Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 1

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.962 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:04
Jerrycan schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:50:
[...]

Wel leuk die koelertjes van Zalman enzo maarja dat is weer een extra kostenpost boven die van de videokaart, en als de Leadtek zelf al stil is..... Nu maar wachten op een leverbare AGP versie onder de prijs van Alternate
Mwah, die leadtek gaat wel even voor 230 euro daar over de toonbank! De club3d zitten daar gewoon 20-30 euro onder.... en wat kost zo'n zalman? Juist...... :P

Verwijderd

Ik heb een club3d 6600 GT ( pci express )
Haal 8000 in 3d mark 03 ( 512 MB DDR @ 333 mhz :( ) en p4 3 ghz precott
66.31 drivers
niet overclocked

Verwijderd

Na het doorlezen van flink wat pagina's kom ik dus tot de volgende conclusie, een 6600 gt is aardig wat sneller dan een 9700 pro en is het upgraden wel waard? :)

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:54

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Haal 8000 in 3d mark 03
Lekker dan :) Mijn vooruitzichten worden ineens een stuk mooier :P
Het lijkt er idd op dat die 6600 GT gehakt maakt van m'n huidige 9700 Pro... dus niet alleen heb ik een leuk kaartje voorweinig, hij gaat ook redelijk hard beuken in games :) het leven is soms toch zo mooi :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:40:
Na het doorlezen van flink wat pagina's kom ik dus tot de volgende conclusie, een 6600 gt is aardig wat sneller dan een 9700 pro en is het upgraden wel waard? :)
De prijs/prestatie verhouding is inderdaad goed.... :) Bijna 3000 3dmark05 in een gemiddeld systeempje, dat red je niet met je 9800pro die bijna hetzelfde kost. (en niet leverbaar is :P)

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 11:51

delorean7

Let's take the Aston toni

Ik ben het niet gewoon, maar ik ga mijn vorige vraag even herhalen, is er iemand die op de AGP versie van deze kaart (dus de idioot gemounte GPU en bridge chip) heeft uitgerust met een Zalman cooler passieve cooler met heatpipe.

In mindere mate is het misschien interessant een NV silencer te installeren - deze koelt iets beter maar heeft een fan.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik vraag het me ook af, ik wil nl ook een Zalman heatpipe of een silencer erop zetten, maar vraag me af of dat gaat passen met die 2 chipjes zo scheef naast elkaar :S

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
De nieuwe Passieve zalman past volgens mij arctic silencer is er nog niet

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Verwijderd

Da_DvD schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:12:
[...]

Je hebt je 6600GT AGP zaterdag al? Ik heb net met Rax.nl gemailt en zij zeiden "De verwachte levertijd staat bij onze leverancier op 27 december."
Ja, de agp versie, maar ik heb hem bij Mycom besteld. Ze hebben hem trouwens al van de site afgehaald.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Bij de Computerland zag ik er gister nog een liggen. Maar ik heb daar de 6600 GT pci-express gehaald \o/

Club3d btw

[ Voor 7% gewijzigd door Haan op 16-12-2004 21:23 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Even de bevestiging dat je NIET moet proberen om met rivatuner extra pipelines proberen te enablen O-)

Ik kon me gisteren niet inhouden toch eens te proberen wat het geeft , maar het enige wat ik had , was een pc die niet meer in windows wou :|

Safe mode , vga mode wou niet werken , gelukkig Last Known Good wel _/-\o_

Mijn Specs

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
http://www.tomshardware.com/hardnews/20041216_115811.html

Dat ziet er leuk uit :9 !

Nu hoop ik sterk dat daar ook een AGP-versie van komt (heb ik er zelf ook nog wat aan :)).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Cyrus The Virus
Breepee schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:47:
http://www.tomshardware.com/hardnews/20041216_115811.html

Dat ziet er leuk uit :9 !

Nu hoop ik sterk dat daar ook een AGP-versie van komt (heb ik er zelf ook nog wat aan :)).
Of een SLI versie }) :9 })

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Vraagje voor de Leadtek eigenaars. Draait de fan in 2D eigenlijk even hard als in 3D?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Brent
  • Laatst online: 12-09 15:56

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 13:57
Kan niet... want de 2 GPU's zijn al verbonden via SLI en de kaart moet op een SLI moederboard. (afaik)

• mach2
  • Laatst online: 11-09 13:16
Die 2 chips zijn al via de SLI techniek met elkaar verbonden dus 2 van die kaarten in SLI gaat niet lukken denk ik.

edit: spuit 11 :Z

[ Voor 10% gewijzigd door mach2 op 16-12-2004 23:13 ]

Hallo

• Cyrus The Virus
mach2 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:12:
Die 2 chips zijn al via de SLI techniek met elkaar verbonden dus 2 van die kaarten in SLI gaat niet lukken denk ik.

edit: spuit 11 :Z
Als ze daar nou iets op vinden zou gruwelijk zijn

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Vandaag 2x 6600gt in sli opstelling getest op asus mobo + 3500+ cpu.

3dmark 2005: 6250 3dmarks.

niets oced.

