hmmz... straks eens even kijken.
* UnderFlow slaat zijn brakke firefox
* UnderFlow slaat zijn brakke firefox
Jij weet dus niet hoe Trillian werkt :Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:27:
ik heb van iemand die ik ken gehoord dat hij gewoon in MSN zijn mail kan openen in firefox, ik wil geen trillian of gaim
ik heb meerdere MSNs online tegelijk (dmv polypatch) en dat gaat perfect met trillian gaat het fout dat weet ik al uit ervaring dan komen alle contacts in elke lijst
met Gaim kan ik maar 1 keer aanmelden
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik geloof niet dat je me helemaal begrijpt ..Dimmu schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:48:
[...]
edit: wat ik had geschreven is onzin; zie dat er hard gewerkt wordt aan SessionSaver; pass4 is momenteel de laatste versie op dit gebied: http://www.extensionsmirr...?showtopic=166&hl=session.
Misschien dat deze update beter werkt?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik lees uit je verhaal niet dat je al een nieuw profiel hebt aangemaakt (geprobeerd)? Doormiddel van: firefox -ptazzman schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 01:14:
FF uninstalled, re-installed.. maar zelfde probleem.
FF uninstalled, uit registry alle FF verwijzingen gehaald, FF directory gedelete, reboot, reinstall .. zelfde probleem.
Volgende optie is wellicht XP overnieuw te installeren maar dat gaat mij een beetje verIemand enig idee wat hier loos is?
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Zou je een voorbeeld kunnen noemen waarbij niet automatisch teruggescrolled wordt? Want ik heb daar eigenlijk nooit last van (hier eerst wel, maar met die 304 headers niet meer, maar hierbuiten ook niet meer). Heb op verschillende sites geprobeerd, maar telkens scroll ik @auto weer mooi naar beneden.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:32:
Ik had het pas met mijn broer over Firefox. Hij gebruikt nog Internet Explorer om twee redenen: De bekendste, niet alle sites werken, en nog één: Het niet-automatisch-naar-beneden-scrollen als je op de "back" knop hebt gedrukt.
Ik gebruikt zelf uiteraard wel Firefox. Ik heb zelfden last van websites die het niet goed doen, en als dat zo is dan wil ik niet eens op die site komen![]()
Maar ik snap niet dat het automatisch-scrollen als je op de back-knop hebt gedrukt niet goed werkt. Opera heeft het wel. Waarom kan dit niet eenvoudig erin gebakken worden?
I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond
Verwijderd
Hier dus ja, en bijvoorbeeld inkoopacties.net. Maar het gaat mij er niet om bij welke sites het wel of niet werkt, ik vind het niet zo hinderlijk. Ik vraag me alleen af waarom het gebeurt, en dat niet makkelijk opgelost kan worden in de browser.Electronical schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:41:
[...]
Zou je een voorbeeld kunnen noemen waarbij niet automatisch teruggescrolled wordt? Want ik heb daar eigenlijk nooit last van (hier eerst wel, maar met die 304 headers niet meer, maar hierbuiten ook niet meer). Heb op verschillende sites geprobeerd, maar telkens scroll ik @auto weer mooi naar beneden.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heb je toevallig niet een extension update gedaan?Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:09:
echt heel vreemd heb er nu 2 dage problemen mee gehad,
niets aangepast en nu gaat ie weer volledig goed ...
Vaag
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Verwijderd
los daarvan vond ik het zowiezo bagger eruit zien en niet prettig werken. nee trillian is GEEN optienero355 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:35:
[...]
Jij weet dus niet hoe Trillian werkt :
Je moet meerdere accounts ook niet onder 1 Trillian account aanmelden dan krijg je dat probleem ja, met elk protocol !!!
Maak dus meerdere Trillian accounts met elk account dus een eigen MSN account zoals het hoort en dan start je gewoon 5 keer Trillian
Las hier iets over iemand die het allemaal in Maxthon geopend wilde hebben. Misschien dat je daar iets aan hebt:Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:52:
[...]
daarnaast ken ik iemand en die heeft het probleem niet! die kan gewoon op MSN mail klikken en die wordt dan geopend in firefox en hij heeft er niks voor gedaan behalve dan een bekende bug opgelost en dat heb ik ook gedaan! en nu opent hij wel alle links in b.v. een MSN venster in firefox maar de MSN mail niet en FTD links ook niet
Bron: ShortmediaRight. So I finally got pissed off enough at IE to do another search for this. I found a post over at Maxthon Forums with some registry entries that supposedly fix it. I'm willing to give it a shot, but I have a question. What exactly do I change? Does the '@' symbol mean make a new entry, and put ContentType to 'text/html' ? I've played with the registry quite a bit before, but I just want to be sure before I bork something...
