Toon posts:

[HELP] met een oude computer

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet echt waar deze topic moest dus heb ik um eerst maar hier neer gezet

ik heb dus een oude computer weer geinstaleerd maar nu heb ik problemen met me beeld scherm ik kan niet veranderen naar 800 bij 600 hij blijft maar op 640 bij ?? staan en maar 16 kleuren ofzo dus het is echt heel lelijk.

nu heb ik een boekje gevonde over me video kaart (A-TREND SPeedy 3DI0740 AGP VGA) en daar staat dus hoe ik um moet instaleren maar er staat dat ik een schijfje moet hebbe met programma's om te instaleren, nu was me vraag of jullie mis die programma's/diskette ergens in een hoekie hebben liggen het gaat om Intel740 setup voor Windows 95, en de programma/driver die met dat programma worden geinstaleerd zijn Media Pro Displey Utility, en de Intel 740 Displey driver

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

alvast bedankt

Cheers! Zippy

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:36

Spoooky

Core temp 37°C

Google eens op i740 en driver bij www.google.nl

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

www.driverguide.com
login: drivers
pass: all

Staat daar nix tussen?

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:22

Outerspace

Admin General Chat
Hier heb je de drivers van de Intel740 :)

Handig voor de volgende keer is om eerst te kijken bij de fabrikant, en daarna bijvoorbeeld bij Driver Guide

Wauw, een sig!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Goed; even zelf zoeken en je hebt het zo gevonden dus ;) Zie trouwens ook SA FAQ: Drivers en hardware identificatie :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.