[ Voor 8% gewijzigd door Tutti-frutti op 16-12-2004 23:45 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

review met leadtek 2x6600 en 2x6600GT in SLI-test, met overclock resultaten, auf Deutsch!
http://www.hardwareluxx.d...kel.php?action=show&id=95

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:54

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Bij de Computerland zag ik er gister nog een liggen. Maar ik heb daar de 6600 GT pci-express gehaald \o/

Club3d btw
Zou je kunnen vertellen wat die haalt aan 3D Marks? Of wat dat ding doet qua geluidproductie? Ik heb die namelijk ook op het oog :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Club 3D Geforce 6600GT. Ik moet zegge dat hij Rox. Alle games helemaal maximaal en het draait als een tierelier :*) .Ik heb dan ook 1,5 GB intern in dual channel, wellicht dat het bijdraagt }) . 3D mark heb ik nog niet gedraait.

Maar als je je computer opstart, draait hij de fan een paar seconden op volle toeren. Das een aardig geluid, maar echt storend vind ik het niet. Ik hoor het tog nooit in games, doordat of de muziek hard aanstaat of het spelgeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Kaastosti schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 01:39:
[...]

Zou je kunnen vertellen wat die haalt aan 3D Marks? Of wat dat ding doet qua geluidproductie? Ik heb die namelijk ook op het oog :)
Ik kan het nog niet testen, want ik zit nog te wachten op een Zalman 7700 koeler. Ik heb het dus nog niet ingebouwd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geloof ik aardig wat belangstelling voor de Club3D 6600GT, hetzij AGP hetzij PCI-Express. Ik heb zelf ook deze kaart al (PCI-Express), maar wacht nog op een nForce4-mobo. Ik had eerst interesse in een VIA 890, maar de eerste tekenen wijzen erop dat de nForce4 een tikkeltje meer biedt (http://www.hardwareluxx.d...ction=show&id=97&seite=18).

Misschien dat het blad Hardware.info deze Club3D meeneemt in hun grote videokaartentest die op 30 december verschijnt (http://www.hardware.info/artikelen.php?id=122&page=2). Verder nog geen reviews op internet gevonden eigenlijk.

Hopelijk is deze kaart alleen bij het opstarten en in 3D luidruchtig. Lijkt me irritant als-ie veel lawaai maakt tijdens internetten e.d. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:44:
Vandaag 2x 6600gt in sli opstelling getest op asus mobo + 3500+ cpu.

3dmark 2005: 6250 3dmarks.

niets oced.
Het toeval wil dat ik net hetzelfde ga kopen :P
Wel mooie score voor niets oc'ed to hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:44
ik heb sinds de hcc een xfx 6600 Gt agp
nu wil ik met rivatuner hem een beetje kietelen maar ik krijg een meldin dat me drivers te nieuw zijn (69.xx) en nu kan ik ook niet me mhz instellen of zoiets
iemand een oplossing??

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Laatst online: 11-09 13:16
KillaZ schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:09:
ik heb sinds de hcc een xfx 6600 Gt agp
nu wil ik met rivatuner hem een beetje kietelen maar ik krijg een meldin dat me drivers te nieuw zijn (69.xx) en nu kan ik ook niet me mhz instellen of zoiets
iemand een oplossing??
Misschien ff met Coolbits proberen?

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: Trey
Hopelijk is deze kaart alleen bij het opstarten en in 3D luidruchtig. Lijkt me irritant als-ie veel lawaai maakt tijdens internetten e.d
Dit klopt, tijdens internetten is het zowat muisstil bij mij, in Windows ook en in games draait ie ook niet superhard. Alleen bj het booten een paar sec een stofzuiger geluid, maar het heb ze charme vind ik :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin! :X |:( 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Hij is binnen de AGP Winfast Leadtek. Zo eens even verder testen, wat ik tot zover zie, geen video in, volgens mij ook niet als je een vivo stekker koopt.
Geluid: ik had een superstille computer/passive cooled video. Hij nu niet echt lawaaiig geworden in 2D, maar het geluid is helaas overduidelijk aanwezig en zal me vast gaan storen.
In 3D had ik er trouwens geen last van, vanwege het geuid bij gamen. HL2 ziet er trouwesn ook meteen een stuk mooier uit dan met de ati8500, veel meer details op de huid enzo en nooit geweten dat anitropic filtering zoveel uitmaakte

Ik heb even bij de instellingen van de winfast util gekeken, die leest wel temps uit. Je kan zelfs wat overklokken, helaas wordt de fanspeed niet getoond.
En de fanspeed is al helemaal niet aan te passen via de software. Dat wordt waarschijnlijk toch iets hardwarematigs regelen, jammer

[ Voor 16% gewijzigd door ErikRo op 17-12-2004 18:45 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Tyranium schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:25:
Mooi kaartje hoor, die 2x6600gt @ 1pcb :P
nieuws: Gigabyte komt met GeForce 6600 GT SLI op één kaart

Haalt meer dan duizend punten in 3dmark dan de x850xtpe en kost toch minder :9~ :*)
Misschien komt zoiets in de plaats van NV50....?
Ik quote mezelf even, want het is wel interresant nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Tyranium schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:45:
[...]