[HKEY_CLASSES_ROOT\.html]
"PerceivedType"="text"
@="MaxthonHTML"
"Content Type"="text/html"
[HKEY_CLASSES_ROOT\.htm]
"PerceivedType"="text"
@="MaxthonHTML"
"Content Type"="text/html"
[HKEY_CLASSES_ROOT\MyIEHTML\DefaultIcon]
@="C:\\Program Files\\Maxthon\\Maxthon.exe,0"
[HKEY_CLASSES_ROOT\MyIEHTML\Shell]
@=""
[HKEY_CLASSES_ROOT\MyIEHTML\Shell\open]
[HKEY_CLASSES_ROOT\MyIEHTML\Shell\open\command]
@="\"C:\\Program Files\\Maxthon\\Maxthon.exe\" \"%1\""
Verwijderd
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Verwijderd
heb je de uitslag er ook bij ??? (of het werkte?) maar volgens mij is dit precies wat die bug fix doet die ik gepost heeft, en die kennis van mij heeft echt alleen die fix gedaan en daar werkt het zonder allerlei omwegen....Electronical schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:04:
[...]
Las hier iets over iemand die het allemaal in Maxthon geopend wilde hebben. Misschien dat je daar iets aan hebt:
[...]
Bron: Shortmedia
Verwijderd
bestand en dan nieuwe tabTheFrozen schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:19:
Ik nam firefox vooral omdat ik IE gewoon haat (weet niet waarom) en omdat het tabbed browsing heeft. Maar dit werkt niet bij mij ofzo, de enige tabs die ik zie zijn Gratis Hotmail etc.
![]()
Hoe zet ik tabbed browsing aan, en krijg ik dan telkens als ik een nieuwe site intype een nieuwe tab?
Na het volgen van de volledige tip uit de faq: [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel VI[/rml]Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:21:
[...]
bestand en dan nieuwe tab![]()
extra ===> opties ===> geavanceerd ===> ff lezen en aanpassen
Ik denk in about:config eventjes browser.search.defaulturl aanpassen.sunturion schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:19:
ik heb een klein probleempje:
Als ik nu tekst selecteer en kies voor "search web for" dan beland deze zoek opdracht bij www.google.co.uk
Hoe kan ik er voorzorgen dat ik gewoon via www.google.nl zoek ?
Je kan in about:config de waarde van browser.search.defaulturl veranderen in:sunturion schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:19:
ik heb een klein probleempje:
Als ik nu tekst selecteer en kies voor "search web for" dan beland deze zoek opdracht bij www.google.co.uk
Hoe kan ik er voorzorgen dat ik gewoon via www.google.nl zoek ?
Als je een link in een nieuwe tab wil, kan dat ook door er op te klikken met je scrollwiel. Verder kan je altijd een 'new tab'-knopje toevoegen aan een balk, dat vond ik iig handig.TheFrozen schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:19:
Ik nam firefox vooral omdat ik IE gewoon haat (weet niet waarom) en omdat het tabbed browsing heeft. Maar dit werkt niet bij mij ofzo, de enige tabs die ik zie zijn Gratis Hotmail etc.
![]()
Hoe zet ik tabbed browsing aan, en krijg ik dan telkens als ik een nieuwe site intype een nieuwe tab?
Nee heb ik ook niet kunnen vinden. Blijkbaar werkt dat met die fix van jou kennis niet bij iedereen of heeft hij soms meer gedaan dan hij weet. Hebben jullie wel dezelfde versie van MSN en Fx?Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:19:
heb je de uitslag er ook bij ??? (of het werkte?) maar volgens mij is dit precies wat die bug fix doet die ik gepost heeft, en die kennis van mij heeft echt alleen die fix gedaan en daar werkt het zonder allerlei omwegen....
[ Voor 1% gewijzigd door Electronical op 04-01-2005 22:38 . Reden: Gert-Paul was me net voor ]
Verwijderd
jaElectronical schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:38:
Nee heb ik ook niet kunnen vinden. Blijkbaar werkt dat met die fix van jou kennis niet bij iedereen of heeft hij soms meer gedaan dan hij weet. Hebben jullie wel dezelfde versie van MSN en Fx?
