Hoi allemaal, ik kon het Probleem forum niet vinden, maar kheb dus een probleem, en ik denk dat het aan mijn videokaart ligt :(
kheb een geforce 6800 LE en een VIA chipset mobo, en ik wil graag opnemen in Half Life 2, het probleem is als volgt, als ik zonder Antia-Anialising opneem ziet het filmpje er Lelijk uit ( allemaal streepjes boven elkaar ) neem ik met Antia-Anialising op dan is het filmpje perfect maar dan suckt de frame-rate weer
kan iemand mij helpen ??? BTW ik gebruik FRAPS voor het opnemen... weet iemand misschien een ander programma om mee op te nemen ??
In het Half-Life² topic staat netjes uitgelegd hoe je kunt opnemen in Half-Life², had je zelf ook wel met een beetje inspanning kunnen vindenVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:31:
Hoi allemaal, ik kon het Probleem forum niet vinden, maar kheb dus een probleem, en ik denk dat het aan mijn videokaart ligt :(kheb een geforce 6800 LE en een VIA chipset mobo, en ik wil graag opnemen in Half Life 2, het probleem is als volgt, als ik zonder Antia-Anialising opneem ziet het filmpje er Lelijk uit ( allemaal streepjes boven elkaar ) neem ik met Antia-Anialising op dan is het filmpje perfect maar dan suckt de frame-rate weer
kan iemand mij helpen ??? BTW ik gebruik FRAPS voor het opnemen... weet iemand misschien een ander programma om mee op te nemen ??
Heb je er misschien een link van want ik kan het topic echt niet vinden
ik doe bij zoeken Half Life 2 en ik vind alleen maar dingen over screenshots en maps, heb je er een link van ?
- KlikVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:15:
Heb je er misschien een link van want ik kan het topic echt niet vinden![]()
ik doe bij zoeken Half Life 2 en ik vind alleen maar dingen over screenshots en maps, heb je er een link van ?
Het staat meteen op deze pagina, hopelijk kom je eruit en lukt het opnemen alsnog
[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 03-12-2004 18:29 ]
Geen dank
Zou je straks misschien ook even kunnen laten weten of het gelukt is?
Ik heb namelijk ook wel interesse in deze methode, want ik gebruik ook Fraps en dan loopt Half-Life² iets minder soepel op het moment van opnemen inderdaad en de bestanden nemen ook nog eens veel ruimte in beslag, ik weet niet of dat deze methode daar verandering in gaat brengen..
Dus als je even zou willen laten weten of het gelukt is, het opnemen en wat de grootte is van het bestand, zou ik dat erg op prijs stellen
Zou je straks misschien ook even kunnen laten weten of het gelukt is?
Ik heb namelijk ook wel interesse in deze methode, want ik gebruik ook Fraps en dan loopt Half-Life² iets minder soepel op het moment van opnemen inderdaad en de bestanden nemen ook nog eens veel ruimte in beslag, ik weet niet of dat deze methode daar verandering in gaat brengen..
Dus als je even zou willen laten weten of het gelukt is, het opnemen en wat de grootte is van het bestand, zou ik dat erg op prijs stellen
[ Voor 21% gewijzigd door Yonix op 03-12-2004 18:54 ]
Verwijderd
Als je de ingame opneem functie gebruikt van HL2 suckt je framerate meer dan als je Fraps gebruikt (bij mij iig wel). Denk hier aan framerates van rond de 10 FPS
Met Fraps is dit ong. 20 FPS, maar ook niet echt geweldig.
Ik heb temporal AA aanstaan, miss ligt het aan dat?
Ik heb temporal AA aanstaan, miss ligt het aan dat?
Pagina: 1