Ik quote mezelf even, want het is wel interresant nieuws :)
Stond al in het Het Grote GeForce topic in dit topic ook al en op Frontpage ook al maar het blijft goed nieuws })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

ErikRo schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:30:

In 3D had ik er trouwens geen last van, vanwege het geuid bij gamen. HL2 ziet er trouwesn ook meteen een stuk mooier uit dan met de ati8500, veel meer details op de huid enzo en nooit geweten dat anitropic filtering zoveel uitmaakte

Ik heb even bij de instellingen van de winfast util gekeken, die leest wel temps uit. Je kan zelfs wat overklokken, helaas wordt de fanspeed niet getoond.
En de fanspeed is al helemaal niet aan te passen via de software. Dat wordt waarschijnlijk toch iets hardwarematigs regelen, jammer
Dat het er mooier uitziet zal toch meer aan DirectX 9 ipv 8 liggen dan aan anisot. filteren hoor :P
hint: pixelshaders.. ;)

Wat ik ga doen om het geluid in 2D terug te dringen is het stekker van de fan aan een fancontroller hangen. Voor 3D maakt idd in principe niet zoveel uit omdat je dan toch het geluid van je game hebt om de boel te overstemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Haan schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:14:
[...]

Dat het er mooier uitziet zal toch meer aan DirectX 9 ipv 8 liggen dan aan anisot. filteren hoor :P
hint: pixelshaders.. ;)

Wat ik ga doen om het geluid in 2D terug te dringen is het stekker van de fan aan een fancontroller hangen. Voor 3D maakt idd in principe niet zoveel uit omdat je dan toch het geluid van je game hebt om de boel te overstemmen :)
Bedankt voor de info, dan zal ik jou ook maar even helpen :-)
Ik heb experttool gedownload van Gainward. En deze lijkt erin te slagen het geluid met 75% te verlagen. Ik heb hem nu fixed op 50% speed in 2D gezet (lager kan niet) omdat ik die "Dynamic" mode eerst verder wil testen. Hij zegt namelijk dat mijn GPU maar 35 graden is, als hij aan de hand daarvan ook koelt gaat het misschien niet helemaal goed :)
Mijn Leadtek prog zegt namelijk dat de GPU 51 graden is, vandaar.

[ Voor 13% gewijzigd door ErikRo op 17-12-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Bedankt, ik zal er naar kijken! (maandag als ik m'n pc weer in elkaar ga zetten..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mijn Club3D AGP heeft een fan die op constante snelheid draait, zowel 2D als 3D, is dat bij jullie ook zo? En die Gainward tool die hierboven vermeldt wordt, werkt die ook op andere merken? Heb nu eerlijk gezegd geen zin om het uit te proberen, heb net Windows opnieuw geinstalleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
mach2 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:30:
[...]

Misschien ff met Coolbits proberen?
misschien een domme vraag maar was coolbits?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
KillaZ schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 20:26:
[...]

misschien een domme vraag maar was coolbits?
een register aanpassing dat het OC'en menu opent bij eigenschappen van Nvidia kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
dog4life schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 20:12:
En die Gainward tool die hierboven vermeldt wordt
Tja voor zover ik weet is Leadtek niet van Gainward dus .......
Maar garantie tot de deur, misschien heb je mazzel, mischien niet. Het is nu wel lekker rustig hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 20:31:
[...]

een register aanpassing dat het OC'en menu opent bij eigenschappen van Nvidia kaarten
oke bedankt ik ga ff neuzen :*)

edit: he bedankt he het heeft gewerkt _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door KillaZ op 17-12-2004 21:33 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
ErikRo schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:30:01:
Hij is binnen de AGP Winfast Leadtek. Zo eens even verder testen, wat ik tot zover zie, geen video in, volgens mij ook niet als je een vivo stekker koopt.
En tv-out, die zit er toch standaard wel op? Ik dacht overigens dat je de Vivo stekker er automatisch bij kreeg :/
ErikRo schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:30:02:
Geluid: ik had een superstille computer/passive cooled video. Hij nu niet echt lawaaiig geworden in 2D, maar het geluid is helaas overduidelijk aanwezig en zal me vast gaan storen.
Goh jammer zeg. Op zich wel vreemd dat die kaart dan toch zo goed uit de test kwam (het zou een stille kaart zijn).
ErikRo schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:30:03:Dat wordt waarschijnlijk toch iets hardwarematigs regelen, jammer
Wat raad je aan: toch de Leadtek maar dan met stille koeler, of bijv de goedkopere Club3d?
p.s. wat voor softwarebundel zat er bij?

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
1. er zit wel tv out bij (en comonent en svideo) maar geen vivo
2. hij zal wel relatief stil zijn vergeleken met andere kaarten.
3. games weet ik even niet maar die staan op hun site vermeld, beetje ouwe meuk geloof ik.

ik weet niet hoe duur de club3d is maar misschien is de club met een fancontroller toch een beter idee achteraf. heb nu 229 en 13 verzend en rembour betaald.

btw dat software programma om de fan langzamer te laten lopen deed het precies een dag, nu kan ik niet meer bij dat tabbald komen of op ikoon klikken , vreemd dus het is weer lawaaig hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 6600 gt (XFX AGP) nu ook.
Net een uurtje geleden afgeleverd!
Ben nu pc aan het installeren, maar ik ben niet van plan te overclocken.
Overigens heb ik nu ook 1024 ram erin! (512 erbij).
Dus straks even halo alles op high (ik weet het, een oud spel, maar ik ben er gewoon een beetje aan verslaafd :P)
Maar @ ik weet niet meer wie, die vroeg of het de agp versie was: Ze zijn nu geloof ik overal uitverkocht, dus dat is pech hebben. Ik heb hem overigens bij powerline vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
mijne bij alternate ze hadden maadag nog een palet vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 09:10
Zo ook een Club3d besteld. Bij Yorcom zijn ze nog op voorraad volgens de website.

