 99 euro. Ik zat eerst te twijvelen om een Creative Muvo N200 256MB te nemen tot deze in de aanbieding zag staan.
Als je hem op Wow zet gebruikt hij SRS en Truebass beide, dan heb je ineens ook 3 maal zo hard volume..
Ik vind dat ook van de cradle, dat het lampje blijft brande als pc uit is... dat vind ik dus ook nadeel.. 's nachts blauwe gloed door hele kamer.. of je trekt usb eruit.. maar dan is de cradle dus vrij nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die necklace van goede kwaliteit; hoe maak je m vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:30

LopeZ

Too much is never enough

Nou ik heb de speler ook en heb toch weer andere ervaringen dan sommige hier :)
(ik kom overigens af van een creative muvo, de eerste zonder lcd)

De geluidskwaliteit vind ik zelf SUPER, je moet gewoon niet aan WOW/SRS/TB zitten.
WOW is mooi maar bij sommige nr's gaat je kwaliteit er wel erg op achteruit. Bijv bij nobody's home van avril lavigne klinkt het gitaar voor geen meter. SRS geeft het zelfde effect. TB klinkt nog het beste maar ik heb gemerkt dat je met de oordopjes die erbij zitten veel meer bas krijgt dan bij mijn eigen Philips, of dit een voor of nadeel is weet ik niet, ik moet het nog testen met mn labtec headset :)
Zelf heb ik dus WOW/SRS/TB gewoon uit staan, klinkt gewoon het beste.

De speler gaat hardzat, ik heb hem normaal rond stand 20 staan dus als je hoger zit met oordopjes begin je doof te worden imo :P

De ingebouwde mic geeft prima kwaliteit, je kunt zelfs instellen hoeveel noice je op de achtergrond hebt en hoeveel hij dus moet filteren.

Als mensen USB 1.1 een nadeel vinden dat moet je deze niet kopen, je weet van te voren dat hij USB 1.1 is dus hoezo een nadeel? Connectie is snel genoeg, gewoon zoals het hoort.

Over de cradle, deze staat gewoon aan als je pc aan staat, gaat de pc uitgaat deze ook uit. Als het ding dus bij je aan blijft staan als je pc uit staat ligt dat probleem aan je pc, niet de cradle. (tip check je bios settings)
De Cradle vind ik echt onwijs handig, hup speler erin, files slepen en klaar. Voordeel van de cradle is dat hij itt een usb stick overal in past. Mijn Muvo bijv ging niet in mijn laptop omdat daar de ruimte om de usb port te krap was.

Radio heb ik nog niet getest.

Navigatie door de menu's gaat erg makkelijk, je hebt het zo door. Er zijn gigantisch veel opties, zelfs om songteksten te laten zien onder het spelen! Ook heb je de optie om een VU meter te laten zien op je lcd onder het spelen.

De speler voelt stevig aan, de knoppen ook, deze "wiebelen" niet. Dat je vingers ziet op de speler, tja wat wil je met zwart dat glimt. :)

Nog iets dat ik wel bijzonder vond, je kunt de speler formatteren zonder pc. Ook kun je losse files deleten via het menu.

/edit: De necklace heb ik zelf niet eraan gehangen, deze gaat zoals elke speler gewoon met een klein koortje aan je speler en dan om je nek :P Het is een dun ijzeren kettinkje met een laagje plastic erom heen. Zelf vind ik mijn stoffe dikkere van mn muvo lekkerder.

Er is overigens geen mogelijkheid om deze speler aan je broekriem te hangen.

Al met al ben ik dus erg tevreden en snap ik de negatieve reacties niet.
Als iemand nog iets wilt weten moet hij maar roepen, radio en geluid met een koptelefoon ga ik nog testen.

