Toon posts:

Opstartprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem: meestal als ik de computer opstart, krijg ik op het scherm alleen de mededeling 'no signal' te zien. Dan moet ik op de resetknop drukken om de computer aan de praat te krijgen (zonder foutmeldingen). Kan en wil iemand me helpen? Alvast bedankt!

• b..RAM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-01 19:27
waarschijnlijk ligt dat aan je grafikaart omdat je monitor geen signaal binnenkrijgt :+ ,
welke kaart heb je nieuwste drivers, bios enz.??

offtopic:
welkom op GoT

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Welkom op GoT. :)

Hier op GoT hebben wij een bepaalde manier van het starten van topics, en het reageren op topics. Veel van deze regels zijn opgeschreven in bepaalde faqs en policies. Zo heb je bij de registratie een formulier met voorwaarden voor je neus gekregen, dat ook een policy is.

In deze policy kan je onder andere vinden dat wij het op prijs stellen, als de topicstarter zelf zoekt voordat hij een vraag stelt. Er zijn vaak veel vragen al eens langsgekomen op GoT, waardoor veel oplossingen eigenlijk al snel te vinden zijn.

In dit geval lijkt het me niet onhandig om eens de algemene regels hier op dit forum door te nemen. Hierin kan je meer vinden over ons beleid mbt. het stellen van vragen en tips, om je topic een hogere overlevingskans te geven. In dit geval kan je ook even naar deze faq kijken, die zal je wel goed op weg brengen. :)

Dit topic is gesloten.