Vervanging van me GeForce3 TI200. Hele verbetering dus :9

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 11:51

delorean7

Let's take the Aston toni

Voor diegenen onder ons die het zich nog afvroegen, de AGP versie van de 6600 kan NIET uitgerust worden met een Heatpipe Zalman cooler, maar wel met de VF700 cooler.

Bij dit laatste moet je even rekening houden met het feit dat de cooler een cm of 3 zal uitsteken aan de bovenkant.

Met dank aan een vriendelijke Koreaan die het eea wou vertalen op de zalmanforums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Hoi daar, ik ben vanmorgen naar Alternate gereden voor de Leadtek AGP variant.
Erg compleet qua handleiding, kabels en software! Ennuh gisteren en vandaag geldt de actie dat als je zo'n kaart gaat halen, dan krijg je er een gigantische joystick bij, gratis! Dus je hebt nog een paar uur ;)
Deze is dat: http://shop.alternate.nl/html/nodes_info/njzs60.html

Bij mij komt de kaart in 3d mark 2005 niet verder dan 2803, zonder gpu of cpu over te clocken. Nou zijn niet alle componenten optimaal:
AMD XP 3000 MHZ processor
756 PC2700 MB 333 mhz geheugen (terwijl ook 400 mhz geheugen op het mbord past).
Ohja: op 300 W Zallman 300B voeding.

Maaruh hierbij dus mijn cijfer van dit keer eens een niet high-end system, maar mid-range.

[ Voor 8% gewijzigd door Jerrycan op 18-12-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Zou je jou 3dmark 03 ook kunnen posten Jerrycan? en hoe stil is het kaartje? (in 2d en 2d?)

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Nou ik heb al van alles geprobeerd vandaag, andere programma's killen die in de weg kunnen zitten. Expertool deinstalleren en opnieuw installeren. Maar ik krijg Expertool hier niet meer werkend, alsof hij nu doorheeft dat het geen Gainward is, jammer want het werkte zeer goed moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
http://www.leadtek.com.tw...sp?lineid=1&pronameid=162
De Leadtek Winfast PX 6600GT Extreme Edition TDH komt binnenkort uit voor de geintereseerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Ik zit nu vol ongeduld te wachten op de MSI NX6600GT-VTD128, maar het wil maar niet opschieten met het uitkomen van dat ding. In de pricewatch staan nog maar twee winkels die hem te koop aanbieden, maar zonder echt duidelijk te zijn wanneer ze 'm nou krijgen. En ik wil specifiek de MSI versie, want momenteel heb ik een Geforce4 Ti4600 van MSI en ik ben echt verknocht aan de ViVo op die kaart. Ik was dan ook erg verheugd om te horen dat hun 6600GT AGP kaart wederom ViVo zou hebben, maar dan moet dat ding wel eerst hier uitkomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Devil N schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:25:
Ik zit nu vol ongeduld te wachten op de MSI NX6600GT-VTD128, maar het wil maar niet opschieten met het uitkomen van dat ding. In de pricewatch staan nog maar twee winkels die hem te koop aanbieden, maar zonder echt duidelijk te zijn wanneer ze 'm nou krijgen. En ik wil specifiek de MSI versie, want momenteel heb ik een Geforce4 Ti4600 van MSI en ik ben echt verknocht aan de ViVo op die kaart. Ik was dan ook erg verheugd om te horen dat hun 6600GT AGP kaart wederom ViVo zou hebben, maar dan moet dat ding wel eerst hier uitkomen :(
De MSI kaart is toch die kaart die in die ene review de eindstreep niet haalde door oververhittingsproblemen? Vriend van me heeft zo zijn MSI 4600 TI ook verloren overigens. Valt me mee dat hij het bij jou nog goed. Voor mij is nog even onduidelijk of de Leadtek het heeft, want er zitten wel veel kabels en stekkers bij en ook Vivo software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Jerrycan schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:57:
[...]

De MSI kaart is toch die kaart die in die ene review de eindstreep niet haalde door oververhittingsproblemen? Vriend van me heeft zo zijn MSI 4600 TI ook verloren overigens. Valt me mee dat hij het bij jou nog goed. Voor mij is nog even onduidelijk of de Leadtek het heeft, want er zitten wel veel kabels en stekkers bij en ook Vivo software!
Er zijn 2 versies volgens de handleiding, met vivo plug en een met gewone tv uitgangen. De uitgang zit bij de vivo versie tussen dvi en vga en bij de niet vivo ernaast.