Dat werkt overigens niet met alle muizen, vreemd genoeg. Met de mouse gestures plugin kan je ook makkelijk nieuwe tabs openen!Electronical schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:38:
Als je een link in een nieuwe tab wil, kan dat ook door er op te klikken met je scrollwiel. Verder kan je altijd een 'new tab'-knopje toevoegen aan een balk, dat vond ik iig handig.
Ik was al aan het zoeken in de about:config, maar kon maar niet vinden waar het stond.Electronical schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:38:
[...]
Je kan in about:config de waarde van browser.search.defaulturl veranderen in:
http://www.google.nl/search?q=
Dat zou moeten werken.
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Heb geen Nederlandse FFox, maar het is iets als Beeld -> Werkbalken -> BladwijzerbalkTheFrozen schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:50:
Ok, dat is dus opgelost, maar nu, hoe haal ik de "bladwijzerblak" weg? Sorry, ben nogal erge leek met firefox
Zoef
Rechterklik op de balk met 'Bestand' enz. en dan het vinkje voor 'bladwijzerbalk' weghalen.TheFrozen schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:50:
Ok, dat is dus opgelost, maar nu, hoe haal ik de "bladwijzerblak" weg? Sorry, ben nogal erge leek met firefox
[ Voor 7% gewijzigd door Electronical op 04-01-2005 22:55 . Reden: Alweer te sloom, haha ]
Je moet wel in je mouse control panel de functie van de middelste knop op "middle mouse button" zetten.Reinier schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:48:
[...]Dat werkt overigens niet met alle muizen, vreemd genoeg.
FireFox - neem het web in eigen hand
Verwijderd
<te traag met lezen,typen>Ok, dat is dus opgelost, maar nu, hoe haal ik de "bladwijzerblak" weg? Sorry, ben nogal erge leek met firefox
Verwijderd
je mag best wel wat lezen cq uitzoeken hoor...TheFrozen schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:03:
Ok, alles is nu geconfigged, snap nu hoe alles werkt. Wordt nu mun standaart browser![]()
Maar in welke map staan de "favorieten" van Firefox? En zijn er nog leuke plugins?
Al jou vragen staan ongeveer wel in dit topic al 3x vermeld. Misschien is de search iets?TheFrozen schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:03:
Ok, alles is nu geconfigged, snap nu hoe alles werkt. Wordt nu mun standaart browser![]()
Maar in welke map staan de "favorieten" van Firefox? En zijn er nog leuke plugins?
Rechtstreeks uit de startpost. Als je in zo'n map rondbanjert, kom je ergens een file bookmarks.html tegen en daar zitten je bookmarks opgeslagen.# Vraag: Waar kan ik mijn profiel vinden?
Dit verschilt per OS wat wordt gebruikt om Firefox te draaien. Hieronder vind je een overzicht waar de profielen terug zijn te vinden:
* Win XP/2000: %AppData%\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxxxxx.default\ , waarbij xxxxxxxx 8 willekeurige karakters zijn. Kijk in C:\Documents and Settings\\[User_Name]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles en de rest spreekt voor zich.
* Windows 95/98/ME: C:\WINDOWS\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxxxxx.default\
* Linux: ~/.mozilla/firefox/xxxxxxxx.default/
* MacOS X: ~/Library/Application Support/Firefox/Profiles/xxxxxxxx.default/ .
[ Voor 11% gewijzigd door Electronical op 04-01-2005 23:09 ]
Favorieten heten "bookmarks" en worden in 1 file -anders dus dan bij IE!) opgeslagen in je profiel. Je profiel is ergens inTheFrozen schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:03:
1
| C:\Documents and Settings\NAAM\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles |
[ Voor 9% gewijzigd door Zpottr op 04-01-2005 23:10 ]
Zoef
*ZOEN*Br@m schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:55:
[...]
Ik lees uit je verhaal niet dat je al een nieuw profiel hebt aangemaakt (geprobeerd)? Doormiddel van: firefox -p
Verwijderd
Ga naar de adresbalk type een gedeelte van de URL in die je wil verwijderen, ga vervolgens met de pijltjestoetsen naar de URL toe (in het dropdownding dus) en druk daar op Shift+Enter om de URL te verwijderen die je weg wil hebben. Volgens mij werkt dat.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:58:
Zit er in Firefox een optie om urls die zijn ingetypt te orderen? Nu is het zo dat ze op volgorde van invoerdatum staan. Bij IE staat de laatst geselecteerde bovenaan, wat ik erg handig vind. Ook ben ik benieuwd of er een mogelijk is om ingetypte urls selectief te verwijderen, dus zonder direct ook mijn gehele geschiedenis te verwijderen (analoog aan de typedUrls reg. sleutel van IE).
