ik heb een voeding uit een pentium drie gehaald omdat de zekering vernieuwd moest worden, aansluiten, zonder mobo, videokaart, helemaal nix. hop stekker erin, BOEM en twee van die zwarte rechtopstaande kokertjes, waarschijnlijk van hard plastic, zijn rondom zwart geblakert. oke nieuwe zekering, weer een knal.
ik had em open dus kon ik zien dat het weer die zwarte kokertjes waren.
ik denk dat ik dat ding maar weg gooi. maar mijn eigelijke vraag is: ik heb zat voedingen, maar die hebben 2 aansluitingen voor op het moederbord (p1,p2 (zo heten deze twee aansluitingen)) aansluitingen), terwijl ik er 1 moet hebben en een hele grote (p1), zoals diegene die ontploft is. hoe nu zo'n oude voeding op een PIII moederbord te plaatsen. Die voedingen zijn allemaal goed, alleen ze hebben een andere aansluiting. het moet wel mogelijk zijn, pas bij Pentium 4 is dit niet mogelijk alleen ik weet niet hoe.
(ik heb search gebruikt voor de slimmerikken onder ons
)
hier trouwens een foto over die aansluitingen, van die oude voedingen:
zo van GoT afgeplukt
ik had em open dus kon ik zien dat het weer die zwarte kokertjes waren.
ik denk dat ik dat ding maar weg gooi. maar mijn eigelijke vraag is: ik heb zat voedingen, maar die hebben 2 aansluitingen voor op het moederbord (p1,p2 (zo heten deze twee aansluitingen)) aansluitingen), terwijl ik er 1 moet hebben en een hele grote (p1), zoals diegene die ontploft is. hoe nu zo'n oude voeding op een PIII moederbord te plaatsen. Die voedingen zijn allemaal goed, alleen ze hebben een andere aansluiting. het moet wel mogelijk zijn, pas bij Pentium 4 is dit niet mogelijk alleen ik weet niet hoe.
(ik heb search gebruikt voor de slimmerikken onder ons
hier trouwens een foto over die aansluitingen, van die oude voedingen:

zo van GoT afgeplukt
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 19:42 . Reden: Pic resized ]