Verwijderd
Kan je dat ding ook in een 5 1/4" in bouwen???
En wat heb je daar wel niet voor moeten betalen
Prijzen zie je hier:
http://www.crystalfontz.com/cgi-bin/pricing.pl?product=634
Verwijderd
Hey, jij hebt dezelfde gsm gelijk ik met dezelfde cover lol
ik ben eens benieuwd hoe het werkt als het volledig af is
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
(in NLG
Have a wheelie good weekend!
Dollar is nu al naar 2,32 gezakt, gaat behoorlijk rap omlaag.....
het wordt flink voordelig om spul uit de states te halen als het zo doorgaat...
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Mjah... duurt nog ff want heb me nieuwe mobo nog niet enzo! Maarja als ik heb ofcuz...Op woensdag 03 januari 2001 19:15 schreef FragDaddy het volgende:
Alchemy. als je het hebt ingebouwd en plaatjes van je display in combinatie met winamp / mbm etc hebt.. kun je dan nog een paar plaatjes posten ???
Kan iemand mij wat nuttige toepassingen geven?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ben al overtuigd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Kijk deze info is erg handig voor als je zo'n ding in een server hebt waar geen monitor aan zit. Zo kan je toch alle info zien.
Tjah...
In combinatie met het apparaat op onderstaande foto is je server helemaal klaar..
Verwijderd
bende scheel ofzo?
we hadden het over LCD displays...... slimmerd
Verwijderd
1 week 2 weken???? hoelang geleden heb je die van jou besteld.. of hoelang heeft het geduurd voor dat tie er was???
Verwijderd
en dat is dus maar 6 us dollar??.... heb die mail trouwens nog niet binnen
Verwijderd
Ik heb elders wel eens aanbiedingen gezien (50 piek of zo).
Ik weet niet of die ook backlit zijn, en hoe je die dingen moet aansturen (ze leveren geen software mee).
Nog mooier zijn grafische displays waar je 122x32 tot 240x128 pixels mee weer kan geven. Je zit dan dus niet aan die 'blokjes' vast.
Prijzen bij Conrad van 70 gulden tot [13 bij 8 cm] 330 gulden. Een bijpassende 'terminal' kost 280 gulden en software 70 gulden. Totaal 680 gulden.
Kun je dus ook een mooie monitor voor kopen!
Als je PC géén server is zou je die gegevens toch veel beter direct op je monitor kunnen weergeven (scheelt weer >250 piek)?
Héb je eindelijk een hi-end PC, gebruik je verouderde techniek (monochroom display) met trage ic's om gegevens van je GHz-PC te checken! MBM, System Monitor, et cetera, doen hetzelfde voor noppes.
Toegegeven: zo'n groen display oogt mooi.
BTW: zijn er naast Conrad nog andere (Nederlandse) online electronica-winkels? Ik ken Reichelt in Duitsland.
Verwijderd
Dear Bulldog,
for a complete set, ready for operation, you will need:
1. CF 634LY, 20x4 characters, LED backlight 76,70 EURO
2. DBK 634LG, “Crystalfontz” print 41,90 EURO
This is what you will get:
- A 20x4 module with LED backlight
- A metal bezel, 5 1/4" full height
- A serial cable with DB-9 connectors on each end
- A cable for connecting the backlight to a spare 5 1/4"
power connector from your computer's power supply
- Mounting screws
So you can start immediately, and the result will look
like what yuo see on our web site.
For packaging and delivery, we will charge 8,20 Euro.
For first time customers, we would like to receive
cash in advance to our bank account
Sparkasse Miltenberg-Obernburg
63785 Obernburg, Germany
Bank code 796 500 00
Account no. 430 009 423
A discount will be offered for orders of 10 or more sets.
The introductional offer has expired on December 1st.
If you have any more questions, please ask.
Thank you for your interest in our products.
Best regards,
Rudolf Sosnowsky
LC Design
=== Your Partner for LCD Applications ===
E-Mail Rudolf.Sosnowsky@LC-Design.de
Internet http://www.LC-Design.de
Dat zou
Verwijderd
Ik geloof dat je verkeerd zit met die 680 gulden.Op woensdag 03 januari 2001 22:24 schreef augustus het volgende:
Zulke 4 x 20 displays zijn kaal in elke electronicawinkel te koop: in de [dure] Conradcatalogus staan ze voor 95 gulden of 130 gulden.
Ik heb elders wel eens aanbiedingen gezien (50 piek of zo).
Ik weet niet of die ook backlit zijn, en hoe je die dingen moet aansturen (ze leveren geen software mee).
Nog mooier zijn grafische displays waar je 122x32 tot 240x128 pixels mee weer kan geven. Je zit dan dus niet aan die 'blokjes' vast.
Prijzen bij Conrad van 70 gulden tot [13 bij 8 cm] 330 gulden. Een bijpassende 'terminal' kost 280 gulden en software 70 gulden. Totaal 680 gulden.
