Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Oordopjes voor Xen Ezav Mini 400

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er al meerdere topics bestaan over goeie oordopjes en dat er al een topic bestaat over de Xen Mini.

Ik heb gewoon niet zoveel verstand van die dingen en heb daarom ff wat hulp nodig.

Ik heb pas de Xen Mini 400 besteld. Ik heb al heel wat gelezen over jullie ervaringen, zowel over oordopjes zelf en de Xen Mini 400.

Wat ik wil weten is:

Welke oordopjes zijn nou goed voor de Xen Mini 400?
Ik kan wel dure oordopjes kopen, maar als de bron , Xen Mini 400, niet meer geeft dan dat ie kan, dan heb ik er ook nix aan.

Dus sorry dat ik weer daarover zeur, maar kunnen jullie aub ff hier zetten welke oordopjes het beste zijn voor deze Mp3 speler.

Aub ook de prijs en eventueel adres waar ik het kan halen.
Ik weet ook dat je eigen mening belangrijk is, maar toch wil ik van jullie ervaren luisteraars een paar aanraders horen.

Bedankt alvast. :)

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
hier staat vast wel wat tussen lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
In die topic noemen ze ook de Koss the Plug's. Ook zijn ze niet zo duur, 25 euro.
Heeft iemand al ervaring hiermee?

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 15:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

in dat topic staat toch alles? adressen vinden lijkt me niet zo moeilijk, gewonnere dopjes vind je bijv. bij de mediamarkt. Exlusievere, dat kun je wel in dat topic vinden.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

AlonTjai, kijk gewoon in dat topic, ook naar de ervaringen. Een apart topic hierover is niet nodig in GT :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.