Ik vermoed dus dat er ook intern wat anders zit, dus dat ik het niet red als ik een vivo kabel zou kopen, helaas. Maar de standaard leadteks hebben dus geen vivo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Toch maar even een rollback gedaan en nu werkt het weer, lekker stil. Benieuwd of hij het moregn weer/nog doet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Jerrycan schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:57:
[...]

Hmm, misschien dat daarom die kaart wat minder in trek is en dus minder in voorraad is bij winkels. Maareh, waar haal je die wijsheid eigenlijk vandaan? Ik hou die vergelijkingen tussen verschillende fabrikanten meestal niet zo bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Devil N schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:32:
Hmm, misschien dat daarom die kaart wat minder in trek is en dus minder in voorraad is bij winkels. Maareh, waar haal je die wijsheid eigenlijk vandaan? Ik hou die vergelijkingen tussen verschillende fabrikanten meestal niet zo bij.
Uhh dat review over de noise levels (zie starterspost voor de link).
Daarin stond het volgende:

The Gigabyte (despite my best efforts to repair my damage), MSI, and Prolink cards were all way too hot, even at stock speeds. I actually had to add a clamp and a rubber band to the MSI card to keep it from reaching over 110 degrees C at stock clocks. The problem was that the thermal tape on the RAM had come loose from the heatsink. Rather than having the heatsink stuck down to both banks of RAM as well as the two spring pegs, the heatsink was lifting off of the top of the GPU. We didn't notice this until we started testing because the HSF had pulled away less than a millimeter. The MSI design is great, and we wish that we could have had an undamaged board. MSI could keep this from happening if they put a spacer between the board and the HSF on the opposite side from the RAM near the PCIe connectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Hihi lekker vaag, Pandora Tomorrow zat als 1 van de spellen bij de Leadtek kaart, die zij na de installatie bij de system check dat ik een te oude kaart had. Spel is verder wel gewoon op te starten. Heb alleen iedere keer na een half uur ofzo een hanger in het spel (hele systeem hangt, geluid blijft steken en enige wat helpt is een hardware reset).
In andere spellen (zoals doom 3 en NFS2) tot nu toe niet gehad. Meer mensen die de leadtek hebben en pandora gespeeld hebben dit probleem?
Overigens geweldig spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvK P4 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 13:56:
Ben zelf wel geinteresseerd in de 6600GT van MSI als die uitkomt.. Zit die ook op 500core en 1000mem, die agp versie?
Ik heb hem besteld... Enig idee hoever hij te oc'en is?
Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Nvidia to present Pure Video tomorrow
Clean as a whistle

By Fuad Abazovic: zondag 19 december 2004, 15:18

WHEN PEOPLE DESCRIBE graphics as "pure", that should mean that you are able to make the video part of a graphic chips to work. I guess that's what Nvidia finally managed to do but only with NV41, Geforce 6600 series of cards.
Nvidia briefed the press in the USA a few days ago about this marchitecture. We know it works on the NV41 generation of chips but we're unsure whether it works on NV40 cards. We suspect it won't.

You have to install a fancy 71.03 driver to make it work and it should be presented to the world+audience on Monday. It ought to provide a better quality video processing picture and to offer some other features. I hope that it will lower CPU utilisation when you watch video files as it's now at a horribly high rate. People who have 6800 series of cards claim that CPU utilisation goes up to 70 per cent when watching video content. Usually it sits at less than ten per cent.

We also saw that Nvidia is comparing its video quality with ATI's X700 cards and Nvidia 6600 is supposed to have better video quality. Yes we saw the pictures.

We will see tomorrow what "Pure Video" can offer

Bron: http://www.theinq.net/?article=20298

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 09:48:
[...]

Ik heb hem besteld... Enig idee hoever hij te oc'en is?
Iemand ervaringen?
Ik verwacht voor de core wel 550MHz..en het geheugen hoop ik op 1200MHz >:)

edit: al een review gevonden, en de oc resultaten vielen me super mee..
- http://www.k-hardware.de/...&artikel_id=3530&seite=11

core @ 590 en mem @ 1250..ook de leadtek extreme doet het "aardig" >:), nl ook 590 core en maar liefst 1340 mem >:)

[ Voor 34% gewijzigd door BvK P4 op 20-12-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een alternatieve koeler op een AGP versie gezet? Zo ja, welke, en bevalt ie goed?

De VF700 past er iig niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:29:
Heeft iemand al een alternatieve koeler op een AGP versie gezet? Zo ja, welke, en bevalt ie goed?

De VF700 past er iig niet op :(
Huh?? Da's ff schrikken. Heb net een Leadtek 6600 GT en de VF 700 Cu besteld.

Weet je het zeker? Volgens de website van Zalman past het wel:
Nipple Installation Holes for Various VGA Cards

ATI Radeon 9*** Series
ATI Radeon X*** Series
NVIDIA Geforce4 MX Series
NVIDIA Geforce FX 5200
NVIDIA Geforce FX 5500
NVIDIA Geforce FX 5600(FX 5700)

NVIDIA Geforce4 Ti 4*** Series
NVIDIA Geforce FX 5700(Ultra) Series
NVIDIA Geforce FX 5800 Series
NVIDIA Geforce FX 5900 Series
NVIDIA Geforce FX 5950 Series
NVIDIA Geforce 6600 Series

NVIDIA Geforce 6800 LE Series
NVIDIA Geforce 6800 Series
NVIDIA Geforce 6800 GT Series
NVIDIA Geforce 6800 Ultra Series
NVIDIA Geforce 6800 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

PCIe versie misschien?