[ Voor 9% gewijzigd door Harm op 05-01-2005 10:20 ]
kan je misschien bij elke een korte uitleg geven? scheelt een hoop zoekenZpottr schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:09:
[...]Leuke extensions (want die bedoel je waarschijnlijk):
All-in-One Gestures
BBCode
Digger
Disable Targets For Downloads
FirefoxView
Flashblock
ieview
LastTab
Linky
miniT (drag+indicator)
Nuke Anything
SessionSaver
Show Failed URL
Tabbrowser Preferences
text/plain
undoclosetab
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
tnx, heb ik me daar toch helemaal op blind zitten starenHarm schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:28:
In C:\Documents and Settings\$NAAM\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\$profielnaam\ is een bestand genaamd cookies.txt te vinden. Daarin staat cookie-informatie.
Hope for the best, prepare for the worst...
Jammer dat de forum opzet van de site niet echt handig is qua even snel door de lijst met extensions bladerenRoom42 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:58:
Nah, check zelf ff op www.extensionsmirror.nl, daar staat alles wat je wilt weten.
[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 05-01-2005 12:25 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik denk dat je Shift + Del bedoeld..Harm schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:20:
Ga naar de adresbalk type een gedeelte van de URL in die je wil verwijderen, ga vervolgens met de pijltjestoetsen naar de URL toe (in het dropdownding dus) en druk daar op Shift+Enter om de URL te verwijderen die je weg wil hebben. Volgens mij werkt dat.
Bij mij ging het altijd om de Link van de e-mail, dus bv in de kleine popupjes als je nieuwe Hotmail had, of links via het Bestand menu > ga naar hotmail postvak in oid.anandus schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:24:
Niet echt een probleem, eerder een verwondering.
Ik zie hier allemaal mensen die de links in hun MSN niet kunnen openen in FF.
Ik heb hier nooit last van? Al mijn links openen braaf in FF in een nieuw tabblad
Of gaat het om "ga naar mijn postvak in"? (Al gaat dát bij mij naar TB, niet FF, zoals het hoort)
Heb ik geluk of begrijp ik het probleem niet helemaal?
Nou ze bestaan wel hoor:* anandus kan zich nooit herinneren dat linkjes niet in FF openen...
Wat ik trouwens bij extensionmirror echt heel heel erg mis is een top 20 van meest populaire downloads voor FF en TB...
[ Voor 8% gewijzigd door Damian op 05-01-2005 14:01 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Staat in de startpost..Damian schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:47:
f*ck f*ck f*ck!!!
Ineens al mijn bookmarks weg, al mijn instellingen
Denk najah, importeer ze wel weer opnieuw uit IE. Krijg ik alles er soms 6 keer in, soms 1 keer. Haal ik de dubbele weer weg, en zet ik ze op de goede plek. Na een nieuw venster ofzo geopend te hebben, is er ineens weer wat mis, staan er weer dubbele en op de verkeerde plek links in
Maar ff reinstallen dat firefox, moet niet te vaak gaan doen, want anders is het weer back to IE
Iemand enig idee waar firefox zijn instellingen + bookmarks opslaat ??
Hopelijk kun je daar nog wat bestanden vinden.# Vraag: Waar kan ik mijn profiel vinden?
Dit verschilt per OS wat wordt gebruikt om Firefox te draaien. Hieronder vind je een overzicht waar de profielen terug zijn te vinden:
* Win XP/2000: %AppData%\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxxxxx.default\ , waarbij xxxxxxxx 8 willekeurige karakters zijn. Kijk in C:\Documents and Settings\\[User_Name]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles en de rest spreekt voor zich.
* Windows 95/98/ME: C:\WINDOWS\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxxxxx.default\
* Linux: ~/.mozilla/firefox/xxxxxxxx.default/
* MacOS X: ~/Library/Application Support/Firefox/Profiles/xxxxxxxx.default/ .
Verwijderd
het probleem ligt alsvolgt:anandus schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:24:
Niet echt een probleem, eerder een verwondering.
Ik zie hier allemaal mensen die de links in hun MSN niet kunnen openen in FF.