[ Voor 8% gewijzigd door LopeZ op 09-12-2004 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je die blauwe ledjes van de cradle irri vind.. zou ik em gwoon openschroeven en paar draadjes doorknippen..

maar ik krijg dat @#R** ding maar niet open 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzz zal idd aan pc ligge, moet stroom toeveor bij uitschakeling dus uitzette naar usb poorten hoe doe je dat.. in bios? kan iemand me daarmee helpen

Ik gebruik de nekketting wel, vind het hatuurlijk fijn dat ze het niet hebben verwerkt in oordopjes zodat ik eigen oordopjes kan kiezen. Het zit vast met een touwtje (wel stevig) wat er nooit uit kan zonder dat je een stuk metaal 20 keer rondraait, schroefdraad. Ik vind hem er ook mooi uitzien, zilverkleurig en dun.

ben het trouwens op de meeste punten met LopEz eens hoor. Ik bedoel dat gezeik over usb 1, koop em dat niet, dat staat egt overal. Hoop dat iemand me kan helpen met de bios verandering, want ben niet zon fan van in het rond prutse met je bios O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CenTral:

De speler komt waarhscijnlijk vrijdagochtend binnen en anders hoogstens zaterdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:09:
@CenTral:

De speler komt waarhscijnlijk vrijdagochtend binnen en anders hoogstens zaterdag!
;) heb net ook een mailtje binnen waarin ze dat zeiden. hoop morgen natuurlijk, is wel goede service, gisteravond geld overgemaakt, morge al binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heet dat.. in je bios zat all beetje rond te kijke.. usb wake up was t niet.. das enigste in heel me bios bij power waar usb in zit.. dus heb beejte hulp nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Het zal waarschijnlijk iets te maken hebben met je "Powermanagement Setup", ACPI Suspend Type staat op S1 hier. Verder staat USB Resume from S3/4 uit.

Nu even over de radio functie: Deze is gewoon goed hier (Den Haag) Zit nu naar 538 te luisteren en dat werkt echt prima, niets anders dan via de kabel (TV kaart). De echte test is natuurlijk om de radio eens te testen in de trein naar Eindhoven :P

Met mijn Labtec headset klinkt WOW/SRS nog steeds niet geweldig, kwaliteit van de muziek gaat gewoon weg achteruit. Wel is het zo dat het erg aan de muziek styl ligt, gitaar+WOW/SRS is echt een no go imo. Nummers van Eninem gingen wel maar weinig bijzonders.
Lekker van WOW/SRS afblijven dus :P

Ik heb nog wel een vraag andere bezitters, waar vind ik de 2 userset equalisers? Ik kom alleen bij live,classic,jazz,dance en rock. Deze kan ook aanpassen, maar een nieuwe maken lukt me niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik woon dus in de buurt van Eindhoven, maar dan is de ontvangst toch erg mager, hij geeft vooral veel problemen als er 2 zenders vlak bij elkaar liggen. Als ik dat vergelijk met de radio op een nokia 5100 is het verschil echt heeel groot, vooral ook als je ermee gaat lopen.

Dit en de andere nadelen hebben me toch doen besluiten om hem weer terug te sturen, wel jammer, het zag er zo goed uit voor 99 euro's :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:37:
nou, ik woon dus in de buurt van Eindhoven, maar dan is de ontvangst toch erg mager, hij geeft vooral veel problemen als er 2 zenders vlak bij elkaar liggen. Als ik dat vergelijk met de radio op een nokia 5100 is het verschil echt heeel groot, vooral ook als je ermee gaat lopen.

Dit en de andere nadelen hebben me toch doen besluiten om hem weer terug te sturen, wel jammer, het zag er zo goed uit voor 99 euro's :|
Heb ik een slecht geweten als ik zeg dat je hem voor meer geld waarschijnlijk kan doorverkopen? :s Dat ding is normaal toch 170 euro? Net nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem ook even getest!

Ik vind het echt een super apparaat!
Lekkere stevige behuizing
Goede kwaliteit audio (vooral met mijn eigen dopjes)
Goede tuner ( ik ontvang echt veel zenders in Vlissingen, stuk of 20). Ook heb ik weinig last van zenders die dicht bij elkaar liggen en door elkaar heen gaan. Op 101.9 heb ik Skyradio, op 102.1 heb ik Studio Brussel, af en toe komt er een doorheen, maar dat is ook op de autoradio. Wat ik belangrijk vond, de geluidskwaliteit is ook gewoon zeer goed van de radio.
Het is gewoon een zeer goed allround spelertje.