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:45:
[...]

Huh?? Da's ff schrikken. Heb net een Leadtek 6600 GT en de VF 700 Cu besteld.

Weet je het zeker? Volgens de website van Zalman past het wel:

[...]
In een ander topic is er al het 1 en ander over besproken:

http://gathering.tweakers...message/22392238#22392238

Het kan wel maar het is niet voor de AGP versie gemaakt. Dus moet je gaan modden. Ook zegt iemand dat ie een mailtje van zalman heeft gehad dat het idd niet past.
De geheugenkoelvinnnen kan je onder andere al niet kwijt. En mischien moet de AGP-PCI-Bridge-koelblok vervangen worden.

iig voor mij geen VF700 meer. Ik was al van plan hem te bestellen, maar kwam nog net erachter dat ie voor de PCI-e versie gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
adewidt schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:25:
Nvidia to present Pure Video tomorrow
Clean as a whistle

By Fuad Abazovic: zondag 19 december 2004, 15:18

WHEN PEOPLE DESCRIBE graphics as "pure", that should mean that you are able to make the video part of a graphic chips to work. I guess that's what Nvidia finally managed to do but only with NV41, Geforce 6600 series of cards.
Nvidia briefed the press in the USA a few days ago about this marchitecture. We know it works on the NV41 generation of chips but we're unsure whether it works on NV40 cards. We suspect it won't.

You have to install a fancy 71.03 driver to make it work and it should be presented to the world+audience on Monday. It ought to provide a better quality video processing picture and to offer some other features. I hope that it will lower CPU utilisation when you watch video files as it's now at a horribly high rate. People who have 6800 series of cards claim that CPU utilisation goes up to 70 per cent when watching video content. Usually it sits at less than ten per cent.

We also saw that Nvidia is comparing its video quality with ATI's X700 cards and Nvidia 6600 is supposed to have better video quality. Yes we saw the pictures.

We will see tomorrow what "Pure Video" can offer

Bron: http://www.theinq.net/?article=20298
Komen er nou nieuwere 6600 uit met een nv41 of werkt dat ook op mijn leadtek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

NV41=6600
NV40=6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fallout
  • Laatst online: 25-06 10:30
Kan iemand mij vertellen hoeveel geheugen chips er op de Asus EN6600GT zitten? Ik kom er namelijk zojuist achter dat ik nog koperen Rivoltek ramsinks heb liggen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.clarkson.it/images/revoltec/rs005-7_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

-Fallout- schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:49:
Kan iemand mij vertellen hoeveel geheugen chips er op de Asus EN6600GT zitten? Ik kom er namelijk zojuist achter dat ik nog koperen Rivoltek ramsinks heb liggen :)

[afbeelding]
ligt aan mij hoor, maar wat zijn/doen ramsinks? :D

die leadtek agp die zo stil uit de test kwam, maar toch niet helemaal zo stil is, zijn er andere koelers die wel passen (zonder modden) ?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fallout
  • Laatst online: 25-06 10:30
RAM sinks zijn heatsinkjes die je op het RAM geheugen moet monteren met behulp van lijm of speciale tape.
Als voorbeeld mijn huidige Radeon 9600PRO 128MB met diezelfde heatsinks (niet uitgebogen zoals ook op bovenstaand plaatje te zien is).

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vis00348/ramsink.jpg

Die radeon is overigens te koop als mn 6600gt binnen is :P

[ Voor 17% gewijzigd door Fallout op 20-12-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Cyrus The Virus schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:43:
http://www.leadtek.com.tw...sp?lineid=1&pronameid=162
De Leadtek Winfast PX 6600GT Extreme Edition TDH komt binnenkort uit voor de geintereseerde
Jammer dat het geen AGP is. Hij ziet er zeker leuk uit. Vooral dit "GeForce 6800 features at midrange prices!" trekt me aan! Maarjah... mijn mobo wil het niet! Dus toch maar voor de C3D 6600GT gaan (die overal is uitverkocht :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
LoeiOrdinair schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:11:
[...]

Jammer dat het geen AGP is. Hij ziet er zeker leuk uit. Vooral dit "GeForce 6800 features at midrange prices!" trekt me aan! Maarjah... mijn mobo wil het niet! Dus toch maar voor de C3D 6600GT gaan (die overal is uitverkocht :( )
die GF 6800 staat bij bijna alle 6600GT kaarten.

Ik weet nog niet of ik hem ga bestellen als het nog een maand duurd dan niet maar als hij nog voor eind december er is dan bestel ik hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
hier de eerste 6600gt pci-e 256mb te koop:
- http://www.preisblocker.d...?artnr=18996&src=getprice

Prijs valt me ook heel erg mee..nu hopen dat er ook een agp versie van komt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Hmmm, jammer dat hij bijna overal is uitverkocht, ben al druk aan het mailen of ze hem nog vóór kerst kunnen leveren :P

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Mmm hardwaremonitor geeft op 500mhz op m'n AGP leadtek kaartje al temperaturen van 70 graden aan in Pandora Tomorrow (wat wordt meegeleverd). Hoge temperaturen zeg; kan ik me voorstellen dat ie crasht in dat spel na een half uur. Overige spellen tot nu toe totaal geen problemen.

