Toon posts:

[Vraag] Tft scherm goed genoeg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik weet niet cker of ik bij de goede catogorie ben om vragen te stellen over tft schermen maar dit
leek mij de meest geschikte. Dus hier mijn vraag. Is dit een goed beeldscherm op op te gamen?

http://www.tftscherm.nl/page_special.asp?id=10499

Ik heb alleen verstand van de responsetijd (hier 12ms) en die is hier volgens mij goed. maar de rest... (kleurovergang enz). Kunnen jullie me adviseren en anders een alternatief aanwijzen voor ongeveer dezelfde prijs

//Thx Sev7n

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 20:08 ]

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 22:14

Dr C

met C en CK

we zijn niet helderziend hoor.....

[edit]
hmmm. opeens veranderd.

[ Voor 34% gewijzigd door Dr C op 04-12-2004 20:09 ]

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Verwijderd

Topicstarter
Ja :P opeens d8 ik.. He er ontbreekt wat.. en ja hoor het merk van de tft scherm :D

sorry voor dat.. ik zit net ook te kijken en ik denk dat ik me vraag toch beter bij videoplanken had kunnen plaatsten of n iet?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Redelijk ding :)

Kijk even bij Videokaarten gedeelte (waar dit topic ook hoort) daar ziiten wat recente nuttige Topics met onder andere een of andere ViewSonic TFT die goed schijnt te zijn !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dat is dan ook weer 19'' en een stuk duurder.. ik wil het graag bij 300 euri houden

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 20:20 ]

Verwijderd

Dis dus een scherm van NEOVO, zien er altijd mooi uit, maar alles schermen die ik ervan heb gezien vond ik de kleuren ontzettend flets, en er hing een witwaas over het hele scherm.
En dat waren dan ook schermen uit de duurdere serie van NEOVO (de S serie), deze hadden zelfs hogere contrast verhoudingen dan deze.
Maar das mijn ervaring met NEOVO,
ik heb dit scherm nooit in werking gezien overigens.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 20:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb je een mooi alternatief... of zegt er iemand dat het wel goed werd in de praktijk?

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De bekende oplichterspraktijken. Ten eerste is dit een scherm met 4ms RISE en 12ms FALL time wat dus op een responsetime van 16 ms komt. Niet heel slecht natuurlijk, maar het merk in het algemeen (Neovo) is erg slechte kwaliteit. Kleurechtheid is ver te zoeken en door slechts een d-sub ingang, wordt het er niet beter op.

Voor office werk is het een prima scherm, maar ga er alsjeblieft geen films of vooral foto/video bewerking op doen.

Verwijderd

Topicstarter
alternatief van ongeveer dezelfde prijs?

• Plague
  • Niet online
www.tweakers.net/pricewatch :{

Zelf wat onderzoek doen kan geen kwaad hoor :{

Verwijderd

Topicstarter
ik zei al dat ik er niet zoveel verstand van had.. dus als ik gwoon niet gevraagd had aan jullie had ik nu waarschijnlijk een kut kwaliteit scherm.. :S

Verwijderd

BenQFP767 12ms, ken ik niet maar lijkt me een redelijk scherm.
Als je videokaart een DVI ingang heeft zou ik zeker voor de Samsung Syncmaster 710T gaan. Die is echter wel 400 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 21:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
die benq ziet er idd erg goed uit.. die ms van 12 kan ik wel gebruiken :) heeft er iemand ervaring met de kleuren enzo?

• Plague
  • Niet online
http://graphics.tomshardware.com/display/20041123/index.html

Begin op zijn minst eens die door te lezen.
Pagina: 1