Beste mede tweakers.
Ik zit nu al een redelijk tijdje opgescheept met 2 analoge monitors maar met een videokaart waar ik maar 1 analoog beeldscherm op kan aansluiten.
Het betreft een ati radeon 9200 se 128mb.
Nu is dit indd niet meer een supergeweldige kaart maar daar gaat het niet om. want het is een prima kaart voor mijn toepassingen.
Maar nu wil ik dus mijn 2de analoge scherm ook gebruiken. dit omdat ik graag wat meerdere schermen open wil hebben zonder dat het allemaal zo klein word.
Ik zelf heb dus gezocht naar een pci kaartje en ik kwam op de volgende uit:
Sapphire Radeon 7000 32MB (PCI)
XFX GeForce2 MX400 64MB, PCI
Het zijn weer geen super kaarten maar dat hoeft dus ook niet vanwege de eerder genoemde reden. (er zal voornamelijk winamp/msn/irc op te zien zijn)
Welke van de twee zou het beste bij mij systeem passen?
http://home.mjdsl.nl/~cxl/Specs.html
En is dualscreen in combinatie met mijn huidige kaart mogelijk?
Ik heb hier niet veel verstand van.
Ik heb gezocht met google maar ik kwam eigenlijk niet verder dat het een simpel kaartje is (kan ook niet anders voor deze prijs) en dat je dezen ook in een agp versie hebt.
Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.
Ik zit nu al een redelijk tijdje opgescheept met 2 analoge monitors maar met een videokaart waar ik maar 1 analoog beeldscherm op kan aansluiten.
Het betreft een ati radeon 9200 se 128mb.
Nu is dit indd niet meer een supergeweldige kaart maar daar gaat het niet om. want het is een prima kaart voor mijn toepassingen.
Maar nu wil ik dus mijn 2de analoge scherm ook gebruiken. dit omdat ik graag wat meerdere schermen open wil hebben zonder dat het allemaal zo klein word.
Ik zelf heb dus gezocht naar een pci kaartje en ik kwam op de volgende uit:
Sapphire Radeon 7000 32MB (PCI)
XFX GeForce2 MX400 64MB, PCI
Het zijn weer geen super kaarten maar dat hoeft dus ook niet vanwege de eerder genoemde reden. (er zal voornamelijk winamp/msn/irc op te zien zijn)
Welke van de twee zou het beste bij mij systeem passen?
http://home.mjdsl.nl/~cxl/Specs.html
En is dualscreen in combinatie met mijn huidige kaart mogelijk?
Ik heb hier niet veel verstand van.
Ik heb gezocht met google maar ik kwam eigenlijk niet verder dat het een simpel kaartje is (kan ook niet anders voor deze prijs) en dat je dezen ook in een agp versie hebt.
Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.
They who buy the dip, deserves the rip.