Nog mensen met hoge temperaturen? en wat is z'n max ongeveer?

[ Voor 15% gewijzigd door Jerrycan op 21-12-2004 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Volgens mij iets van 32 graden in 2d en na een uurtje halflife 2 iets van 42 graden dacht ik in een barebone op 3gz.
maar elk prog heeft z'n eigen temperatuur lijkt het wel, dus daar geloof ik niet helemaal meer in.

[ Voor 31% gewijzigd door ErikRo op 21-12-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
ErikRo schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 00:32:
Volgens mij iets van 32 graden in 2d en na een uurtje halflife 2 iets van 42 graden dacht ik in een barebone op 3gz.
maar elk prog heeft z'n eigen temperatuur lijkt het wel, dus daar geloof ik niet helemaal meer in.
Nouja hoe meer hij moet rekenen hoe warmer hij wordt. Misschien dat NFSU2 niet zoveel rekencapaciteit vereist. Verder valt het qua temperaturen van CPU enzo in deze bigtower reuze mee, offuh die hardwaremonitor geeft wat hoge temps aan. Laat staan als ik de boel op 550mhz zou laten lopen! :/
Zie deze Url voor de HW monitor screencap

[ Voor 10% gewijzigd door Jerrycan op 21-12-2004 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Nou leek mij die 70o van mijn Leadtek nogal veel maar uit dat noise verhaal van Anand blijkt dat dat reuze meevalt. Tjee wat een hoge temperaturen zeg!
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/graphs/66gt%20roundup_12060481211/5669.png.
Met die MSI heb je geen verwarming meer nodig op je kamer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jerrycan schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:17:
Nou leek mij die 70o van mijn Leadtek nogal veel maar uit dat noise verhaal van Anand blijkt dat dat reuze meevalt. Tjee wat een hoge temperaturen zeg!
[afbeelding].
Met die MSI heb je geen verwarming meer nodig op je kamer! ;)
Met geen vd kaartje zul je er koud bij zitten, alleen bij de overige kaarten wordt de warmte beter aan de omgeving afgegeven, waar de MSI wat meer vasthoud. Tja, zo kan ik de kaart ook stil houden, beetje op de grens ballancerend.
Als je een beetje de noise/temperature verhouding bekijkt dan is de Leadtek een van de betere en in NL verkrijgbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door _XipHiaS_ op 21-12-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Is er al wat bekend over de levertijd. Ik heb er een besteld (C3D), maar ik heb nog geen antwoord gekregen over de levertijd. Ik hoor overal dat deze kaart wat leverproblemen heeft in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
_XipHiaS_ schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:40:Als je een beetje de noise/temperature verhouding bekijkt dan is de Leadtek een van de betere en in NL verkrijgbaar.
En met een leuke software bundel, en allerlei kabeltjes, stekkers. Ikke erg happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 09:10
LoeiOrdinair schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:09:
Is er al wat bekend over de levertijd. Ik heb er een besteld (C3D), maar ik heb nog geen antwoord gekregen over de levertijd. Ik hoor overal dat deze kaart wat leverproblemen heeft in nederland.
Ik heb zaterdag een club3d bij Yorcom besteld. Daar stonden ze toen op voorradig. Meteen geld overgemaakt. Gister stond me orderstatus op aflevering binnen 48 uur als item op groen staat (voorradig) toen keek ik weer en stond die op B (beperkte voorraad). Hopen dus dat ik hem nog wel snel krijg.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Bart schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:36:
[...]

Ik heb zaterdag een club3d bij Yorcom besteld. Daar stonden ze toen op voorradig. Meteen geld overgemaakt. Gister stond me orderstatus op aflevering binnen 48 uur als item op groen staat (voorradig) toen keek ik weer en stond die op B (beperkte voorraad). Hopen dus dat ik hem nog wel snel krijg.
ik heb net een e-mail gekregen van tailor-made. ze wachten daar op de nieuwe voorraad die kan morgen of pas over 3 weken binnekomen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Club3d 6600gt al !!

Ik heb geen review kunnen vinden.. en nu was ik zo aan het rondkijken, vroeg me af met welk fabrikant de club3d vergeleken kan worden... kwa grapische en thermostatische prestaties ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik zou zeggen probeer het uit en laat het ons weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal eens voor de volledigheid mijn post in t andere topic hier ook eens neergooien:

"Er schijnt inderdaad een kleine partij 6600GT kaarten te ciculeren die ondanks de herrie die de koeling maakt niet de kaart voldoende te koelen. Het reference koelblok schijnt niet helemaal goed te werken.

Als ik t zo lees heb jij dat probleem. Je zou eens kunnen uitproberen of t ding goed werkt met kastdeur open en ventilator erop. Als ie dan werkt weet je zeker dat t een hitte issue is.

Oplossing: ga in de weer met wat alternatief koeling of breng je kaart RMA terug. In t laatste geval is de kans groot dat je je kaart wel even kwijt bent. Zo goed schijnt die beschikbaarheid nou ook weer niet te zijn.