Ik heb hier nooit last van? Al mijn links openen braaf in FF in een nieuw tabblad
Of gaat het om "ga naar mijn postvak in"? (Al gaat dát bij mij naar TB, niet FF, zoals het hoort)
Heb ik geluk of begrijp ik het probleem niet helemaal?
* anandus kan zich nooit herinneren dat linkjes niet in FF openen...
Wat ik trouwens bij extensionmirror echt heel heel erg mis is een top 20 van meest populaire downloads voor FF en TB...
[ Voor 17% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 05-01-2005 15:17 . Reden: plaatje vergeten ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Tieteh, dat werkt! Normaal gesproken kun je kleine plaatjes wel attachen namelijk, maar goed. Dat imageshack werkt ook goed zo, thanx for the tip!DeRCT13 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:11:
Je moet gewoon [img] url van je pic[/url] doen.. wel; eerst ff uploaden op Imageshack.us.
Ja.. dit gebeurd als het firefox.exe proces nog draait (niet meer zichtbaar) en je firefox opstart. Als je dit scherm krijgt, moet je even ctr+alt+delete doen om het firefox.exe bestandje te killen en dan weer is op te starten.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:29:
Ik heb een probleem met Firefox op een Windows 2000-PC waar ook IE 5 op staat. Een tijdje lang kan ik Firefox opstarten zonder problemen of meldingen. Dan, het lijkt op willekeur, krijg ik onderstaand screen te zien. Ik kies dan maar een profiel, geen idee waarom ik dat ineens moet doen en eerder niet, maar ok. Ik krijg dan echter de melding "Kan het profiel "standaardgebruiker" niet gebruiken omdat het in gebruik is. Kies een ander profiel of maak een nieuwe aan".
Als ik een andere kies, krijg ik dezelfde melding. Elke keer een nieuw profiel aanmaken is ook niet echt een optie, want dan ben ik steeds mijn bookmarks kwijt, los van het feit dat ik dan op een gegeven moment enkele tientallen profielen overhoud. Als ik de PC een keer opnieuw opstart, werkt Firefox weer een tijdje.
Iemand ideeen? Dank je!
[afbeelding]
edit:
je kunt hier geen pics attachen? hmm... dan moet je je maar even een schermpje inbeelden van Firefox waar je een profiel kunt kiezen.
apNia schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:53:
kan je misschien bij elke een korte uitleg geven? scheelt een hoop zoeken
Wat zijn jullie enorm luie figuren zeg.UnderFlow schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:09:
Jammer dat de forum opzet van de site niet echt handig is qua even snel door de lijst met extensions bladeren
Zoef
1
| http://adserver.webads.nl/jserver/SITE=TWEAKERS/AREA=TWEAKERS_HOME/ADSIZE=120X600/AAMSZ=120X600/POSITION=RIGHT/PAGEID=77044/ACC_RANDOM=1104956909 |
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Heb je ucchan's tutorial gelezen? -> http://www.seeraamuun.net/tutorials/regextutorial.htmlTukk schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:31:
Wie weet hoe je dit juist kan configureren?
Ik ken alleen de extensie allmostfullscreen, maar ik vraag me af of die randen weghaalt zoals jij graag wil.epias schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:23:
Iemand die weet hoe ik dit doe, maar dan voor full-screen (F11):
Cascading Stylesheet:
1 window[sizemode="maximized"] > toolbox { display: none; }
Het is iets dat in userChrome.css moet komen te staan om wat borders in full-screen te verwijderen.
Zpottr schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:04:
[...]
[...]
Wat zijn jullie enorm luie figuren zeg.
Maar goed, blijkbaar krijgen jullie het zelf niet verzonnen: Open http://extensionsmirror.nl/ in een andere tab, kopieer en plak een paar keer een extensienaam in het zoekveld en, happy happy, Underflow en apNia zijn weer wat wijzer geworden. Of gebruik find as you type en ctrl-enter op http://extensionroom.mozdev.org/ . Google werkt ook prima trouwens. Bovendien komen veel van de extensies ook terug in dit topic.
Ik weet niet wat voor filters je allemaal hebt, maar dit is gewoon heel erg lastig. Stel: je hebt als filterTukk schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:31:
Volgens de berschrijving van de extentie adblock is het mogelijk regular expressions te gebruiken bij het blocken van adds.
Wat ik wil is de syntax om adds te bannen,. Als ze op *.tweakers.net getoond worden wil ik ze wel zien, want dat moet en ik wil geen ban en je steunt dan GOT. Ik ben niet voor niets abbo.