Nadeel vind ik:
De besmettelijke behuizing. Is erg snel vol met vingerafdrukken.
Batterijklepje, dit is het enige onderdeel wat ik een beetje goedkoop vind aanvoelen. Ik heb het gevoel dat ik hier heel voorzichting mee moet omgaan of dat ie anders afbreekt
geen automatische opname regeling line in (of ik heb dat nog niet gevonden)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:01:
[...]

Heb ik een slecht geweten als ik zeg dat je hem voor meer geld waarschijnlijk kan doorverkopen? :s Dat ding is normaal toch 170 euro? Net nieuw...
:X ik heb er 25 gekocht, binnenkort op marktplaats }) oke zo ben ik nu ook weer niet maar als hij niet bevalt maak je er iig nog winst op

Ik heb de mijne nu 2 dagen mee naar school gehad, en bevalt me erg goed, dat je alles ziet op het zwarte valt eigenlijk toch wel mee valt alleen op bij goed licht als je er op gaat zitten kijken en na ff in je broekzak is ie weer schoon. Batterijverbruik valt ook wel mee, volgens mij was mijn iAudio 4 sneller kort.

Mijn radio is ook niet zo best, maar dat is met mijn oude mp3speler ook zo (komt waarschijnlijk ook door het gebied waar ik woon). Houdt er wel rekening mee dat je hoofdtelefoon als antenne wordt gebruikt, als je de nekketting gebruikt zal de ontvangst dus ook minder zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf nu zon 6 uur geluisterd, nog 2 streepjes.. dus zo slecht is t niet gesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie nog wat goede sites waar lyrics (in lrc-formaat) gedownload kunnen worden? De sites die ik heb kunnen vinden dateren uit 2001 :S .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoor, ook ik heb m binnen.
Ik vind m erg mooi, oordopjes zitten bagger, maar ja, gewoon je eigen oordopjes gebruiken.

Snap er nog helemaal niks van, vooral van die software niet :S
heb je die nou nodig om er muziek op te gooien? en hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

En ook de 256mb versie is weer 128 € :/

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je met die software die er standaard bij komt de liedjes omzetten in OGG? en WMA?

[ Voor 175% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m ook binnen, als t goed is herkent je pc de speler/dock automatisch, geen drivers nodig bij 2K of XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, heb nu muziek weten over te zetten met dat kleine usb plugje dat erbij zit.
Maar waarvoor is die lyrics software nou voor dan?

Voor de rest een prachtig dingetje.
Komt goed geluid uit, al kan ik het ook niet vergelijken met eerdere mp3 spelers.
Radio vond ik ook slecht, veel ruis, maar ben nog niet ergens anders geweest met deze speler.

Zoals ik al zei, oordopjes zitten naar mijn mening niet zo heel fijn, maar komt wel redelijk goed muziek uit imo. maar een sennheiser mx400 oid zou beter zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Ik heb deze speler ook gekocht ter vervanging van mijn 2 jaar oude Duex XP 128MB. Ik moet zeggen dat het een hele verbetering is: de looks zijn veel beter, geluidskwaliteit is een stuk hoger en de meegeleverde hoofdtelefoon is zeer redelijk (als in: ik merk geen verschil met mijn sennheiser MX400)

De batterijduur heb ik nog niet echt getest. De goedkope meegeleverde batterij doet het nu al 3 uur en is ongeveer halfleeg. Wat een duracel batterij voor levensduur haalt weet ik nog niet, maar de 10 uur lijkt mij zeker wel te halen.

De radio heb ik even snel geprobeerd en klinkt gewoon goed. Ik heb nog geen radiostations ingesteld ofzo, maar de paar die ik heb geluisterd kwamen duidelijk door.