Kun je dus ook een mooie monitor voor kopen!
Als je PC géén server is zou je die gegevens toch veel beter direct op je monitor kunnen weergeven (scheelt weer >250 piek)?
Héb je eindelijk een hi-end PC, gebruik je verouderde techniek (monochroom display) met trage ic's om gegevens van je GHz-PC te checken! MBM, System Monitor, et cetera, doen hetzelfde voor noppes.
Toegegeven: zo'n groen display oogt mooi.
BTW: zijn er naast Conrad nog andere (Nederlandse) online electronica-winkels? Ik ken Reichelt in Duitsland.
Best. nr. 181684 is toch een 240x128 met rs-232 erop en maar 279.95
Verwijderd
Ik hoop dat ik niet de enige ben !
-
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ben er toevallig vanmiddag mee bezig geweestOp donderdag 04 januari 2001 20:04 schreef speedygonzalis het volgende:
heeft iemand ook een idee waar je dat lcd monitortje voor in je 5 1/4 drive op de akiba site kan halen ( websiteje ?) Zie ik wel passen in m'n server.
Het kost aardig wat, maar dan heb je wel wat. Mocht je serieus overwegen om te gaan bestellen, contact mij dan ff
Verwijderd
heb je niet een site met wat specs enzo.
overigens werkt zo'n lcdriver ook met van die grafische lcd schermpjes ? of heb je daar zo'n controler voor nodig zoals op de lc-design site.
Verwijderd

zo moet je dat dus aansluiten
Heb een aantal site's gevonden met alle specificaties, maar kom er zelf niet helemaal uit aangezien het allemaal Chinees, Taiwanees is en zelf kan ik dat niet zo goed begrijpen...
Heb wat fam. die daar vandaan komt dus zal eens vragen of die wat kunnen vertalen :0
Hoop er dus binnekort wat meer over te kunnen vertellen..:Z
Op vrijdag 05 januari 2001 00:54 schreef Melkpap het volgende:
Als je een echte tweaker bent ruk gewoon het scherm van je gameboy eraf:
[afbeelding]
zo moet je dat dus aansluiten
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
en hij is al vertrokken uit amerika....
en als de douane nou ff op schiet heb ik hem morgen of maandag in da house...
en dan gaan we meteen kijken of die blauwe leds inbouwen mogelijk is.
Op woensdag 03 januari 2001 19:50 schreef Bulldog het volgende:
Voor een server is het zeker ideaal. Je kunt meteen de status informatie aflezen...
In combinatie met het apparaat op onderstaande foto is je server helemaal klaar..Kun je gewoon lekker op Linuxén
![]()
![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Dus schermpie + kabel + stroomding + verzendkosten??
is wel koel... die gaatjes op de hoeken van het scherm zijn om schroefjes of iets dergelijks in te fixen?? ik heb nl. nog maar 1 5,1/4" slot over (vd 5
Echte tweaker maakt hem toch zelf in zijn pc?
Nog niet...ben er mee bezigOp vrijdag 05 januari 2001 20:41 schreef wfvn het volgende:
[..]
Yours?????
Maar hij zal ongeveer oo 1500piek komen
Verwijderd
Zoals dat uptime gebeuren in linux op dat schermpie, is dat lastig?
Want ik wil nu ook zo'n ding in mijn server!
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
De totale prijs inclusief verzending is dus 128,80 EURO X 2,20371 = Fl. 283,83.
Komt nog wel Fl. 6,- bij, transactiekosten
Heb misschien wel een goedkopere variant voor je.
Ik was van plan de backpack te halen bij LC-design. Dat ding kost zo'n $20 in Amerika, dus waarschijnlijk €30 bij hen. Moet nog per mail bevestigd worden.
Het display haal ik dan uit Amerika: $11 voor 2x20 en 15$ voor 4x20.
Bij elkaar ben je dan voor <60 dollar klaar, een stuk goedkoper dan die 130 euro van jou.
De displays kan je uitzoeken op www.eio.com/lcdprodt.htm
Als we nou zorgen dat we een redelijk aantal displays bestellen, dan vallen de verzendkosten per persoon ook weer mee...
Verwijderd
zit er dan ook die seriele interface bij?? of moet je die zelf nog in elkaar klussen??
Ben nu bezig met het opzetten van een ICQ activelist. Speciaal voor LCD schermen, en alles wat hier mee te maken heeft. Heb inmiddels al zoveel ICQ nummers in mijn lijst staan, die iets te maken hebben met dit spul.
Mischien is het makkelijk om elkaar even samen te voegen (in de vorm van een ActiveList), zodat vragen, problemen, etc makkelijk ter sprake kunnen worden gebracht aan die-genen die er ook in geintreseerd zijn
Ik ben nu bezig met het opzetten, straks meer informatie
Hij is te vinden op :103694128
Ben je geintreseerd in LCD/ Display schermpjes dan zit je hier helemaal goed! Je kunt hier o.a. terrecht voor vragen, antwoorden, en natuurlijk alles anders wat er maar mee te maken heeft! Dus join snel!