Een add van de frontpage ziet er bijvoorbeeld als volgt uit
*knip*
Wat is dan de syntax om adds te bannen vanaf het domein http://adserver.webads.nl/, behalve als de tekst TWEAKERS er in voor komt.
Wie weet hoe je dit juist kan configureren?
/ad(cycle|farm|vertisement|server)+/
adserver
ad(cycle|farm|vertisement|server)+(?!\/jserver\/SITE=TWEAKERS)
(?! )
[ Voor 6% gewijzigd door Bananenplant op 05-01-2005 23:01 ]
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Verwijderd
Ga ik proberen, thanx! En er zitten nog geen plugins in trouwens...GandalfTheGrey schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:02:
[...]
Ja.. dit gebeurd als het firefox.exe proces nog draait (niet meer zichtbaar) en je firefox opstart. Als je dit scherm krijgt, moet je even ctr+alt+delete doen om het firefox.exe bestandje te killen en dan weer is op te starten.
Ik heb geen flauw idee waarom hij bij jou zo vaak zou "crashen"? corrupt profiel of slechte plugins?
Je MSN-probleem is op te lossen via MSN Plus! met die StuffPlug-NG-plugin te laden. Voor je andere programma ken ik geen oplossing.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:28:
mensen is er nou echt niemand die dit probleem kan oplossen![]()
![]()
Verwijderd
ja leuk, probeer hem eens te downen zou ik zeggen. dat gaat dus niet want alle mirrors zijn over hun data heen...Harm schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:54:
[...]
Je MSN-probleem is op te lossen via MSN Plus! met die StuffPlug-NG-plugin te laden. Voor je andere programma ken ik geen oplossing.
Waarom tochVerwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:57:
[...]
ja leuk, probeer hem eens te downen zou ik zeggen. dat gaat dus niet want alle mirrors zijn over hun data heen...
Ja idd, ik heb nu een paar plugins, echt super! Ik heb View as IE, Delete this object, en open link in nieuwe tab. Dat was het geloof ik. Kan iemand een nederlandse korte beschrijving geven van alle plugins, van van de helft snap ik geen meter, en mijn engels is echt niet ZOOO slecht..Room42 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:58:
Nah, check zelf ff op www.extensionsmirror.nl, daar staat alles wat je wilt weten.
Uh... ik weet niet wie er gestoord genoeg is om continu dat ding bij te werken met vertalingen... het zijn er zeg maar zo'n... 94TheFrozen schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:33:
[...]
Ja idd, ik heb nu een paar plugins, echt super! Ik heb View as IE, Delete this object, en open link in nieuwe tab. Dat was het geloof ik. Kan iemand een nederlandse korte beschrijving geven van alle plugins, van van de helft snap ik geen meter, en mijn engels is echt niet ZOOO slecht..
Verwijderd
leg mij dan eens uit dat een kennis van mij dit probleem niet heeft ?Harm schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:14:
Het kan niet anders, of je moet die executables gaan hacken. Het is gewoon hard in de code geprogrammeerd dat er gebruikgemaakt moet worden van IE en niet van de standaard browser. Daar kun je vrij weinig aan doen.
Ik bedoelde eigenlijk alleen die die aardige meneer dinges daar voor me gepost had. En achterlijk ben ik ook niet, kwam nogal noob over omdat ik gewoon paar dingen niet gewent wasucchan schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:41:
[...]
Uh... ik weet niet wie er gestoord genoeg is om continu dat ding bij te werken met vertalingen... het zijn er zeg maar zo'n... 94?
In de wiki van mozbrowser staan er ook wel een paar. (ff zelf verzinnen hoe je daar komt
)
En verder... als je niet snapt wat het doet heb je het misschien ook niet nodig
(?!.*TWEAKERS)
[ Voor 95% gewijzigd door Splash op 06-01-2005 01:50 ]
Ik kan alleen maar vinden dat het hard-coded is en dat de plugin de oplossing is. Op google zijn trouwens wel mirrors te vinden van de plugin, hoor. Dus dat je het niet kan downloaden is redelijke onzin.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:57:
[...]
ja leuk, probeer hem eens te downen zou ik zeggen. dat gaat dus niet want alle mirrors zijn over hun data heen...
los daarvan moet het ook zonder plugins kunnen alleen weet ik niet hoe, ik google me de PIEP
[ Voor 188% gewijzigd door Room42 op 06-01-2005 03:17 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
En naast de tips die Ucchan al gaf kun je ook op http://www.mozilla-nl.org/projecten/extensies/firefox/ kijken. Daar staat voor alle 31 vertaalde extensies ook een beschrijving.TheFrozen schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:33:
[...]