Lees overigens in t grote 6600GT topic dat redelijk wat mensen voor Club-3D zijn gegaan. Uit betrouwbare bron vernomen dat dit probleem zich alleen voordoet bij de eerste batch...alles wat nu in de winkel ligt zou batch twee moeten zijn"

Hoe dat met andere merken zit geen flauw idee maar aangezien de meerderheid reference koelers gebruikt zou t een algemeen probleem moeten zijn. Krijg in ieder geval wel die indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vandaag mijn geforce 6600 gt laten testen doordat deze crashde op core 500.
Ik kreeg te horen dat als je hem met coolbits op performance zet, de kaart 200mhz is overgeclockt (300 standaard). Hij liep bij hun ook vast op core 500. Dit is toch grote onzin!? hij hoort toch op 500 te lopen.

Gaat btw om een xfx, gekocht op hcc dus 1 van de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:49:
Hallo,

Ik heb vandaag mijn geforce 6600 gt laten testen doordat deze crashde op core 500.
Ik kreeg te horen dat als je hem met coolbits op performance zet, de kaart 200mhz is overgeclockt (300 standaard). Hij liep bij hun ook vast op core 500. Dit is toch grote onzin!? hij hoort toch op 500 te lopen.

Gaat btw om een xfx, gekocht op hcc dus 1 van de eerste.
In 3D loopt hij standaard op 500 in 2D moet je hem niet overclocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik clock hem niet in 2d over. Ik zet hem alleen met coolbits op performance (500/1gig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinty
  • Laatst online: 18:08
Ff een vraagje, mijn xfx agp wordt komende maandag geleverd, en bij het zien van de load temps schrok ik wel even. Ik overweeg al een tijdje om een case fan te monteren op de hoogte van mijn agp slot.Is dit een goed idee? ja/nee en welk formaar ben ik best dat ik neem? ik heb nu vooraan 3 kleine fans in een 5.25 bay en via mijn voeding (q-tec 450W gold) meer dan voldoende uitstroom van lucht

Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xfx 6600 GT is nu ook besteld @ skyware.nl

Mijn hele systeempje in nu bijna compleet :) (zie sig)

Dus we gaan even kijken wat voor prestaties we eruit kunnen halen.

Momenteel ligt mijn oude pc zonder kast op mijn bureau te ronken, maarja je moet wat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
Tjonge 79 graden met mijn Leadtek AGP 6600 GT met NFS2U.
Het is volgens die vergelijking nog niet eens zo warm maar toch!
Zie de hardwaremonitor pic.
Ik zou die temperatuur toch graag wat lager hebben. Toch wachten op een beter koelertje. :'(

Mochten er al mensen zijn die een passende gevonden hebben hoor ik het graag!

Ook ben ik benieuwd naar nog meer temperatuur statistieken van andere 6600 GT kaartjes.
Kijken of ut nog erger kan dan deze temperatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

w0000t bij de computerland in leiden hadden ze er nog 2, nu nog 1, en maar 189€!!, een Club 3D 6600GT AGP :)

www.google.nl

Verwijderd

misschien ff een domme vraag :+ maar krijg je het "verbindingsstukje" om 2 kaarten in sli te laten lopen bij het moederbord, de videokaart of moet je dit los kopen? dat vroeg ik me nou af :)

Edit: Dan zoek je het kan je het niet vinden.. zoek je het niet vind je het!... :+
http://graphics.tomshardw...3/sli-performance-03.html bij moederbord dus

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 01:23 ]

• Gully
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

MisteRMeesteR schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:34:
w0000t bij de computerland in leiden hadden ze er nog 2, nu nog 1, en maar 189€!!, een Club 3D 6600GT AGP :)
hmm dat is de prijs van de pci-e volgens de website, agp staat er voor 209?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

ik heb een 300 watts voeding. Is het zo dat je een 350 watts voeding nodig hebt voor de 6600gt?
En maakt het uit of ik een club 3d versie neem of een xfx?

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:08:
ik heb een 300 watts voeding. Is het zo dat je een 350 watts voeding nodig hebt voor de 6600gt?
350 watt is zeker wel aan te raden. en het verschil tussen een club3d of een xfx kan je heel makkelijk vinden. lees de startpost maar eens door.

• Jerrycan
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:08:ik heb een 300 watts voeding. Is het zo dat je een 350 watts voeding nodig hebt voor de 6600gt?
.. En ik heb hem stabiel op 300W met een Zalman voeding.
XFX is erg luidruchtig, Club 3d iets minder schijnt het.

• ErikRo
ik heb hem aangelsoten op een 250watt voeding en dat loopt als een speer, zonder crashes of foutlopers, het gaat om het rendement van de voeding.

Verwijderd

Ik zat te denken om ook zo een kaart te kopen, maar kan ik dan niet beter eerst een 6800le kopen en als die niet op iets van 12.1x5 loopt hem om te ruilen voor een 6600gt ?? >:)

Verwijderd

enig idee welke voeding voor een goeie prijs (me) aan te raden is voor de 6600gt?

weet niet eens of m'n moederbord compatible is.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.