Weet je niet hoe je moet joinen
Lees dan even het volgende artikel
http://www.icq.com/icqtour/advanced/activelist.html
Kort uitgelegd
Klik in ICQ op: Grote ICQ button >> Add/Invite Users >> Find/ Add a ICQ ActiveList >> Vul als ID in: 103694128
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Dan heb ik hem meteen
There's no place like 127.0.0.1
nou ja dan maar gewoon creditcard nemen daarvoor
btw
dat hele setje met dat ding war je hem in zet
is backorderd krijgen ze die nog wel weer dan (ben errug lui
nog iets als hij via Com gaat moet die kabel niet buiten om toch ? das lelijk
welk proggie heb je gebruikt dan alchy ????
met zo'n LCDtje is je kast gelijk weer helemaal toppie
dat wil ik ook wel eens weten !Op zondag 07 januari 2001 03:59 schreef -OverSoft- het volgende:hoe krijg je die serieële kabel van binnen -> binnen (dus als ie in die bay zit). Hij moet toch nie buitenom he, dah ziet er nie uit. Maar ja, ik ga dah schemaatje van m'n gameboy es ff proberen
LCD - schermpies
Viewing Area: 80.7 mm x 60.6 mm (100.7 mm diagonal)
Physical: 112.5 (w) x 96.5 (h) x 35.9 (d) mm
Pixels: 383H x 234V
$175
En dan heb je dus GEEN lijntjes...
3" NTSC LCD MONITOR - $99
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
anders zeul ik gewoon een monochroom 286 scherm mee
http://www.junkware.com/serial_lcd.htm
de onderste is wel stoer
gewoon te mooi om waar te zijn denk ik !
En er is volgens mij nog niet echt software voor...beetje exotische chip.
Verwijderd
FF een schroevendraaier pakken, en kijken wat erin zit.
Verwijderd
--Ray
Ja je hebt ergens wel gelijk ja ;-)Op zondag 07 januari 2001 22:22 schreef Yarvieh het volgende:
Zijn wij nou tweakers? is er software? is er software? als ie er niet is dan maken we die toch gewoon, kennis genoeg hier volgens mij!
--Ray
Jij maakt, wij gebruiken.
Maar is wel een stoer LCDtje om aan de
bovenkant een raampje te maken in je kast en hem daar onder te pleuren.:9 mischien kun je daar nog wel je pacman op spelen
Maar ik denk dan dat ik het toch maar bij de Crystalfontz hou met 4 x 20 die Alchemy ook heeft (met bay ben lui
maar nu ga ik
Verwijderd

Maar volgens mij kan ik hier niet veel mee.
Jij hebt echt geld teveel!!OK ik heb net mijn GSM uitmekaar gesloopt en dit is het resultaat
Verwijderd
Nee hoor. Dit is een oude Pocketline Gripz. Ik heb nu een Ericksson T18s.Op zondag 07 januari 2001 23:21 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Jij hebt echt geld teveel!!
Maar die pocketline doet het wel nog hoor. Ook nadat hij uitmekaar is geweest.
Maar kan ik er wat mee??
ach aan het formaat te zien is het een oud lel van een gsm dus dat valt wel meeJij hebt echt geld teveel!!
en wat voor de rest betreft, denk niet dat je er iets aan hebt, custom display gemaakt op bestelling bedrijf, krijg je nooit iets over te weten hoe en wat, schroef maar weer inelkaar en laat je hond erachter aan hollen, oid...
Verwijderd
Werkt nog goed met 10,- beltegoed. boekjes en al.
OOh, wie wilt dit ding nou nog?
Verwijderd
Hmmz is goed, ik gaat zo even bij antratek zo'n Seetron SGX-120L (grafishe display) halen (want lcd's waar al support voor is is niet leuk) en laat wel horen/zien hoe 't er mee gaatOp zondag 07 januari 2001 22:45 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Ja je hebt ergens wel gelijk ja ;-)
Jij maakt, wij gebruiken.
--Ray
Verwijderd
heb nog wel ergens een tft lcd liggen van een notebook
Ik heb dus laatst ook zo'n ding (zw-wit helaas) uit een notebook gesloopt.Op maandag 08 januari 2001 11:32 schreef sub-zero het volgende:
HIHI de mijn zouw vandaag moeten binne komen ben benieuwd ja en een grafische is ook leuk moet je wel alleende hardware en software erby maken
heb nog wel ergens een tft lcd liggen van een notebook
Zou je er serieus wat mee kunnen doen of kan ik hem beter eruit slopen?
Zo'n ding in de zijkant van je kast is natuurlijk wel erg
Verwijderd
http://www.earthlcd.com/skhome.htm
zijn best wel goedkoop voor schermpjes van 10.4"
Alleen ik heb geen isa busjes meer