Ja idd, ik heb nu een paar plugins, echt super! Ik heb View as IE, Delete this object, en open link in nieuwe tab. Dat was het geloof ik. Kan iemand een nederlandse korte beschrijving geven van alle plugins, van van de helft snap ik geen meter, en mijn engels is echt niet ZOOO slecht..
[ Voor 14% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 06-01-2005 09:01 ]
Maar werkt dat dus ook voor MSN?Lizard schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 04:27:
Er is ook een tooltje om de default browser goed in te stellen:
Set the default browser for your user profile
40.000 is wel veel geld... Zou de Telegraaf er niet iets af doen, omdat het Firefox is. Misschien zijn er nog andere grote bedrijven die interesse hebben om te sponsoren. Ik lees af en toe ook mee op het forum van mozbrowser.nl, maar met die bedragen kom je er waarschijnlijk niet. Ik vind het wel een leuk initiatief.Gert-Paul schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:47:
Verder zijn er trouwens ook plannen voor een grote Firefox advertentie in een Nederlandse krant (Telegraaf waarschijnlijk) zie ook dit en dit topic op MozBrowser.nl om te kijken of we in de buurt komen van de 40.000 euro die er minimaal nodig is voor een volledige pagina.
Heb je al Safe Mode/Nieuw profiel geprobeerd. Zijn vaak de oplossingen voor zulk soort problemen.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:53:
Ik (Windows 2000 SP4 client in netwerk, Firefox 1.0) heb nog een probleem met Firefox. Soms wanneer ik op een link klik, of die open in een nieuwe tab, dan laadt 'ie niet meer. Ook als je handmatig een URL intikt, gebeurt er niets meer. Je ziet wel dat rondje van "laden", wat normaal beweegt als 'ie een pagina laadt. Maar het rondje staat nu stil, en geen enkele link krijg je meer geladen. Je moet dan Firefox afsluiten en opnieuw openen om het te fixen. Iemand een idee? Want ik zit nu weer aan de IE, en tja... well.... you know......
Vraag me af. Is eerder een progje om de standaard browser helemaal goed in te stellen. Maar volgensmij houdt MSN voor de mail hier sowieso geen rekening mee.
Zeker. Ik weet niet of er nog korting is omdat Firefox non-profit is. Zou je eigenlijk aan Ronald-Jan op MozBrowser moet vragen.Electronical schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:41:
[...]
40.000 is wel veel geld... Zou de Telegraaf er niet iets af doen, omdat het Firefox is. Misschien zijn er nog andere grote bedrijven die interesse hebben om te sponsoren. Ik lees af en toe ook mee op het forum van mozbrowser.nl, maar met die bedragen kom je er waarschijnlijk niet. Ik vind het wel een leuk initiatief.
Vet offtopic en ietwat gewaagt maar maak die €20,= dan over naar Giro555Gert-Paul schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:57:
Zeker. Ik weet niet of er nog korting is omdat Firefox non-profit is. Zou je eigenlijk aan Ronald-Jan op MozBrowser moet vragen.
Ik weet ook niet of we het gaan halen, maar het is zeker niet onmogelijk. Als we 2000 man bij elkaar kunnen krijgen die elk 20 euro willen bijbetalen zijn we er. En dan heb ik nog niet over bedrijven die mischien wel voor meer willen bijdragen. Daarnaast zal dit ook wel hier in NL weer de nodige publiciteit trekken. Iedere Firefox-enthousiast hoort er dan wel van..
Non taken
Dat was precies wat ik gisteren dacht toen iki boodschappen aan het doen wasGert-Paul schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:47:
[...]
Verder zijn er trouwens ook plannen voor een grote Firefox advertentie in een Nederlandse krant (Telegraaf waarschijnlijk) zie ook dit en dit topic op MozBrowser.nl om te kijken of we in de buurt komen van de 40.000 euro die er minimaal nodig is voor een volledige pagina.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Puresmoker schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 12:28:
Vet offtopic en ietwat gewaagt maar maak die €20,= dan over naar Giro555. Firefox red zich zo ook wel lijkt me.
