if broken it is, fix it you should
ja het is xp pro
[ Voor 17% gewijzigd door elgringo op 05-12-2004 11:15 ]
Probeer eens met een zonenummer in te geven bij je locatie. Wat ook kan, is dat je een aantal services gedisabled hebt die VPN nodig hebben (zoals ik
Page intentionally left blank.
Ik zit met precies hetzelfde probleem, heb de search gebruikt, maar kan het niet vinden.StarWing schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:47:
al de search gebruikt ? Volgens mij is dat hier al langs geweest.
Probeer eens met een zonenummer in te geven bij je locatie. Wat ook kan, is dat je een aantal services gedisabled hebt die VPN nodig hebben (zoals ik)
Wat bedoel je met zonenummer ? en misschien is het wel handig als je misschien kunt vertellen welke services dat zouden kunnen zijn. Ik kan nl. er geeneen vinden waar "vpn" instaat....
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
A wise man's life is based around fuck you
edit
Mmm, dat was dus dit bericht wat ik had gezien.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/984325
Maar daar staat geen antwoord bij, raar, kan me toch vaag herhinneren dat daar gisteren toch een antwoord bij stond (over dat netnummer van mijn locatie invoeren).
[ Voor 44% gewijzigd door s441558 op 05-12-2004 12:04 ]
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees
werkt niet, en isdn wil daar een netnummer zonder 0 hebbens441558 schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:00:
Hij bedoelt het Netnummer van jou locatie. Bijvoorbeeld 040 voor eindhoven, 030 voor Utrecht(ook al heb je geen modem/inbellijn). Kan je instellen in configuratiescherm --> phone and modem opties. Er is hier volgens mij onlangs nog een topic over geweest.
edit
Mmm, dat was dus dit bericht wat ik had gezien.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/984325
Maar daar staat geen antwoord bij, raar, kan me toch vaag herhinneren dat daar gisteren toch een antwoord bij stond (over dat netnummer van mijn locatie invoeren).
Volgens mij is het een serivce oid wat geinstalleerd moet worden
Telephony is gestart overigenssanfranjake schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:09:
Zoals zwelgje zegt de Telephony-service wel gestart? En de ICS service? die wil soms ook nog wel eens meedoenVerder kan je dit volgens mij met een beetje stoeien ook wel zelf vinden
Als je weet waar je moet stoeien wel....
[ Voor 5% gewijzigd door elgringo op 05-12-2004 12:15 ]
[rml][ XP pro]VPN verbinding opzetten via wizzard kan niet[/rml]
VPN niet op te zetten
bij mij werkt het nog niet.....maar misschien heeft elgringo meer geluk (als dat goed gaat, graag ff een berichtje,
[ Voor 12% gewijzigd door Caveman op 05-12-2004 13:00 ]
Nee, werkt niet.Cavie schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:59:
Nou het lijkt erop dat je ergens een 0 moet invullen in een dailup verbinding.....?
[rml][ XP pro]VPN verbinding opzetten via wizzard kan niet[/rml]
VPN niet op te zetten
bij mij werkt het nog niet.....maar misschien heeft elgringo meer geluk (als dat goed gaat, graag ff een berichtje,)
ik heb in mijn lokatie alleen een netnummer (0527) ingevuld.
Kan het aan de isdn (instellingen) liggen?
Nou, ik heb een kabel verbinding, op de ene pc doet ie het prima kan ze gewoon aanvinken, en er staat niets ingevuld bij dailup connex en de services (althans die met een netwerk te maken zouden kunnen hebben) zijn hetzelfde.....ik word er een beetje simpel vanelgringo schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:30:
[...]
Nee, werkt niet.
ik heb in mijn lokatie alleen een netnummer (0527) ingevuld.
Kan het aan de isdn (instellingen) liggen?
[edit]
Oeps....het werkt wel, postcode en een 0 en hij doet nu wel....
[ Voor 9% gewijzigd door Caveman op 05-12-2004 14:45 ]