Het grootste nadeel aan deze speler dat ik tot nog toe heb kunnen vinden is dat er geen shuffle functie op zit. Nu ik zoveel liedjes erop heb staan in vergelijking met mijn oude mp3 speler lijkt het mij leuk als niet steeds dezelfde volgorde wordt aangehouden tijdens het afspelen, die volgorde is namelijk op alfabet daar ik alle nummers in 1 keer va mijn pc op de speler heb gekopiëerd...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar je kunt dus, tijdens het afspelen van een nummer, gaan zoeken naar een ander nummer. vind ik persoonlijk erg fijn. (doe je door SRS lang ingedrukt te houden, blz 26 van user manual).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makje schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:38:
Het grootste nadeel aan deze speler dat ik tot nog toe heb kunnen vinden is dat er geen shuffle functie op zit. Nu ik zoveel liedjes erop heb staan in vergelijking met mijn oude mp3 speler lijkt het mij leuk als niet steeds dezelfde volgorde wordt aangehouden tijdens het afspelen, die volgorde is namelijk op alfabet daar ik alle nummers in 1 keer va mijn pc op de speler heb gekopiëerd...
shuffle zit er wel degelijk op in de vorm van "random", in het menu te vinden onder "play mode" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

5 + 2 handmatig equalizer presets
Ik ben nog altijd opzoek naar de 2 handmatige equalizer presets, staat in de manual niets over. Iemand deze al kunnen vinden?

Tuurlijk kan je één van de 5 presets aanpassen maar ik die andere 2 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat kan ik eigelijk met die software doen? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
Spelertje ook binnen.

Pluspunten

- meegeleverde hoofdtelefoon doet niet veel onder voor de Sennheiser PMX40 die ik er bij heb aangeschaft
- radio ontvangst is goed genoeg als je niet bij te storende bronnen in de buurt bent
- volumeniveau is goed, zeker met truebass aan
- handleiding is duidelijk (Engels)

Minpunten
-speler doet iets te plastic aan, maar ja het is natuurlijk wel een ultralicht spelertje
- wow en srs zijn niet echt nuttig
- menustructuur had beter gekund

Al met al een goed spelertje, leuk speelgoed voor die aanbiedingsprijs die helaas voor sommigen alweer voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de wow juist wel handig. Het geluid kan veel harder, en naar mijn idee gaat de kwaliteit er nog niet eens zo veel op achteruit. Wat kan je doen met srs?

edit: Hoe gooi ik alle liedjes weg van de mp3 speler terwijl deze is gekoppeld aan de pc?
Als ik alle liedjes selecteer en ik wil ze weggooien, dan zegt ie dat het niet mogelijk is, maar druk ik vervolgens op oke, dan verwijderd die dat liedje toch :?

Is er een snelle makkelijke manier om de speler leeg te gooien?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Central lees de handleiding eens, daar staan zoveel antwoorden op jouw vragen in.

Om hem snel leeg te krijgen, gewoon in windows rechtermuis op de schijf en formateren doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het aan mij ligt maar hij leest bij mij geen ID3-tags hoor, er staat gewoon artiest-nummer.mp3 ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ie geen id3 tag las, zag je bijv STAR%!2391382.mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:25:
Ik weet niet of het aan mij ligt maar hij leest bij mij geen ID3-tags hoor, er staat gewoon artiest-nummer.mp3 ?!
Ik heb het ook even getest en de speler zet idd alleen maar de bestandsnaam in je display, beetje vreemd. Misschien is dit net zo'n feature als de 2 user presets ;)

Overigens is er ook een normaal leesbare site ipv de brakke koreaanse: http://www.mobibluamerica.com/

Nou ik ben er al achter, mp3spelers.nl heeft gewoon niet de goeie info op zn site staan. Zie bovenstaande website, wordt niets gezegt over id3 tag of 2 user presets. Beetje vreemd imo.

Heb mobiblu´s support maar gemaild over de ID3 tags support :)

[ Voor 23% gewijzigd door LopeZ op 10-12-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nou hoe je op een goede manier de liedjes van de speler verwijdert? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de achterkant van de doos staat ook dat 'ie ID3-tag support. Onder "EL Back Light LCD" .
Pagina: 1 2 Laatste