En je hebt ook helemaal gelijk met je mening, maar 40.000 euro aan een advertentie uitgeven voor een produkt wat zo goed is dat het zichzelf al prima in de markt zet is imo een beetje zonde.Electronical schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:21:
[...]
offtopic:
Ik vind dat iedereen zelf moet weten waar hij zijn geld aan uit geeft... Artsen zonder Grenzen heeft al gezegd dat ze nu wel genoeg heeft, dus dat onderdeel van de Samenwerkende Hulp Organisaties is al content met wat ze hebben. Al zeg ik niet dat het geld beter in een advertentie kan worden gestoken dan in de wederopbouw. Ik neem aan dat iedereen toch wel stort/gaat storten wat hij of zij nodig acht.
Non taken
Waar ik me meer zorgen om maak is de timing voor zo'n advertentie. Als je zo'n kerel met een half verdronken kind in z'n armen ziet staan en op de volgende pagina een vrolijke firefoxadvertentie komt dat niet zo netjes over... een beetje als "het kan ons niks verrekken, als jij die browser maar neemt!"Puresmoker schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:30:
[...]
En je hebt ook helemaal gelijk met je mening, maar 40.000 euro aan een advertentie uitgeven voor een produkt wat zo goed is dat het zichzelf al prima in de markt zet is imo een beetje zonde.
gewoon mijn 2 centen, meer niet
one more thing...
Kijk eens naar:MLO2 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:22:
Ik zoek een extensie of combinatie van extenties die in deze dingen voldoen:
- dubbelklik op leeg veld = nieuwe tab.
- CTRL of SHIFT + click op tab = tab sluiten
- Single window mode
En deze als het mogelijk is.
- SHIFT click op een link opent in nieuwe tab
- CTRL click op een link opent in nieuwe tab en gaat er heen.
de extensie dat hier dan uitkomt is Tabbrowser extentions, jammer dat deze extensie crap is, en Fok/Flabber e.d. laat crashen.
Tab Clicking Options werkt perfect.Lizard schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:39:
[...]
Kijk eens naar:
Tab Clicking Options 0.4.1
Single Window 1.4
one more thing...
Je kunt jezelf ook Ctrl + Klik aanlerenMLO2 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 19:51:
[...]
Tab Clicking Options werkt perfect.
Single Window en/of Tabbrowser Preferences werken goed voor de dingen die hierboven stonden, maar beide openen ze een Shift-click URL in een nieuw window ipv een nieuwe tab. Dus hiervoor zoek ik nog een extensie
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Direct linken naar het plaatje werkt niet.ucchan schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 00:33:
punt.nl
Ik zag in de c't wel een plaatje van een vos die als een reu tegen een IE-e aanpist, bedoel je die?
Zoef
En dan doe je nog een [ctrl]-[shift]-[R] en is alles weer OKucchan schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 00:57:
Het werkt in zoverre dat de punt.nl nu dezelfde dimensies heeft als wat je wilt laten zien.
Zoef
Ik zal die link eens uitproberen. Verder ben ik CTRL click gewend, alleen het gaat erom als ik SHIFT-click dat hij dan niet focust op de tab waar de url naar verwijstGert-Paul schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:08:
[...]
Je kunt jezelf ook Ctrl + Klik aanleren
Misschien dat je verder met keyconfig die sneltoets ook aan kunt passen?
one more thing...
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:12:
We zijn op de hoogte van de klote CSS van Tilbo.com en we werken eraan
haha
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:12:
We zijn op de hoogte van de klote CSS van Tilbo.com en we werken eraan
haha
Heb je al eens in je profile directory van Mozilla gekeken? Daar staat als het goed is een bestand genaamd bookmarks.html en anders staat daar ook nog een backup bestand met de naam: bookmarks.bak.legolas82 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:49:
Na een crash van Windows XP zijn alle bookmarks uit FF verdwenen? Kan het nergens terugvinden... weet iemand oplossing.
Staat idd een bookmarks.html (16kb) maar geen .bak en heb geen flauw idee hoe te herstellen..Woudloper schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:53:
[...]
Heb je al eens in je profile directory van Mozilla gekeken? Daar staat als het goed is een bestand genaamd bookmarks.html en anders staat daar ook nog een backup bestand met de naam: bookmarks.bak.
Als je nou het volgende doet:legolas82 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:10:
Staat idd een bookmarks.html (16kb) maar geen .bak en heb geen flauw idee hoe te herstellen..
Bookmarks --> Manage Bookmarks... File --> Import...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq